Nee, dat denk ik ook niet maar ik bedoel in andere gevallen....quote:Op dinsdag 29 maart 2005 23:29 schreef poemojn het volgende:
Een second opinion is hopelijk niet nodig..
Dylan heeft een romper aan, een pyama (alleen het bovenstuk nu het niet meer zo koud is), een slaapzak en een dekentje (niet zo dik). Ik vind het 's nachts toch nog best wel koud hoor. En Dylan wordt altijd wakker als hij het te warm of te koud heeft, dus zolang hij lekker doorslaapt vind ik dit wel goed zo.quote:Op donderdag 31 maart 2005 10:30 schreef Sugar het volgende:
Slapen er meer kindjes "zo warm"? Of juist met zo "weinig" als Noahtje van Tex? tex, ik twijfel er niet aan of jouw manier oké is, hoor, maar vraag me af of wij het te bont maken!
Ik snap je helemaal, Dutchie. Ik plaats zelf ook niet veel foto's meer van Dylan op openbaar internet.quote:Op donderdag 31 maart 2005 10:46 schreef dutchie het volgende:
Ik heb trouwens besloten om na Léons 1e verjaardag geen foto's meer van hem te plaatsen.
Heb je al gebeld?quote:Op donderdag 31 maart 2005 11:13 schreef beefcake het volgende:
[..]
Ik snap je helemaal, Dutchie. Ik plaats zelf ook niet veel foto's meer van Dylan op openbaar internet.
Sanne is nu 6 weken en we laten overdag de kleertjes aan als ze slaapt.quote:Op donderdag 31 maart 2005 10:55 schreef texelonia het volgende:
De eerste weken, maanden, slapen baby's ook zo ontzettend veel, dan blíjf je bezig met pyama aan, pyama uit, etc.
quote:Op donderdag 31 maart 2005 12:16 schreef Luchtbel het volgende:
Zo ik heb eerst maar eens even in het woordenboek opgezocht wat zeveren nou echt is. Ik ken alleen maar zeveren als in zeuren maar nu ik weet dat het ook kwijlen is, zijn jullie posts van de afgelopen dagen ineens heel anders geworden
Vroeg me al af wat jullie nou zaten te zeveren over die kinderen
Hier hetzelfde verhaal hoorquote:Op donderdag 31 maart 2005 10:46 schreef dutchie het volgende:
Ik heb trouwens besloten om geen foto's meer van hem te plaatsen. .... puur uit privacy-beweegredenen.
quote:Op donderdag 31 maart 2005 11:52 schreef Luchtbel het volgende:
Ik dacht van de week even dat ze ziek werd, ze moest steeds een beetje huilen en ze werd zelfs een beetje bang van mannetje Morris die alleen maar op 2 billen zat en blij met een plastic zakje zat te schudden. Niks om bang voor te zijn, niks voor Jolie. Maar na een hele middag slapen voelde ze zich weer een stuk beter. Ze geeft steeds kusjes en knuffels. Echt lief.
Ikke nietquote:Op donderdag 31 maart 2005 13:18 schreef AnnieBaby het volgende:
Zouden er wel eens mensen zijn die spijt hebben?
Ja jaquote:
Netjes opgelostquote:Op donderdag 31 maart 2005 13:13 schreef Githa het volgende:
Super snelle reactie van happy horse ...Jordy krijgt een nieuwe goffy en ze gaan contact opnemen met de fabriek. Natuurlijk is mijn reactie daarop of Goffy 2 niet hetzelfde probleem heeft want ik wil natuurlijk geen risico's nemen.... het antwoord daarop zal nog wel volgen. Jammer hoor Jordy was helemaal verzot op die giraf en ik durf hem nu niet meer te gevenook Goffy 2 niet
Nog wat gehoord?quote:Op donderdag 31 maart 2005 13:13 schreef Githa het volgende:
Super snelle reactie van happy horse ...Jordy krijgt een nieuwe goffy en ze gaan contact opnemen met de fabriek. Natuurlijk is mijn reactie daarop of Goffy 2 niet hetzelfde probleem heeft want ik wil natuurlijk geen risico's nemen.... het antwoord daarop zal nog wel volgen. Jammer hoor Jordy was helemaal verzot op die giraf en ik durf hem nu niet meer te gevenook Goffy 2 niet
Dat wordt kwijlen danquote:Op donderdag 31 maart 2005 16:19 schreef Githa het volgende:
Dus we wachten af of de Goffy idd van beter kwaliteit isik ga hem eerst uitvoerig testen hoor
![]()
Bij ons is het net andersom.quote:Op donderdag 31 maart 2005 16:40 schreef texelonia het volgende:
Noah vindt uitkleden wel bestMaar aankleden liever niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |