abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 5 april 2005 @ 09:51:04 #251
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_25993917
Wij hebben wel eens miscommunicatie met de oppas over eten. Zo heeft Jolie al wel eens 2 flessen gehad tussen de middag, 1 thuis en 1 bij de oppas, of 2 flessen s avonds, 2 keer fruithapje en geen fles en van dat soort dingen. En omdat ze van lekker eten houdt eet ze alles lekker op Maar gister zou ze daar eten maar hun hond was weggelopen dus de oppas had haar oudste dochter gevraagd om Jolie even eten te geven. Het bordje met eten stond klaar op het aanrecht maar de dochter had dat niet gezien, pakte een bord en schepte het vol met warm eten dat klaarstond om opgewarmd te worden toen de oppas kwam checken of alles goed was zag ze dat Jolie macaroni met kaas, uien, knoflook en prei zat te eten de rest van de groente zat er nog niet door dus het was behoorlijk stevige kost maar was toen al op de helft van het bord Gelukkig heeft ze nergens last van gehad ze stinkt alleen een beetje

[ Bericht 1% gewijzigd door Luchtbel op 05-04-2005 09:59:27 ]
  dinsdag 5 april 2005 @ 09:58:31 #252
106680 AnnieBaby
Mama van Stella!
pi_25994027
Ladybos of iemand anders, wat is het verschil tussen Nutramigen en Pepti?
Ik wil Stella ook andere voeding gaan geven omdat ze zo'n last van eczeem heeft.
Nu raadde de huisarts Pepti aan, maar ik hoor hier ook Anitra en anderen steeds over Nutramigen.

Wel fijn dat het over is zeg. Ik vind het voor Stella ook zo zielig omdat ze echt ook jeuk heeft. Vanaf volgende week gaan we er mee starten.
pi_25994076
oh lekker dan!

Gelukkig heeft ze er geen last van (gehad) maar lijkt het je niet evrstanidg om daar eens goed met je oppas over te praten? zodadelijk gaat het een keer wel mis ofzo of weet ik veel en dan is jolie de klos. Lijkt me toch ook niet dat jij daar op zit te wachten. Misschien duidelijk een lijst maken met wat ze nog mag of iets anders waardoor je oppas weet wat ze alleen mag?
Praten zonder iets te zeggen, maar me toch vertellen
dat wat wij hebben, onbreekbaar is...
je avatar vroeg om een wachtwoord en is daarom verwijderd
  dinsdag 5 april 2005 @ 10:09:30 #254
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_25994215
Die weet wel wat ze mag hoor, dit was gewoon samenloop van omstandigheden. Kind had gewoon niet gezien dat er wat klaar stond.
pi_25994238
hahaha.. ik zie het al heelmaal voor me. Jolie met een oranje mond.. helemaal lekker aan het smullen! oh oh oh!
pi_25994339
quote:
Op dinsdag 5 april 2005 09:51 schreef Luchtbel het volgende:
toen de oppas kwam checken of alles goed was zag ze dat Jolie macaroni met kaas, uien, knoflook en prei zat te eten
Gelukkig heeft er geen last van gehad En je weet gelijk dat ze dat lust
Van de week zat er hier ook al 1 kwijlend naar een bord pasta te turen maar ik heb hem niks gegeven want er zat chilipeper in. Lijkt me nog geen goed idee
Ik denk dat je op een gegeven moment een heel klein beetje van dat soort zaken moet uitproberen (knoflook, uien, prei etc.)
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
  dinsdag 5 april 2005 @ 10:29:43 #257
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_25994557
Ja ze heeft ook wel eens prei ofzo maar dan zitten er nog wel andere groentes door zodat het relatief niet zo veel is.
  † In Memoriam † dinsdag 5 april 2005 @ 10:33:21 #258
43556 miss_dynastie
pi_25994622
quote:
Op dinsdag 5 april 2005 09:51 schreef Luchtbel het volgende:
ze stinkt alleen een beetje

Tja, dat is echt pech hebben, denk ook niet dat je oppas het had kunnen voorkomen. Is de hond weer terecht?
pi_25995006
quote:
Op dinsdag 5 april 2005 09:58 schreef AnnieBaby het volgende:
Ladybos of iemand anders, wat is het verschil tussen Nutramigen en Pepti?
Ik wil Stella ook andere voeding gaan geven omdat ze zo'n last van eczeem heeft.
Nu raadde de huisarts Pepti aan, maar ik hoor hier ook Anitra en anderen steeds over Nutramigen.

Wel fijn dat het over is zeg. Ik vind het voor Stella ook zo zielig omdat ze echt ook jeuk heeft. Vanaf volgende week gaan we er mee starten.
Pepti is van wei-eiwit en er zitten stoffen in die allergeen zijn. Wat dus tot gevolg heeft dat meerdere kindjes flinke krampen hebben gekregen. Als de pepti van nutrilon niet voldoende is om de kwaaltjes weg te nemen word er pas besloten om op nutramigen over te stappen. Nutramigen is gemaakt van het casei-eiwit en dit geeft minder reactie, plus dat nutramigen de delen veel meer voor verteerd heeft en veel minder onnodige stoffen in de melk heeft zitten. Verder is het verschil de prijs. Nutrilon Ppeti is ongeveer 25 euro A 900 gram en Nutramigen is 20 euro A 425 gram. Ga nooit uit jezelf met nutramigen aan de slag, de eczeem kan immers een andere oorzaak hebben!!!! Je kan ipv de pepti ook NAN HA2 van Nestle proberen, die is beter dan de pepti en geeft minder reactie. Verder is er ook de Frisio HA en Allergy care. Die allergy care is alleen bij de apotheek verkijgbaar en ook na voorschrijven van arts.
Ga niet zelf lopen rommelen, neem de tijd ervoor om te kijken of het minder word met 2 tot 4 weken kan je verbetering merken met de huid. Van pepti is bekend dat veel kinderen er krampen van krijgen Pepti is overigens bij de drogist te koop.
  dinsdag 5 april 2005 @ 11:01:58 #260
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_25995272
LB, is het niet een idee om een communicatie-schriftje bij te houden? Dat hebben wij nl. op het kdv. Hierin zetten de leidster in hoe de dag verlopen is en vermeld je zelf bijzonderheden. Ook het eet & slaapschema zet ik hier in. Dan weten ze een beetje wat Léon wel en niet mag hebben. Er wordt heel flexibel mee omgegaan, want de ene dag is de ander niet en nieuwe dingen vind ik altijd goed.
Het schriftje gaat op dinsdag ook altijd mee naar mijn moeder als zij oppast, vindt ze makkelijk.
Ook vind ik het zelf leuk om iedere keer te lezen wat hij die dag allemaal gedaan heeft, ook voor later lijkt mij.
Als je niet lacht, ben je dood.
  dinsdag 5 april 2005 @ 11:04:46 #261
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_25995347
We hebben een schriftje maar ik kijk daar niet direct in. En als ze om 11 uur daar moet zijn en ze krijgt om half 11 nog een fles melk dan schrijf ik dat daar echt niet in en vergeet het te vertellen.
De oppas weet wat ze mag, er stond ander eten klaar, haar dochter had het alleen niet door.
  Licht Ontvlambaar dinsdag 5 april 2005 @ 11:27:07 #262
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_25995885
Isa krijgt hier ook gewoon macaroni met prei, ui en knoflook. Ze vindt het heerlijk en heeft er nog nooit problemen mee gehad. Wel haal ik haar portie idd al uit de ketel voordat ik begin met sterker kruiden.

Isa heeft gisteren feta gegeten en vond het geweldig, ze zat erbij als een vogeltje. Mond wagenwijd open
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
pi_25996092
AnnieBaby, niet alle kinderen lusten meteen flesvoeding, en zeker de hypoallergene varianten zijn minder lekker (Myrthe lustte die ook niet toen we dat een keer gaven toen ze een paar weken oud was). Ik weet niet of je dat al uitgeprobeerd hebt bij Stella? Anders wordt het waarschijnlijk lastig om in 1x over te schakelen. Evt kun je ook de flesvoeding klaarmaken en dan mengen met afgekolfde borstvoeding, en dan steeds de verhouding aanpassen tot ze volledig flesvoeding drinkt. Zou jammer zijn als ze gaat flesweigeren. Is ze nu wel gewend aan drinken uit een fles?
pi_25996228
Ik heb een vraagje aan de andere moeders. Morgaine heeft nu een fase dat ze constant rond mijn been hangt en als ik dan een stap zet houdt ze zich vast en schuift dus min of meer mee door de kamer. En het maakt niet uit of ik mij zelf loswurm en bijv aan de andere kant van de kamer ga staan, ze kruipt er razendsnel naar toe en hang vervolgens weer aan mijn been. Heeft iemand hier ervaring mee?
  Licht Ontvlambaar dinsdag 5 april 2005 @ 11:49:51 #265
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_25996398
Nee, 'nog' geen ervaring mee.

Isa schuift nog steeds alleen maar achteruit. Vanmorgen hadden we haar even of onze slaapkamer op de grond gezet met de deur dicht (jaha, op de grond, ze is namelijk zaterdag van het bed gekukeld waar we allebei bij waren ). Toen ik na twee minuten terugkwam, hoorde ik haar wel mopperen maar zag ik haar niet direct. Lag ze midden onder het bed we moeten nodig stofzuigen daar
  dinsdag 5 april 2005 @ 11:57:40 #266
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_25996588
Sjeen, gewoon Isa wat vaker onder het bed door laten schuiven. Hoef je ook niet meer te stofzuigen daar.

Léon hangt de laatste tijd ook regelmatig aan mijn been, kwijlt (of zevert ) mijn hele broekspijp onder. Hij probeert zich namelijk op te trekken in de hoop dat ik hem dan oppak. Soms heeft hij geluk, soms niet. Ik vind wel dat je dat soort gedrag niet moet 'belonen' door ze op te pakken. Anders hou ik geen broekspijp meer over en wat te doen op de dagen dat je een rokje draagt?

LB, ik wist dus idd niet dat jullie ook een schriftje hadden. En miscommunicatie kan altijd natuurlijk.
pi_25996672
oops! verkeerde topic
pi_25996748
Dutchie, ze wil ook inderdaad nog wel eens mijn broekspijpen aflikken of er aan knagen met haar twee tandjes. Ik pak haar ook niet op, ik haal haar los en plaats haar daarna bij haar speelgoed. Maar dat schijnt lang niet zo interessant te zijn als mijn benen.

En optrekken doet ze wel maar het is meer mama vast houden dan optrekken. Snap er niks van want dit is iets van de laatste paar dagen. En ik wil er inderdaad niet aandenken wat ze doet als ik een rok aan heb
  dinsdag 5 april 2005 @ 15:07:28 #269
106680 AnnieBaby
Mama van Stella!
pi_25999354
Anitra bedankt voor je reactie.
Als ik het goed begrijp mag je met de hypo-allergene voedingen wel zelf beginnen en moet je die Nutramigen voorgeschreven krijgen?
Ik weet dat ik het een maand moet uitproberen (die Peptie dan bijvoorbeeld) en dan weer een week gewoon om te kijken of het echt aan de voeding ligt.
Daar twijfel ik nog steeds over omdat ik andere reacties (huilerig, krampjes etc.) niet bij haar opmerk, maar ik wil wel kijken of ik iets aan de eczeem kan doen. Als dit niet helpt ga ik weer bij de huisarts langs.
  dinsdag 5 april 2005 @ 16:53:06 #270
31820 Martineke
Mama van Maxim en Romijn
pi_26001716
Maxim heeft nu nog steeds beetje uitslag van het babyzwemmen vorige week, vandaag huisarts geweest en creme gekregen. de vraag is .... hebben meerdere baby's daar last van of hebben gehad van het zwemwater???
pi_26002985
quote:
Op dinsdag 5 april 2005 15:07 schreef AnnieBaby het volgende:
Anitra bedankt voor je reactie.
Als ik het goed begrijp mag je met de hypo-allergene voedingen wel zelf beginnen en moet je die Nutramigen voorgeschreven krijgen?
Ik weet dat ik het een maand moet uitproberen (die Peptie dan bijvoorbeeld) en dan weer een week gewoon om te kijken of het echt aan de voeding ligt.
Daar twijfel ik nog steeds over omdat ik andere reacties (huilerig, krampjes etc.) niet bij haar opmerk, maar ik wil wel kijken of ik iets aan de eczeem kan doen. Als dit niet helpt ga ik weer bij de huisarts langs.
Hypo allergene voeding kan je zelf mee beginnen idd.
Maar als je pepti of nutramigen gebruikt nooit zelf provocatietest doen!!!! Als er nl idd een allergie zit kan dit heftige reacties geven. Vandaar dat een provocatie test altijd onder begeleiding van een arts of cb-arts moet. Als je hypo allergene voeding gebruikt en dat gaat goed kan je daar in principe gewoon op blijven. Pas als de hypoallergene voeding niet voldoende is word er over gestapt op Pepti en eventueel later op Nutramigen.
Je moet ook nooit ineens volledig de oude voeding introduceren maar een klein beetje.
misschien makkelijker om mij te mailen Op mijn hotmaildres in profiel
pi_26003712
Myrthe is toch een beetje ziekjes de laatste dagen, af en toe zit er een spuitluier tussen, en zonet had ze een heeeeeeeeeeele vette volle groene broek. Alleen had papa dat niet door, ze lag op het aankleedkussen in haar blootje, en toen zat dus alles onder en kwam hij mij uit bed halen om de schade op te ruimen Meteen maar een badje tegenaangegooid want er was niet tegenop te poetsen, ze zat echt helemaal onder de poep. En de aankleedkussenhoes is na haar in het badje gegaan
  dinsdag 5 april 2005 @ 18:13:09 #273
45621 Suzanna
Mama van...
pi_26003723
quote:
Op maandag 4 april 2005 10:49 schreef DaanBanaantje het volgende:

suzanna, al sik dylan overdag in zn bedje leg word ie helemaal hysterisch en laat ie echt duidelijk merken dat ie dat niet waardeert. En het gekke is, ik heb een paar keer geprobeert me dan groot te houden en m niet eruit te halen, maar hij blijft dan echt wel een uur doorgaan en dan trek ik het echt niet meer om m te laten huilen. Dus overdag is ie heel vaak in de box en daar slaapt ie als ie echt niet anders meer kan en we gaan ook elke dag een flink stuk lopen en dan slaapt ie in de kinderwagen. Ach.. ik vind het overdag niet erg. Als ie in de box ligt en hij hoort mij rommelen of ik zet een muziekje op dan vind ie het prachtig en ligt ie te spelen en te lachen. Hij is verder dan niet lastig ofzo. En savonds gaat ie wel gewoon zonder morren naar bed! Hoe doe je dat nu precies bij Noa dan?

Trouwens.. dylan lacht al heel erg veel! vooral als ie aan het spelen is in de box met zn speeltijger. Dat vind ie echt prachtig! en hij lacht ook naar zn mama heel de dag. vooral sochtends als k m uit bed haal en op het aankleedkussen leg. Hartverwarmend die lachjes!

Noa ook alweer zo groot. Het gaat veel te snel vind ik zelf. Alhoewel er elke dag weer zoveel nieuwe verrassingen komen die bij het groter groeien horen.
Ik kan het me voorstellen hoor, dat je dat niet doet. Zou ik ook niet doen eerlijk gezegd...als Noa te lang huilt haal ik haar uit bedje. Maar als ze moe is (niet oververmoeid) slaapt ze wel overdag in haar bedje, al is het maar drie kwartier.
Ze gaat ook soms protesteren als ik haar in bedje leg, maar je gaat het wel herkennen als Dylan écht niet lekker is, of er zit een boertje dwars of hij heeft nog honger...meestal kun je een 'moe huiltje' goed van de anderen onderscheiden. Bij Noa is dat een beetje 'zeurderig', het stopt soms, en het is ZEKER geen hard huilen of krijsen. Dan haal ik haar er zowiezo uit.

Maar weet je wat volgens mij ook een truc is: niet wachten tot hij te moe is...gewoon als je denkt: hij is volgens mij wel een beetje moe (dus niet heel erg moe) in bed stoppen, eventueel met speen (als hij dat nodig heeft?), lekker even over zijn hoofdje aaien en dan weggaan. Als hij in de box ligt en gaat 'zeuren' kun je hem misschien ook al in bed stoppen, het kan echt werken! Probeer het anders gewoon een paar keer, het kan zijn dat jouw kindje natuurlijk heel anders reageert.

Wat ook kan is dat Dylan een erg lichte kamer heeft? Bij Noa hielp het ook om de kamer te verduisteren. In ieder geval zit er bij haar een hemeltje over de wieg, en daar heb ik dan nog een donkere plaid op gelegd om het iets schemeriger te krijgen. Dat hielp goed!!

Overigens goed dat je lekker gaat lopen met hem! Dat heb ik ook een tijd gedaan met Noa, op het moment ben ik er even te moe voor om echt een eind te gaan lopen en blijven het bij kleine stukjes. Maar dat komt wel weer....
Enne...Noa wilde in de box nooit in slaap vallen, die ging huilen, dan ging ik kijken en was ze weer vrolijk, ging ik weg ging ze weer huilen, etc. Ze was dan erg moe, maar in slaap vallen in de box kan ze niet. Veel te drukke omgeving denk ik. Dus ik moest wel wat anders verzinnen, zij bleef ook niet 'zoet' zegmaar.

Nou, beetje lange post, maar ik hoop dat je er wel wegwijs uit wordt. En heel misschien heb je er iets aan...!
  dinsdag 5 april 2005 @ 18:26:49 #274
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_26004030
Maria doet weer lief, leuk en normaal!

Vanochtend at ze haar fruit, een beetje brood vanmiddag en ik hoor net dat ze zowaar ook haar avondeten helemaal op heeft! Slapen doet ze ook weer geheel normaal en makkelijk. Jippie! Ben blji dat deze dagen voorbij zijn!

Dankjullie nog voor de steunberichtjes trouwens!
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
  Licht Ontvlambaar dinsdag 5 april 2005 @ 18:46:41 #275
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_26004485
Maria Blij dat je weer lekker in je velletje zit, kan mama ook weer terug in het lekkere velletje kruipen
pi_26005116
Maria
  † In Memoriam † dinsdag 5 april 2005 @ 20:04:32 #277
43556 miss_dynastie
pi_26006451
Wowie Maria, goed zo
pi_26006619
Wat fijn Sugar dat Maria weer de oude is !
pi_26006685
Maria
pi_26006776
Om mijn verhaal even kracht bij te zetten even een foto (Luchtbel, niet kijken !!)
pi_26006840
dat is heftig idd
kleurtje is trouwens oke, komt van de nutramigen
pi_26007086
Zo, als moeder van de onderste in deze lijst kom ik me ook melden hier ;-) (even snel want als pa de poepluier verschoont heeft is het mijn taak weer om te voeden)

Dit is Tomas:

Tomas is ruim 2 weken te laat geboren, en aan de kleine kant met z'n 2940 gram, maar het gaat nu allemaal lekker gelukkig!

*tijd om te voeden hoor ik via de babyfoon*
She said you can paint your sky any colour
And you can paint your dark as dark as you need
And you can paint your light as light as you please
It's all up to you
pi_26007353
Tomas wat een liefie ben je

Ladybos, kan je mijn naam voortaan bij die van LB zetten
  † In Memoriam † dinsdag 5 april 2005 @ 20:43:04 #284
81992 Githa
pi_26007407
Welkom Tearsong en Tomas wat fijn dat het allemaal lekker gaat.

Maria je bent weer blij JIPIEEEEEEEEJEEEEEEE! mama vast ook

he bah Ladybos die zat goed onder ....

Edje34, hoe gaat het met de Sanne en het eten ?
pi_26007452
Tearsong welkom
Je hebt een lekker jochie hoor!!! En nu snap je waarom hij het zo naar zijn zin had bij jou in je buik
  † In Memoriam † dinsdag 5 april 2005 @ 20:50:13 #286
43556 miss_dynastie
pi_26007567
Tearsong, wat een heerlijk ventje
En een lief dekentje joh
pi_26008172
Tearsong nog van harte!!!
DANYEL EN THIJS
....maar daarna ben ik weer triestig...
  † In Memoriam † dinsdag 5 april 2005 @ 21:17:53 #288
7074 moussy
kuttekop
pi_26008207
quote:
Op dinsdag 5 april 2005 20:17 schreef Ladybos het volgende:
Om mijn verhaal even kracht bij te zetten even een foto (Luchtbel, niet kijken !!)
geniet nog maar even van deze poep!!
Je zou er haast een boek over schrijven!
pi_26016032
Tearsong wat een heerlijke mannetje heb je op de wereld gezet! mooie naam ook!
  woensdag 6 april 2005 @ 08:39:48 #290
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_26016187
een verse baby! een verse baby!
Tearsong wat een heerlijk snoepie zeg.
Welkom en hoop dat alles goed gaat.

Maria... hčhč!!!

Ladybos....
* dutchie schuift haar ontbijt aan de kant....
pi_26017475
Tearsong

hier iets raars:
Gisteren werd ze om 8.30 uur wakker en wilde om 9.45 uur naar bed. Om 13.05 uur ging ik maar even kijken en toen zat ze inhaar bed, maar had geen kick gegeven. Om 14.30 uur wilde ze naar bed. En dat was tot een uur of 5. Kortom ze heeft belachelijk veel geslapen en was erg moe. Toen bedacht ik me dat ik toch maar haar temp even op moest nemen, ook al voelde ze niet warm. (in het kader van: je weet maar nooit) Haar temperatuur bleek dus 35,9 te zijn Om dat ze op zich wel helder en vrolijk was maakte ik me niet direct zorgen. Om 23.15 uur weer de temp gemeten en toen was ie 35,1 Toen heb ik e HAP maar gebeld. Die hebben me de oren van het hoofd gevraagd, maar de conclusie was:
Bij ons in bed nemen zodat ze onze lichaamswarmte krijgt en dan over een uur de temp weer opnemen. Om 01.00 uur weer de temp opgenomen en toen was het 36,2. Nog steeds niet hoog, maar wel dik een graad hoger dan een uur daarvoor.. Ze heeft de hele nacht bij ons in bed gelegen. Om 7.00 uur in eigen bed gelegd, want ze begon te klimmen en klauteren.
Nu heb ik net weer haar temp opgenomen en issie weer 35,6.

Het lijk dus wel alsof ze zichzelf niet warm kan houden ofzo Straks de HA nog maar even bellen als ik weer getempt heb.
pi_26017709
Getsie LadyS, war raar. Had de HAP geeen suggesties wat het zou kunnen zijn?
pi_26017797
nee ze had geen suggesties. Ze zei wel waar ik op moest letten (sufheid, enorme dorst enz enz) Ze zou het nog met de arts besrpeken en als die het nodig had gevonden zou hij ons diezelfde avodn (nacht ) terugbellen. Dat is dus niet gebeurd, dus bel ik straks toch maar zelf de HA

Alles bij elkaar:
veel slapen/snel moe, nog steeds behoorlijk dunne broeken, lage temperatuur, en niet echt willen eten (wel de fles trouwens) vind ik toch een beetje raar
pi_26017855
Misschien toch maar even bellen LadyS.
  woensdag 6 april 2005 @ 10:31:21 #295
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_26018081
LadyS dat had Noah paar weken geleden ook. Dunne broeken, heel slecht drinken en hele lage temperatuur. Werd tegen ons toen gezegd dat zolang ie nog wel wát dronk het niet zo ernstig was, pas als het langere tijd aanhield moesten we ons zorgen gaan maken. is na paar daagjes vanzelf over gegaan, alleen dat slechte drinken heeft nog iets langer geduurd.

Tearsong Gefeliciteerd nog, en wat een lekker moppie is Tomas

Ben met Noah vanochtend bij het CB geweest. Hij weegt precies kilo (6 weken geleden was het precies 5 kilo) en is nu 62,5 cm lang (6 weken geleden 58,5). De arts was heel erg onder de indruk van hoe goed Noah op z'n buik kan liggen. En bij ons vindt ie dat normaal nooit leuk, maar bij de arts heeft ie zich lekekr uitgesloofd Daarna nog z'n 2e inenting Na het prikje kon ie vrij snel weer lachen gelukkig, en nu begint ie net te huilen, maar of dat vanwege dat prikje of vanwege de honger is ben ik nog niet uit...
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
pi_26019681
net weer getemperatuurd: 34.7/34.8 en bij de HA zijn ze tot 14.00 uur met lunchpauze
pi_26019894
Kun je niet met haar op bed oid gaan liggen, met haar blote huid op jouw blote huid, deken erover? Tot de huisarts tijd heeft. Sterkte, en Amber beterschap!!
pi_26020008
Vandaag kreeg Myrthe haar eerste prikje. Papa vond het erg eng maar Myrthe heeft zich heldhaftig gedragen. Even een huiltje toen het prikte maar het was meteen weer over en voordat de pleister eropzat kreeg de wijkverpleegkundige al weer een stralende lach te zien. Wat hebben we toch een superlief kindje he

Myrthe was flink gegroeid de afgelopen weken, maar liefst 4 cm in 4 weken tijd. Ze is nu 59 cm lang. Maar sommige kleertjes maatje 50 passen nog steeds, tot groot genoegen van mama Die vind het maar niets, al die kleertjes die al weer te klein geworden zijn.

Myrthe woog nu 4700 gram dus ruim 500 gram aangekomen in 4 weken, dat was ook prima. Ze doet het duidelijk stukken beter op de speciale voeding. Volgende week moeten we terugkomen voor een provocatietest, dan krijgt ze weer wat van haar oude voeding en gaan ze kijken of de eczeem weer terug komt. Als dat het geval is heeft ze een koemelk en/of lactose-intolerantie en wordt de Nutramigen vergoed door de ziektekostenverzekeraar. Als de eczeem wegblijft kan ze weer over op de gewone hypo-allergene voeding.
pi_26020020
He gatsie LadyS, wat eng !
  † In Memoriam † woensdag 6 april 2005 @ 12:12:39 #300
43556 miss_dynastie
pi_26020056
quote:
Op woensdag 6 april 2005 11:44 schreef LadyS het volgende:
net weer getemperatuurd: 34.7/34.8 en bij de HA zijn ze tot 14.00 uur met lunchpauze

Hoop dat ze vandaag tijd voor je hebben, anders zou ik naar de eerste hulp gaan, denk ik
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')