Dat treinkaartje zit ik ook een beetje tegenop te hikkenquote:Op maandag 18 april 2005 16:44 schreef Svensational het volgende:
Nog niert echt heel veel animo.Ik weet nog niet of ik ga trouwens, moet eerst even mijn financiele boekhouding weer op orde krijgen
quote:Op maandag 18 april 2005 16:56 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Vorige waarschuwingen waren niet genoeg?
Tot hoelaat gaan we eten denk je?quote:Op maandag 18 april 2005 17:07 schreef Christine het volgende:
Duiveltja, weet jij het al?
Als je niet meegaat heb je hier niets te zoeken. Zo'n post heeft dan helemaal geen nut anders dan trollen wat je eerder ook al deed.quote:Op maandag 18 april 2005 17:09 schreef Bupatih het volgende:
[..]Net of ik de enige ben die offtopic ging.
MAg ik dan bij jou blijven slapenquote:Op maandag 18 april 2005 16:32 schreef Christine het volgende:
Als aftermeet kunnen we met degenen die er nog zin in hebben 's avonds Amsterdam (of Den Haag ivm slaapplaatsen, maar dat bekijken we terplekke) onveilig maken.
quote:Op dinsdag 19 april 2005 05:03 schreef Zhenar het volgende:
Aangezien ik vanaf 2 mei in Amsterdam werk, is de kans dat ik op de meet aanwezig ben aanzienlijk vergroot!![]()
neem je moeder meequote:Op dinsdag 19 april 2005 11:07 schreef Svensational het volgende:
Dan kan ik natuurlijk niet. Dan moet ik mijn moeder verwennen.En 's avonds gourmetten
quote:Op zondag 24 april 2005 20:21 schreef Zhenar het volgende:
Nu heb ik ook al een kamer in Amsterdam!![]()
Zet mij maar op het lijstje, het moet nu wel heel gek lopen, wil ik niet op de meet aanwezig zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |