abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_25970858
luchtbel dat had ik gelezen ja.. door jou ben ik eigenlijk weer gaan posten! vond het lief dat je naar ons vroeg! hoe gaat het met de mooie jolie? ik ben ook gaan stemmen. ze staat mooi bovenaan te staan he

Bix wat goed van anna zeg! en ik kan me heel goed voorstellen dat jij heel de nacht hebt wakker gelegen! als ze het nu vanavond weer zo goed doet kan jij misschien ook ff lekker wat slaap bijpakken. lijkt me ook wel lekker met 2 kindertjes in huis En dat ze overdag wat lastiger is dat herken ik dan ook weer bij Dylan. Die moet en zal overdag alles meemaken en het liefst heel de dag op mn rug hihi.. hij ligt overdag dan ook vaak in de box alles te observeren. En wat je zegt.. er veranderd ontzettend veel in die eerste weken. Sta iedere keer weer versteld!
Praten zonder iets te zeggen, maar me toch vertellen
dat wat wij hebben, onbreekbaar is...
je avatar vroeg om een wachtwoord en is daarom verwijderd
pi_25971275
Ook ik kom maar weer eens uit lurk stand, ik post ook niet zo heel veel meer de afgelopen tijd. Of ik zit achter msn en lees mee met Fok of ik ben druk met het huishouden en andere zaken zoals er een slaap ritme in zien te krijgen bij Morgaine (maar dat staat in een ander topic, het slaap topic/dagboek). Al met al hebben we het nog best druk en ik denk dat ik ook heel druk in mijn hoofd ben met wat er allemaal nog gedaan moet worden thuis. En dan hebben we het maar niet over mijn baby-kriebels. Morgaine is al weer zo groot en loopt al rond (wel moet ze der nog vasthouden) dat ik weer heel graag een kleintje wil maar we moeten nog even wachten hoor. Eerst het huisje af en wat centjes achter de hand en dan kunnen we aan een broertje of zusje beginnen. Maar de wens is er dus al wel en steekt af en toe flink de kop op.
  maandag 4 april 2005 @ 10:04:48 #203
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_25971338
Ze staat zeker mooi bovenaan! En al zou ze niet winnen, ze is en blijft mijn allermooiste
Alles gaat super goed met d'r Ze kan nu stappen aan de hand en is daar zelf erg trots op
Ze is sowieso altijd zo leuk en lief en blij. Gister had ze sateh op mijn opa's verjaardag, ze was zo blij dat ze hetzelfde had als iedereen. Ze riep de hele tijd heeeee! naar me en als ik keek dan ging ze luid smakkend happen en lachen, zo van kijk mij nou mama..... maar goed ik kan wel eindeloos veel topics vullen over mijn dochter, dat is wel weer wat overdreven Ze slaapt tegenwoordig steeds op d'r buik of op d'r zij, zoals nu helaas moet ik d'r zo wakker maken, mama moet aan het werk en Jolie naar de oppas, ze moet al zo veel.....

maandag 4 april 2005 @ 10:07:49 #204
45621 Suzanna
Mama van...
pi_25971391
DaanBanaantje: Dylan lijkt wel wat op Noa wat dat betreft! Zij wilde overdag ook niet slapen, dat gaat nu wel een stukje beter nu ik haar gewoon standaard in bed leg als ik zie dat ze moe begint te worden.
Maar fijn dat hij niet veel huilt, dat deed Noa dus wel...ze wilde niet slapen, maar wilde constant aandacht óf sliep alleen in de draagzak.
Leuk dat hij al zo lekker in de box kan liggen!! Is hij al een lachebekje?
Wat je zei over je posts die van weinig invloed leken, dat heb ik ook al een hele tijd. Misschien meer het idee of gevoel...daarom ben ik ook niet zo actief meer hier, ik lees altijd wel mee eigenlijk.

Sugar: heel veel sterkte met Maria...wat een ellende zeg...hopelijk is het gauw over!!

En mijn kleine Noa is alweer 4 maanden over 2 dagen!! Wat gaat het snel zeg...en wat kun je genieten van zo'n kleintje! Echt heerlijk, moeder zijn...
Ze ligt nu in de box en probeert alles in haar mond te stoppen, maar dat lukt nog niet altijd want het richten is nog moeilijk...dus raakt ze gefrustreerd en gaat van die kreten slaken (geen huilen, maar duidelijk gefrustreerd...) en als ik dan kom kijken krijg ik een BIG smile!!

Even over die spenen/flessen: bij Noa gaat het drinken met de Avent fles goed, maar ze spuugt wel regelmatig wat... heb nog geen andere flessen geprobeerd maar zou dat kunnen schelen? Ik ga het dan ook eens proberen met Difrax, Githa!
Noa wilde in het begin ook alleen maar een rechte speen, die van Dodie vond ze maar niets. Nu maakt het haar weinig meer uit. Die andere is iets zachter dus vindt ze iets lekkerder, maar Dodie-speentjes pakt ze ook wel als ik die andere niet kan vinden.
pi_25971593
Sugar, hoe is het met Maria? Nog steeds van slag? Sterkte

Jolie, lekker moppie ben je toch

Wij gaan straks bloed laten prikken. Kijken of ze kunnen achterhalen of Morris allergisch is voor het een of ander. Door de zon en lekker veel buiten te zijn geweest lijkt het wel stukken beter te gaan met zijn eczeem. Maar dat kan natuurlijk ook door de nieuwe creme van de dermatoloog komen.
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
  † In Memoriam † maandag 4 april 2005 @ 10:26:05 #206
43556 miss_dynastie
pi_25971689
quote:
Op maandag 4 april 2005 10:20 schreef snoopy het volgende:
Wij gaan straks bloed laten prikken. Kijken of ze kunnen achterhalen of Morris allergisch is voor het een of ander. Door de zon en lekker veel buiten te zijn geweest lijkt het wel stukken beter te gaan met zijn eczeem. Maar dat kan natuurlijk ook door de nieuwe creme van de dermatoloog komen.
Ahhh.... succes Morris en mama
  maandag 4 april 2005 @ 10:26:25 #207
3142 m@x
Do, a deer, a female deer
pi_25971698
Het maakt toch niks uit of je posts invloed hebben of niet. Ik vind het in ieder geval altijd heel leuk om te lezen hoe het met alle kindjes gaat. Van deze kant komen ook niet veel nuttige adviezen ofzo (er zitten hier mama's met veel meer ervaring die dat veel beter kunnen), maar dat maakt toch niks uit. Posten dus!

Jolietje gaat echt wel winnen!

Och, arme Morris. Moet je nu ook al bloed prikken? Succes hoor ventje!
Oops! Did I just roll my eyes out loud?
♥ Huisje, boompje, fietstas ♥
♥ There is no way to happiness, happiness is the way ♥
  maandag 4 april 2005 @ 10:26:29 #208
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_25971705
Sterkte voor Morris!

Maria slaapt beter ('s nachts dan), maar weigert nog steeds fruit, groente en brood te eten. Alles wat ze voorheen juist GRETIG at. Ik word er best moedeloos van, maar dat is natuurlijk niet de bedoeling.
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
  † In Memoriam † maandag 4 april 2005 @ 10:28:39 #209
43556 miss_dynastie
pi_25971763
Ga je nog naar de huisarts sjoeg?
  maandag 4 april 2005 @ 10:30:18 #210
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_25971796
Nee, voorlopig niet. Maria is echt vooral aan het "zeuren", hoe erg het ook klinkt.
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
  † In Memoriam † maandag 4 april 2005 @ 10:32:05 #211
43556 miss_dynastie
pi_25971830
Nee, klinkt helemaal niet erg joh, dat 'kan' toch, hoe vervelend het ook is
Ik dacht alleen dat je van het weekend bang was dat ze iets onder de leden had, vandaar
Dikke , ik kan me voorstellen dat je geen flauw idee hebt 'wat nu'
pi_25971837
Ik heb ook wel vaker gehoord dat weigeren van vaste voeding met tandjes te maken kan hebben.
Succes ermee Sugar.

Morris sterkte zo met het bloed prikken.
pi_25971843
quote:
Op maandag 4 april 2005 10:26 schreef Sugar het volgende:
Ik word er best moedeloos van, maar dat is natuurlijk niet de bedoeling.
Tja, dat voelen ze feilloos aan
Maar als je je zorgen maakt kan je natuurlijk ook altijd nog bellen met de huisarts.
pi_25972158
oh luchtbel, wat ligt ze er toch heerlijk bij. rok omhoog, want kan het dr ook schelen. zal later nog wel anders worden En jolie blijft echt wel bovenaan staan hoor. dat kan niet anders!

suzanna, al sik dylan overdag in zn bedje leg word ie helemaal hysterisch en laat ie echt duidelijk merken dat ie dat niet waardeert. En het gekke is, ik heb een paar keer geprobeert me dan groot te houden en m niet eruit te halen, maar hij blijft dan echt wel een uur doorgaan en dan trek ik het echt niet meer om m te laten huilen. Dus overdag is ie heel vaak in de box en daar slaapt ie als ie echt niet anders meer kan en we gaan ook elke dag een flink stuk lopen en dan slaapt ie in de kinderwagen. Ach.. ik vind het overdag niet erg. Als ie in de box ligt en hij hoort mij rommelen of ik zet een muziekje op dan vind ie het prachtig en ligt ie te spelen en te lachen. Hij is verder dan niet lastig ofzo. En savonds gaat ie wel gewoon zonder morren naar bed! Hoe doe je dat nu precies bij Noa dan?

Trouwens.. dylan lacht al heel erg veel! vooral als ie aan het spelen is in de box met zn speeltijger. Dat vind ie echt prachtig! en hij lacht ook naar zn mama heel de dag. vooral sochtends als k m uit bed haal en op het aankleedkussen leg. Hartverwarmend die lachjes!

Noa ook alweer zo groot. Het gaat veel te snel vind ik zelf. Alhoewel er elke dag weer zoveel nieuwe verrassingen komen die bij het groter groeien horen.

Succes morris bij het bloedprikken!

Sugar.. ik hoop voor jullie beide dat maria snel weer opknapt!
  maandag 4 april 2005 @ 10:55:04 #215
83411 edje34
Breda de`` gekste``
pi_25972299
quote:
Op maandag 4 april 2005 10:26 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Ahhh.... succes Morris en mama
yep S6 Morris en mama
Geeft de leugen je geen vleugels
Raakt de waarheid in de war
Dan zijn de keizers slechts helpers en huilt de oude nar.
(Hans teeuwen)
pi_25972315
Lastig he Daan om overdag een slaapritme te vinden met zo'n kleintje. Gelukkig slaapt ie 's nachts iig lekker, dat scheelt een hoop

Wij gaan zo naar de andere kant van de stad voor het bloedprikken want daar lopen mensen rond die ervaring hebben met het prikken van kindjes. Ik laat later wel weten hoe het gegaan is.
  maandag 4 april 2005 @ 11:21:10 #217
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_25972853
Snoopy succes bij het bloedprikken. Het is altijd zo sneu als zo'n kleintje geprikt wordt. Zie nu al tegen de prik van volgende week op.

Sugar, heel herkenbaar hoor. Die fases hebben wij hier ook gehad (en krijgen er ws nog wel meer ). Pushen doen we niet meer. Als hij wil eten eet hij en zo niet niet. Dat lijkt zichzelf prima te regelen qua groei. Ookal word je er zelf onzeker van. Gelukkig gaat het altijd weer over zo'n fase. En gelukkig is Léon nog niet zo 'hysterisch' als Maria.
Als je niet lacht, ben je dood.
pi_25974011
Sugar herkenbaar, Djulian had dat voor een week of 4 geledenrond dezelfde leeftijd dat Maria nu is dus Alleen nog de fles en die ging er ook met moeite in. Nog steeds wil niet alles, maar dat komt nu omdat hij weer ziek is. Fruit en groente gaan hier nu heel makkelijk er in!!!

Djulian is weer ziek. Weer zo verkouden en benauwd. We zitten inmiddels weer op 3 puffen op een dag ongeveer. Hij hoest als een gek en word daar erg moe van. Net heeft hij dus 2 slokken van zijn fles genomen en viel in slaap. Huisarts wil niet verder kijken met allergie en intollerantie, heb het nu diverse keren aan gehaald. Dus heb de kinderarts gebeld, die had in januari gezegd dat als de huisarts niet mee wou werken dat we een afspraak bij haar moesten maken. Heb ik net dus gedaan, we kunnen daar 17 mei terecht. Djulian zijn arts heeft nl maar 1x in de week spreekuur en met vakantie er tussen ben je zo 5 tot 6 weken verder. Maar ben blij dat ik iig een afspraak heb!!! Tot die tijd dus door sukkelen.

Morris is het mee gevallen? kreeg je geen "toverzalf" van de huisarts Snoopy om de huid te verdoven?
pi_25977354
Geen 'toverzalf' nee. Het viel me achteraf allemaal wel mee maar ik moet zeggen dat ik met tranen in mijn ogen de wachtkamer weer inliep. Gelukkig werd er iemand geroepen die ervaring had met het prikken van baby's. Ze heeft heel goed naar een adertje gezocht zodat het in 1x raak zou zijn. Ik moest Morris stevig vasthouden en volgens mij vond hij dat nog het ergste. Even gebruld en toen ze klaar was was hij ook gelijk weer aan het lachen Voor de schrik kreeg hij een mooie oranje badeend en was daar erg blij mee
Gelukkig hadden ze maar 1 buisje bloed nodig. 15april gaan we weer naar de dermatoloog en krijgen we de uitslag.
pi_25977418
ohhh morris! wat een stoere man ben jij ! wat goed dat je je zo groot hebt gehouden! en zo'n badeend is natuurlijk altijd feest!

hoop dat alles goed is 15 april!

ik moet 19 april voor de eerste prikjes voor Dylan.. zie er nu al tegenop
  † In Memoriam † maandag 4 april 2005 @ 14:54:42 #221
43556 miss_dynastie
pi_25977448
Morris, ik ben trots op je, knul
  maandag 4 april 2005 @ 15:05:33 #222
3142 m@x
pi_25977688
Stoere Morris! Ik wist wel dat jij een veels te stoere vent was om je door zo'n prikje op je kop te laten zitten. Veel plezier met je badeend!

Wat vervelend dat Maria momenteel zo 'zeurt'. Ik heb helaas geen raad voor je (tenzij je aan "koop een goed stel oordopjes" iets hebt). Kai huilt gelukkig niet veel maar als hij het doet dan doet hij het ook goed en klappen de ramen zowat uit elkaar.

Djulian, beterschap
pi_25977825
Morris wat goed Je bent echt een stoere vent hoor!!!! voor mama
pi_25977847
Daan , zo'n inenting is ook wel even slikken hoor. Volgens mij hebben ouders er soms meer last van dan de kindjes

Ze moeten eigenlijk voor de ouders ook een paar badeenden in voorraad hebben als die zich 'moedig' hebben gedragen
pi_25977947
hahaha ja hoor.. ik zie het al voor me. Het kind heeft zich moedig gedragen en degene die prikt zegt tegen de moeder "nou mama u heeft zich erg dapper gedragen, hier voor u een badeend om mee te spelen"

t zal allemaal ook wel meevallen denk ik, maar toch.. prikjes zijn niet leuk!
  maandag 4 april 2005 @ 16:40:06 #226
31820 Martineke
Mama van Maxim en Romijn
pi_25979719
zo wij zijn vandaag naar het sophia kinderziekenhiuis geweest voor dat onderzoek waar ik in me zwangerschap al aan mee deed, paar testjes hebben ze gedaan vandaag, hartfilmpje gemaakt, en ze wouden naar hersentjes kijken maar de fontanel was al bijna dicht gegroeid dus dat ging niet door
gelijk gemeten gewogen enzo meneer is al 66.3 cm en maar liefst 8230 gram
pi_25981489
Wow Maxim dat zijn flinke cijfers!!!
  maandag 4 april 2005 @ 18:08:02 #228
3142 m@x
pi_25981623
Inderdaad flinke cijfers zeg. Maxim heeft Kai al ingehaald qua gewicht terwijl Kai twee maanden ouder is (hij woog afgelopen donderdag 7990 gram en is nu 69,5 cm)
pi_25982809
mijn spekkie was met 5 weken 5750 gram en 58 cm. Ben dus zeer benieuwd hoe het de 19de is als ie 2 maanden is. Ik denk dus dat Dylan Maxim nog wel voorbij kan gaan, maargoed dat heb je in het begin met een hoog geboortegewicht.

Hoe zwaar was Maxim met de geboorte?
  maandag 4 april 2005 @ 18:59:24 #230
31820 Martineke
Mama van Maxim en Romijn
pi_25982876
maxim was 5170 gr met geboorte
met 1 maand was hij 5900 gr
2 maanden 7480
en nu met 3 maanden 8230

ergens betwijfel ik het een beetje dat Dylan Maxim voorbij gaat maar ...alles kan
pi_25982943
Maxin is bijna zo zwaar als Djulian en het is bijna 5 maanden verschil
pi_25982997
oh wow.. ik neem alles terug! haha.. Dylan gaat dat niet redden denk ik! jij hebt dus ook een echt spekkie op de wereld gezet!
pi_25984057
wow martineke, wat een beer die maxim! maar die fontanel, is dat niet wat erg vroeg dat die bijna is dichtgegroeid, of geeft dat niks?

morris, dapper geweerd jongen! hopelijk levert het onderzoek duidelijkheid op!

beterschap voor de benauwde djulian!

[ Bericht 13% gewijzigd door bixister op 04-04-2005 19:59:08 ]
pi_25985044
Myrthe is de laatste twee dagen wat huilerig, en dat zijn we niet van haar gewend. Misschien is ze een beetje ziekjes. Ze heeft ook wat diarree en drinkt wat minder goed dan anders. Woensdag moeten we naar het consultatieburo voor de eerste prik en dan zullen we het ook bespreken. Het eczeem is gelukkig zo goed als weg, dankzij de Nutramigen. Dus ze ziet er weer 'gaaf' uit :-)
  maandag 4 april 2005 @ 20:36:59 #235
101840 Rijstebuiltje
Du Hast.. Du Hast mich
pi_25985253
Maximmmmm knoepert van een lekkerding, wat ben jij al GROOT zeg!

Nou DaanBanaan, volgens mij was jou Dylan ook geen veertje bij de geboorte.. er is hier wel iemand die zelfs Maxim nog heeft overtroffen qua geboortegewicht: dat is Lars van Ma-Maatje die woog maar liefst: 5375 gram.. ook niet een veertje..

Fijn LadyBos dat het met Myrthe een stuk beter gaat... Jammer dat jou alles zo tegen zit meiske!
Kop op ! Ik denk aan jou, Guido en Myrthe !
Wir müssen leben, bis wir sterben!
  maandag 4 april 2005 @ 20:38:23 #236
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_25985286
Ja Ladybos, ik kwam d'r vanmorgen tegen en ze zag er inderdaad weer zonder frutjes uit!

Martineke het gaat best goed daar met jullie he

En Morris dapper mannetje! Nu maar afwachten.
pi_25985429
Ik hoorde het Luchtbel Guido is me trouwens steeds voor met stemmen op Jolie, ga ik stemmen, staat er dat er vandaag al gestemd is

Martineke Maxim doet zijn naam echt eer aan he ? Wat een lekkere bonk van een bink
  maandag 4 april 2005 @ 21:26:24 #238
83411 edje34
Breda de`` gekste``
pi_25986386
Vandaag een difrax fles gehaald voor Sanne.
Het scheeld echt wel ze drinkt nu beter omdat de fles voor haar een stuk sneller gaat.
Alleen halverwege valt ze toch nog in slaap.
weet iemand overigens hoeveel cc een baby van 6 1/2 wk hoort te drinken??
Wij zitten nu gem op 90 cc per voeding,maar ze is toch wat misselijk.
Zou dit dan toch nog teveel voor haar zijn??
Geeft de leugen je geen vleugels
Raakt de waarheid in de war
Dan zijn de keizers slechts helpers en huilt de oude nar.
(Hans teeuwen)
  maandag 4 april 2005 @ 21:39:09 #239
5177 Leah
I'm going to Graceland
pi_25986701
Edje, 90 cc is niet te weinig in ieder geval.
Maar net zoals volwassenen verschillend zijn in de hoeveelheden die ze eten, zijn baby's dat ook. Komt ze genoeg aan, en plast ze voldoende?
Als dat nl het geval is hoef je haar niet alles op te dringen hoor, de meeste kindjes regelen dit prima zelf.
Losing love is like a window in your hart,
everybody sees you're blown apart, everbody sees the wind blow.
  maandag 4 april 2005 @ 21:44:04 #240
5177 Leah
I'm going to Graceland
pi_25986828
Ow ja, een regel die het consulatatieburo toepast. 150 cc per kilo lichaamsgewicht, per 24 uur.

Dus als Sanne zeg maar, 4 kilo weegt, is dat 4x 150cc=600cc per 24 uur, en dat verdeel je dan over 6 of 7 voedingen.
pi_25986906
Edje Myrthe is nu 10 weken en zit ook nog op de 90 cc, we hebben al diverse keren geprobeerd om het op te schroeven maar ze krijgt er gewoon niet meer in. Hoeveel ze hoort te drinken is meer afhankelijk van het gewicht trouwens, zo'n 150 cc per kg lichaamsgewicht per dag. En als ze dan 90 cc per keer drinkt krijgt ze gewoon iets vaker te drinken dan met meer per keer.
  maandag 4 april 2005 @ 21:51:14 #242
5177 Leah
I'm going to Graceland
pi_25986984
Overigens dronk mijn oudste met moeite 50 cc per keer, maar kwam daar prima op aan. Toendertijd maakte ik me daar overigens vreselijk druk om, maar als ik nu naar hem kijk had ik dat echt niet hoeven doen .

NB Je kunt ook 24 uur per dag de infolijn van het consultatieburo bellen hè? Als je met vragen over voeding ed zit.
pi_25987503
Ladybos wat lekker dat Myrthe het goed doet op de Nutramigen!!! Heerlijk is dat als je de kwaaltjes weg ziet gaan door het veranderen van de voeding he?
  maandag 4 april 2005 @ 22:29:12 #244
31820 Martineke
Mama van Maxim en Romijn
pi_25987863
quote:
Op maandag 4 april 2005 19:47 schreef bixister het volgende:
wow martineke, wat een beer die maxim! maar die fontanel, is dat niet wat erg vroeg dat die bijna is dichtgegroeid, of geeft dat niks?
geen flauw idee eigenlijk, ze zei er niks van dus neem ik maar aan dat het wel goed zal zijn.
  maandag 4 april 2005 @ 22:55:49 #245
61800 Rottdog
May all your dreams come true
pi_25988601
Er wordt toch meestal gezegt dat als het fontanelletje dicht is ze dan kunnen lopen
Maxim beste vent

Zag Jolietje met een lekker pamperkontje

Edje wij hielden die regel ook aan 150 cc per kg, al ze meer zou willen zou ze niet tevree zijn denk dat je du wel kunt aannemen dat ze genoeg krijgt.

Ladybos lekker dat Myrthe zo goed reageert op de Nutramigen

Maria misschien bezig met een sprongetje

Morris kanjer

Wil ook een badeendje

Vrijdag gaan we hier weer naar het CB ben benieuwd hoeveel ze gegroeit is hoor steeds vaker goh wat is ze groot voor 9 mnd
pi_25988692
Ben benieuwd Rottdog, maar ze haalt Myrthe vast niet in.

Beef! Nog gefeliciteerd met Dylans eerste verjaardag!
  maandag 4 april 2005 @ 23:01:11 #247
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_25988743
quote:
Op maandag 4 april 2005 22:55 schreef Rottdog het volgende:
Er wordt toch meestal gezegt dat als het fontanelletje dicht is ze dan kunnen lopen
Als de fontanel dicht is, kunnen ze springen (met 2 benen tegelijk los komen van de grond)
Is meestal als ze een jaar of 2 zijn
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_25988764
Hier net een ineens krijsende Thijs vanuit zijn bedje, dus ik vlieg naar boven om te kijken wat er scheelde, hij was niet te troosten, en in mijn t-shirt ( schouders) bijten, kwijlen, snot in zijn neusje.
Dus ik nam hem mee op bed en wil hem nog maar even aanleggen (vaak hielp dat hier) maar dat was geen s6.
Dus ik neem hem maar mee naar beneden, daar Thijs wat water uit een beker gegeven en dat ging goed, maar zodra ik hem neer wil leggen is het krijsen, rood aanlopen.
Daarnet kon ik hem alleen maar rustig krijgen in mijn armen maar doordat ik echt even naar het toilet moest, heb ik hem in zijn wipstoel gezet en dat gaat gelukkig goed.
Dus nu zit hij naast me in zijn wipstoel...

of het zijn tandjes of hij word lekker verkouden of het is beide

ik vind het iig heel zieligjes

en ik zal blij zijn als papa strakkies ook thuis is
We hopen dat ze je vleugels geven, zodat je overal kunt komen, dat je terugkomt in onze dromen, en met ons meevliegt in ons leven
Blonde haren,blauwogen zomaar uit een sprookjesboek gevlogen...
pi_25988819
Thijs je moet mama niet zo laten schrikken hoor
pi_25993376
Maxim
Amber woog bij de laatste meting 8330 gram en toen was ze 7,5 maanden
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')