morgen bleskolk kennismaking, zie autisme topic voor gehele verhaal.quote:
Zo'n dag had ik gisteren...quote:
Oldenzaalsestraatquote:
Sterkte meid! (weet ook niet zo goed wat te zeggen)quote:Op woensdag 30 maart 2005 14:24 schreef Logician het volgende:
[..]
morgen bleskolk kennismaking, zie autisme topic voor gehele verhaal.
(ik wil iedereen hier er niet weer mee lastig vallen)
dankje, ik heb alleen de nare eigenschap om 75% te lurken en alleen als ik iets kwijt moet dat te melden omdat ik nooit weet wat ik moet schrijven, word er een beetje flauw van .. weet sowieso even helemaal niet meer waar ik het moet zoeken momenteel, ik ga ff roken.quote:Op woensdag 30 maart 2005 14:30 schreef wendy-tje het volgende:
[..]
Sterkte meid! (weet ook niet zo goed wat te zeggen)
En je valt ons echt niet lastig met dingen die je gewoon kwijt moet hoor![]()
Bij Sparta daar.quote:
MSN mag altijdquote:Op woensdag 30 maart 2005 14:34 schreef Logician het volgende:
[..]
dankje, ik heb alleen de nare eigenschap om 75% te lurken en alleen als ik iets kwijt moet dat te melden omdat ik nooit weet wat ik moet schrijven, word er een beetje flauw van .. weet sowieso even helemaal niet meer waar ik het moet zoeken momenteel, ik ga ff roken.
Ach, wij praten de meeste tijd toch nergens over, dus het is wel leuk als het eens ergens over gaatquote:Op woensdag 30 maart 2005 14:34 schreef Logician het volgende:
[..]
dankje, ik heb alleen de nare eigenschap om 75% te lurken en alleen als ik iets kwijt moet dat te melden omdat ik nooit weet wat ik moet schrijven, word er een beetje flauw van .. weet sowieso even helemaal niet meer waar ik het moet zoeken momenteel, ik ga ff roken.
Huh? Wat mis ik?quote:Op woensdag 30 maart 2005 16:39 schreef Logician het volgende:
wat een sukkel was dat, ik snap niet hoe hij mijn naam wist, maar blijkbaar wist hij niet dat ik al jaren een relatie en kinderen heb ...
geweldige timing trouwens
ik werd ineens voor stoephoer uitgescholden door iemand die beweerde dat ik achter het zaad aan zat van een vriend van hem via het internet en blijkbaar iets zou hebben geflikt, hij wist mijn naam en groningen, maar blijkbaar de rest nietquote:
Ah, ik had het topic al wel gelezen, maar verwijderde dingen kan je niet lezen hè?quote:Op woensdag 30 maart 2005 17:04 schreef Logician het volgende:
[..]
ik werd ineens voor stoephoer uitgescholden door iemand die beweerde dat ik achter het zaad aan zat van een vriend van hem via het internet en blijkbaar iets zou hebben geflikt, hij wist mijn naam en groningen, maar blijkbaar de rest nietop zich zou het me niet raken, alleen was ik net in een nogal downe bui aan het tiepen en ging ik er op in, stom natuurlijk. maar de hele zooi is verwijdert door teknomist
ik vraag me nu alleen nog steeds af van wie die kloon " 00 " is ik zou hem graag even willen irl meeten oid.
![]()
Wat een mongool.quote:Op woensdag 30 maart 2005 18:13 schreef Logician het volgende:
DrM: ik weet al wie het was, de beste vriend van een ex van mij van heeeeel wat jaren terug, die mij toen het uitging plots niet meer mocht en enorm lullig ging doen, maar dit vind ik echt nergens op slaan, met die ex heb ik trouwens gewoon normaal contact![]()
Dat heb je natuurlijk niet meegekregen door die blinde woede van jouquote:
joa dattequote:Op woensdag 30 maart 2005 22:36 schreef Nuek het volgende:
voetbal?
Beetje erg middelmatige homoquote, Qquote:Op donderdag 31 maart 2005 00:57 schreef QyRoZ het volgende:
Alle vrouwen moeten nog steeds doder dan dood.
Een homo zal dat niet snel zeggen hoor. Want dan zou 'ie meteen al zijn vriendinnen kwijt zijn.quote:
Niet gericht tegen een user dus 48 uur afkoelenquote:Op donderdag 31 maart 2005 07:48 schreef bastardhost het volgende:
ik zeg: Doodverwensing, 3 weken bannen....
Ja, jij lijkt op dat meisje van Will & Gracequote:Op donderdag 31 maart 2005 08:10 schreef Twoflower het volgende:
[..]
Een homo zal dat niet snel zeggen hoor. Want dan zou 'ie meteen al zijn vriendinnen kwijt zijn.
(Niet dat ik kan zeggen dat ik veel vriendinnen heb, maar ik ben dan ook geen 'normale' homo.)
Geweldige seriequote:Op donderdag 31 maart 2005 08:26 schreef Nuek het volgende:
[..]
Ja, jij lijkt op dat meisje van Will & Grace
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |