Heeft Meddo een kroeg?quote:Op donderdag 31 maart 2005 14:56 schreef Arma_Angelus het volgende:
overigens bedoel ik niet een kansloze kroeg, maar gewoon echt een bouwkeet in een weiland.
Onzin!quote:Op donderdag 31 maart 2005 20:32 schreef Nuek het volgende:
tssss pas maar op binnenkort moet je werken voor je kaartjes!
Stomme fakerdsquote:Op donderdag 31 maart 2005 20:51 schreef QyRoZ het volgende:
Fakerds alert! Enschede 281: Feestje bij Woutey.
Heeft peggy weer liggen rollen in de poep?quote:Op donderdag 31 maart 2005 20:55 schreef Nuek het volgende:
* Nuek heeft nog geen reactie gehad op * * * 2 in the pink & 1 in the stink * * *
Damn dude. Kan je echt helemaal allerlei leukere grapjes verzinnen dan "kutknut" humorloos/hersenloos persoon. En volgende keer mag je dit ook buiten je veilige reeksje tegen me zeggenquote:
Hoi knutteput.quote:Op donderdag 31 maart 2005 21:01 schreef Knut het volgende:
[..]
Damn dude. Kan je echt helemaal allerlei leukere grapjes verzinnen dan "kutknut" humorloos/hersenloos persoon. En volgende keer mag je dit ook buiten je veilige reeksje tegen me zeggen
quote:Op donderdag 31 maart 2005 21:01 schreef Knut het volgende:
[..]
Damn dude. Kan je echt helemaal allerlei leukere grapjes verzinnen dan "kutknut" humorloos/hersenloos persoon. En volgende keer mag je dit ook buiten je veilige reeksje tegen me zeggen
Dat je een beetje achterloopt snapte ik al naar aanleiding van je grappige bijnaam voor mequote:Op donderdag 31 maart 2005 21:03 schreef Nuek het volgende:
[..]Ik ben alleen maar in de sinterklaasstemming!
Ja, ik weet dat ik niet de enige ben die het ooit gezegd heeft.quote:Op donderdag 31 maart 2005 21:04 schreef Knut het volgende:
[..]
Dat je een beetje achterloopt snapte ik al naar aanleiding van je grappige bijnaam voor me
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |