Maar sanne is nu 6 weken bijna nu moet ze toch gewoon op haar rugje kunnen blijven slapen??quote:Op maandag 28 maart 2005 23:38 schreef Bar_en_Mar het volgende:
ik heb net ff stukje terug gelezen Edje4
Hier hebben we Thijs in het begin altijd op zijn zij in bed gelegd met een opgerolde hdrofiele luier (omwikkeld met wat leulopast) en dat in zijn rugje gelegd, en na iedere voeding legden we hem op zijn andere zij.
en idd bedje naar de kant van het licht zetten
Das langquote:Op maandag 28 maart 2005 23:57 schreef Bar_en_Mar het volgende:
Thijs hebben we hier tot 3,5 maand op de zij gelegd
Hebben we ook al gedaan helpt niet.quote:Op dinsdag 29 maart 2005 00:00 schreef Bar_en_Mar het volgende:
Thijs lag hier enorm graag op zijn zij en pas later toen hij het draaien meer door kreeg lag hij op een bepaald moment zelf al op zijn rug te slapen, en tijdens het slapen draaide hij zelf zijn hoofdje regelmatig om.
Wat je ook zou kunnen doen is een knuffeltje telkens aan de andere kant van het hoofdje zetten
Sterkte verder.quote:Op dinsdag 29 maart 2005 09:39 schreef poemojn het volgende:
Wij zijn net terug van de dokter. Myrthe lijkt met haar linkeroogje te trekken, dus zijn we doorgestuurd naar de oogarts. Kan een lui oog worden als je er niets aan doet, blijkbaar.
Het probleem is dat ze niet meer in de easy sleeper past,dus moeten we handoekrollen gebruiken willen we haar op d`r zij laten liggenquote:Op dinsdag 29 maart 2005 13:49 schreef bixister het volgende:
sugar wat is er met maria's nekje?
edje, als ze alleen maar op hun achterhoofd liggen krijgen ze vaak zo'n enorm plat achterhoofd, ook niet echt mooi vind ik. dus af en toe op de zij leggen lijkt mij wel goede variatie, en je kunt ook alleen het hoofd wat proberen te draaien als ze slaapt. maar bij sommige kinderen is die voorkeurshouding heel sterk en is het lastig er wat aan te doen, zie Cas. heeft die destijds niet zo'n helmpje gehad moussy of juist niet? (dat geheugen van mij...)
sterkte met activeren van de luie ogen, poemojn & rottdog! en wat zielig dat zoë zo'n buikpijn had.![]()
Jordy blijft ook echt niet op zijn zij liggen ....hij rolt dan door naar zijn buik of hij duwt de rol gewoon weg door zo ver mogelijk met zijn hoofd naar achteren te duwenquote:Op dinsdag 29 maart 2005 14:17 schreef edje34 het volgende:
[..]
Het probleem is dat ze niet meer in de easy sleeper past,dus moeten we handoekrollen gebruiken willen we haar op d`r zij laten liggen
De babysleeper hebben wij ook daar slaapt ze nu mee.quote:Op dinsdag 29 maart 2005 14:42 schreef phileine het volgende:
edje, ik had voor Isa zo'n driehoekig kussen waar ze dan tussen lag op haar zij. Daar heeft ze ongeveer een half jaar in gelegen. Even kijken of ik een plaatje kan vinden, want ik omschrijf het niet duidelijk geloof ik. Het heet de Baby Sleep, ben ik nu achter. Te koop bij Prenatal voor een paar tientjes.
[afbeelding]
Wat een geëmmer weer zeg! Je moet wel goed aan dat soort dingen denken van te voren want anders vergoeden ze het dus gewoon niet! Terwijl we toch enorme bergen met premies betalenquote:Op dinsdag 29 maart 2005 17:05 schreef poemojn het volgende:
26 april, dus dat duurt nog even.
Is nog een heel gedoe trouwens: sinds 1 januari vergoedt niet elke zorgverzekeraar elke oogarts, dus als je alles vergoed wilt hebben moet je niet zomaar de oogarts nemen waarnaar de huisarts doorverwijst maar bellen met je zorgverzekeraar om een oogarts bij jou in de buurt te vinden die zij wel volledig vergoeden. Maar er is er toch eentje in heel Groningen.
Yep, Sven kreeg met 3 maanden fysiotherapie. De CB arts stuurde ons naar de huisarts voor de verwijzing naar de fysio. We moesten inderdaad ook van alles omgekeerd doen zoals Rottdog hierboven schreef, plus dat we verschillende oefeningen met hem moesten doen. We zijn in totaal 4x naar de fysio geweest, toen was het overquote:Op dinsdag 29 maart 2005 14:14 schreef moussy het volgende:
Easy Going was er met Sven op tijd bij (toch?)... Mijn huisarts zei alleen maar dat ik zn haar maar moest laten groeien, dan zag je het niettot ik het lopen zeiken om bij de kinderarts te komen en die zag meteen dat het niet goed was.
Nou ja, das ook bezopen zegquote:Op dinsdag 29 maart 2005 17:05 schreef poemojn het volgende:
26 april, dus dat duurt nog even.
Is nog een heel gedoe trouwens: sinds 1 januari vergoedt niet elke zorgverzekeraar elke oogarts, dus als je alles vergoed wilt hebben moet je niet zomaar de oogarts nemen waarnaar de huisarts doorverwijst maar bellen met je zorgverzekeraar om een oogarts bij jou in de buurt te vinden die zij wel volledig vergoeden. Maar er is er toch eentje in heel Groningen.
Sanne krijgt de eerste inenting 22-04-05quote:Op dinsdag 29 maart 2005 23:43 schreef Rottdog het volgende:
Ze krijgen normaal toch ook met 9 mnd geen enting tochde laatste in een jaar is toch bij 11 mnd in de buurt. Ach gossie Myrthe ging spontaan dus michelinnen
Dat van die arts dat is ook zo maar heb soms het gevoel dat ik dan voor elk wissewassie wil komen zeg maar
Wat grappig Tex, het lijkt wel of Noa en Noah qua ontwikkeling dicht bij elkaar zitten. Noa rolt ook naar haar zij, maar naar haar buik lukt ook niet. Overigens precies dezelfde manier...geweldig! (bol rugje etc.) Buikliggen vindt Noa ook niet leuk, tenzij ze in een HEEL goed humeur is en totaal niet moe. Anders vindt ze het maar vermoeiend volgens mijquote:Op dinsdag 29 maart 2005 18:22 schreef texelonia het volgende:
Soms kan ie zich heel lang vermaken in de box, dan heeft ie echt de grootste lol. En soms heeft ie er helemaal geen zin in. Vaak wil ie ook gewoon even niet meer liggen, maar gewoon rechtop zitten of nog beter: staan
Omrollen lukt hier wel. Begon uit frustratie om z'n speen proberen te pakkenLigt ie op z'n rug, dan gooit ie z'n beentjes in de lucht, en daardoor wordt zn ruggetje bol en kan ie zo op z'n zij rollen
Naar z'n buik rolt ie nog niet, maar op z'n buik vindt ie ook niet zo leuk...
Het gebeurt nu ook vaak dat ie zo dus de hele box doorrolt. Issie opeens een kwartslag gedraaid enzow.
Nee, dat denk ik ook niet maar ik bedoel in andere gevallen....quote:Op dinsdag 29 maart 2005 23:29 schreef poemojn het volgende:
Een second opinion is hopelijk niet nodig..
Dylan heeft een romper aan, een pyama (alleen het bovenstuk nu het niet meer zo koud is), een slaapzak en een dekentje (niet zo dik). Ik vind het 's nachts toch nog best wel koud hoor. En Dylan wordt altijd wakker als hij het te warm of te koud heeft, dus zolang hij lekker doorslaapt vind ik dit wel goed zo.quote:Op donderdag 31 maart 2005 10:30 schreef Sugar het volgende:
Slapen er meer kindjes "zo warm"? Of juist met zo "weinig" als Noahtje van Tex? tex, ik twijfel er niet aan of jouw manier oké is, hoor, maar vraag me af of wij het te bont maken!
Ik snap je helemaal, Dutchie. Ik plaats zelf ook niet veel foto's meer van Dylan op openbaar internet.quote:Op donderdag 31 maart 2005 10:46 schreef dutchie het volgende:
Ik heb trouwens besloten om na Léons 1e verjaardag geen foto's meer van hem te plaatsen.
Heb je al gebeld?quote:Op donderdag 31 maart 2005 11:13 schreef beefcake het volgende:
[..]
Ik snap je helemaal, Dutchie. Ik plaats zelf ook niet veel foto's meer van Dylan op openbaar internet.
Sanne is nu 6 weken en we laten overdag de kleertjes aan als ze slaapt.quote:Op donderdag 31 maart 2005 10:55 schreef texelonia het volgende:
De eerste weken, maanden, slapen baby's ook zo ontzettend veel, dan blíjf je bezig met pyama aan, pyama uit, etc.
quote:Op donderdag 31 maart 2005 12:16 schreef Luchtbel het volgende:
Zo ik heb eerst maar eens even in het woordenboek opgezocht wat zeveren nou echt is. Ik ken alleen maar zeveren als in zeuren maar nu ik weet dat het ook kwijlen is, zijn jullie posts van de afgelopen dagen ineens heel anders geworden
Vroeg me al af wat jullie nou zaten te zeveren over die kinderen
Hier hetzelfde verhaal hoorquote:Op donderdag 31 maart 2005 10:46 schreef dutchie het volgende:
Ik heb trouwens besloten om geen foto's meer van hem te plaatsen. .... puur uit privacy-beweegredenen.
quote:Op donderdag 31 maart 2005 11:52 schreef Luchtbel het volgende:
Ik dacht van de week even dat ze ziek werd, ze moest steeds een beetje huilen en ze werd zelfs een beetje bang van mannetje Morris die alleen maar op 2 billen zat en blij met een plastic zakje zat te schudden. Niks om bang voor te zijn, niks voor Jolie. Maar na een hele middag slapen voelde ze zich weer een stuk beter. Ze geeft steeds kusjes en knuffels. Echt lief.
Ikke nietquote:Op donderdag 31 maart 2005 13:18 schreef AnnieBaby het volgende:
Zouden er wel eens mensen zijn die spijt hebben?
Ja jaquote:
Netjes opgelostquote:Op donderdag 31 maart 2005 13:13 schreef Githa het volgende:
Super snelle reactie van happy horse ...Jordy krijgt een nieuwe goffy en ze gaan contact opnemen met de fabriek. Natuurlijk is mijn reactie daarop of Goffy 2 niet hetzelfde probleem heeft want ik wil natuurlijk geen risico's nemen.... het antwoord daarop zal nog wel volgen. Jammer hoor Jordy was helemaal verzot op die giraf en ik durf hem nu niet meer te gevenook Goffy 2 niet
Nog wat gehoord?quote:Op donderdag 31 maart 2005 13:13 schreef Githa het volgende:
Super snelle reactie van happy horse ...Jordy krijgt een nieuwe goffy en ze gaan contact opnemen met de fabriek. Natuurlijk is mijn reactie daarop of Goffy 2 niet hetzelfde probleem heeft want ik wil natuurlijk geen risico's nemen.... het antwoord daarop zal nog wel volgen. Jammer hoor Jordy was helemaal verzot op die giraf en ik durf hem nu niet meer te gevenook Goffy 2 niet
Dat wordt kwijlen danquote:Op donderdag 31 maart 2005 16:19 schreef Githa het volgende:
Dus we wachten af of de Goffy idd van beter kwaliteit isik ga hem eerst uitvoerig testen hoor
![]()
Bij ons is het net andersom.quote:Op donderdag 31 maart 2005 16:40 schreef texelonia het volgende:
Noah vindt uitkleden wel bestMaar aankleden liever niet
Dan is het eigenlijk al te laatquote:Op donderdag 31 maart 2005 20:26 schreef Rottdog het volgende:
Zoë heeft een grote hekel aan afdrogen en probeert dus ook uit alle macht weg te komen![]()
Misschien is het haar dag niet vandaag.quote:Op donderdag 31 maart 2005 20:41 schreef Sugar het volgende:
Maria eet niet meer.
Maria slaapt niet meer.
Hmmmmm.
ohwjee ...is ze ziek aan het worden Sugar?quote:Op donderdag 31 maart 2005 20:41 schreef Sugar het volgende:
Maria eet niet meer.
Maria slaapt niet meer.
Hmmmmm.
Lekker je rust nemen van het weekend,komt allemaal goed.quote:Op vrijdag 1 april 2005 15:11 schreef Suzanna het volgende:
Hier gaat het best goed eigenlijk, behalve dan dat we allemaal erg moe en verkouden zijn (ehh...mijn man en ik, Noa niet!)...hebben jullie misschien tips om te verkomen dat Noa verkouden wordt??? lijkt me verschrikkelijk zielig namelijk...
Noa wil de laatste tijd graag de fles drinken...volgens mij heeft ze heel goed door dat daar de melk veel sneller uit komt als ze honger heeft! Maar 's nachts hoeft ze die stomme fles niet, dan wil ze alleen maar borstvoeding...en als ze dan eindelijk drinkt valt ze lekker in slaap...en kan ik haar natuurlijk niet meer wakker krijgen.... maar tis zoooo lief... Alleen houdt ze me de afgelopen nachten wel wakker, om de 2 / 3 uur wil ze weer even drinken of gewoon even knuffelen...ze huilt dan echt heel zielig!!
Kan je dat afleren?? Tot nu toe ging het gewoon steeds beter maar nu komt het 'vaak wakker worden 's nachts' weer helemaal terug...is erg vermoeiend!!
En verder is Noa erg schattig en slaapt overdag veel beter dan eerst...als ik haar in bedje leg slaapt ze meestal binnen tien minuten en vaak nog zonder te huilen ook! Wat een verschil...
Hij heeft het pas met 6 maanden gekregen, vlak voor we met de bijvoeding begonnenquote:Op vrijdag 1 april 2005 15:16 schreef AnnieBaby het volgende:
Snoopy, ik hoop inderdaad voor Morris en jou dat je duidelijkheid krijgt. Ben zelf ook wel benieuwd waar je die speciale slaapzakjes kan aanschaffen want Stella krabt haar hele hoofd open 's nachts. Ze heeft nu sokjes over haar handen, maar ik heb ook gehoord dat je pyama's hebt met wantjes er aan vast. Alleen kan ik ze nergens vinden.
Ze heeft ook last van eczeem en na een half jaar stop ik met borstvoeding en geven we haar een maand speciale flesvoeding. Lastig he, als ze zo'n jeuk hebben.
heb je een thuiszorgwinkel in de buurt?quote:Op vrijdag 1 april 2005 16:04 schreef snoopy het volgende:
Speciaal slaapzakje kan je bij de apotheek bestellen hoor ik net. Kost geloof ik 80 euro![]()
Vaak is het wat goedkoper dan een apotheek, maar niet altijdquote:Op vrijdag 1 april 2005 16:26 schreef snoopy het volgende:
Er is vast wel een thuiszorgwinkel in de buurt maar ik geloof dat mr. snoopy de slaapzak al gekocht heeft. Zijn ze daar goedkoper of kan je ze lenen/leasen/huren?
Goed plan, ga ik aan een vriendin van mij vragen!quote:Op vrijdag 1 april 2005 16:48 schreef moussy het volgende:Als je er toch al 1 hebt, heb je geen handige moeder vadervriendin of weet ik veel wie die hem na wil maken?
Kan je alleen vertellen wat deze ontaarde mams gedaan heeftquote:Op zaterdag 2 april 2005 00:27 schreef Sugar het volgende:
Maria is niet echt ziek, hoor.
Wel totaal haar ritme kwijt. Ze schreeuwt de hele avond, eet haar fles maar half, is heel driftig (ze schreeuwt echt zoals vechtende poezen; blazen, briesen). Eerlijk gezegd zitten we hier behoorlijk radeloos te zijn. Niks helpt, als we even naar haar toegaan wordt ze nóg kwaaier.
Ik hoop heel erg dat iemand dit enigszins herkent en wat tips heeft. Ze is echt bijna niet om aan ta pakken, zo ontzettend driftig.![]()
het gaat al een stuk beter. Haar fles van gisterenavond heeft er ingehouden en de fles van vanmorgen zit er tot nu ook nog in. Ze had gisteren alleen 2 niet natte (of nauwelijks) natte luiers.quote:Op zaterdag 2 april 2005 08:49 schreef beefcake het volgende:
LadyS dat klinkt als Dylans buikgriep van een tijdje terug... Niet leuk, helemaal niet leuk. Zeker niet als je helemaal wanhopig wordt van al dat kots en die poepHet zal met een paar daagjes wel over zijn, maar bereid je wasmachine vast voor op overuren
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als je niet lacht, ben je dood.
Dat zul je ons nooit horen zeggen hoor. Er zijn genoeg momenten dat......quote:Op zaterdag 2 april 2005 12:04 schreef Sugar het volgende:
Jeeminee, Knor, heftig voor jullie! Dank voor je advies, maar echt, ik schrik vooral van de heftigheid bij jullie! Knap dat jullie het wel trekken!!!!!
jepz, heb net mail terug gestuurdquote:Op zondag 3 april 2005 13:28 schreef Anitra het volgende:
Lekker Martineke!!!!
mijn mailbox doet raar dus vraagje: is de mail aan gekomen?
Hoe is het afgelopen??quote:Op zondag 3 april 2005 13:22 schreef Martineke het volgende:
ik ben vergeten te vertellen dat 1 april Maxim naar het ziekenhuis moest voor echo van zijn heupjes ivm stuitligging, zijn heupjes zijn prima in orde
je quote het antwoord zelf al!quote:Op zondag 3 april 2005 15:54 schreef edje34 het volgende:
Hoe is het afgelopen??
Het aanleggen bij beide flessen dodi en avant gaat heel moeizaam.quote:Op zondag 3 april 2005 21:32 schreef Githa het volgende:
Ik gebruik de difrax flessen en die werken goed maar ik kan hem niet vergelijken met een dodi fles
Jordy spuugt nooit, ook nooit gedaan en drinkt altijd alles leeg zonder lekkagesmaar of dat door de difrax flessen komt ???? daarvoor zou ik vergelijkings matriaal moeten hebben.
Zal ik morge gelijk ff gaan kijken dan.quote:Op zondag 3 april 2005 21:40 schreef Githa het volgende:
ik weet wel dat difrax vele soorten spenen heeft wat natuurlijk fijn is maar misschien hebben andere merken dat ook wel?
Jordy heeft de kersspeen zoals ze dat zo mooi noemen, en dan maatje Small.
Difrax heeft wel een boekje waarin alle producten staan en wie welke nodig heeft. verkrijgbaar bij de apotheek en drogist.
Edit: Jordy was ook heel kieskeurig hoor. de fopspeen hadden we eerst van bibi maar die hoeft meneer dus niet...van difrax hoeft hij ook niet de schuine speen ...neeeeeeeeeee hij wil alleen de rechte smalle speen
Ahhh.... succes Morris en mamaquote:Op maandag 4 april 2005 10:20 schreef snoopy het volgende:
Wij gaan straks bloed laten prikken. Kijken of ze kunnen achterhalen of Morris allergisch is voor het een of ander. Door de zon en lekker veel buiten te zijn geweest lijkt het wel stukken beter te gaan met zijn eczeem. Maar dat kan natuurlijk ook door de nieuwe creme van de dermatoloog komen.
Tja, dat voelen ze feilloos aanquote:Op maandag 4 april 2005 10:26 schreef Sugar het volgende:
Ik word er best moedeloos van, maar dat is natuurlijk niet de bedoeling.![]()
yep S6 Morris en mamaquote:
geen flauw idee eigenlijk, ze zei er niks van dus neem ik maar aan dat het wel goed zal zijn.quote:Op maandag 4 april 2005 19:47 schreef bixister het volgende:
wow martineke, wat een beer die maxim!maar die fontanel, is dat niet wat erg vroeg dat die bijna is dichtgegroeid, of geeft dat niks?
Als de fontanel dicht is, kunnen ze springen (met 2 benen tegelijk los komen van de grond)quote:Op maandag 4 april 2005 22:55 schreef Rottdog het volgende:
Er wordt toch meestal gezegt dat als het fontanelletje dicht is ze dan kunnen lopen![]()
Gelukkig heeft er geen last van gehadquote:Op dinsdag 5 april 2005 09:51 schreef Luchtbel het volgende:
toen de oppas kwam checken of alles goed was zag ze dat Jolie macaroni met kaas, uien, knoflook en prei zat te eten
quote:
Pepti is van wei-eiwit en er zitten stoffen in die allergeen zijn. Wat dus tot gevolg heeft dat meerdere kindjes flinke krampen hebben gekregen. Als de pepti van nutrilon niet voldoende is om de kwaaltjes weg te nemen word er pas besloten om op nutramigen over te stappen. Nutramigen is gemaakt van het casei-eiwit en dit geeft minder reactie, plus dat nutramigen de delen veel meer voor verteerd heeft en veel minder onnodige stoffen in de melk heeft zitten. Verder is het verschil de prijs. Nutrilon Ppeti is ongeveer 25 euro A 900 gram en Nutramigen is 20 euro A 425 gram. Ga nooit uit jezelf met nutramigen aan de slag, de eczeem kan immers een andere oorzaak hebben!!!! Je kan ipv de pepti ook NAN HA2 van Nestle proberen, die is beter dan de pepti en geeft minder reactie. Verder is er ook de Frisio HA en Allergy care. Die allergy care is alleen bij de apotheek verkijgbaar en ook na voorschrijven van arts.quote:Op dinsdag 5 april 2005 09:58 schreef AnnieBaby het volgende:
Ladybos of iemand anders, wat is het verschil tussen Nutramigen en Pepti?
Ik wil Stella ook andere voeding gaan geven omdat ze zo'n last van eczeem heeft.
Nu raadde de huisarts Pepti aan, maar ik hoor hier ook Anitra en anderen steeds over Nutramigen.
Wel fijn dat het over is zeg. Ik vind het voor Stella ook zo zielig omdat ze echt ook jeuk heeft. Vanaf volgende week gaan we er mee starten.
Hypo allergene voeding kan je zelf mee beginnen idd.quote:Op dinsdag 5 april 2005 15:07 schreef AnnieBaby het volgende:
Anitra bedankt voor je reactie.
Als ik het goed begrijp mag je met de hypo-allergene voedingen wel zelf beginnen en moet je die Nutramigen voorgeschreven krijgen?
Ik weet dat ik het een maand moet uitproberen (die Peptie dan bijvoorbeeld) en dan weer een week gewoon om te kijken of het echt aan de voeding ligt.
Daar twijfel ik nog steeds over omdat ik andere reacties (huilerig, krampjes etc.) niet bij haar opmerk, maar ik wil wel kijken of ik iets aan de eczeem kan doen. Als dit niet helpt ga ik weer bij de huisarts langs.
Ik kan het me voorstellen hoor, dat je dat niet doet. Zou ik ook niet doen eerlijk gezegd...als Noa te lang huilt haal ik haar uit bedje. Maar als ze moe is (niet oververmoeid) slaapt ze wel overdag in haar bedje, al is het maar drie kwartier.quote:Op maandag 4 april 2005 10:49 schreef DaanBanaantje het volgende:
suzanna, al sik dylan overdag in zn bedje leg word ie helemaal hysterisch en laat ie echt duidelijk merken dat ie dat niet waardeert. En het gekke is, ik heb een paar keer geprobeert me dan groot te houden en m niet eruit te halen, maar hij blijft dan echt wel een uur doorgaan en dan trek ik het echt niet meer om m te laten huilen. Dus overdag is ie heel vaak in de box en daar slaapt ie als ie echt niet anders meer kan en we gaan ook elke dag een flink stuk lopen en dan slaapt ie in de kinderwagen. Ach.. ik vind het overdag niet erg. Als ie in de box ligt en hij hoort mij rommelen of ik zet een muziekje op dan vind ie het prachtig en ligt ie te spelen en te lachen. Hij is verder dan niet lastig ofzo. En savonds gaat ie wel gewoon zonder morren naar bed! Hoe doe je dat nu precies bij Noa dan?
Trouwens.. dylan lacht al heel erg veel! vooral als ie aan het spelen is in de box met zn speeltijger. Dat vind ie echt prachtig! en hij lacht ook naar zn mama heel de dag. vooral sochtends als k m uit bed haal en op het aankleedkussen leg. Hartverwarmend die lachjes!
Noa ook alweer zo groot. Het gaat veel te snel vind ik zelf. Alhoewel er elke dag weer zoveel nieuwe verrassingen komen die bij het groter groeien horen.
geniet nog maar even van deze poep!!quote:Op dinsdag 5 april 2005 20:17 schreef Ladybos het volgende:
Om mijn verhaal even kracht bij te zetten even een foto (Luchtbel, niet kijken !!)
quote:Op woensdag 6 april 2005 11:44 schreef LadyS het volgende:
net weer getemperatuurd: 34.7/34.8 en bij de HA zijn ze tot 14.00 uur met lunchpauze
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |