zolang je maar geen stel word, dan mag hetquote:Op maandag 2 mei 2005 17:52 schreef Christine het volgende:
Zoenende stelltjes zijn niet welkom.
Oh, MissBliss en ik zouden gaan zoenen. Mag dat nog wel dan?
quote:Op dinsdag 3 mei 2005 22:44 schreef PeRi het volgende:
Ik kom niet.
En de mijne?quote:Op dinsdag 3 mei 2005 22:43 schreef timbob het volgende:
wie wil m'n treinkaartje sponsorren?
Wát?! Eerst tegen mij bitchen dat ik moet komen en dan zelf twijfelen!?quote:Op woensdag 4 mei 2005 08:56 schreef Dizer het volgende:
Ik weet nog niet of ik kom of niet... Ik laat het zo snel mogelijk weten
Nee, sorryquote:Op dinsdag 3 mei 2005 18:01 schreef Christine het volgende:
Ik wil nog even een reactie van de volgende mensen!
Zeg even of je wel of niet komt:
Duiveltja
Skaai
mark_03
Airelle
Timmai
Together_Alone
static
Jij gaat zelf ook niet, dus niks bitchenquote:Op woensdag 4 mei 2005 13:10 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Wát?! Eerst tegen mij bitchen dat ik moet komen en dan zelf twijfelen!?
Zhenar komt wel, dus jij ookquote:Op woensdag 4 mei 2005 21:35 schreef Dizer het volgende:
[..]
Jij gaat zelf ook niet, dus niks bitchen![]()
Longontsteking?quote:Op donderdag 5 mei 2005 21:23 schreef Dizer het volgende:
Ja maar ik weet het nog niet zeker
En ik ben ziekjes aan het wordenIk ga morgen ochtend naar de dokter, het lijkt erop dat ik een longonsteking heb
Mijn keel doet echt zeer en ik raak steeds mijn stem kwijt. En dat hoesten van mij is ook niet normaal. Ik hoop dat ik morgen iets ervoor krijg. Volgens sommigen lijkt het op een longonsteking omdat ik er al 4 weken mee rondloopquote:
Ik vroeg het me ook al afquote:Op donderdag 5 mei 2005 21:38 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Je bedoelt me oog of dat ik nie theen ga?
Heb ik nog een naam of wat?Ik ben meer dan een aanhangsel van mijn schatje...quote:Op donderdag 5 mei 2005 21:18 schreef Christine het volgende:
Nee hoor Dizer
Jij bent er, en Zhenar, en Leonie +vriend, en timbob, en Qyroz en ik
Euh ,is dat zo?quote:Op donderdag 5 mei 2005 21:58 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Heb ik nog een naam of wat?Ik ben meer dan een aanhangsel van mijn schatje...
Hey ik slowchat al jaren op dit forum en showchat al een week.quote:Op donderdag 5 mei 2005 22:16 schreef Christine het volgende:
[..]
Euh ,is dat zo?
Ik bedoelde meer te zeggen dat Leonie een showchatter is, die haar vriendje meeneemt (die de afgelopen dagen ook is gaan showchatten, mja, nevermind).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |