abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_25920729
poemojn mwooaah ik denk niet dat ik die voorspelling(en!) zelf ga toetsen..!
pi_25921289
Ik was baby 1, misschien speelde dat ook mee?
  zaterdag 2 april 2005 @ 00:01:00 #153
67528 Loena-tik-
Nachtzustertje
pi_25921586
Reactie op Poemojn even naar "Hoe gaat het met de moeders verplaatst"wordt anders een beetje een offtopic gebeuren hier. Alhoewel ik ben best een grote baby

[ Bericht 83% gewijzigd door Loena-tik- op 02-04-2005 00:07:02 ]
Het is niet jouw taak mij aardig te vinden, dat is mijn taak.
Hyves!
  zaterdag 2 april 2005 @ 00:27:26 #154
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_25922227
Maria is niet echt ziek, hoor.

Wel totaal haar ritme kwijt. Ze schreeuwt de hele avond, eet haar fles maar half, is heel driftig (ze schreeuwt echt zoals vechtende poezen; blazen, briesen). Eerlijk gezegd zitten we hier behoorlijk radeloos te zijn. Niks helpt, als we even naar haar toegaan wordt ze nóg kwaaier.

Ik hoop heel erg dat iemand dit enigszins herkent en wat tips heeft. Ze is echt bijna niet om aan ta pakken, zo ontzettend driftig.
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
  zaterdag 2 april 2005 @ 08:07:36 #155
105888 renzell
Ik wil alleen maar zwemmen.
pi_25924994
Jeetje mineetje Sugarklontje, wat ontzettend vervelend!!! Die kleine, lieve, boze driftkikker maakt het jullie behoorlijk lastig zo te horen. Bah bah, ik hoop dat ze snel weer haar ritme terug heeft, want hier word je heel heel moe van volgens mij. Ben je al meer volgens een vast schema aan het voeden of lukt dat ook nog niet?
Succes meissie!
pi_25925078
quote:
Op zaterdag 2 april 2005 00:27 schreef Sugar het volgende:
Maria is niet echt ziek, hoor.

Wel totaal haar ritme kwijt. Ze schreeuwt de hele avond, eet haar fles maar half, is heel driftig (ze schreeuwt echt zoals vechtende poezen; blazen, briesen). Eerlijk gezegd zitten we hier behoorlijk radeloos te zijn. Niks helpt, als we even naar haar toegaan wordt ze nóg kwaaier.

Ik hoop heel erg dat iemand dit enigszins herkent en wat tips heeft. Ze is echt bijna niet om aan ta pakken, zo ontzettend driftig.
Kan je alleen vertellen wat deze ontaarde mams gedaan heeft

als je echt echt heel zeker weet dat er verder niets aan de hand is, dus geen honger, vieze broek, ziek, pijntjes etc. Maar puur huilen om huilen is (of gillen krijsen etc) gewoon laten gillen. Klinkt enorm hard en is enorm zwaar maar ik heb het voor 2 weken terug gedaan. Ik was het zo enorm zat na 6 maanden het gegil aan te horen en overal werd inmiddels gezegd dat hij niet kon gillen van niet zichtbare pijn dat we heel hard hem hebben laten gaan. Na een week is er verbetering opgetreden, hij gilt nog steeds maar het stopt gemiddeld naar een uurtje (of anderhalf) ipv dat het de hele dag/nacht doorgaat. (soms meerdre keren in de dag/nacht) De eerste dagen duurde het uuuuren en als ie dan weer stil werd dan was dat maar voor even om energie op te doen om daarna gewoon weer verder te gaan.

Op het moment van erin zitten wordt je er kompleet gek van, het is nog erger dan een kind wat 10 uur op een dag huilt maar troostbaar is zijn we inmiddels achter, maar het werd hier gewoon te gek. Nu na die week huilt ie nog steeds wel een uurtje of 8-10 op een dag maar de manier van huilen is veranderd, niet dat enorme driftige huilen waar je niets mee kan. Er zitten nog wel dagen tussen dat hij aat zien nog steeds zo te kunnen gillen, maar dan doe ik weer hetzelfde, ik check alles en als er niets aan de hand is dan moet het maar.

Enorm veel sterkte in elk geval (en buiten is het vaak opvalend rustiger dan in huis mocht je even rust nodig hebben)
pi_25925187
LadyS dat klinkt als Dylans buikgriep van een tijdje terug... Niet leuk, helemaal niet leuk. Zeker niet als je helemaal wanhopig wordt van al dat kots en die poep Het zal met een paar daagjes wel over zijn, maar bereid je wasmachine vast voor op overuren

Beterschap natuurlijk voor Amber, Morris en Maria (al is ze niet echt ziek)

Wat jammer dat Anna niet genoeg heeft aan de bv! Ben je nog steeds van plan om over te stappen op fv, of wacht je er nog even mee? En wat een drukke boel bij jullie, ik heb respect voor je, bixis
Een beetje vreemd, maar wel lekker
pi_25925304
quote:
Op zaterdag 2 april 2005 08:49 schreef beefcake het volgende:
LadyS dat klinkt als Dylans buikgriep van een tijdje terug... Niet leuk, helemaal niet leuk. Zeker niet als je helemaal wanhopig wordt van al dat kots en die poep Het zal met een paar daagjes wel over zijn, maar bereid je wasmachine vast voor op overuren
het gaat al een stuk beter. Haar fles van gisterenavond heeft er ingehouden en de fles van vanmorgen zit er tot nu ook nog in. Ze had gisteren alleen 2 niet natte (of nauwelijks) natte luiers.
Vanmorgen een flinke poepbroek, waarvan ik niet kon zien of er ook geplast was. Dus dat hou ik ven in de gaten. Haar temperatuur was wel omhoog gisterenavond: 38,3 om 20.30 uur.
Maar goed, ze houdt nu haar eten binnen en ze is al iets opgewekter.
  zaterdag 2 april 2005 @ 09:22:15 #159
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_25925354
Beterschap voor alle zieke kindjes!

Vanochtend lag Noah even in de box terwijl ik een flesje aan het klaarmaken was. Toen ik terugkwam lag ie op z'n buik Hij vond het alleen niet zo leuk!
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
  † In Memoriam † zaterdag 2 april 2005 @ 09:28:23 #160
81992 Githa
pi_25925391
Amber snel beter worden hoor, ziek zijn is allemaal maar niks

Noah wat goed ! je kan omrollen
Het was natuurlijk even schrikken dat je dat zomaar zelf deed
  zaterdag 2 april 2005 @ 10:04:53 #161
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_25925650
Jeetje Knor, wat moet dit zwaar voor jullie zijn zeg!
Zo moeilijk dat je niet weet waarom ze zo gillen. Sterkte daar!

Amber lijkt idd wel schoolziek! Maar goed dat ze nu wel iets binnen heeft en de koorts gedaald is.

En Maria, Maria wat doe je je ouders aan? Hoop dat je iets hebt aan Knorretjes advies en hopelijk zijn het dan toch die
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als je niet lacht, ben je dood.
  zaterdag 2 april 2005 @ 12:04:11 #162
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_25927493
Jeeminee, Knor, heftig voor jullie! Dank voor je advies, maar echt, ik schrik vooral van de heftigheid bij jullie! Knap dat jullie het wel trekken!!!!!

Maria bleef maar briesen en brullen en net toen ik besloot dat ik haar dan maar weer eens een keer ging inbakeren (om half drie vannacht) ging ze overgeven. En nu echt. Dat had ze nog nooit gedaan en we vonden het heel zielig!
We hebben haar een zetpil gegeven en weer in bed gelegd. Na het overgeven was ze wel vrolijker, maar slapen ging toch nog heel lastig. Al met al hebben we nauwelijks geslapen alledrie.

Maar gelukkig gaat het nu wel beter met 'r: niet meer alleen maar boos of huilerig, maar ze kan ook weer een beetje zelf spelen. En de fles dronk ze vanochtend op!
Hopelijk voelt ze zich nu weer echt beter, want een ziek kindje waarop je stiekem net een beetje boos begon te worden ( ) , dat is haast het toppunt van zieligzijn, toch?

Noah!
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
  zaterdag 2 april 2005 @ 12:20:35 #163
46794 Berkery
Fat bastard
pi_25927833
Hadden wij maandagnacht Sugg had Zoë nog net niet op haar kop gezet, kon der zelfs haast niet vast houden zo boos. Bleek ze verschrikkelijke buikpijjn te hebben en wou gewoon niet dat we aan haar kwamen. Heb op een gegeven ogenblik een zetpil erin gekregen en toen ging ze na een lange nacht slapen. Ze had zelfs de buurvrouw wakker gegild/gekrijsd die vond het ook zo zielig
No Dukes of Hazzard in the classroom
pi_25929064
wat zielig he, en ze kunnen zelf nog niet vertellen wat er zo ellendig voelt... maar maria is weer aan de beterende hand dus zo te lezen, gelukkig. amber ook weer snel opknappen hoor!

beef (gefelicitaaart! ) gisteren ging 't weer wel goed met de borstvoeding, en ze groeit als kool, dus we gaan er nog even mee door.
pi_25929245
quote:
Op zaterdag 2 april 2005 12:04 schreef Sugar het volgende:
Jeeminee, Knor, heftig voor jullie! Dank voor je advies, maar echt, ik schrik vooral van de heftigheid bij jullie! Knap dat jullie het wel trekken!!!!!
Dat zul je ons nooit horen zeggen hoor. Er zijn genoeg momenten dat......

Fijn dat Maria weer wat beterder in het vel schijnt te zijn. Hopelijk vannacht een goede nachtrust voor jullie drietjes.
  zaterdag 2 april 2005 @ 14:19:33 #166
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_25930219
Sugar, Job is ook zo driftig af en toe. Dan helpt niks. Als we naar hem toe gaan wordt hij alleen maar nog bozer. Als je hem drinken of eten wil geven, gooit hij dat meteen krijsend van woede weg. Hij gaat dan ook met zijn hoofd tegen het ledikant lopen bonken uit woede.
Ik doe nu helemaal niks meer in die gevallen. Ik laat hem schreeuwen. Dat kan hele nachten duren. Toevallig hadden we afgelopen week weer zo'n nacht. Ik kan niks doen, dus ik doe niks. Ik lig alleen wel wakker en slaap zelf ook niet. Deze buien komen bij ons eens in de zoveel weken voor en altijd
's nachts. Sterkte ermee en als je een oplossing vindt, laat het dan alsjeblieft weten.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
  zaterdag 2 april 2005 @ 16:06:04 #167
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_25932380
Livelink, dat klinkt behoorlijk hetzelfde...
Sterkte ook voor jullie!

[ Bericht 2% gewijzigd door Sugar op 02-04-2005 19:16:43 ]
  zaterdag 2 april 2005 @ 19:18:31 #168
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_25936725
Ik weet echt weer niet wat ik ermee moet. Ze gilt zo hard als ze in bed ligt. Maar ze is moe!

Vandaag alle flessen redelijk gedronken, verder wil ze niks eten. Als we haar even alleen laten is het huilen en in bed is het dus driftig briesen.
Ze heeft geen koorts. Er is gewoonweg echt geen land met haar te bezeilen.

Ik schrijf het maar ff van me af... Dan doe ik tenminste nog íets eraan.
pi_25936773
Ow Sugie wat lijkt me dat moeilijk... Ik heb helaas ook geen advies voor je maar wel heel goed dat je het van je afschrijft, meer kun je ook niet doen denk ik.. Is ze wel rustiger als ze niet in bed ligt of niet alleen is ?
  zaterdag 2 april 2005 @ 19:22:12 #170
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_25936823
Ja, dan is ze soms zelfs een beetje vrolijk.
Maar op een gegeven moment gaat ze jengelen en is ze duidelijk moe. dat punt is zo moeilijk, want logischerwijs zou ze dan naar bed moeten en moeten gaan slapen. Daar wringt de schoen behoorlijk.
pi_25936876
En slapen in de babybjorn (of past ze daar niet meer in met de spreidbeugels ?) of op je arm ? Als je het zelf op kunt brengen uiteraard.. Sterkte ermee in ieder geval..
  zaterdag 2 april 2005 @ 20:26:44 #172
105888 renzell
Ik wil alleen maar zwemmen.
pi_25938235
Meiske meiske, wat irritant! En wat gek toch dat er de ene week niets aan de hand is en ze de week daarna ineens zo moeilijk doet. Je zou haast zeggen dat het toch tandjes moeten zijn of een andere verandering die het haar (en jullie) zo lastig maakt. Succes meis, hopelijk slaapt ze vannacht! KUS.
pi_25938273
Wat ontzettend slopend kan dat zijn Sugar. Ik begrijp ook niet waarom er niet gewoon een handleiding bij zo'n kindje zit Zou zoveel makkelijker zijn voor zowel kind als ouders
Dat heeft de natuur dan weer minder goed geregeld
Ik hoop echt dat ze snel weer in haar goede doen is
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
  zaterdag 2 april 2005 @ 21:29:22 #174
5177 Leah
I'm going to Graceland
pi_25939812
Is ze toevallig ook eenkennig aan het worden Sugar? Het leest een beetje als verlatingsangst.
Op deze leeftijd zijn ze zich er wel van bewust dat je weggaat, maar ze kunnen nog niet begrijpen dat je weer terug komt. Voor een kindje voelt dat dan alsof je niet meer bestaat (dwz wat ik niet zie is er ook niet meer). Ik bleef weleens op de slaapkamer zitten, zei verder niets, maar uiteindelijk kachelde Freek dan wel in slaap.

Sommige kindjes gaan ook spugen uit drift, ik weet niet of dat bij jullie het geval kan zijn?
Losing love is like a window in your hart,
everybody sees you're blown apart, everbody sees the wind blow.
  zaterdag 2 april 2005 @ 21:39:24 #175
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_25940041
Sugar, ik denk ook dat het een uiting van frustratie is. Job heeft meer last van driftbuien als hij eigenlijk weer toe is aan een volgende stap in zijn ontwikkeling, maar die nog niet helemaal kan maken.
Hij heeft het veel gehad voordat hij kon kruipen en toen hij eenmaal het kruipen onder de knie had en zijn wereld daarmee enorm veel groter werd heeft hij een hele tijd geen driftbuien gehad.
Nu is hij denk ik heel erg toe aan het gaan lopen, maar dat kan en durft hij nog niet en de laatste tijd heeft hij weer veel vaker last van driftbuien.

Maria is natuurlijk ook gefrustreerd mede door die spreidbeugel. Zoals wat je bij haar foto schreef, "Maria die wel wil rollen, maar nog niet kan".
Maar ja, dan weet ik helaas nog niet wat je er dan aan zou kunnen doen. Is ze inmiddels rustig?
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')