wat naar dat Morris zo'n jeuk heeft snoopy. hopelijk wordt snel gevonden waar het door komt, en zo mogelijk nog sneller wat er aan gedaan kan worden. sterkte ermee. en Stella dus ook al eczeem? ik vind 't zo sneu voor die kleintjes!
en aahgossie Maria was dus gewoon ziek. en Amber ook al. beterschap voor die schatjes!
suzanna wat fijn dat Noa overdag beter gaat slapen. ik hoop dat dat hier ook gaat gebeuren, nu moeten we toch nog altijd heel wat 'trucjes' uithalen en dan nog is 't maar afwachten hoe lang ze blijft slapen. 's nachts gaat het hier nu wel weer goed, mede dankzij het inbakeren, maar ook los daarvan heeft Anna altijd een redelijk goed nachtritme gehad met lange stukken slaap. ik weet niet zeker of Noa's vaker-wakker-worden af te leren is, het hangt er natuurlijk ook vanaf wat de reden ervoor is. zo te lezen is ze niet vreselijk hongerig (omdat ze zo snel weer in slaap valt) dus misschien toch weer eens proberen haar een tijdje te laten huilen 's nachts? wie weet helpt het.
hier gaat 't alweer stukken beter vandaag, nog bedankt voor jullie steun!
![]()
hihi als ik mijn verhaal van gisteravond lees klinkt het ook wel tamelijk wanhopig en deze week was ook erg vermoeiend. maar nu G zich weer wat beter voelt loopt alles meteen weer meer vanzelf, lijkt het wel, heerlijk is dat. en 't mooie weer speelt ook wel een rol, daar word ik meteen erg vrolijk van.
dus alle mensen met evt. plannen voor een tweede: laat je niet teveel ontmoedigen door mijn gezucht en gesteun hoor. het is behalve druk ook heel erg leuk en heel bijzonder om er nog een kindje bij te hebben. dagelijks heb ik echt meerdere momenten dat ik me geweldig rijk & gelukkig voel.
![]()
en 't is ook wel fijn om te merken dat ik er steeds handiger in word om dit nieuwe 'systeem' draaiende te houden (nou ja, om er in mee te draaien is misschien een betere uitdrukking). eventjes Anna in bad doen bijvoorbeeld zie ik niet meer als iets dat alleen maar kan als alle omstandigheden meewerken, ik doe 't gewoon als ik vind dat 't moet en als 't enigszins kan, en zie verder wel hoe de omstandigheden zich aanpassen. en dat geldt eigenlijk voor alles.