Userverkiezingen MisterFOK! en MissFOK!quote:Op zondag 27 maart 2005 11:49 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Stemmingen? Ik mis alles, ik kom alleen nog maar in de SC tegenwoordig.
Niet als je'm in je vriezer doet hoor.quote:Op zondag 27 maart 2005 11:49 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Nou, binnen een week gaat 'ie toch wel flink stinken hoor.
Het is wel heel toepasselijk, en het heeft ook wel wat.quote:Op zondag 27 maart 2005 11:50 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Je begreep mijn vraag verkeerd. Ik bedoelde te vragen wat voor activiteiten er allemaal leuker zijn dan gegrild worden met Pasen.
Gekruisigd worden met Pasen!
En 35 is nog wel een oneven getal, en 38 een even getal.quote:Op zondag 27 maart 2005 11:58 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Ik heb een handicap op het gebied van cijfers geloof ik.![]()
Vooral die bovenste foto is leuk.quote:Op zondag 27 maart 2005 11:58 schreef Alicey het volgende:
Userverkiezingen MisterFOK! en MissFOK!
Crewverkiezingen MisterCrew en MissCrew
* Alicey meedoet.
Dus jullie weten op wie je moet stemmen.![]()
Het is verplicht om een achterlijke foto in te sturen, en geef toe - Ik zou zo doorgaan voor achterlijk.quote:Op zondag 27 maart 2005 12:01 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Vooral die bovenste foto is leuk.
Ik zie hem ook nog niet staan, als het goed is wordt het mailadres wel vandaag bekend gemaakt. Wachten tot MUUS wakker is denk ik.quote:Maar ik ga natuurlijk op je stemmen. Alleen dat mailadres staat er nog nergens, of ben ik kippig?
Ik had de tag gekopieerd van een andere SC en ik dacht dat dat de laatste was.quote:Op zondag 27 maart 2005 11:59 schreef Alicey het volgende:
En 35 is nog wel een oneven getal, en 38 een even getal.
Welnee joh, het is volgens mij niet specifiek een christelijk kruis, ook niet als dusdanig bedoeld.quote:Op zondag 27 maart 2005 12:02 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Alicey, ik moet mijn stem heroverwegen. Op die derde foto heb je een gristelijk ding om je nek hangen.![]()
Zonder enige twijfel. Ik zou je zo een kwartje geven.quote:Op zondag 27 maart 2005 12:03 schreef Alicey het volgende:
Het is verplicht om een achterlijke foto in te sturen, en geef toe - Ik zou zo doorgaan voor achterlijk.
Het is het bovenste topic dat een slotje heeft, zo kun je hem snel terugvinden.quote:Op zondag 27 maart 2005 12:03 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ik had de tag gekopieerd van een andere SC en ik dacht dat dat de laatste was.
Een gehandicapte geld geven dat geen wettig betaalmiddel is vind ik cru.quote:Op zondag 27 maart 2005 12:04 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Zonder enige twijfel. Ik zou je zo een kwartje geven.
Het is een glitterkruis, dat dan weer wel.quote:Op zondag 27 maart 2005 12:04 schreef Alicey het volgende:
Welnee joh, het is volgens mij niet specifiek een christelijk kruis, ook niet als dusdanig bedoeld.
Mailadres wordt vandaag gepubliceerd, maar is dus nog niet gepubliceerd.quote:Op zondag 27 maart 2005 12:04 schreef het_fokschaap het volgende:
ik snap niet waar ik m'n stem heen moet mailen
Ik weten. Ik niet goed hebben opgelet.quote:Op zondag 27 maart 2005 12:04 schreef Alicey het volgende:
Het is het bovenste topic dat een slotje heeft, zo kun je hem snel terugvinden.
Zoiets had ik dus ook, maar wist even niet hoe ik het onder woorden moest brengen.quote:Op zondag 27 maart 2005 12:05 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Het is een glitterkruis, dat dan weer wel.
Zie je Jezus al hangen, aan een kruis bezet met diamanten?
Ze merken het toch niet.quote:Op zondag 27 maart 2005 12:05 schreef Alicey het volgende:
Een gehandicapte geld geven dat geen wettig betaalmiddel is vind ik cru.
Of betekent het gewoon dat we er veels te snel SC's doorheen draaien?quote:Op zondag 27 maart 2005 12:06 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ik weten. Ik niet goed hebben opgelet.
Ja, lachen toch!quote:Op zondag 27 maart 2005 12:07 schreef Alicey het volgende:
Tot ze naar de Albert Heijn gaan, en proberen af te rekenen met een kwartje.
Nou, da's nog altijd beter dan je in je kruis laten ophangen aan de tuin door je vader.quote:Op zondag 27 maart 2005 12:07 schreef het_fokschaap het volgende:
straks weer meedoen aan de familietraditie...me in de tuin aan het kruis laten ophangen door m'n vader.
Door mijn vader lijkt me dan weer niet sexy.quote:Op zondag 27 maart 2005 12:07 schreef het_fokschaap het volgende:
straks weer meedoen aan de familietraditie...me in de tuin aan het kruis laten ophangen door m'n vader.
Albert Heijn heeft volgens mij niet van die lieve kassajuffrouwen.quote:Op zondag 27 maart 2005 12:09 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ja, lachen toch!![]()
Maar als die kassajuffrouw liever is dan ik, accepteert ze dat kwartje gewoon.
Maar de volgende keer dat ik er ben zal ik zo'n gezicht trekken als op die foto en dan proberen met een kwartje af te rekenen.quote:Op zondag 27 maart 2005 12:12 schreef Alicey het volgende:
[..]
Albert Heijn heeft volgens mij niet van die lieve kassajuffrouwen.
Maar da's ook alleen maar omdat Jezus zelf zo nodig moest zeggen dat het zijn vader was, anders had niemand ook maar van iets geweten.quote:Op zondag 27 maart 2005 12:10 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Nou, da's nog altijd beter dan je in je kruis laten ophangen aan de tuin door je vader.
Je hebt niks te klagen. Jezus werd ook opgehangen door toedoen van zijn vader.
Doe dat maar op 23 april! Ik wil dat wel eens zien!quote:Op zondag 27 maart 2005 12:12 schreef Alicey het volgende:
Maar de volgende keer dat ik er ben zal ik zo'n gezicht trekken als op die foto en dan proberen met een kwartje af te rekenen.
En ondanks dat 'ie dat gezegd heeft, geven ze nog steeds de joden de schuld. En wat een logica ook weer, die kruisiging is de redding voor de hele mensheid, en dan word je kwaad op de opdrachtgevers?quote:Op zondag 27 maart 2005 12:13 schreef Alicey het volgende:
Maar da's ook alleen maar omdat Jezus zelf zo nodig moest zeggen dat het zijn vader was, anders had niemand ook maar van iets geweten.
Dan gaat de kassiere aan jou waarschijnlijk vragen of je wilt afrekenen voor het gehandicapte meisje dat je bij je hebt.quote:Op zondag 27 maart 2005 12:13 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Doe dat maar op 23 april! Ik wil dat wel eens zien!
Logica is meestal niet de sterkste capaciteit van boekreligieuzen.quote:Op zondag 27 maart 2005 12:15 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
En ondanks dat 'ie dat gezegd heeft, geven ze nog steeds de joden de schuld. En wat een logica ook weer, die kruisiging is de redding voor de hele mensheid, en dan word je kwaad op de opdrachtgevers?
Ze moeten die joden eigenlijk op hun blote knietjes danken. God grijpt immers nooit in in de vrije wil van de mens, dus als die Farizeeërs niet hadden meegewerkt aan Zijn snode plan, was het allemaal in de soep gelopen en hadden we nu geen christendom gehad! En dat zou wat wezen!quote:Op zondag 27 maart 2005 12:17 schreef Alicey het volgende:
Logica is meestal niet de sterkste capaciteit van boekreligieuzen.
Geen redding, hel en verdoemenis enzo.quote:Op zondag 27 maart 2005 12:22 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ze moeten die joden eigenlijk op hun blote knietjes danken. God grijpt immers nooit in in de vrije wil van de mens, dus als die Farizeeërs niet hadden meegewerkt aan Zijn snode plan, was het allemaal in de soep gelopen en hadden we nu geen christendom gehad! En dat zou wat wezen!
Dan was misschien het geloof van de Grieken/Romeinen het grootste geloof ter wereld geworden. En dàt is wel een leuk geloof.quote:
Feesten hield men geloof ik wel van. Verder kwam ook dacht ik iedereen in het dodenrijk, dus op dat gebied was ook rechtsgelijkheid.quote:Op zondag 27 maart 2005 12:44 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Dan was misschien het geloof van de Grieken/Romeinen het grootste geloof ter wereld geworden. En dàt is wel een leuk geloof.Bacchanalen met veel wijn enzo.
![]()
Ik denk het jaquote:Op zondag 27 maart 2005 13:31 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Iedereen is druk eieren aan het zoeken zeker...
ik ga zo op weg naar m'n ouders...en traditie is het dat ik eitjes verstop voor m'n zus, van inmiddels 28quote:Op zondag 27 maart 2005 13:31 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Iedereen is druk eieren aan het zoeken zeker...
Wel cute, die tradities.quote:Op zondag 27 maart 2005 13:37 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
ik ga zo op weg naar m'n ouders...en traditie is het dat ik eitjes verstop voor m'n zus, van inmiddels 28
Je kon daar wel gestraft worden, bijvoorbeeld als je een dief was.quote:Op zondag 27 maart 2005 13:33 schreef Alicey het volgende:
Feesten hield men geloof ik wel van. Verder kwam ook dacht ik iedereen in het dodenrijk, dus op dat gebied was ook rechtsgelijkheid.
Daar deden ze dan geloof ik weer wel aan, maar het was toch wel zo dat iedereen uiteindelijk zijn weg moest zien te vinden daar?quote:Op zondag 27 maart 2005 13:45 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Je kon daar wel gestraft worden, bijvoorbeeld als je een dief was.
Nou, er zijn wel mythes over mensen die eeuwige kwellingen ondergingen, maar de meesten doolden er maar wat rond.quote:Op zondag 27 maart 2005 13:45 schreef Alicey het volgende:
Daar deden ze dan geloof ik weer wel aan, maar het was toch wel zo dat iedereen uiteindelijk zijn weg moest zien te vinden daar?
Lijkt me ergens eigenlijk ook best saai, ronddolen tot in eeuwigheid..quote:Op zondag 27 maart 2005 13:57 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Nou, er zijn wel mythes over mensen die eeuwige kwellingen ondergingen, maar de meesten doolden er maar wat rond.
Ach, het is beter dan eeuwig in de vlammen denk ik.quote:Op zondag 27 maart 2005 13:59 schreef Alicey het volgende:
Lijkt me ergens eigenlijk ook best saai, ronddolen tot in eeuwigheid..
Nouja, op een keer ben je wel verbrand, en ik geloof dat alleen Allah zo sadistisch is om je dan een nieuwe huid en zenuwen te geven..quote:Op zondag 27 maart 2005 14:01 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ach, het is beter dan eeuwig in de vlammen denk ik.
Hoe kwamen ze eigenlijk bij 'genadig'?quote:Op zondag 27 maart 2005 14:03 schreef Alicey het volgende:
Nouja, op een keer ben je wel verbrand, en ik geloof dat alleen Allah zo sadistisch is om je dan een nieuwe huid en zenuwen te geven..
LOL Ik vind dat inderdaad fantastische Koran-verzen. Over allerlei bevolkingsstammen wordt een doodvonnis uitgesproken, en het laatste vers is dan "Voorwaar, Allah is barmhartig".quote:Op zondag 27 maart 2005 14:05 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Hoe kwamen ze eigenlijk bij 'genadig'?
Hm, heel aparte definitie van barmhartigheid moet dat zijn...quote:Op zondag 27 maart 2005 14:07 schreef Alicey het volgende:
LOL Ik vind dat inderdaad fantastische Koran-verzen. Over allerlei bevolkingsstammen wordt een doodvonnis uitgesproken, en het laatste vers is dan "Voorwaar, Allah is barmhartig".
Zullen we eens aan een moslim vragen wat zijn definitie van barmhartigheid is?quote:Op zondag 27 maart 2005 14:08 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Hm, heel aparte definitie van barmhartigheid moet dat zijn...
Dat kunnen we doen. Het zou waarschijnlijk een goed begin van een Paasrel zijn. Ik hoop in elk geval dat moslims hun kinderen niet zo barmhartig behandelen als Allah Zijn schepselen.quote:Op zondag 27 maart 2005 14:09 schreef Alicey het volgende:
Zullen we eens aan een moslim vragen wat zijn definitie van barmhartigheid is?
Nou... minder rommel van de eieren, dat wel...quote:Op zondag 27 maart 2005 14:22 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Maar geeft wel minder bijkomende rommel.
Jij kookt ze wel èrg hard.quote:Op zondag 27 maart 2005 14:27 schreef Maethor het volgende:
Nou... minder rommel van de eieren, dat wel...
quote:Op zondag 27 maart 2005 15:12 schreef Maethor het volgende:
*pang*
quote:Op zondag 27 maart 2005 15:58 schreef MUUS het volgende:
[..]
[afbeelding] ^25
Het was een maffia-paashaas. [afbeelding] Grote familie komt wraak nemen. [afbeelding] Heb je al een paardenhoofd in je bed gevonden? [afbeelding]
Niets van dat alles!quote:
quote:Op zondag 27 maart 2005 16:06 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Mobster Easter Bunnies
Is dit serieus?quote:Op zondag 27 maart 2005 16:08 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Hee, ik wist niet dat dat kon, in één keer een heleboel dezelfde smilies plaatsen. Even testen...^25
Waarom werktut niet?
Da's snel gevondenquote:
Ohhh...quote:Op zondag 27 maart 2005 16:12 schreef Maethor het volgende:
Is dit serieus?Zo ja: nee, dat kan niet.
Zou wel handig zijn misschien, maar het werkt het spammen wat in de hand lijkt me...
Het leek me handig om in mijn quote MUUS' reactie even wat in te korten, that's all
Gegoogled op 'mobster bunny'.quote:Da's snel gevonden
quote:Op zondag 27 maart 2005 16:14 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Ohhh...En ik ben niet eens blondt.
En? En? En?quote:Op zondag 27 maart 2005 16:19 schreef Alicey het volgende:
En ik heb dan eindelijk Dead Man Walking gezien...
Paashazen ZIJN ook eng. Het zijn freaks of nature, ze zijn bijna net zo eng als homo's.quote:Op zondag 27 maart 2005 16:31 schreef Alicey het volgende:
Ik vind paashazen ook zonder maffia-pak eng, zie topic in KLB van van de week.
Die paashaas zag er ook nog eens homosexueel uit inderdaad!quote:Op zondag 27 maart 2005 16:43 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Paashazen ZIJN ook eng. Het zijn freaks of nature, ze zijn bijna net zo eng als homo's.
Vertel..? Of liever via de mail?quote:Op zondag 27 maart 2005 17:32 schreef Alicey het volgende:
Heel ingrijpend (in ieder geval). Het laat ook wel zien dat ik veel dingen niet snap.
Bijvoorbeeld dat iemand in koele bloede (in de film nota bene een vrouw!!) iemand kan executeren, dat is toch iets wat ik nog steeds niet kan begrijpen.quote:Op zondag 27 maart 2005 17:34 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Vertel..? Of liever via de mail?
De paasrel heeft zich geuit in topic spam.quote:Op zondag 27 maart 2005 17:36 schreef miss_sly het volgende:
Zo, weer terug!
Heb ik de paasrel al gemist, of komt die nog?
Ik weet niet of het uiteindelijk zo 'in koelen bloede' is, hoor. Maar het verhaal van de executioners komt zelden naar buiten. Ze krijgen absolute anonimiteit en veel geld. Ik herinner me één interview met iemand die jarenlang van dichtbij betrokken was bij executies. Hij had er uiteindelijk slapeloze nachten van.quote:Op zondag 27 maart 2005 17:36 schreef Alicey het volgende:
Bijvoorbeeld dat iemand in koele bloede (in de film nota bene een vrouw!!) iemand kan executeren, dat is toch iets wat ik nog steeds niet kan begrijpen.![]()
Dat kan ik me ook erg goed voorstellen..quote:Op zondag 27 maart 2005 17:41 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ik weet niet of het uiteindelijk zo 'in koelen bloede' is, hoor. Maar het verhaal van de executioners komt zelden naar buiten. Ze krijgen absolute anonimiteit en veel geld. Ik herinner me één interview met iemand die jarenlang van dichtbij betrokken was bij executies. Hij had er uiteindelijk slapeloze nachten van.
Zelfs dat niet. Ik kan me prima voorstellen dat je van een paar jaar death row best een beetje cynisch wordt.quote:Het mooie van Dead Man Walking is de eerlijkheid ervan. Matthew Poncelet is geen sympathieke figuur, in het begin van de film haat je hem wellicht.
Inderdaad, hebben ook best aardig wat tranen gelopen tijdens die scene..quote:Maar op het moment dat ze met hem naar de Death Room lopen, zou je alles willen doen om het te stoppen.
Dat is inderdaad heel mooi. Je ziet alle kanten van het verhaal. Misschien is dat ook juist het moeilijke en ook het mooie er van..quote:Dat was althans mijn ervaring. De film duwt je trouwens niet één bepaalde richting op, vind ik. De kijker mag zijn eigen oordeel vellen.
Dat valt me tegenquote:Op zondag 27 maart 2005 17:37 schreef Alicey het volgende:
[..]
De paasrel heeft zich geuit in topic spam.
Ik ook. Maar op het moment dat ze er midden in zitten, hebben ze vaak een zekere arrogantie. Ze zijn ervan overtuigd dat ze 'gewoon hun werk' doen en dat het goed werk is wat ze doen. Bush heeft, toen hij nog gouverneur van Texas was, verscheidene malen beweerd dat 'no innocent man has ever been executed in the State of Texas', terwijl het tegendeel inmiddels meer dan eens bewezen is.quote:Op zondag 27 maart 2005 17:44 schreef Alicey het volgende:
Dat kan ik me ook erg goed voorstellen..
'Een beetje cynisch', da's een goeie beschrijving van Matthew Poncelet.quote:Zelfs dat niet. Ik kan me prima voorstellen dat je van een paar jaar death row best een beetje cynisch wordt.
Ik raak helemaal over de zeik bij die scène. Maar dat komt ook doordat ik mijn penvriend daar zie lopen in plaats van Matthew... Die hele scène is precies zoals het er in 't echt aan toegaat.quote:Inderdaad, hebben ook best aardig wat tranen gelopen tijdens die scene..
Het is ook gebaseerd op een echt gebeurd verhaal. Sister Prejean is nu nog altijd één van de voorvrouwen van de anti-doodstrafbeweging in de VS. Een paar jaar terug werd ze genoemd als kanshebber voor de Nobelprijs voor de Vrede, jammer genoeg is ze het niet geworden. Susan Sarandon houdt zich sinds deze film ook bezig met anti-doodstraf-activisme.quote:Dat is inderdaad heel mooi. Je ziet alle kanten van het verhaal. Misschien is dat ook juist het moeilijke en ook het mooie er van..
Dat laatste valt mij ook op ja.. Iedereen paaseitjes aan het zoeken?quote:Op zondag 27 maart 2005 17:50 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Dat valt me tegen
Het is hier wel erg rustig trouwens.
Ohhhquote:Op zondag 27 maart 2005 16:14 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Ohhh...En ik ben niet eens blondt.
[..]
Sommige mensen hebben echter een uitstekend ontwikkelde capaciteit tot het steken van de kop in het zand..quote:Op zondag 27 maart 2005 17:52 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ik ook. Maar op het moment dat ze er midden in zitten, hebben ze vaak een zekere arrogantie. Ze zijn ervan overtuigd dat ze 'gewoon hun werk' doen en dat het goed werk is wat ze doen. Bush heeft verscheidene malen beweerd dat 'no innocent man has ever been executed in the State of Texas', terwijl het tegendeel inmiddels meer dan eens bewezen is.
Die hele post zat vol met understatements.quote:'Een beetje cynisch', da's een goeie beschrijving van Matthew Poncelet.
Dat laatste geloof ik wel, het zag er ook erg realistisch uit.. Over de zeik gaan zou ik het bij mezelf niet noemen, maar wel echt gejankt.quote:Ik raak helemaal over de zeik bij die scène. Maar dat komt ook doordat ik mijn penvriend daar zie lopen in plaats van Matthew... Die hele scène is precies zoals het er in 't echt aan toegaat.
Inderdaad erg jammer, misschien zou het toch voor een aantal Amerikanen een eye-opener zijn geweest..quote:Het is ook gebaseerd op een echt gebeurd verhaal. Sister Prejean is nu nog altijd één van de voorvrouwen van de anti-doodstrafbeweging in de VS. Een paar jaar terug werd ze genoemd als kanshebber voor de Nobelprijs voor de Vrede, jammer genoeg is ze het niet geworden.
De film heeft blijkbaar wel effect.quote:Susan Sarandon houdt zich sinds deze film ook bezig met anti-doodstraf-activisme.
Toen ik de laatste keer in Texas was (mei vorig jaar), heb ik de film voor een tweede maal gezien. Dat had ik toen beter niet kunnen doen, het was allemaal een beetje te dichtbij op dat moment. Aan de andere kant wil ik mezelf ermee confronteren in de hoop dat dat het makkelijker maakt als het echt gaat gebeuren (de bedoeling is ook dat ik erbij ben als getuige...), maar dat zal wel ijdele hoop zijn.quote:Op zondag 27 maart 2005 17:55 schreef Alicey het volgende:
Ik kan me het bij jou heel goed voorstellen als je weet dat iemand die leeft (Als in iemand waar je contact mee hebt) hetzelfde staat te wachten..
I wonder... De kans bestaat dat ze het zouden hebben gebagatelliseerd als zijnde een prijs uitgereikt door Europese liberalisten, die zo arrogant zijn dat ze menen de grote VS de les te moeten leren... De EU spreekt zich ook af en toe uit tegen individuele doodvonnissen, maar daar komt doorgaans weinig reactie op...quote:Inderdaad erg jammer, misschien zou het toch voor een aantal Amerikanen een eye-opener zijn geweest..
Je wilt de executie bijwonen? Alvast heel veel sterkte dan... Ik denk niet dat het makkelijk(er) zal worden eigenlijk.. Ik heb wel veel bewondering ervoor dat je dat aandurft.quote:Op zondag 27 maart 2005 18:01 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Toen ik de laatste keer in Texas was (mei vorig jaar), heb ik de film voor een tweede maal gezien. Dat had ik toen beter niet kunnen doen, het was allemaal een beetje te dichtbij op dat moment. Aan de andere kant wil ik mezelf ermee confronteren in de hoop dat dat het makkelijker maakt als het echt gaat gebeuren (de bedoeling is ook dat ik erbij ben als getuige...), maar dat zal wel ijdele hoop zijn.
Dat is ook wel weer zo inderdaad, het zit er daar zo dik in.. Ook dat bleek uit die film waar er gegooid werd met oog om oog, terwijl Jezus zelf zich daar nota bene tegen uit heeft gesproken.. Leuk, zo'n christelijk land.quote:I wonder... De kans bestaat dat ze het zouden hebben gebagatelliseerd als zijnde een prijs uitgereikt door Europese liberalisten, die zo arrogant zijn dat ze menen de grote VS de les te moeten leren... De EU spreekt zich ook af en toe uit tegen individuele doodvonnissen, maar daar komt doorgaans weinig reactie op...
Het betekent 'wit'. 'Flavus' is blond.quote:Op zondag 27 maart 2005 18:00 schreef Yosomite het volgende:
Ik was wat vergeten ivm blondt: albida staat voor blond
Heb geen idee hoe ik eruit zal komen natuurlijk... Maar ik wil er per se bij zijn. Ik moet er niet aan denken dat ik ergens anders ben en weet wat er aan het gebeuren is. Jamie is een dierbare vriend geworden tijdens de laatste zes jaar, en ik zou de enige getuige van zijn kant zijn. Ik wil niet dat hij alleen is in die laatste momenten. En voor mezelf wil ik afscheid kunnen nemen.quote:Op zondag 27 maart 2005 18:04 schreef Alicey het volgende:
Je wilt de executie bijwonen? Alvast heel veel sterkte dan... Ik denk niet dat het makkelijk(er) zal worden eigenlijk.. Ik heb wel veel bewondering ervoor dat je dat aandurft.
Ik begrijp het volkomen, maar het lijkt me toch ook wel een loodzware opgave.. Hoe je er uitkomt is denk ik vergelijkbaar met elke andere dood van een dierbare, het zal een rouwproces zijn, en het zal tijd kosten om het te verwerken.. Waarschijnlijk zelfs meer tijd door de manier waarop het gaat..quote:Op zondag 27 maart 2005 18:07 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Heb geen idee hoe ik eruit zal komen natuurlijk... Maar ik wil er per se bij zijn. Ik moet er niet aan denken dat ik ergens anders ben en weet wat er aan het gebeuren is. Jamie is een dierbare vriend geworden tijdens de laatste zes jaar, en ik zou de enige getuige van zijn kant zijn. Ik wil niet dat hij alleen is in die laatste momenten. En voor mezelf wil ik afscheid kunnen nemen.
Je hebt iemand die jou bij wil staan?quote:Jamie en ik hebben er wel ruzie over gemaakt. Hij wilde eerst niet dat ik erbij zou zijn. Het mocht alleen als ik zou beloven dat ik iemand mee zou nemen om me bij te staan.
Nou ja, dat rouwproces komt er toch wel. De extra tijd neem ik dan wel op de koop toe. Ik denk dat ik spijt krijg als ik het niet doe.quote:Op zondag 27 maart 2005 18:11 schreef Alicey het volgende:
Ik begrijp het volkomen, maar het lijkt me toch ook wel een loodzware opgave.. Hoe je er uitkomt is denk ik vergelijkbaar met elke andere dood van een dierbare, het zal een rouwproces zijn, en het zal tijd kosten om het te verwerken.. Waarschijnlijk zelfs meer tijd door de manier waarop het gaat..
Ja, er is wel iemand die me zou kunnen bijstaan. De vriendin van Jamie's beste vriend op Death Row. Jamie kent haar een beetje en vertrouwt haar. Eventueel zou ik mijn moeder of vader vragen om mee te gaan. Hangt van de situatie af; ik zal dan op stel en sprong daarheen moeten, dus er kan niet echt gepland worden.quote:Je hebt iemand die jou bij wil staan?
Dat lijkt me toch erg belangrijk. Spijt hebben om iets wat je niet gedaan hebt is veel wranger dan spijt hebben om iets wat je wel gedaan hebt.quote:Op zondag 27 maart 2005 18:16 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Nou ja, dat rouwproces komt er toch wel. De extra tijd neem ik dan wel op de koop toe. Ik denk dat ik spijt krijg als ik het niet doe.
Dat laatste maakt het inderdaad lastig om iets te plannen ja..quote:Ja, er is wel iemand die me zou kunnen bijstaan. De vriendin van Jamie's beste vriend op Death Row. Jamie kent haar een beetje en vertrouwt haar. Eventueel zou ik mijn moeder of vader vragen om mee te gaan. Hangt van de situatie af; ik zal dan op stel en sprong daarheen moeten, dus er kan niet echt gepland worden.
Inderdaad. Mijn gevoel zegt dat ik erbij moet zijn en dus ga ik dat doen ook. Met mij komt het wel goed, en ik weet dat hij er veel kracht uit zal putten als ik hem kan bijstaan.quote:Op zondag 27 maart 2005 18:25 schreef Alicey het volgende:
Dat lijkt me toch erg belangrijk. Spijt hebben om iets wat je niet gedaan hebt is veel wranger dan spijt hebben om iets wat je wel gedaan hebt.
You go girl!quote:Op zondag 27 maart 2005 18:38 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Inderdaad. Mijn gevoel zegt dat ik erbij moet zijn en dus ga ik dat doen ook. Met mij komt het wel goed, en ik weet dat hij er veel kracht uit zal putten als ik hem kan bijstaan.
Niet veel paaseitjes hier, alleen wat perzikwijnquote:Op zondag 27 maart 2005 17:52 schreef Alicey het volgende:
[..]
Dat laatste valt mij ook op ja.. Iedereen paaseitjes aan het zoeken?
Je hebt de perzikwijn wel gevonden?quote:Op zondag 27 maart 2005 18:45 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Niet veel paaseitjes hier, alleen wat perzikwijn![]()
Was errug lekker
Yups, samen met mijn zusje min of meerquote:
Het ligt er aan.. Als ik wat whisky heb weggetikt ga ik ook de meest vreemde dingen drinken.quote:Op zondag 27 maart 2005 18:47 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Lekker, perzikwijn. Alles wat zoet en fruitig is, is lekker. Ik ben echt dol op wijvendrankjes, met Bailey's als onbetwiste favoriet.
Ik ben dan weer kieskeuriger met voornamelijk witte wijn als het op wijn aankomt, en bier alleen als het een speciaal bier is op een heel warme dag.quote:Op zondag 27 maart 2005 18:51 schreef miss_sly het volgende:
Bailey's is lekker, maar Sheridans ook. En gin-tonic mag ik ook graag drinken, evenals een lekker biertje op z'n tijd. Een wijntje (rood, wit of rose, of perzik) gaat er ook goed in
Ik ben gewoon gek op alcohol
Ik heb een loden pijp.quote:Op zondag 27 maart 2005 18:53 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Whisky kan ik niet eens door mijn strot krijgen. Dan springen de tranen me in mijn ogen, veel te sterk.
Dat heb ik nog nooit gehad, maar als het sterker is dan whisky hoef ik het bij voorbaat niet.quote:Op zondag 27 maart 2005 18:54 schreef Alicey het volgende:
Ik heb een loden pijp.Ik kan zelfs Absinth in een keer wegslikken.
Je ruikt haast gewoon pure alcohol.quote:Op zondag 27 maart 2005 18:57 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Dat heb ik nog nooit gehad, maar als het sterker is dan whisky hoef ik het bij voorbaat niet.
Dat heb ik ook.. Koffie drink ik ook heet weg als ik haast heb. Douchen doe ik ook vrijwel zonder koud water, maar dat betekent eigenlijk gewoon dat het water niet heet genoeg is (60 graden schat ik?)quote:Ik ben wel hittebestendig, thee drink ik zo net uit de theepot op. En douchen doe ik soms met nauwelijks koud erbij. Heel ongezond, ik weet het.
Het hangt een beetje van de maaltijd af wat lekker is er na.quote:Op zondag 27 maart 2005 19:06 schreef miss_sly het volgende:
Ik drink niet veel alcohol, maar ik vind wel erg veel lekker
Zelfs een goede cognac na een lekkere maaltijd kan erg lekker zijn!
Geen sigaretje meer in ieder gevalquote:Op zondag 27 maart 2005 19:09 schreef Alicey het volgende:
[..]
Het hangt een beetje van de maaltijd af wat lekker is er na.
Ik ergens op mijn 11e begonnen, en een jaar of 3 geleden gestopt.quote:Op zondag 27 maart 2005 19:23 schreef miss_sly het volgende:
Ik ben op mijn 22e ofzo pas begonnen en op mijn 31 gestopt. Nu ruim 5 jaar geleden.
Ik vond het roken erg fijn maar ben ook heel blij dat ik gestopt ben
Dat schiet al een stuk beter op.quote:Op zondag 27 maart 2005 19:19 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Roken heb ik gelukkig nooit gedaan. Toen ik een jaar of zestien was, heb ik één pakje gekocht en besloten dat ik het smerig vond.
Ik had eigenlijk ook geen problemen.. Gewoon geen sigaret meer opsteken.quote:Op zondag 27 maart 2005 19:34 schreef miss_sly het volgende:
Ik ben gestopt voor mijn vriend. Ik rookte in het weekend nooit meer, als we samen waren, maar zodra hij weg was of ik in de auto op weg naar huis was, stak ik mijn eerste sigaret weer op. Dat vond ik op een gegeven moment zo'n onzin, dat ik bedacht dat ik dan maar volledig moest stoppen. En dat heb ik toen gedaan. En het ging eigenlijk zonder problemen
Inderdaad, mensen die roken stinken ook behoorlijk.. Al helemaal als ze ook nog eens zweten.quote:Ik vind sigaretten ook niet meer lekker ruiken of zo en heb er ook vrijwel nooit meer zin in. Mijn moeder rookt nog wel en mijn broer rookt vieze sigaren, maar gelukkig roken die vanwege de kleinzoon/neef tegenwoordig niet meer binnen
Ja, dat zeg ik dan ook: ik blijf nog steeds van die eerste sigaret af. Dan volgt de rest ook niet meerquote:Op zondag 27 maart 2005 20:34 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ik had eigenlijk ook geen problemen.. Gewoon geen sigaret meer opsteken.
Daar ben ik mijn zusje nu mee aan het stangen. Die is gestopt toen ze zwanger wilde worden. Nu is ze bijna van de borstvoeding af, en zou ze weer mogen, maar eigenlijk wil ze niet. Dus vraag ik heel gemeen of ze het niet vervelend zou vinden als haar zoontje haar zou ruiken zoals zij nu mensen ruikt die roken: ze wil toch niet dat hij vindt dat ze stinktquote:Inderdaad, mensen die roken stinken ook behoorlijk.. Al helemaal als ze ook nog eens zweten.
Het schijnt alleen niet voor iedereen zo simpel te zijn.quote:Op zondag 27 maart 2005 20:48 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ja, dat zeg ik dan ook: ik blijf nog steeds van die eerste sigaret af. Dan volgt de rest ook niet meer
Als ze verstandig is begint ze niet opnieuw.quote:Daar ben ik mijn zusje nu mee aan het stangen. Die is gestopt toen ze zwanger wilde worden. Nu is ze bijna van de borstvoeding af, en zou ze weer mogen, maar eigenlijk wil ze niet. Dus vraag ik heel gemeen of ze het niet vervelend zou vinden als haar zoontje haar zou ruiken zoals zij nu mensen ruikt die roken: ze wil toch niet dat hij vindt dat ze stinkt![]()
Ik ben dan ook de beroerdste niet.quote:Op zondag 27 maart 2005 20:52 schreef miss_sly het volgende:
Op jouw stemmen? Je geeft ons wel veel keus![]()
Ik doe het wel hoor
Ik zal wel proberen te zorgen dat ze niet opnieuw begint.quote:Op zondag 27 maart 2005 20:50 schreef Alicey het volgende:
[..]
Het schijnt alleen niet voor iedereen zo simpel te zijn.
Als ze verstandig is begint ze niet opnieuw.
Alle goede effecten die eraan worden gegeven zijn ook placebo's ...
Nee, je wordt er alleen opgefokt van als je het een tijdje niet hebt.quote:Op zondag 27 maart 2005 21:00 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ik zal wel proberen te zorgen dat ze niet opnieuw begint.
En die goede effecten is zo'n onzin! Maar het zijn wel de beste argementen voor mensen om niet te stoppen. En eigenlijk doet een sigaret helemaal niets.
Ik drink meestal nog tegen een liter water of melk aan als ik echt een gevaarlijke hoeveelheid alcohol heb gedronken. Meestal sta ik dan ook zonder kater, hooguit een klein beetje slaperig nog, op.quote:Op zondag 27 maart 2005 21:00 schreef Bensel het volgende:
Ik ben sowieso niet erg gevoelig voor katers.. ik kan drinken en drinken, kan laat worden, maar meestal sta ik wel 9 uur, 10 ur smorgens weer op.. Okee, echt super voel ik me dan ook weer niet, maar da's logisch.. op schoolkamp was het zelfs een keer zo dat ik in 2 maal 5 minuten slapen, van zowel het dronken zijn, als de kater af was (en nee ik heb echt niet langer geslapen)
Koffie!quote:Op zondag 27 maart 2005 21:22 schreef Alicey het volgende:
Iemand nog iets over zwaardere drugs dan tabak en alcohol?
Als je een FTP-programma hebt kan ik ook wel een accountje voor je aanmaken..quote:Op zondag 27 maart 2005 21:28 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Alicey, mailen van die film wordt niks, mijn mailprogramma krijgt acuut last van stress. Maar hij staat nog ergens op I-net, dus ik zal even iemand om de link vragen.
Ik wel zoveel dat het leidde tot migraine-aanvallen.quote:Op zondag 27 maart 2005 21:32 schreef Maethor het volgende:
[..]
Koffie!
Maar daar heb ik nog nooit zoveel van gezopen dat ik er de volgende ochtend een kater van had...
Ja, ik heb een FTP-programma. Ik heb ook wel webspace, maar die is een beetje te klein. Die film is bijna 80 MB.quote:Op zondag 27 maart 2005 21:32 schreef Alicey het volgende:
Als je een FTP-programma hebt kan ik ook wel een accountje voor je aanmaken..
FTP-gegevens zijn gemaild.quote:Op zondag 27 maart 2005 21:39 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ja, ik heb een FTP-programma. Ik heb ook wel webspace, maar die is een beetje te klein. Die film is bijna 80 MB.
Dat klopt.quote:Op zondag 27 maart 2005 20:23 schreef ReCreative het volgende:
Ik ben begonnen met roken toen ik een jaar of 14 was. Dat was heel erg stoer. En nu doe ik het niet meer, want roken is niet constructief. En mijn vriendinnetje vindt het niet leuk
.
Muntthee?quote:Op zondag 27 maart 2005 21:22 schreef Alicey het volgende:
Een tijdje wat joints; mijn toenmalige vriendje deed dat wel eens. Was wel aardig, maar nadat ik uiteindelijk 1 keer goed ziek geworden ben (waarschijnlijk niet eens van de joint, maar goed) heb ik het nooit meer gedaanquote:Op zondag 27 maart 2005 21:22 schreef Alicey het volgende:
Ik ben er ook wel een keer ziek van geworden.. Een soort halve psychose leek het haast..quote:Op zondag 27 maart 2005 21:46 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Een tijdje wat joints; mijn toenmalige vriendje deed dat wel eens. Was wel aardig, maar nadat ik uiteindelijk 1 keer goed ziek geworden ben (waarschijnlijk niet eens van de joint, maar goed) heb ik het nooit meer gedaan
Het had soms wel leuke effecten![]()
Ik was gewoon ziek: misselijk en kotsen, niet meer normaal. Dat vond ik niet zo geweldig, ik heb een gruwelijke hekel aan kotsen.quote:Op zondag 27 maart 2005 21:50 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ik ben er ook wel een keer ziek van geworden.. Een soort halve psychose leek het haast..
Hint : Als je niet gewend bent, rook dan niet een paar joints van $unknown achter elkaar.
De laatste keren dat ik joints gerookt heb werd ik ook ziek, dus denk dat ik er niet meer tegen kan of zoiets. Gebruik het dan ook niet meer.
Dat heb ik dus ook een paar keer gehad, maar een keer dus allerlei andere effecten.quote:Op zondag 27 maart 2005 21:53 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ik was gewoon ziek: misselijk en kotsen, niet meer normaal. Dat vond ik niet zo geweldig, ik heb een gruwelijke hekel aan kotsen.
Herkenbaar.quote:Ik had nooit een idee wat erin zat. Iemand anders maakte de joint altijd (mijn vriend, zijn zus) en ik hoefde alleen maar te roken
Roken doe ik iets sowieso niet meer.. Maar denk ook dat ik een thee of iets dergelijks ervan zou laten passeren.quote:Het is wel al echt heel lang geleden. Ik had het anderhalf jaar geleden bijna nog een keer gedaan; mijn moeder wilde het wel een keer proberen en mijn zusje zou het regelen. Leek me wel wat om mee te doen, maar omdat ik niet meer rookte, durfde ik toch niet. Mijn moeder is er trouwens ook ziek van geworden en die hoeft niet meer
quote:Op zondag 27 maart 2005 21:52 schreef Alicey het volgende:
[afbeelding]
Voor een indicatie van muntthee.
Dat plaatje is toch echt muntthee hoor.quote:Op zondag 27 maart 2005 22:00 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Muntthee is lekker. En het ziet er helemaal niet zo uit als op dat plaatje!
Dat heb ik gelukkig nooit gehad. Maar bovendien was ik in goed gezelschap van doorgewinterde joint-rokers (schoonmama, vriend, zus, zwager, allerlei vrienden en vriendinnen) die allemaal zeiden te weten wat ze dan moesten doenquote:Op zondag 27 maart 2005 22:00 schreef Alicey het volgende:
[..]
Dat heb ik dus ook een paar keer gehad, maar een keer dus allerlei andere effecten.
Hmm, ik heb er niet eens ooit over nagedacht dat het ook op een andere manier kanquote:Herkenbaar.
[..]
Roken doe ik iets sowieso niet meer.. Maar denk ook dat ik een thee of iets dergelijks ervan zou laten passeren.
Zoiets kregen we in Egypte ook, alleen dat was hibiscusthee, geloof ik.quote:Op zondag 27 maart 2005 21:52 schreef Alicey het volgende:
[afbeelding]
Voor een indicatie van muntthee.
Maken dat ze wegkomen ofzo?quote:Op zondag 27 maart 2005 22:05 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Dat heb ik gelukkig nooit gehad. Maar bovendien was ik in goed gezelschap van doorgewinterde joint-rokers (schoonmama, vriend, zus, zwager, allerlei vrienden en vriendinnen) die allemaal zeiden te weten wat ze dan moesten doen
Zoiets heb ik ook.. Het is leuk om een beetje mee te spelen en experimenteren. Als het goed valt is het bovendien geweldig om te filosoferen.quote:Hmm, ik heb er niet eens ooit over nagedacht dat het ook op een andere manier kan
Maar ik heb er geen zin meer in, eigenlijk. Heb liever controle
quote:
Mijn schoonzusje en haar vriendje rookten toen joints alsof het sigaretten warenquote:Zoiets heb ik ook.. Het is leuk om een beetje mee te spelen en experimenteren. Als het goed valt is het bovendien geweldig om te filosoferen.Sowieso is het niet iets voor dagelijks gebruik en heb het ook nooit op die manier gebruikt.
Nouja, ik kwam er toen in ieder geval niet op.. De volgende dag werd ik in ieder geval weer normaal wakker.quote:Op zondag 27 maart 2005 22:21 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Iets met sinaasappelsap laten drinken enzo....is eigenlijk het enige dat ik heb onthouden
Sex weet ik niet, maar filosoferen werkt heel goed. Lachen wil ook wel, vooral als je Garfield strips gaat lezen.quote:Mijn schoonzusje en haar vriendje rookten toen joints alsof het sigaretten waren
Je kunt er goed mee filosoferen, lekker mee lachen en je kunt er als ie de juiste uitwerking heeft, ook geweldige sex door hebben![]()
Ik kan me ook niet voorstellen dat je daar werkelijk aan denkt op zo'n momentquote:Op zondag 27 maart 2005 22:24 schreef Alicey het volgende:
[..]
Nouja, ik kwam er toen in ieder geval niet op.. De volgende dag werd ik in ieder geval weer normaal wakker.
Garfield? Dat moet wel aan de joint liggen als dat grappig wordtquote:Sex weet ik niet, maar filosoferen werkt heel goed. Lachen wil ook wel, vooral als je Garfield strips gaat lezen.
In eerste instantie niet, maar uiteindelijk gaat iedereen toch naar huis, en toen dus wel alleen.quote:Op zondag 27 maart 2005 22:27 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ik kan me ook niet voorstellen dat je daar werkelijk aan denkt op zo'n moment
Was je alleen? Dat lijkt me dan weer wel eng
Ik vind Garfield van zichzelf ook erg grappig hoor, alleen over de grond rollen van het lachen is dan weer wel een joint voor nodig.quote:Garfield? Dat moet wel aan de joint liggen als dat grappig wordt![]()
Daarvoor is "The Young Ones" uitgezonden.quote:Alleen over de grond rollen van het lachen is dan weer wel een joint voor nodig.
Ken ik niet?quote:Op zondag 27 maart 2005 22:38 schreef Haushofer het volgende:
[..]
Daarvoor is "The Young Ones" uitgezonden.
Dan mis je een essentieel iets. TYO gaat over 4 studenten in een studentenhuis, die in de meest hilarische momenten terechtkomen. Wat te denken van een atoombom in de keuken (Waarom er een bunker van oude kranten wordt gemaakt), dat er zomaar een vrachtwagen de huiskamer in komt rijden, of dat de televisie moet worden opgegeten omdat het kijk&luister geld niet is betaald?quote:
Ik dacht dat die film niet zulke goede kritieken had gehad?quote:Op zondag 27 maart 2005 22:36 schreef Haushofer het volgende:
Garfield, met de stem van Beau. Natuurlijk.
Dat was wel lachen!quote:Op zondag 27 maart 2005 22:38 schreef Haushofer het volgende:
[..]
Daarvoor is "The Young Ones" uitgezonden.
Het klinkt wel als een geweldige serie voor als je stoned bent inderdaad.quote:Op zondag 27 maart 2005 22:46 schreef Haushofer het volgende:
[..]
Dan mis je een essentieel iets. TYO gaat over 4 studenten in een studentenhuis, die in de meest hilarische momenten terechtkomen. Wat te denken van een atoombom in de keuken (Waarom er een bunker van oude kranten wordt gemaakt), dat er zomaar een vrachtwagen de huiskamer in komt rijden, of dat de televisie moet worden opgegeten omdat het kijk&luister geld niet is betaald?
Kortom, de meest geniale tv serie ooit.
Jahoor, wordt soms nog uitgezonden op de BBC. Heb ook al het Bottom-materiaalquote:Op zondag 27 maart 2005 22:47 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Dat was wel lachen!
Maarre...jij studeert toch nog? Ken je dat dan?
Aah, ok, het is wel van voor jouw tijd, namelijkquote:Op zondag 27 maart 2005 22:52 schreef Haushofer het volgende:
[..]
Jahoor, wordt soms nog uitgezonden op de BBC. Heb ook al het Bottom-materiaal
Wel goed geslapen, niet in rust op kunnen staan echter. Ik heb echter al koffie om de effecten daarvan te bestrijden.quote:Op maandag 28 maart 2005 10:23 schreef miss_sly het volgende:
Alicey? Niet goed geslapen?
Dus als ik me de post van gisteren goed herinner, ben je nu ietwat chagrijnig en probeer je dat weg te werken met koffie?quote:Op maandag 28 maart 2005 10:24 schreef Alicey het volgende:
[..]
Wel goed geslapen, niet in rust op kunnen staan echter. Ik heb echter al koffie om de effecten daarvan te bestrijden.
Klopt.quote:Op maandag 28 maart 2005 10:28 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Dus als ik me de post van gisteren goed herinner, ben je nu ietwat chagrijnig en probeer je dat weg te werken met koffie?
Dan ga ik maar niets zeggen en je met rust laten, anders zeg ik dadelijk nog iets verkeerdsquote:
Het valt wel mee hoor, in WFL mag je zeggen wat je wilt, dat kan ik lezen wanneer ik er aan toe ben.quote:Op maandag 28 maart 2005 10:35 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Dan ga ik maar niets zeggen en je met rust laten, anders zeg ik dadelijk nog iets verkeerds
Je bent wel al uberhaupt aan lezen toe?quote:Op maandag 28 maart 2005 10:39 schreef Alicey het volgende:
[..]
Het valt wel mee hoor, in WFL mag je zeggen wat je wilt, dat kan ik lezen wanneer ik er aan toe ben.
O jawel hoor, na het weer upgooien van mijn verbinding (Voor de 4e keer deze week terwijl het normaalgesproken maanden achtereen kan blijven draaien) en het uitzoeken waarom ik geen websites kan openen en waarom mijn mailbox zo leeg is (Een virtuele server blijkt gereboot te zijn en de services niet teruggekomen) ben ik wel toe aan wat lezen.quote:Op maandag 28 maart 2005 10:46 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Je bent wel al uberhaupt aan lezen toe?
Oh, het zal inderdaad vast wel erger kunnen ja.quote:Dan valt het nogal mee
Zolang het maar ontspannend isquote:Op maandag 28 maart 2005 10:49 schreef Alicey het volgende:
[..]
O jawel hoor, na het weer upgooien van mijn verbinding (Voor de 4e keer deze week terwijl het normaalgesproken maanden achtereen kan blijven draaien) en het uitzoeken waarom ik geen websites kan openen en waarom mijn mailbox zo leeg is (Een virtuele server blijkt gereboot te zijn en de services niet teruggekomen) ben ik wel toe aan wat lezen.
Ow ja. Ik heb een zusje met een ontzettend ochtendhumeur. Dat schijnt minder te zijn geworden, maar vroeger was alleen al " goedemorgen" voldoende om nog chagrijniger je wordenquote:Oh, het zal inderdaad vast wel erger kunnen ja.
Tot nu toe wel, iedereen is vannacht zo te zien ook nog een beetje lief en rustig geweest zelfs.quote:
Het hangt er bij mij vooral van af op wat voor manier dat goedemorgen wordt gezegd.quote:Ow ja. Ik heb een zusje met een ontzettend ochtendhumeur. Dat schijnt minder te zijn geworden, maar vroeger was alleen al " goedemorgen" voldoende om nog chagrijniger je worden
Voor mij op je knieen en mij aanbidden is een manier van goedemorgen zeggen waar ik niet chagrijnig van word over het algemeen.quote:
Je vraagt nogal watquote:Op maandag 28 maart 2005 11:03 schreef Alicey het volgende:
[..]
Voor mij op je knieen en mij aanbidden is een manier van goedemorgen zeggen waar ik niet chagrijnig van word over het algemeen.
Er is iets mis soms ja.. Ik heb wel een idee wat er precies gebeurd is, maar da's nogal een technisch verhaal.quote:Op maandag 28 maart 2005 11:07 schreef miss_sly het volgende:
huh? ik postte iets en hij doet het gewoon niet...
edit
Wel dus, alleen liet ie het niet zien....bugje?
Een nieuwe pagina i.c.m. eerdere mislukte transacties waardoor de post count niet meer klopt. Het zou me niets verbazen dat het aantal posts niet klopt wanneer we ze gaan natellen.quote:Op maandag 28 maart 2005 11:09 schreef miss_sly het volgende:
psies, Alicey. Nu staat ie er ineens wel...misschien ivm nieuwe pagina?
Ik vroeg helemaal niets, SingleCoil deed het spontaan.quote:
Ik ook niet, ik vermoei me vaak niet zo erg dat dat gebeurt.quote:Ik ga niet eigenlijk nooit door mijn knieen
Raaaarquote:Op maandag 28 maart 2005 11:10 schreef Alicey het volgende:
[..]
Een nieuwe pagina i.c.m. eerdere mislukte transacties waardoor de post count niet meer klopt. Het zou me niets verbazen dat het aantal posts niet klopt wanneer we ze gaan natellen.
Dat blijkt ja.quote:Op maandag 28 maart 2005 11:11 schreef SingleCoil het volgende:
Ik ben een spontane vent!
Het is helaas een beetje dun bezaaid, maar ik zou dan toch Dirkh zeggen.quote:Op maandag 28 maart 2005 11:20 schreef SingleCoil het volgende:
Wie is jouw favo mod, A. ? Ik vond er wel een paar lekker kippetjes tussen zitten...
Dat kan een goede eigenschap zijnquote:Op maandag 28 maart 2005 11:11 schreef SingleCoil het volgende:
Ik ben een spontane vent!
Gelukkig, ik dacht ook wel dat je minder pot was dan je voordoet. Mijn aanbidding is niet bij voorbaat zinloos, dan...quote:Op maandag 28 maart 2005 11:23 schreef Alicey het volgende:
[..]
Het is helaas een beetje dun bezaaid, maar ik zou dan toch Dirkh zeggen.
Dan ik me voordoe?quote:Op maandag 28 maart 2005 11:26 schreef SingleCoil het volgende:
[..]
Gelukkig, ik dacht ook wel dat je minder pot was dan je voordoet. Mijn aanbidding is niet bij voorbaat zinloos, dan...![]()
Het leek mij vooral off-topic in WFL. De maatschappelijke aspecten daar is POL een geschikter forum voor, de sociale aspecten passen meer in R&P, en voor de juridische aspecten zou WGR een geschikt forum zijn.quote:Op maandag 28 maart 2005 11:23 schreef SingleCoil het volgende:
[..]
ofuh...een alternatieve belichting van de stelling. Nu ik vooral eens de maatschappelijke, sociale en juridische aspecten van de kwestie belicht en niet uitsuitend de natuurkundige moet je niet direct zeggen dat het onzin is, A. Op deze manier wordt een mogelijk diepere relatie tussen ons echt lastig hoor...
Is dit geen cross-posting ? Dat zie ik jou en haus wel vaker doen, maar je moet dan wel rekening houden met de beperkte mogelijkheden die onze toegangsrechten ons eenvoudige gebruikers geven, ik ben dan volledig van de kook hoor !quote:Op maandag 28 maart 2005 11:29 schreef Alicey het volgende:
[..]
Het leek mij vooral off-topic in WFL. De maatschappelijke aspecten daar is POL een geschikter forum voor, de sociale aspecten passen meer in R&P, en voor de juridische aspecten zou WGR een geschikt forum zijn.
Cross-posting is iets wat, in technische zin, niemand kan doen, ook moderators of andere crewleden niet.quote:Op maandag 28 maart 2005 11:32 schreef SingleCoil het volgende:
[..]
Is dit geen cross-posting ? Dat zie ik jou en haus wel vaker doen, maar je moet dan wel rekening houden met de beperkte mogelijkheden die onze toegangsrechten ons eenvoudige gebruikers geven, ik ben dan volledig van de kook hoor !
Zo is natuurlijk uiteindelijk alles in WFL te vangen, maar of dat nou opschiet?quote:Maar goed, ik zal eens kijken of mijn opmerikingen in de door jouw genoemde fora meer enthousiasme ontvangen ...hoewel juristen, sociologen en polticologen hun vakgebied echt wel als 'wetenschap' zien hoor...
volgens mij is crossposting een post herhalen of beantwoorden in een andere thread dan waar hij oorspronkelijk stond. Dat doe je hier toch ?quote:Op maandag 28 maart 2005 11:35 schreef Alicey het volgende:
[..]
Cross-posting is iets wat, in technische zin, niemand kan doen, ook moderators of andere crewleden niet.
[..]
Dat lijkt me niet, er blijven altijd wel dingen over voor ONZ of R&P, of SEX, of GC...quote:Zo is natuurlijk uiteindelijk alles in WFL te vangen, maar of dat nou opschiet?
E-A-D-G-B-equote:Op maandag 28 maart 2005 11:38 schreef het_fokschaap het volgende:
kan ik nog stemmen ?
Vanaf 17:00 vandaag.quote:Op maandag 28 maart 2005 11:38 schreef het_fokschaap het volgende:
kan ik nog stemmen ?
Oh, zo bedoel je. Meestal niet nee, over het algemeen worden threads dan in overleg samengevoegd.quote:Op maandag 28 maart 2005 11:41 schreef SingleCoil het volgende:
[..]
volgens mij is crossposting een post herhalen of beantwoorden in een andere thread dan waar hij oorspronkelijk stond. Dat doe je hier toch ?
Ik ben benieuwd.quote:Dat lijkt me niet, er blijven altijd wel dingen over voor ONZ of R&P, of SEX, of GC...
Maar goed, ik zal een levensbeschouwelijk antwoord op de vraag over de maan poneren...
quote:
Dat blijktquote:Op maandag 28 maart 2005 11:45 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
mmm, ok...denk dat ik hem begrijp...ben alleen totaal a-muzikaal
tamponsquote:Op maandag 28 maart 2005 11:46 schreef miss_sly het volgende:
Ik ga zo even naar de stad
Heb er geen zin in, veel te druk enzo, maar ik moet dringend een paar (noor veel vrouwen) noodzakelijke dingetjes hebben
Neuh, daarvoor hoef ik niet naar de stad, die kun je ook bij de supermarkt kopenquote:
rijles...hoofdpijntabletten...muzikale smaak...meer rijles...nieuwe schoenen!...nog meer rijles...quote:Op maandag 28 maart 2005 11:46 schreef miss_sly het volgende:
Heb er geen zin in, veel te druk enzo, maar ik moet dringend een paar (noor veel vrouwen) noodzakelijke dingetjes hebben
Wat voor dingetjes?quote:Op maandag 28 maart 2005 11:46 schreef miss_sly het volgende:
ik geef het op...zeg het maar !quote:Op maandag 28 maart 2005 11:51 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Neuh, daarvoor hoef ik niet naar de stad, die kun je ook bij de supermarkt kopen
rijles? Echt niet, ik kan goed autorijdenquote:Op maandag 28 maart 2005 11:51 schreef SingleCoil het volgende:
[..]
rijles...hoofdpijntabletten...muzikale smaak...meer rijles...nieuwe schoenen!...nog meer rijles...
quote:Op maandag 28 maart 2005 11:51 schreef SingleCoil het volgende:
[..]
rijles...hoofdpijntabletten...muzikale smaak...meer rijles...nieuwe schoenen!...nog meer rijles...
Een tip : Weet je wel zeker dat winkels open zijn?quote:Op maandag 28 maart 2005 11:54 schreef miss_sly het volgende:
Ik moet wat make-upspullen hebben en natuurlijk nieuwe kleren
Het is binnen christelijke kringen soms een gewoonte om bijbels als geschenk te geven.quote:Op maandag 28 maart 2005 11:54 schreef het_fokschaap het volgende:
gister bleek dat m'n oma m'n broer en z'n vriendin een bijbel wil geven als huwelijksgeschenk. m'n oma als soort protestantse zendeling
Uiteraard heb ik dat gechecktquote:Op maandag 28 maart 2005 11:54 schreef Alicey het volgende:
[..]
Een tip : Weet je wel zeker dat winkels open zijn?
ook gevraagd ? mijn broer heeft geen bijbel gevraagdquote:Op maandag 28 maart 2005 11:57 schreef SingleCoil het volgende:
mijn zusje heeft dit jaar voor sinterklaas ook de bijbel gevraagd, ze wilde gewoon de nieuwe vertaling lezen, ze is niet gelovig of zo maar wel geintereseerd (vooral taalkundig dan)
Vanwege 2e Paasdag is het juist openquote:Op maandag 28 maart 2005 11:57 schreef Alicey het volgende:
[..]
Voordat het vergeten wordt dat het 2e paasdag is.
Oh ik ook, makkelijk. En ik rij als een beest. Het feit dat je niks raak wil niet zeggen dat je ook goed kunt rijden. Het genetische gebrek aan ruimtelijk inzicht maakt dat vrouwen meestal niet goed kunnen rijden. Er doet bijvoorbeeld ook geen een vrouw succesvol mee aan de formule 1, hoe zou dat toch komen ?quote:Op maandag 28 maart 2005 11:54 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ik rijd al 8 jaar 40000 km per jaar schadevrij! toevallig!
Twijfel is het begin van inzichtquote:Twijfel aan mijn rijvaardigheid trek ik heel slecht![]()
Als ik een vrouw wil paaien begin ik altijd over nieuwe schoenen kopen...quote:Ik ga wel naar nieuwe schoenen kijken
Natuurlijk! Veel plezier dan.quote:Maar dat is niet eens noodzakelijk.
Ik moet wat make-upspullen hebben en natuurlijk nieuwe kleren
ook mbt bijbel, niet tot vragenquote:Op maandag 28 maart 2005 11:59 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
ook gevraagd ? mijn broer heeft geen bijbel gevraagd
Net als de Beatles, Queen, Creedence.....al het goeie is van voor mijn tijdquote:Op zondag 27 maart 2005 23:38 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Aah, ok, het is wel van voor jouw tijd, namelijk
Geen probleem hoor, je kunt er gelukkig nog steeds van genietenquote:Op maandag 28 maart 2005 13:01 schreef Haushofer het volgende:
[..]
Net als de Beatles, Queen, Creedence.....al het goeie is van voor mijn tijd![]()
Is echt alles van deze tijd? Ik merk toch ook wel dat een hele hoop gewoon een remake is van iets wat al veel eerder is gemaakt..quote:Op maandag 28 maart 2005 14:43 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Geen probleem hoor, je kunt er gelukkig nog steeds van genieten
Ik vind het altijd wel leuk als er niet zo absoluut alleen gevallen wordt voor de dingen van deze tijd![]()
Hoe lang heb je over dat truitje gedaan?quote:Op maandag 28 maart 2005 14:45 schreef miss_sly het volgende:
Dit paasschaapje is weer terug
Het was belachelijk drukIk heb zelfs 15 minuten in de rij moeten staan om een kaartje uit de parkeerautomaat te krijgen
Zo slecht gaat het niet in Nederland, want er ging hier en daar behoorlijk wat geld over de toonbank. En dat in Nederland overgewicht een steeds groter probleem wordt, snap ik ook erg goed. Als je ziet wat al die mensen wegwerken
[quote]
Dat laatste word je inderdaad wel eens eng van.. Staat er iemand voor je die waarschijnlijk al zo tusesn de 130 en 150 kilo weegt en het niet nodig heeft, en dan een immense kar vol met alleen vreten.
[quote]
Intussen heb ik uiteraard ook teveel geld uitgegeven aan wat creme en poedertjes en kleurtjes en maar 1 truitje. Geen schoenen SC, ik vond ze allemaal niet mooi
Die dingen zijn nog het ergste. Totaal gebrek aan eigen creativiteit en dan maar een mooi oud nummer verkrachtenquote:Op maandag 28 maart 2005 14:45 schreef Alicey het volgende:
[..]
Is echt alles van deze tijd? Ik merk toch ook wel dat een hele hoop gewoon een remake is van iets wat al veel eerder is gemaakt..
En daarmee nog succes hebben ook.quote:Op maandag 28 maart 2005 14:48 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Die dingen zijn nog het ergste. Totaal gebrek aan eigen creativiteit en dan maar een mooi oud nummer verkrachten
quote:Op maandag 28 maart 2005 14:46 schreef Alicey het volgende:
[..]
Hoe lang heb je over dat truitje gedaan?
Wat is best meevallend? Ik doe er zelf vaak een paar uur over.quote:Op maandag 28 maart 2005 14:50 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Valt best mee, ik heb alleen de andere 2 truitjes en de broek die ik in de paskamer gepast heb, maar niet gekocht
Dat heb ik ook, en als ik eindelijk iets vind wat mij volledig aanstaat komt meestal het toch-maar-niet-moment als ik het prijskaartje omdraai.quote:Ik ben eigenlijk overkritisch als het om mijn eigen kleding en schoenen gaat, dus ik ben vrij lastig met kleren kopen. Ik vind alles net te krap of te wijd of te lang of te kort of net niet de goede kleur of verkeerde kraag of foute knoopjes
Je hebt in ieder geval resultaat geboekt!quote:Maar dit truitje heb ik toch maar binnen
Ik had niet veel tijd, dat maakt het gemakkelijkerquote:Op maandag 28 maart 2005 14:52 schreef Alicey het volgende:
[..]
Wat is best meevallend? Ik doe er zelf vaak een paar uur over.
Mja, dat probeer ik tegenwoordig vooraf te doen. Ik had al 2 leuke truitjes bij Claudia Strater laten liggen omdat ze resp. 109 en 139 euro waren voor iets simpels. Had ik er nu in ieder geval even niet voor over. Misschien als ik over een tijdje weer wat meer tevreden ben over mijn gewichtquote:Dat heb ik ook, en als ik eindelijk iets vind wat mij volledig aanstaat komt meestal het toch-maar-niet-moment als ik het prijskaartje omdraai.
Ja, en ik heb leuke zomerkleurtjes aan make-up!quote:Je hebt in ieder geval resultaat geboekt!
Inderdaad erg snel!quote:Op maandag 28 maart 2005 14:58 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ik had niet veel tijd, dat maakt het gemakkelijker
Ik denk half uur zoeken in die ene winkel en dan in 5 minuten alles passen en terzijde leggen als afgedaan, behalve dit truitje. Dat is toch uitzonderlijk snel
Dat is inderdaad een nadeel van gewicht verliezen.. Je maat verandert steeds.quote:Mja, dat probeer ik tegenwoordig vooraf te doen. Ik had al 2 leuke truitjes bij Claudia Strater laten liggen omdat ze resp. 109 en 139 euro waren voor iets simpels. Had ik er nu in ieder geval even niet voor over. Misschien als ik over een tijdje weer wat meer tevreden ben over mijn gewicht
Ik doe zelf eigenlijk ook erg weinig met make-up, ik gebruik eigenlijk alleen wat foundation om te doen alsof ik een mooi gezicht heb. Voor de rest vind ik het dan weer niet nodig, en vaak ook niet eens mooi voor mezelf.quote:Ja, en ik heb leuke zomerkleurtjes aan make-up!
Wat blauwe en paarse tinten voor mijn ogen, erg leuk. Had al zolang geen nieuwe kleurtjes gekocht, en het moest maar weer eens. Ik vind dat altijd zo leuk, en deed te weinig met make-up de laatste tijd, alleen wat basics. Nu ga ik weer lekker schilderen
Have fun.quote:Op maandag 28 maart 2005 14:59 schreef miss_sly het volgende:
En nu nog even de lange wandeling met Misu
Tot zo!
weetnie, t is zo snel gegaan, iedere dag 1 topic vol, dus ik dacht dat ik nu mss wel de lapo hadquote:Op maandag 28 maart 2005 15:05 schreef Alicey het volgende:
Wat is vol, qu?
Waarmee speel je het?quote:Op maandag 28 maart 2005 15:05 schreef SingleCoil het volgende:
tja...ik was even The flight of the bumblebee van Rimsky-Korsakov aan het instuderen.Ook een pittig stuk...
Niet echt dus. Kwalitatieve posts maken, dan komt de topic vanzelf vol.quote:Op maandag 28 maart 2005 15:06 schreef qu63 het volgende:
[..]
weetnie, t is zo snel gegaan, iedere dag 1 topic vol, dus ik dacht dat ik nu mss wel de lapo had
Gitaar, een 'slighly modified' Ibanez RG450 om precies te zijn...Ik ben al een heel stuk maar het is een uitdaging voor alle technieken die je dacht onder de knie te hebben omdat het tempo zo verschrikkelijk hoog ligt. Het zijn allemaal 8ste noten, bij 180 bpm, dus zo'n 24 noten per seconde. En allemaal chromatische toonladders, da's ook niet helemaal 'standaard'. Maar wel heel leuk. Zo moet het worden: http://pwp.netcabo.pt/playguitar/the_flight_of_the_bumble_bee.wmvquote:
Ik droomde vannacht trouwens nog dat ik gitaar kon spelen.quote:Op maandag 28 maart 2005 15:11 schreef SingleCoil het volgende:
[..]
Gitaar, een 'slighly modified' Ibanez RG450 om precies te zijn...
Het houdt je dus in ieder geval bezig.. Zie je het ook als een soort uitdaging om muziekstukken zo correct mogelijk na te kunnen spelen?quote:Ik ben al een heel stuk maar het is een uitdaging voor alle technieken die je dacht onder de knie te hebben omdat het tempo zo verschrikkelijk hoog ligt. Het zijn allemaal 8ste noten, bij 180 bpm, dus zo'n 24 noten per seconde. En allemaal chromatische toonladders, da's ook niet helemaal 'standaard'. Maar wel heel leuk. Zo moet het worden: http://pwp.netcabo.pt/playguitar/the_flight_of_the_bumble_bee.wmv
holey f*king koe!quote:Op maandag 28 maart 2005 15:11 schreef SingleCoil het volgende:
[..]
Gitaar, een 'slighly modified' Ibanez RG450 om precies te zijn...Ik ben al een heel stuk maar het is een uitdaging voor alle technieken die je dacht onder de knie te hebben omdat het tempo zo verschrikkelijk hoog ligt. Het zijn allemaal 8ste noten, bij 180 bpm, dus zo'n 24 noten per seconde. En allemaal chromatische toonladders, da's ook niet helemaal 'standaard'. Maar wel heel leuk. Zo moet het worden: http://pwp.netcabo.pt/playguitar/the_flight_of_the_bumble_bee.wmv
Ik bedoel meer correct in de zin dat het foutloos klinkt, niet zo zeer dat het in overeenstemming is met het origineel.quote:Op maandag 28 maart 2005 15:19 schreef SingleCoil het volgende:
hmmm...'correct' in de zin van 'precies zoals het er staat' ? Nee, totaal niet. 'Correct' in de zin van 'zo was het wellicht bedoelt' ? Misschien wel. 'Correct' in de zin van 'je er niet gemakkelijk van afmaken" ? Zeker. Ik ben extremist. Hoe moeilijker, hoe leuker. Zeker wat te bewijzen...
De snelheid haal ik wel, maar om het dan allemaal netjes en gelijkmatig te doen, dat is andere koek.Gewoon heel veel oefenen. Op deze snelheid loop je tegen allerhande probleempjes aan waar je 'normaal' geen last van zou hebben, bijv. een licht verkeerde zetting van je pink, of zelfs een onjuiste ademhalingstechniek (!). Lachen wel, denk je dat je het een beetje kan, loop je daar weer tegenaan. Heel veel oefenen dus...quote:Op maandag 28 maart 2005 15:19 schreef qu63 het volgende:
[..]
holey f*king koe!
das snel!
ik vind het "klassieke" stuk in Innuendo van Queen al snel!
Oh zeker, foutloos is wel een vereiste. Je kunt met een hoop kunst en vliegwerk dit stuk ook wel voor elkaar krijgen zonder al te veel op de techniek te letten, maar dan wordt eht onzuiver en rafelig, en dat wil ik dus zeker niet.quote:Op maandag 28 maart 2005 15:21 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ik bedoel meer correct in de zin dat het foutloos klinkt, niet zo zeer dat het in overeenstemming is met het origineel.
Is gitaarspelen in het algemeen ook een hobby van je, of dat weer niet?quote:Op maandag 28 maart 2005 15:22 schreef SingleCoil het volgende:
[..]
De snelheid haal ik wel, maar om het dan allemaal netjes en gelijkmatig te doen, dat is andere koek.Gewoon heel veel oefenen. Op deze snelheid loop je tegen allerhande probleempjes aan waar je 'normaal' geen last van zou hebben, bijv. een licht verkeerde zetting van je pink, of zelfs een onjuiste ademhalingstechniek (!). Lachen wel, denk je dat je het een beetje kan, loop je daar weer tegenaan. Heel veel oefenen dus...
Zuiverquote:Op maandag 28 maart 2005 15:24 schreef SingleCoil het volgende:
[..]
Oh zeker, foutloos is wel een vereiste. Je kunt met een hoop kunst en vliegwerk dit stuk ook wel voor elkaar krijgen zonder al te veel op de techniek te letten, maar dan wordt eht onzuiver en rafelig, en dat wil ik dus zeker niet.
Hobby is het verkeerde woord. Het is meer een centrale spil in mijn leven, veel van wat ik doe is om mij in staat te stellen gitaar te kunnen spelen. Ik zou zo direct geen andere activiteit weten die zo'n stabiele factor in mijn bestaan is.quote:Op maandag 28 maart 2005 15:27 schreef Alicey het volgende:
[..]
Is gitaarspelen in het algemeen ook een hobby van je, of dat weer niet?
Hoe is dat zo gekomen, en wat is er zo speciaal aan een gitaar? Is het de muziek (En zou je voor hetzelfde geld bijvoorbeeld viool spelen), of is het echt iets specifiek met de gitaar?quote:Op maandag 28 maart 2005 15:28 schreef SingleCoil het volgende:
[..]
Hobby is het verkeerde woord. Het is meer een centrale spil in mijn leven, veel van wat ik doe is om mij in staat te stellen gitaar te kunnen spelen. Ik zou zo direct geen andere activiteit weten die zo'n stabiele factor in mijn bestaan is.
Ik zou denk ik ook wel viool kunnen spelen in plaats van gitaar, maar een gitaar is natuurlijk het ultime wapen in de strijd naar ondergraving van de ouderlijke autoriteit, dus dat werd het toen maar. En dat is nooit meer anders geworden.quote:Op maandag 28 maart 2005 15:30 schreef Alicey het volgende:
[..]
Hoe is dat zo gekomen, en wat is er zo speciaal aan een gitaar? Is het de muziek (En zou je voor hetzelfde geld bijvoorbeeld viool spelen), of is het echt iets specifiek met de gitaar?
Was het een gewone gitaar, of meteen een electrische met een joekel van een versterker er bij?quote:Op maandag 28 maart 2005 15:35 schreef SingleCoil het volgende:
[..]
Ik zou denk ik ook wel viool kunnen spelen in plaats van gitaar, maar een gitaar is natuurlijk het ultime wapen in de strijd naar ondergraving van de ouderlijke autoriteit, dus dat werd het toen maar. En dat is nooit meer anders geworden.
Wat niet eens door Brian May is gespeeld...quote:ik vind het "klassieke" stuk in Innuendo van Queen al snel!
Nah, ik bespeel mijn klassieke gitaar ook vaak met plectrum, gewoon omdat het geluid dan ook anders is. En zolang je geen volledige gebroken accoorden tokkelt, kun je best met twee vingers een heleboel doen hoor, op klassiek of Spaansquote:Op maandag 28 maart 2005 15:51 schreef SingleCoil het volgende:
neuh...snaren (meestal) wel, maar bij een electrische gitaar sla je de snaren met je rechthand met een plectrum aan (stukje hard plastic of zo) en bij klassieke gitaar met de nagels of vingertoppen van je vingers en duim. Als je 1 vinger niet kunt gebruiken is dat bijelectrische gitaar niet zo'n probleem maar bij klassieke gitaar een GROOT probleem
Bij een klassieke gitaar is een plectrum toch ook bruikbaar? Althans, ik heb het mijn broer wel zien doen zo nu en dan..quote:Op maandag 28 maart 2005 15:51 schreef SingleCoil het volgende:
neuh...snaren (meestal) wel, maar bij een electrische gitaar sla je de snaren met je rechthand met een plectrum aan (stukje hard plastic of zo) en bij klassieke gitaar met de nagels of vingertoppen van je vingers en duim. Als je 1 vinger niet kunt gebruiken is dat bijelectrische gitaar niet zo'n probleem maar bij klassieke gitaar een GROOT probleem
Ik doe ook niet plamuren enzo hoorquote:Op maandag 28 maart 2005 15:01 schreef Alicey het volgende:
Ik doe zelf eigenlijk ook erg weinig met make-up, ik gebruik eigenlijk alleen wat foundation om te doen alsof ik een mooi gezicht heb. Voor de rest vind ik het dan weer niet nodig, en vaak ook niet eens mooi voor mezelf.
Mijn ogen zijn op zichzelf erg saai (Bijna zwart), maar het schijnt dat als je er inkijkt dat het allemaal weer reuze meevalt.quote:Op maandag 28 maart 2005 16:17 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ik doe ook niet plamuren enzo hoor
Ik doe eigenlijk alleen mijn ogen een beetje accentueren met een beetje kleur, want anders zijn ze wat saai
dat maakt niet uitquote:Op maandag 28 maart 2005 15:53 schreef Haushofer het volgende:
[..]
Wat niet eens door Brian May is gespeeld...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |