He wat jammer nou, nu kunnen we niet.quote:Op dinsdag 29 maart 2005 21:23 schreef PeRi het volgende:
De enige twee weekenden dat ik niet kan, en ze kiezen die uit
Ikke.. maar dan qua winkels en een paar eet tenten en zoquote:Op woensdag 30 maart 2005 00:48 schreef Christine het volgende:
De winkels weet ik niet, maar kroegjes wel
Is er iemand bekend in Utrecht eigenlijk?
Ow, nou als je leuke suggesties hebt voor terrasjes/eettoko's...quote:Op woensdag 30 maart 2005 00:49 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ikke.. maar dan qua winkels en een paar eet tenten en zo
Leuk terrassje is dus "King Arthur" en dus mijn favo!! Tevens kun je er lekker eten 's avonds.quote:Op woensdag 30 maart 2005 00:52 schreef Christine het volgende:
[..]
Ow, nou als je leuke suggesties hebt voor terrasjes/eettoko's...
En ga je ook mee stappen 's avonds?
Hangt ervan af.. het is echt een Eetcafe en zo...quote:Op woensdag 30 maart 2005 01:03 schreef Christine het volgende:
Moet je reserveren voor King Arthur?
Daar heb ik nog gezeten met mijn allereeste vriendin op mijn allereerste date.quote:Op woensdag 30 maart 2005 01:00 schreef Dizer het volgende:
[..]
Leuk terrassje is dus "King Arthur" en dus mijn favo!! Tevens kun je er lekker eten 's avonds.
Ga je in Amsterdam wel mee stappen dan?quote:Op woensdag 30 maart 2005 01:03 schreef Dizer het volgende:
[..]
Hangt ervan af.. het is echt een Eetcafe en zo...
Maar als we Amsterdam ingaan, dan weet ik een heleboel tentjes
Leuke plek hè? Lekker eten, leuke bediening, leuke naamquote:Op woensdag 30 maart 2005 01:04 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Daar heb ik nog gezeten met mijn allereeste vriendin op mijn allereerste date.
Misschien.. maar niet zeker... en als we in Amsterdam gaan, dan weet ik een goede Argentijn en een hele hele hele goede Italiaanquote:Op woensdag 30 maart 2005 01:07 schreef Christine het volgende:
[..]
Ga je in Amsterdam wel mee stappen dan?
Dan moet Tom maar niet in Deurne gaan wonen.quote:Op woensdag 30 maart 2005 01:09 schreef Christine het volgende:
Ik wil eerst van anderen weten wat ze vinden van de optie Amsterdam. Ik denk dat het voor Tom misschien te ver reizen is.
Amsterdam-Utrecht is 20 minutenquote:Op woensdag 30 maart 2005 01:09 schreef Christine het volgende:
Ik wil eerst van anderen weten wat ze vinden van de optie Amsterdam. Ik denk dat het voor Tom misschien te ver reizen is.
Was ook zo een uitroep zegmaarquote:Op woensdag 30 maart 2005 01:34 schreef Christine het volgende:
[..]
Ik moest lachenKreeg een beetje een James Brown gevoel bij je post.
Kan die meeting niet bovenop een brug worden gehouden, kunnen we meteen met zn allen springen.quote:Op woensdag 30 maart 2005 01:37 schreef Christine het volgende:
We kunnen ook het terrasje overslaan, en meteen aan de groepstherapie?
Of in de drogist, meteen de scheermesjes bij de hand.quote:Op woensdag 30 maart 2005 10:12 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Kan die meeting niet bovenop een brug worden gehouden, kunnen we meteen met zn allen springen.
Wat zij zegtquote:Op woensdag 30 maart 2005 18:50 schreef MissBliss het volgende:
Ik lees het later wel allemaal.
Of hij hier wel thuis hoort...quote:
Het meedoen, omdat er in onzin niet meer ge-SC mag worden, tenminste zoiets hoorde ik pasquote:
Dan moet je wel even in Showchat gaan meepostenquote:Op donderdag 31 maart 2005 01:38 schreef pieter_pontiac het volgende:
[..]
Het meedoen, omdat er in onzin niet meer ge-SC mag worden, tenminste zoiets hoorde ik pas
EDIT: ik las sLowchatquote:Op donderdag 31 maart 2005 01:39 schreef Christine het volgende:
[..]
Dan moet je wel even in Showchat gaan meeposten
Kan je op 24 april of 8 mei?
Dat zuipen we er wel weer uit!quote:Op donderdag 31 maart 2005 01:11 schreef Zhenar het volgende:
en de dag daarna niet in staat zijn tot enige activiteit.
Zo moe kan hij toch niet zijn dat ie niet meer kan zuipen en eten?quote:Op donderdag 31 maart 2005 11:23 schreef Christine het volgende:
[..]
Bovendien... wat gaan we nou helemaal doen?
Zuipen en eten. Dat moet je toch
Daarom sta je ook op het "wel interesse" lijstjequote:Op donderdag 31 maart 2005 11:47 schreef Skaai het volgende:
Oh btw, ik heb nog niet toegezegd dat ik kom. Ik heb interesse.
Je leest selectief, ouwe brompot!quote:
Zal ik 8 mei dan maar vrijhouden?quote:Op donderdag 31 maart 2005 14:00 schreef Duiveltja het volgende:
Ik denk dat er op 8 mei meer mensen kunnen dan op 24 april
Ik wil die soortgenoot van me wel eens zien
quote:Op donderdag 31 maart 2005 11:55 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Als skaai maar denkt dat ze komt kom ik niet![]()
Op je 3wieler mag ookquote:Op donderdag 31 maart 2005 17:07 schreef PeRi het volgende:
Waarom is het inenen Amsterdam geworden eigenlijk? Das 2 uur reizen voor mij. En een retourtje kost me klauwen vol geld.
Hmmm nouja, niemand had bezwaren tegen Amsterdam verder.quote:Op donderdag 31 maart 2005 17:07 schreef PeRi het volgende:
Waarom is het inenen Amsterdam geworden eigenlijk? Das 2 uur reizen voor mij. En een retourtje kost me klauwen vol geld.
Voor mij is alles ver reizen.quote:Op donderdag 31 maart 2005 17:07 schreef PeRi het volgende:
Plak er lekker een pleister op.quote:
Ja maar dit is wat andersquote:Op donderdag 31 maart 2005 19:46 schreef Skaai het volgende:
[..]
Plak er lekker een pleister op.
Als ik kom, sleep ik zelfs mijn sproeten mee!
Maar dat begrijp je toch niet!
Naahh alsof we van je zullen schrikken. Maakt toch niet uit?quote:Op donderdag 31 maart 2005 19:47 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Ja maar dit is wat andersIk ga al 2 jaar naar het ziekenhuis enzo om een pigmentvlek weg te laten halen bij mijn linkerwang/oog en het is al bijjjjjjjjjjjna weg
![]()
alleen op 4 mei gaan ze dus de restjes weg laseren
![]()
en een pleister heeft dan niet veel nut
!
Ja als je van een dik gezwollen korstige bruine rode paarse blauwe (bijna geen oog ziende) oog houdtquote:Op donderdag 31 maart 2005 19:53 schreef Skaai het volgende:
[..]
Naahh alsof we van je zullen schrikken. Maakt toch niet uit?
De 2 jaar dat ik elke 2/3 maanden heen ging heb ik mezelf in me kamer voor min 5 dagen opgesloten als ik elke keer weer moestquote:Op donderdag 31 maart 2005 20:31 schreef Christine het volgende:
Anders doe je zo'n piratenkapje voor je oog
Ja ik zie nu pas dat het een zondag isquote:
Ik!quote:Op zaterdag 9 april 2005 17:38 schreef Christine het volgende:
Wie wil zich definitief aanmelden voor 8 mei in Amsterdam?
Gezellig.quote:Op zondag 10 april 2005 17:03 schreef Christine het volgende:
Nog meer mensen, of wordt het een minimeet met alleen Q en ik?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |