Ik had eigenlijk 12.00 uur 'sochtends in gedachten! Zorg je wel dat je om 6 uur naar bed gaat dan?quote:Op vrijdag 6 mei 2005 09:44 schreef Christine het volgende:
Wie weet een leuke locatie om te meeten? Ik stem qua tijd voor een uurtje of 15.00 uur dan kan ik nog uitslapen.
Als jij een koningin fixtquote:Op vrijdag 6 mei 2005 09:46 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Ik had eigenlijk 12.00 uur 'sochtends in gedachten! Zorg je wel dat je om 6 uur naar bed gaat dan?![]()
![]()
Old Bell is wel leuk, Three Sisters om de hoek in de straat van de City is ook rielekst. Het is nou niet bepaald moeilijk er een kroeg te vinden.quote:Op vrijdag 6 mei 2005 09:49 schreef Christine het volgende:
[..]
Als jij een koningin fixt
Bovendien was ik net zo brak als jij toen, lieve schat...
Bedenk es een leuk kroegje om te meeten. Leidseplein?
Dan wel de goede, er zijn er twee namelijk.... TEGENOVER de ABN AMRO dusquote:Op vrijdag 6 mei 2005 09:52 schreef Christine het volgende:
I know, maar we moeten wel eentje hebben he.
Oke, 15.00 uur, three sisters? (Zat ik zelf ook al aan te denken).
dit was de eerste keerquote:
Dat er twee zijn wist ik niet, maar die tegenover de abn bedoelde ikquote:Op vrijdag 6 mei 2005 10:00 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Dan wel de goede, er zijn er twee namelijk.... TEGENOVER de ABN AMRO dus
Voor zover ik weet zit er op de hoek van het Leidseplein één naast de Old Bell.quote:Op vrijdag 6 mei 2005 10:12 schreef Christine het volgende:
[..]
Dat er twee zijn wist ik niet, maar die tegenover de abn bedoelde ik
Dat zou best eens kunnen, publiek 25-40, vooral rockmuziek van de 80er jaren, maar tegenwoordig ook ruk en bud en muziek waar zo'n negroide vent door de muziek heen loopt te ouwehoeren.quote:Op vrijdag 6 mei 2005 10:18 schreef Christine het volgende:
We kunnen altijd na een uurtje weer verkassen he
In Den Haag zit ook een Biblos, zou dat van dezelfde "keten" zijn?
En dan?quote:Op vrijdag 6 mei 2005 10:30 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Daarom kijk ik ook altijd of jij erbij staat op zo'n lijstje![]()
in den haag heeft die eigenaar nog 2 andere tenten. Op kijkduin ancee en tegen over hollandsstation is ook van hem.quote:Op vrijdag 6 mei 2005 10:18 schreef Christine het volgende:
We kunnen altijd na een uurtje weer verkassen he
In Den Haag zit ook een Biblos, zou dat van dezelfde "keten" zijn?
Stomme sportingquote:Op vrijdag 6 mei 2005 10:58 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Ja dat heeft AZ ook geweten gisteren![]()
Dit is het meetingtopic, ShowChat zit om de hoekquote:
Dat ben ik alquote:Op vrijdag 6 mei 2005 10:05 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Dan maak je zeker aanstalten de Showchatter van het jaar te worden of niet?
![]()
Tuurlijk, iedereen meet iedereenquote:
Nope, mijn oog viel hier toevallig opquote:Op zaterdag 7 mei 2005 18:47 schreef Christine het volgende:
[..]
Tuurlijk, iedereen meet iedereen
Ik houd het netjes bij twee trouwens.
Maar jij bent geen showchatter he
Jij bent al afgekeurdquote:
Nee jij bent goedgekeurd. Dit was een test om te kijken of je wel een echte showchatter bentquote:
quote:Op zaterdag 7 mei 2005 18:55 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Nee jij bent goedgekeurd. Dit was een test om te kijken of je wel een echte showchatter bent![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |