abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_25852971
quote:
Op dinsdag 29 maart 2005 23:29 schreef poemojn het volgende:
Een second opinion is hopelijk niet nodig..
Nee, dat denk ik ook niet maar ik bedoel in andere gevallen....
Die oogarts zal het wel druk hebben
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
  woensdag 30 maart 2005 @ 17:25:25 #52
61800 Rottdog
May all your dreams come true
pi_25859813
Aaaah Poemojn snap het nu helemaal

Suzanna ze loenst ook alleen maar als ze moe is, niet dehele tijd door en zoals poemojn zegt moet het met 6 mnd over zijn.
  † In Memoriam † woensdag 30 maart 2005 @ 18:09:07 #53
81992 Githa
pi_25860788
Jordy loenst ook flink als hij moe is...ik begon me al stiekem zorgen te maken want opa heeft een tunnelvisie en zijn tante had een lui oog als kind. Ik wilde hier al gaan vragen welke tijd hier voor stond maar zoals ik lees heeft hij nog even de tijd.
Daarbij mag ik er toch vanuit gaan dat ze er op het cb extra op letten omdat ik ze deze info bij Jordy's geboorte gegeven heb.
pi_25860967
Mijn neefje begint ook met een oog "scheel" te kijken als ie moe is. De oogarts zei dat dat kwam omdat kinderen over het algemeen een brede neusbrug hebben en daar nog niet overheen kunnen kijken. Daarom zijn er veel kinderen die "scheel" kijken!!
Liefde
Rij nooit harder dan je beschermengel kan vliegen!!
  † In Memoriam † donderdag 31 maart 2005 @ 10:02:30 #55
81992 Githa
pi_25874874
Eigenlijk naar aanleiding van Jordy's pyama foto's dacht ik daar weer aan.
Heel veel mensen geven commentaar wanneer ze horen dat je kleintje van een paar weken oud een pyama aan krijgt voor de nacht. Het omkleden zou hem irriteren en storen en daarbij is het nog eens een geldverspilling.
Zo achterlijk ! ik hou zelf toch ook mijn kleren niet aan in bed als ik ga slapen en het omkleden zie ik als een leuke bezigheid met mijn kleintje waarvan ook hij geniet
  donderdag 31 maart 2005 @ 10:21:12 #56
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_25875206
Ik moet zeggen dat wij ook bijna nooit een pyamaatje gebruiken voor Noah... Alleen als ie echt van die oncomfortabele stugge kleertjes aan heeft waar je niet lekker in slaapt. Maar wij wikkelen hem ook in een dekentje, en nu slaapt ie alleen nog maar in een romper omdat het anders te warm is. En meestal kleed ik hem al uit voor z'n laatste fles als ik z'n luier ga verschonen, en dan vaak na z'n laatste fles wordt ie wel slaperig, en dan kan ie gelijk in bedje dus heeft ie daar ook geen last van
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
  donderdag 31 maart 2005 @ 10:30:17 #57
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_25875376
Ik denk niet zoveel na over wat Maria aan heeft in bed, maar nu ik lees dat Noah alleen een romper aanheeft.... Maria heeft haar gewone kleertjes aan in bed (dus shirtje met lange mouw en rompertje eronder en een maillotje aan), ze ligt in een zacht, gevuld winterslaapzakje én onder een dekentje.
Dat klinkt toch als ontzéttend warm? En ze is altijd op normale temperatuur. Ik moet misschien eens proberen of ze ook lekker slaapt zonder die slaapzak, maar had er dus nog geen aanleiding voor om dat te proberen. Nu ik dit lees wel.

Slapen er meer kindjes "zo warm"? Of juist met zo "weinig" als Noahtje van Tex? tex, ik twijfel er niet aan of jouw manier oké is, hoor, maar vraag me af of wij het te bont maken!
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
  donderdag 31 maart 2005 @ 10:39:54 #58
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_25875594
Dat in romper slapen is pas sinds kort hoor, sinds de echte winterkou voorbij is zeg maar. Maar wij wikkelen Noah dus in een dekentje en daarover ligt ook nog een dekentje. En zelfs dan heeft ie het soms nog warm en is ie echt een beetje zweterig. Maar dat heeft Noah vrij snel volgens mij, want als ie gewoon op schoot ligt kan het in zn nek al klam worden waarmee ie dan op mn arm ligt zeg maar.

Als Maria gewoon normaal aanvoelt qua temperatuur lijkt het me niet dat ze het echt té warm heeft toch?
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
pi_25875615
Djulian krijgt vanaf het begin af aan ook een pyama aan hoor Githa.
In zijn kleren slaapt hij niet lekker en pyama aan dan weet hij fles daarna en slapen.
Met Djen deed ik dat niet en kan je vertellen dat het na 1 jaar een ramp werd om haar een pyama aan te trekken nu nog trouwens
Djulian weet niet beter en het is zijn ritme, bad uit, pyama aan, fles en slapen gaan.
pi_25875707
Myrthe had toen ze jonger was altijd haar kleren ook 's nachts aan, maar krijgt nu wel een pyjama aan. Ik weet niet precies meer sinds wanneer, wel een paar maanden nu. Maar ik denk dat de meesten dat wel gaan doen tegen de tijd dat een kind meer door de kamer gaat rollen en de kleren dus sneller vies worden.

/edit
Helemaal compleet: ze slaapt nu in romper, pyjama, gewatteerde slaapzak. Geen deken ofzo.
  donderdag 31 maart 2005 @ 10:46:19 #61
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_25875766
Ik heb trouwens besloten om na Léons 1e verjaardag geen foto's meer van hem te plaatsen. Niks schokkends, maar ik vind het zelf ook niet prettig om met mijn hoofd herkenbaar op internet te staan. Dus dat wil ik mijn lieve kleine mannetje ook niet aan doen. Misschien vinden jullie dit maar vreemd, maar ik vind 'gelijke monniken, gelijke kappen'.
Misschien zal ik zo af en toe nog wel eens een fotootje plaatsen, maar verwacht na 8 juni geen Léonspam meer. Niet om jullie te treiteren, maar puur uit privacy-beweegredenen.
Als je niet lacht, ben je dood.
  donderdag 31 maart 2005 @ 10:55:33 #62
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_25876013
De eerste weken, maanden, slapen baby's ook zo ontzettend veel, dan blíjf je bezig met pyama aan, pyama uit, etc.
©Dumbo
pi_25876020
Amber slaapt overdag gewoon in haar kleertjes, zonder dekentje en slaapzak e.d. Als ze een maillot aanheeft, trek ik soms nog wel eens haar broek uit.
's nachts heeft ze altijd een pyamaatje aan en meestal ook een slaapzakje. Nu sindskort een zomerslaapzakje.
pi_25876240
quote:
Op donderdag 31 maart 2005 10:30 schreef Sugar het volgende:
Slapen er meer kindjes "zo warm"? Of juist met zo "weinig" als Noahtje van Tex? tex, ik twijfel er niet aan of jouw manier oké is, hoor, maar vraag me af of wij het te bont maken!
Dylan heeft een romper aan, een pyama (alleen het bovenstuk nu het niet meer zo koud is), een slaapzak en een dekentje (niet zo dik). Ik vind het 's nachts toch nog best wel koud hoor. En Dylan wordt altijd wakker als hij het te warm of te koud heeft, dus zolang hij lekker doorslaapt vind ik dit wel goed zo.
Een beetje vreemd, maar wel lekker
pi_25876288
Hier sliep/slaapt Dylan overdag in zijn gewone kleren, met alleen een dekentje erover. Of als het warm is slaapt hij nergens onder. 'S avonds kreeg/krijgt hij dus een pyama aan. Al vanaf hij geboren is eigenlijk. Toen had ik van die lieve pyama's uit een stuk, met voetjes eraan Nu heeft hij gewoon twee-delige pyama's.
pi_25876372
quote:
Op donderdag 31 maart 2005 10:46 schreef dutchie het volgende:
Ik heb trouwens besloten om na Léons 1e verjaardag geen foto's meer van hem te plaatsen.
Ik snap je helemaal, Dutchie. Ik plaats zelf ook niet veel foto's meer van Dylan op openbaar internet.
  donderdag 31 maart 2005 @ 11:18:06 #67
32597 ShaoliN
*BLiNg bLiNG*
pi_25876474
quote:
Op donderdag 31 maart 2005 11:13 schreef beefcake het volgende:

[..]

Ik snap je helemaal, Dutchie. Ik plaats zelf ook niet veel foto's meer van Dylan op openbaar internet.
Heb je al gebeld?
  † In Memoriam † donderdag 31 maart 2005 @ 11:21:05 #68
43556 miss_dynastie
pi_25876548
Ik snap het helemaal hoor, dutch, ik vind het zelf ook doodeng om met mn hoofd op internet te staan, kan me best voorstellen dat je het 'lastig' vindt die beslissing voor Leon te maken en hem daarom niet zoveel meer wilt spammen. Maar spam mag dan altijd via de mail hoor
  Licht Ontvlambaar donderdag 31 maart 2005 @ 11:27:13 #69
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_25876693
Isa slaapt overdag gewoon in haar kleertjes. 's Nachts krijgt ze wel een pyama aan en een zomerslaapzakje, da's ondertussen een ritueeltje voor het slapen gaan geworden.

Wat foto's betreft Dutchie, ik snap 'm helemaal. Ik zet eigenlijk nooit foto's van mezelf online ivm herkenning enzo. De grens van 1 jaar vind ik eigenlijk wel een hele goede
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
  donderdag 31 maart 2005 @ 11:31:34 #70
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_25876785
Ze veranderen na dat ene jaar nl. naar mijn idee echt in hun definitieve persoontje en dus later erg herkenbaar lijkt mij. Vandaar inderdaad die grens van 1 jaar. En op verzoek via mail is natuurlijk altijd een optie hoor.
  donderdag 31 maart 2005 @ 11:47:12 #71
83411 edje34
Breda de`` gekste``
pi_25877140
quote:
Op donderdag 31 maart 2005 10:55 schreef texelonia het volgende:
De eerste weken, maanden, slapen baby's ook zo ontzettend veel, dan blíjf je bezig met pyama aan, pyama uit, etc.
Sanne is nu 6 weken en we laten overdag de kleertjes aan als ze slaapt.
Săvonds bij de voorlaatste voeding doen we haar in badje en krijgt ze d`r pyama aan.
Geeft de leugen je geen vleugels
Raakt de waarheid in de war
Dan zijn de keizers slechts helpers en huilt de oude nar.
(Hans teeuwen)
  donderdag 31 maart 2005 @ 11:52:44 #72
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_25877279
Jolie houdt niet van omkleden en daarom geen pyjama, die kan al gaan stuiteren als ze een jas ziet.
Alleen als ze in bad is geweest s avonds krijgt ze een pyjama aan. Wel houdt ze van warm slapen, kleding, slaapzak, laken, winterdeken.

Ik dacht van de week even dat ze ziek werd, ze moest steeds een beetje huilen en ze werd zelfs een beetje bang van mannetje Morris die alleen maar op 2 billen zat en blij met een plastic zakje zat te schudden. Niks om bang voor te zijn, niks voor Jolie. Maar na een hele middag slapen voelde ze zich weer een stuk beter. Ze geeft steeds kusjes en knuffels. Echt lief.
pi_25877387
Dit geloof je niet.. Die ene oogarts belt me net: ze hebben toch geen contract met ons ziekenfonds. Ziekenfonds gebeld: ja, dat kan wel kloppen. Dan kunt u beter een afspraak maken met een oogarts die verbonden is aan een ziekenhuis mevrouw, die worden altijd vergoed...
Kan ik dus weer rondbellen.
  donderdag 31 maart 2005 @ 11:57:50 #74
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_25877398
LB, doet Léon sinds de vakantie ook.
Alleen wel met zijn mond wagenwijd open en een hoop gezever.
  † In Memoriam † donderdag 31 maart 2005 @ 11:58:21 #75
81992 Githa
pi_25877408

Jordy heeft deze knuffels als lievelingsknffel en nu kom ik er net tot mijn schrik achter dat de haartjes op zijn hoofdje/nek en het puntje van zijn staart gemaakt zijn van een soort vilt wat oplost/ scheurt als het nat wordt van Jordy's gezever.
In de babywinkel was mij dit verkocht als veilige knuffel voor baby's en ik ben ook best bewust dat bepaalde dingen natuurlijk nooit helemaal veilig zijn maar zoiets moet toch niet kunnen vind ik.

Nu heb ik gelijk een mailtje gestuurd naar Happy horse en wacht hun reactie af maar ondertussen wilde ik het hier even plaatsen omdat er meer kleintjes zijn hier op Fok die deze knuffels hebben ....dus oppassen hoor !
pi_25877618
Dylan heeft een koe van Happy Horse, maar daar speelt hij nog niet me, die staat nog op de kast Goed dat je het even zegt Githa

Dylan houdt niet van kusjes geven
  donderdag 31 maart 2005 @ 12:16:39 #77
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_25877818
Zo ik heb eerst maar eens even in het woordenboek opgezocht wat zeveren nou echt is. Ik ken alleen maar zeveren als in zeuren maar nu ik weet dat het ook kwijlen is, zijn jullie posts van de afgelopen dagen ineens heel anders geworden

Vroeg me al af wat jullie nou zaten te zeveren over die kinderen

Dutch hier ook met veel gedoe hoor en vooral veel gesmak en gegiechel
pi_25877851
Zeg dan ook gewoon kwijlen he
  † In Memoriam † donderdag 31 maart 2005 @ 12:18:37 #79
81992 Githa
pi_25877859
quote:
Op donderdag 31 maart 2005 12:16 schreef Luchtbel het volgende:
Zo ik heb eerst maar eens even in het woordenboek opgezocht wat zeveren nou echt is. Ik ken alleen maar zeveren als in zeuren maar nu ik weet dat het ook kwijlen is, zijn jullie posts van de afgelopen dagen ineens heel anders geworden

Vroeg me al af wat jullie nou zaten te zeveren over die kinderen
ja, kwijlen dus
pi_25878421
quote:
Op donderdag 31 maart 2005 10:46 schreef dutchie het volgende:
Ik heb trouwens besloten om geen foto's meer van hem te plaatsen. .... puur uit privacy-beweegredenen.
Hier hetzelfde verhaal hoor

Morris slaapt trouwens ook nog in zijn rompertje en shirtje dat hij overdag aanhad. Daarover een dunne slaapzak zonder mouwen en een dekentje.
pi_25878475
quote:
Op donderdag 31 maart 2005 11:52 schreef Luchtbel het volgende:
Ik dacht van de week even dat ze ziek werd, ze moest steeds een beetje huilen en ze werd zelfs een beetje bang van mannetje Morris die alleen maar op 2 billen zat en blij met een plastic zakje zat te schudden. Niks om bang voor te zijn, niks voor Jolie. Maar na een hele middag slapen voelde ze zich weer een stuk beter. Ze geeft steeds kusjes en knuffels. Echt lief.
  † In Memoriam † donderdag 31 maart 2005 @ 13:13:34 #82
81992 Githa
pi_25879038
Super snelle reactie van happy horse ...Jordy krijgt een nieuwe goffy en ze gaan contact opnemen met de fabriek. Natuurlijk is mijn reactie daarop of Goffy 2 niet hetzelfde probleem heeft want ik wil natuurlijk geen risico's nemen.... het antwoord daarop zal nog wel volgen. Jammer hoor Jordy was helemaal verzot op die giraf en ik durf hem nu niet meer te geven ook Goffy 2 niet
  donderdag 31 maart 2005 @ 13:18:46 #83
106680 AnnieBaby
Mama van Stella!
pi_25879158
Stella slaapt hier ook in een pyamaatje, ik heb daar verder eigenlijk nooit zo over nagedacht. Gewoon omdat je dat zelf ook doet waarschijnlijk.
Is ook echt een ritueel 's avonds waar ze rustig van wordt.

We zijn daarnet bij het CB geweest en ze is weer een halve kilo aangekomen. Ook weer een prikje gekregen. Nu hoeven we pas weer terug te komen over twee maanden. Dan is ze alweer een half jaar!

Lief luchtbel dat je dat schrijft over Stella's naam. We zijn ook heel blij dat we deze naam hebben uitgekozen. Ze is ook echt een Stella
Zouden er wel eens mensen zijn die spijt hebben?
  † In Memoriam † donderdag 31 maart 2005 @ 13:27:39 #84
81992 Githa
pi_25879366
Ik dacht daar ook eigenlijk nooit bij na en deed Jordy gewoon een pyama aan...ook prima als mensen dat niet doen maar waar ik op bleef hangen was dat mensen het afraden en commentaar geven. En dus was ik benieuwd of ik in de minderheid was met het aan doen van een pyama en waarom....

AnnieBaby, daar ben ik ook benieuwd naar of mensen wel eens spijt hebben.
Al vraag ik me af of ze dat dan toegeven
Hier iig niet hoor Jordy vinden we nog steeds heel mooi en hadden we al gelijk. We hebben nog wel veel gezocht en gedaan maar kwamen toch steeds terug op Jordy
  donderdag 31 maart 2005 @ 13:29:28 #85
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_25879403
AnnieB, ik heb er geen spijt van dat Léon geen Stella heet hoor.

Hé Luchtbel, Léon KWIJLT!!!!!!!!
pi_25879640
quote:
Op donderdag 31 maart 2005 13:18 schreef AnnieBaby het volgende:
Zouden er wel eens mensen zijn die spijt hebben?
Ikke niet Het heeft heeeeeeel lang geduurd voor we eruit waren maar we zijn er nog steeds blij mee. Morris hopelijk ook En anders heeft hij ook nog een tweede naam die hij kan gebruiken
  donderdag 31 maart 2005 @ 13:48:37 #87
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_25879862
quote:
Op donderdag 31 maart 2005 13:29 schreef dutchie het volgende:

Hé Luchtbel, Léon KWIJLT!!!!!!!!
Ja ja

Ik heb geen spijt van d'r naam, de andere namen waar ik over gedacht heb die zijn het echt allemaal niet. Ken wel mensen die een soort van spijt hebben. Hun dochter Yentl is bijna 4 en kan d'r naam nog steeds niet uitspreken, net als bijna alle andere kinderen. Daarom zouden ze het niet weer doen als de tijd terug gedraaid kon worden.
  donderdag 31 maart 2005 @ 13:49:25 #88
83411 edje34
Breda de`` gekste``
pi_25879883
wij ook niet wij wisten gelijk welke naam we wilden voor onze dochter.
Dat werd Sanne Larissa.
Roepnaam is Sanne geworden.
(Hans teeuwen)
  Licht Ontvlambaar donderdag 31 maart 2005 @ 14:17:03 #89
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_25880642
Hier ook geen spijt
Isa is een echte Isa en soms een Isa Belletje
Die naam stond echt al jaren vast dus het was wel fijn dat Isa besloot een meisje te zijn
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
  donderdag 31 maart 2005 @ 15:21:32 #90
83411 edje34
Breda de`` gekste``
pi_25882244
quote:
Op donderdag 31 maart 2005 13:13 schreef Githa het volgende:
Super snelle reactie van happy horse ...Jordy krijgt een nieuwe goffy en ze gaan contact opnemen met de fabriek. Natuurlijk is mijn reactie daarop of Goffy 2 niet hetzelfde probleem heeft want ik wil natuurlijk geen risico's nemen.... het antwoord daarop zal nog wel volgen. Jammer hoor Jordy was helemaal verzot op die giraf en ik durf hem nu niet meer te geven ook Goffy 2 niet
Netjes opgelost
(Hans teeuwen)
  † In Memoriam † donderdag 31 maart 2005 @ 16:03:13 #91
43556 miss_dynastie
pi_25883198
quote:
Op donderdag 31 maart 2005 13:13 schreef Githa het volgende:
Nog wat gehoord?
  † In Memoriam † donderdag 31 maart 2005 @ 16:19:35 #92
81992 Githa
pi_25883584
uuuhmz jah dit:
Goedemiddag Githa,

De Musical Goffy die ik u vandaag toestuur is al uit een verbeterde produktie. Het vilt is van een steviger kwaliteit.

De Goffy is eind vorig jaar volgens de AZO norm en EN norm volledig goedgekeurd. Er zijn geen schadelijke stoffen of kleuren aanwezig voor baby's en grotere kinderen.

Met vriendelijke groeten,
Happy Horse BV
Carla de Jong

Dus we wachten af of de Goffy idd van beter kwaliteit is ik ga hem eerst uitvoerig testen hoor
  donderdag 31 maart 2005 @ 16:25:09 #93
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_25883705
Hier ook geen spijt van de naam. Maar ik denk ook dat als je kind eenmaal geboren is, de naam heel snel went en dat je je niet meer kunt voorstellen dat hij/zij anders zou heten. Als je nog zwanger bent zit je veel over namen na te denken, tig keer hardop uit te spreken, etc, waardoor je denk ik sneller gaat twijfelen. Als je een gewoon woord tig keer achter elkaar uitspreekt vind je het ook maar een raar woord
©Dumbo
  donderdag 31 maart 2005 @ 16:34:53 #94
31820 Martineke
Mama van Maxim en Romijn
pi_25883932
spuit elf ikke maxim slaapt al van dag 1 met een pyjamaatje, wij liggen ook niet in onze eigen kleren in bed, en daarbij komt er zo ook een ritme in, savonds na het badderen pyjamaatje aan, even mee naar beneden, beetje eten (of in bed of beneden nog) en dan lekker naar bed. maxim heeft er geen moeite mee hoor die kleertjes aan en uit, hij glimlacht nog steeds zo vriendelijk op de commode naar mij
  † In Memoriam † donderdag 31 maart 2005 @ 16:37:56 #95
81992 Githa
pi_25883993
Ik speel ook met Jordy onder het aan en uit kleden en hij vind het geweldig de armpjes in en uit de kleren was altijd huilen maar hoe meer ik het doe en lol mee maak, hoe leuker hij het gaat vinden. Ook een kwestie van wennen denk ik want Jordy had na de operatie aan zijn handjes waarbij ze zijn armpjes stevig vast hielden echt een hekel gekregen aan het vast houden van armpjes tegen zijn wil.
  donderdag 31 maart 2005 @ 16:40:10 #96
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_25884043
Noah vindt uitkleden wel best Maar aankleden liever niet
©Dumbo
  † In Memoriam † donderdag 31 maart 2005 @ 16:41:58 #97
81992 Githa
pi_25884082
ik wist niet dat daar verschil in zat .... de handelingen zijn toch hetzelfde alleen omgedraaid of knip jij alles van zijn lijfje tex, zodat het niet over zijn hoofdje enzo moet ?
  † In Memoriam † donderdag 31 maart 2005 @ 16:59:46 #98
43556 miss_dynastie
pi_25884507
quote:
Op donderdag 31 maart 2005 16:19 schreef Githa het volgende:
Dus we wachten af of de Goffy idd van beter kwaliteit is ik ga hem eerst uitvoerig testen hoor
Dat wordt kwijlen dan
  † In Memoriam † donderdag 31 maart 2005 @ 17:14:42 #99
81992 Githa
pi_25884833
quote:
Op donderdag 31 maart 2005 16:59 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Dat wordt kwijlen dan
niet kwijlen maar zeveren
  donderdag 31 maart 2005 @ 19:04:11 #100
83411 edje34
Breda de`` gekste``
pi_25887300
quote:
Op donderdag 31 maart 2005 16:40 schreef texelonia het volgende:
Noah vindt uitkleden wel best Maar aankleden liever niet
Bij ons is het net andersom.
Net Sanne in badje gedaan,dat vind ze heerlijk,maar zodra ze uitgekleed word begint alarmfase 1 weer.
Het zelfde bij het afdrogen.
(Hans teeuwen)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')