He wat jammer nou, nu kunnen we niet.quote:Op dinsdag 29 maart 2005 21:23 schreef PeRi het volgende:
De enige twee weekenden dat ik niet kan, en ze kiezen die uit
Ikke.. maar dan qua winkels en een paar eet tenten en zoquote:Op woensdag 30 maart 2005 00:48 schreef Christine het volgende:
De winkels weet ik niet, maar kroegjes wel
Is er iemand bekend in Utrecht eigenlijk?
Ow, nou als je leuke suggesties hebt voor terrasjes/eettoko's...quote:Op woensdag 30 maart 2005 00:49 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ikke.. maar dan qua winkels en een paar eet tenten en zo
Leuk terrassje is dus "King Arthur" en dus mijn favo!! Tevens kun je er lekker eten 's avonds.quote:Op woensdag 30 maart 2005 00:52 schreef Christine het volgende:
[..]
Ow, nou als je leuke suggesties hebt voor terrasjes/eettoko's...
En ga je ook mee stappen 's avonds?
Hangt ervan af.. het is echt een Eetcafe en zo...quote:Op woensdag 30 maart 2005 01:03 schreef Christine het volgende:
Moet je reserveren voor King Arthur?
Daar heb ik nog gezeten met mijn allereeste vriendin op mijn allereerste date.quote:Op woensdag 30 maart 2005 01:00 schreef Dizer het volgende:
[..]
Leuk terrassje is dus "King Arthur" en dus mijn favo!! Tevens kun je er lekker eten 's avonds.
Ga je in Amsterdam wel mee stappen dan?quote:Op woensdag 30 maart 2005 01:03 schreef Dizer het volgende:
[..]
Hangt ervan af.. het is echt een Eetcafe en zo...
Maar als we Amsterdam ingaan, dan weet ik een heleboel tentjes
Leuke plek hè? Lekker eten, leuke bediening, leuke naamquote:Op woensdag 30 maart 2005 01:04 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Daar heb ik nog gezeten met mijn allereeste vriendin op mijn allereerste date.
Misschien.. maar niet zeker... en als we in Amsterdam gaan, dan weet ik een goede Argentijn en een hele hele hele goede Italiaanquote:Op woensdag 30 maart 2005 01:07 schreef Christine het volgende:
[..]
Ga je in Amsterdam wel mee stappen dan?
Dan moet Tom maar niet in Deurne gaan wonen.quote:Op woensdag 30 maart 2005 01:09 schreef Christine het volgende:
Ik wil eerst van anderen weten wat ze vinden van de optie Amsterdam. Ik denk dat het voor Tom misschien te ver reizen is.
Amsterdam-Utrecht is 20 minutenquote:Op woensdag 30 maart 2005 01:09 schreef Christine het volgende:
Ik wil eerst van anderen weten wat ze vinden van de optie Amsterdam. Ik denk dat het voor Tom misschien te ver reizen is.
Was ook zo een uitroep zegmaarquote:Op woensdag 30 maart 2005 01:34 schreef Christine het volgende:
[..]
Ik moest lachenKreeg een beetje een James Brown gevoel bij je post.
Kan die meeting niet bovenop een brug worden gehouden, kunnen we meteen met zn allen springen.quote:Op woensdag 30 maart 2005 01:37 schreef Christine het volgende:
We kunnen ook het terrasje overslaan, en meteen aan de groepstherapie?
Of in de drogist, meteen de scheermesjes bij de hand.quote:Op woensdag 30 maart 2005 10:12 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Kan die meeting niet bovenop een brug worden gehouden, kunnen we meteen met zn allen springen.
Wat zij zegtquote:Op woensdag 30 maart 2005 18:50 schreef MissBliss het volgende:
Ik lees het later wel allemaal.
Of hij hier wel thuis hoort...quote:
Het meedoen, omdat er in onzin niet meer ge-SC mag worden, tenminste zoiets hoorde ik pasquote:
Dan moet je wel even in Showchat gaan meepostenquote:Op donderdag 31 maart 2005 01:38 schreef pieter_pontiac het volgende:
[..]
Het meedoen, omdat er in onzin niet meer ge-SC mag worden, tenminste zoiets hoorde ik pas
EDIT: ik las sLowchatquote:Op donderdag 31 maart 2005 01:39 schreef Christine het volgende:
[..]
Dan moet je wel even in Showchat gaan meeposten
Kan je op 24 april of 8 mei?
Dat zuipen we er wel weer uit!quote:Op donderdag 31 maart 2005 01:11 schreef Zhenar het volgende:
en de dag daarna niet in staat zijn tot enige activiteit.
Zo moe kan hij toch niet zijn dat ie niet meer kan zuipen en eten?quote:Op donderdag 31 maart 2005 11:23 schreef Christine het volgende:
[..]
Bovendien... wat gaan we nou helemaal doen?
Zuipen en eten. Dat moet je toch
Daarom sta je ook op het "wel interesse" lijstjequote:Op donderdag 31 maart 2005 11:47 schreef Skaai het volgende:
Oh btw, ik heb nog niet toegezegd dat ik kom. Ik heb interesse.
Je leest selectief, ouwe brompot!quote:
Zal ik 8 mei dan maar vrijhouden?quote:Op donderdag 31 maart 2005 14:00 schreef Duiveltja het volgende:
Ik denk dat er op 8 mei meer mensen kunnen dan op 24 april
Ik wil die soortgenoot van me wel eens zien
quote:Op donderdag 31 maart 2005 11:55 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Als skaai maar denkt dat ze komt kom ik niet![]()
Op je 3wieler mag ookquote:Op donderdag 31 maart 2005 17:07 schreef PeRi het volgende:
Waarom is het inenen Amsterdam geworden eigenlijk? Das 2 uur reizen voor mij. En een retourtje kost me klauwen vol geld.
Hmmm nouja, niemand had bezwaren tegen Amsterdam verder.quote:Op donderdag 31 maart 2005 17:07 schreef PeRi het volgende:
Waarom is het inenen Amsterdam geworden eigenlijk? Das 2 uur reizen voor mij. En een retourtje kost me klauwen vol geld.
Voor mij is alles ver reizen.quote:Op donderdag 31 maart 2005 17:07 schreef PeRi het volgende:
Plak er lekker een pleister op.quote:
Ja maar dit is wat andersquote:Op donderdag 31 maart 2005 19:46 schreef Skaai het volgende:
[..]
Plak er lekker een pleister op.
Als ik kom, sleep ik zelfs mijn sproeten mee!
Maar dat begrijp je toch niet!
Naahh alsof we van je zullen schrikken. Maakt toch niet uit?quote:Op donderdag 31 maart 2005 19:47 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Ja maar dit is wat andersIk ga al 2 jaar naar het ziekenhuis enzo om een pigmentvlek weg te laten halen bij mijn linkerwang/oog en het is al bijjjjjjjjjjjna weg
![]()
alleen op 4 mei gaan ze dus de restjes weg laseren
![]()
en een pleister heeft dan niet veel nut
!
Ja als je van een dik gezwollen korstige bruine rode paarse blauwe (bijna geen oog ziende) oog houdtquote:Op donderdag 31 maart 2005 19:53 schreef Skaai het volgende:
[..]
Naahh alsof we van je zullen schrikken. Maakt toch niet uit?
De 2 jaar dat ik elke 2/3 maanden heen ging heb ik mezelf in me kamer voor min 5 dagen opgesloten als ik elke keer weer moestquote:Op donderdag 31 maart 2005 20:31 schreef Christine het volgende:
Anders doe je zo'n piratenkapje voor je oog
Ja ik zie nu pas dat het een zondag isquote:
Ik!quote:Op zaterdag 9 april 2005 17:38 schreef Christine het volgende:
Wie wil zich definitief aanmelden voor 8 mei in Amsterdam?
Gezellig.quote:Op zondag 10 april 2005 17:03 schreef Christine het volgende:
Nog meer mensen, of wordt het een minimeet met alleen Q en ik?
Ik. Het ziet er niet naar uit dat ik iets anders heb op die dag.quote:Op zaterdag 9 april 2005 17:38 schreef Christine het volgende:
Wie wil zich definitief aanmelden voor 8 mei in Amsterdam?
Gezellig!!!quote:Op maandag 11 april 2005 00:28 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Ik. Het ziet er niet naar uit dat ik iets anders heb op die dag.
quote:Op maandag 11 april 2005 00:28 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Ik. Het ziet er niet naar uit dat ik iets anders heb op die dag.
amsterdam is altijdquote:Op maandag 11 april 2005 13:55 schreef Christine het volgende:
Gaat leuk worden, Dizer
Anders gaan we je wel in een rolstoel rondduwen
ik weet nog een leuk winkeltjequote:Op maandag 11 april 2005 14:25 schreef Dizer het volgende:
Shoppen en eten..
Ik ken een leuke Italiaanse restaurant
als je het maar wel opruimt daarnaquote:Op maandag 11 april 2005 14:51 schreef Svensational het volgende:
Mag ik ook komen?
Italiaansquote:Op maandag 11 april 2005 14:25 schreef Dizer het volgende:
Shoppen en eten..
Ik ken een leuke Italiaanse restaurant
Hier nog éénquote:Op maandag 11 april 2005 16:22 schreef ZOWIEE het volgende:
Hmm, moet ik wel werk hebben voor die tijd, anders kan ik niks kopen en eten
Van de vrachtwagen gevallen.quote:Op maandag 18 april 2005 16:36 schreef Christine het volgende:
Hoe kom jij daaraan Q.
Nou, dan hoef je niet te mailen dus
Je telefoon stond uitquote:Op maandag 18 april 2005 16:42 schreef Svensational het volgende:
Shit, ik had haar nummer al kunnen hebben
Dat treinkaartje zit ik ook een beetje tegenop te hikkenquote:Op maandag 18 april 2005 16:44 schreef Svensational het volgende:
Nog niert echt heel veel animo.Ik weet nog niet of ik ga trouwens, moet eerst even mijn financiele boekhouding weer op orde krijgen
quote:Op maandag 18 april 2005 16:56 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Vorige waarschuwingen waren niet genoeg?
Tot hoelaat gaan we eten denk je?quote:Op maandag 18 april 2005 17:07 schreef Christine het volgende:
Duiveltja, weet jij het al?
Als je niet meegaat heb je hier niets te zoeken. Zo'n post heeft dan helemaal geen nut anders dan trollen wat je eerder ook al deed.quote:Op maandag 18 april 2005 17:09 schreef Bupatih het volgende:
[..]Net of ik de enige ben die offtopic ging.
MAg ik dan bij jou blijven slapenquote:Op maandag 18 april 2005 16:32 schreef Christine het volgende:
Als aftermeet kunnen we met degenen die er nog zin in hebben 's avonds Amsterdam (of Den Haag ivm slaapplaatsen, maar dat bekijken we terplekke) onveilig maken.
quote:Op dinsdag 19 april 2005 05:03 schreef Zhenar het volgende:
Aangezien ik vanaf 2 mei in Amsterdam werk, is de kans dat ik op de meet aanwezig ben aanzienlijk vergroot!![]()
neem je moeder meequote:Op dinsdag 19 april 2005 11:07 schreef Svensational het volgende:
Dan kan ik natuurlijk niet. Dan moet ik mijn moeder verwennen.En 's avonds gourmetten
quote:Op zondag 24 april 2005 20:21 schreef Zhenar het volgende:
Nu heb ik ook al een kamer in Amsterdam!![]()
Zet mij maar op het lijstje, het moet nu wel heel gek lopen, wil ik niet op de meet aanwezig zijn.
Dat dus.quote:[b]Op maandag 18 april 2005 16:32 Als je in het "wel interesse" of "twijfel" lijstje staat, wil ik het ook weten als je toch niet mee gaat
Wrom niet?quote:
Die bleek op zondag te zijn.quote:Op maandag 18 april 2005 22:48 schreef BVO het volgende:
Ik heb dat weekend een barbecue. Weet alleen niet of dat op zaterdag of zondag is. Laat het wel even horen..
getverdemme!quote:Op zondag 24 april 2005 23:39 schreef Zhenar het volgende:
Wel matig, BVO; jij had voor dat broodnodige stukje sarcasme kunnen zorgen. Nu wordt het vast een onwijs zoetsappige, blije meet.Met veel seks.
Ben jij een showchatter dan?quote:Op maandag 2 mei 2005 17:00 schreef PDOA het volgende:
Mag ik ook komen?
Niet voor de zoenende stelletjesquote:Op maandag 2 mei 2005 17:44 schreef timbob het volgende:
het gaat toch niet een "kijken naar zoenende stelletjes meet" worden he?
De batterijen van mn camera zijn opgeladen.quote:Op maandag 2 mei 2005 17:52 schreef Christine het volgende:
Oh, MissBliss en ik zouden gaan zoenen. Mag dat nog wel dan?
Gezelligquote:Op maandag 2 mei 2005 17:53 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
De batterijen van mn camera zijn opgeladen.
Fotootje of 400 moet wel lukken.quote:Op maandag 2 mei 2005 17:57 schreef Christine het volgende:
[..]
Gezellig
Heb je genoeg ruimte op je memory card?
zolang je maar geen stel word, dan mag hetquote:Op maandag 2 mei 2005 17:52 schreef Christine het volgende:
Zoenende stelltjes zijn niet welkom.
Oh, MissBliss en ik zouden gaan zoenen. Mag dat nog wel dan?
quote:Op dinsdag 3 mei 2005 22:44 schreef PeRi het volgende:
Ik kom niet.
En de mijne?quote:Op dinsdag 3 mei 2005 22:43 schreef timbob het volgende:
wie wil m'n treinkaartje sponsorren?
Wát?! Eerst tegen mij bitchen dat ik moet komen en dan zelf twijfelen!?quote:Op woensdag 4 mei 2005 08:56 schreef Dizer het volgende:
Ik weet nog niet of ik kom of niet... Ik laat het zo snel mogelijk weten
Nee, sorryquote:Op dinsdag 3 mei 2005 18:01 schreef Christine het volgende:
Ik wil nog even een reactie van de volgende mensen!
Zeg even of je wel of niet komt:
Duiveltja
Skaai
mark_03
Airelle
Timmai
Together_Alone
static
Jij gaat zelf ook niet, dus niks bitchenquote:Op woensdag 4 mei 2005 13:10 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Wát?! Eerst tegen mij bitchen dat ik moet komen en dan zelf twijfelen!?
Zhenar komt wel, dus jij ookquote:Op woensdag 4 mei 2005 21:35 schreef Dizer het volgende:
[..]
Jij gaat zelf ook niet, dus niks bitchen![]()
Longontsteking?quote:Op donderdag 5 mei 2005 21:23 schreef Dizer het volgende:
Ja maar ik weet het nog niet zeker
En ik ben ziekjes aan het wordenIk ga morgen ochtend naar de dokter, het lijkt erop dat ik een longonsteking heb
Mijn keel doet echt zeer en ik raak steeds mijn stem kwijt. En dat hoesten van mij is ook niet normaal. Ik hoop dat ik morgen iets ervoor krijg. Volgens sommigen lijkt het op een longonsteking omdat ik er al 4 weken mee rondloopquote:
Ik vroeg het me ook al afquote:Op donderdag 5 mei 2005 21:38 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Je bedoelt me oog of dat ik nie theen ga?
Heb ik nog een naam of wat?Ik ben meer dan een aanhangsel van mijn schatje...quote:Op donderdag 5 mei 2005 21:18 schreef Christine het volgende:
Nee hoor Dizer
Jij bent er, en Zhenar, en Leonie +vriend, en timbob, en Qyroz en ik
Euh ,is dat zo?quote:Op donderdag 5 mei 2005 21:58 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Heb ik nog een naam of wat?Ik ben meer dan een aanhangsel van mijn schatje...
Hey ik slowchat al jaren op dit forum en showchat al een week.quote:Op donderdag 5 mei 2005 22:16 schreef Christine het volgende:
[..]
Euh ,is dat zo?
Ik bedoelde meer te zeggen dat Leonie een showchatter is, die haar vriendje meeneemt (die de afgelopen dagen ook is gaan showchatten, mja, nevermind).
Ik had eigenlijk 12.00 uur 'sochtends in gedachten! Zorg je wel dat je om 6 uur naar bed gaat dan?quote:Op vrijdag 6 mei 2005 09:44 schreef Christine het volgende:
Wie weet een leuke locatie om te meeten? Ik stem qua tijd voor een uurtje of 15.00 uur dan kan ik nog uitslapen.
Als jij een koningin fixtquote:Op vrijdag 6 mei 2005 09:46 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Ik had eigenlijk 12.00 uur 'sochtends in gedachten! Zorg je wel dat je om 6 uur naar bed gaat dan?![]()
![]()
Old Bell is wel leuk, Three Sisters om de hoek in de straat van de City is ook rielekst. Het is nou niet bepaald moeilijk er een kroeg te vinden.quote:Op vrijdag 6 mei 2005 09:49 schreef Christine het volgende:
[..]
Als jij een koningin fixt
Bovendien was ik net zo brak als jij toen, lieve schat...
Bedenk es een leuk kroegje om te meeten. Leidseplein?
Dan wel de goede, er zijn er twee namelijk.... TEGENOVER de ABN AMRO dusquote:Op vrijdag 6 mei 2005 09:52 schreef Christine het volgende:
I know, maar we moeten wel eentje hebben he.
Oke, 15.00 uur, three sisters? (Zat ik zelf ook al aan te denken).
dit was de eerste keerquote:
Dat er twee zijn wist ik niet, maar die tegenover de abn bedoelde ikquote:Op vrijdag 6 mei 2005 10:00 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Dan wel de goede, er zijn er twee namelijk.... TEGENOVER de ABN AMRO dus
Voor zover ik weet zit er op de hoek van het Leidseplein één naast de Old Bell.quote:Op vrijdag 6 mei 2005 10:12 schreef Christine het volgende:
[..]
Dat er twee zijn wist ik niet, maar die tegenover de abn bedoelde ik
Dat zou best eens kunnen, publiek 25-40, vooral rockmuziek van de 80er jaren, maar tegenwoordig ook ruk en bud en muziek waar zo'n negroide vent door de muziek heen loopt te ouwehoeren.quote:Op vrijdag 6 mei 2005 10:18 schreef Christine het volgende:
We kunnen altijd na een uurtje weer verkassen he
In Den Haag zit ook een Biblos, zou dat van dezelfde "keten" zijn?
En dan?quote:Op vrijdag 6 mei 2005 10:30 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Daarom kijk ik ook altijd of jij erbij staat op zo'n lijstje![]()
in den haag heeft die eigenaar nog 2 andere tenten. Op kijkduin ancee en tegen over hollandsstation is ook van hem.quote:Op vrijdag 6 mei 2005 10:18 schreef Christine het volgende:
We kunnen altijd na een uurtje weer verkassen he
In Den Haag zit ook een Biblos, zou dat van dezelfde "keten" zijn?
Stomme sportingquote:Op vrijdag 6 mei 2005 10:58 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Ja dat heeft AZ ook geweten gisteren![]()
Dit is het meetingtopic, ShowChat zit om de hoekquote:
Dat ben ik alquote:Op vrijdag 6 mei 2005 10:05 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Dan maak je zeker aanstalten de Showchatter van het jaar te worden of niet?
![]()
Tuurlijk, iedereen meet iedereenquote:
Nope, mijn oog viel hier toevallig opquote:Op zaterdag 7 mei 2005 18:47 schreef Christine het volgende:
[..]
Tuurlijk, iedereen meet iedereen
Ik houd het netjes bij twee trouwens.
Maar jij bent geen showchatter he
Jij bent al afgekeurdquote:
Nee jij bent goedgekeurd. Dit was een test om te kijken of je wel een echte showchatter bentquote:
quote:Op zaterdag 7 mei 2005 18:55 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Nee jij bent goedgekeurd. Dit was een test om te kijken of je wel een echte showchatter bent![]()
Mooi zo, ik hou wel van rare dingenquote:
Zit wat in.quote:
quote:Op zaterdag 7 mei 2005 21:42 schreef Christine het volgende:
Tim, jij komt.
Anders vertel ik je mijn geheim niet.
quote:Op zaterdag 7 mei 2005 19:17 schreef ZOWIEE het volgende:
Zeg, lieve schatten
Wat is nou precies de bedoeling? 15.00 bij Three Sisters op het Leidseplein?? En dan?
Het wordt nu wel tijd voor een beetje duidelijkheid denk ik zo
Ohw, ben ik de showstopper?quote:
Hoiquote:Op zaterdag 7 mei 2005 21:58 schreef Christine het volgende:
Tim, je komt gewoon. Jij hebt geholpen om te organiseren
Als je er gewoon bent nietquote:
!stalkquote:Op zondag 8 mei 2005 01:23 schreef Christine het volgende:
Kom gewoon om drie uur naar die kroeg, en dan zien we daar wel verder.
Ik heb een geheim plan, maar dat post ik hier niet IVM stalkers
Lezen/slapen jij!quote:Op zondag 8 mei 2005 01:24 schreef Christine het volgende:
[..]
Het heeft iig niks met een strand te maken
quote:Op zondag 8 mei 2005 01:24 schreef Christine het volgende:
[..]
Het heeft iig niks met een strand te maken
niet zo gemeen doen tegen haarquote:
Je kent mijn motto ondertussen, alleen mini-meets.quote:
Tot morgen dus (er komt bijna niemand).quote:Op zondag 8 mei 2005 01:27 schreef static het volgende:
[..]
Je kent mijn motto ondertussen, alleen mini-meets.
Nueh, das niet gemeen, das streng, moet toch iemand doenquote:
ik kom ook niet nee. Anders had het nog wel leuk geweest. Ik tel voor 3 mensen zo druk ben ikquote:Op zondag 8 mei 2005 01:28 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Tot morgen dus (er komt bijna niemand).
jij?quote:Op zondag 8 mei 2005 01:29 schreef static het volgende:
Wie maakt het volgende deel?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |