Je vraagt nogal watquote:Op maandag 28 maart 2005 11:03 schreef Alicey het volgende:
[..]
Voor mij op je knieen en mij aanbidden is een manier van goedemorgen zeggen waar ik niet chagrijnig van word over het algemeen.
Er is iets mis soms ja.. Ik heb wel een idee wat er precies gebeurd is, maar da's nogal een technisch verhaal.quote:Op maandag 28 maart 2005 11:07 schreef miss_sly het volgende:
huh? ik postte iets en hij doet het gewoon niet...
edit
Wel dus, alleen liet ie het niet zien....bugje?
Een nieuwe pagina i.c.m. eerdere mislukte transacties waardoor de post count niet meer klopt. Het zou me niets verbazen dat het aantal posts niet klopt wanneer we ze gaan natellen.quote:Op maandag 28 maart 2005 11:09 schreef miss_sly het volgende:
psies, Alicey. Nu staat ie er ineens wel...misschien ivm nieuwe pagina?
Ik vroeg helemaal niets, SingleCoil deed het spontaan.quote:
Ik ook niet, ik vermoei me vaak niet zo erg dat dat gebeurt.quote:Ik ga niet eigenlijk nooit door mijn knieen
Raaaarquote:Op maandag 28 maart 2005 11:10 schreef Alicey het volgende:
[..]
Een nieuwe pagina i.c.m. eerdere mislukte transacties waardoor de post count niet meer klopt. Het zou me niets verbazen dat het aantal posts niet klopt wanneer we ze gaan natellen.
Dat blijkt ja.quote:Op maandag 28 maart 2005 11:11 schreef SingleCoil het volgende:
Ik ben een spontane vent!
Het is helaas een beetje dun bezaaid, maar ik zou dan toch Dirkh zeggen.quote:Op maandag 28 maart 2005 11:20 schreef SingleCoil het volgende:
Wie is jouw favo mod, A. ? Ik vond er wel een paar lekker kippetjes tussen zitten...
Dat kan een goede eigenschap zijnquote:Op maandag 28 maart 2005 11:11 schreef SingleCoil het volgende:
Ik ben een spontane vent!
Gelukkig, ik dacht ook wel dat je minder pot was dan je voordoet. Mijn aanbidding is niet bij voorbaat zinloos, dan...quote:Op maandag 28 maart 2005 11:23 schreef Alicey het volgende:
[..]
Het is helaas een beetje dun bezaaid, maar ik zou dan toch Dirkh zeggen.
Dan ik me voordoe?quote:Op maandag 28 maart 2005 11:26 schreef SingleCoil het volgende:
[..]
Gelukkig, ik dacht ook wel dat je minder pot was dan je voordoet. Mijn aanbidding is niet bij voorbaat zinloos, dan...![]()
Het leek mij vooral off-topic in WFL. De maatschappelijke aspecten daar is POL een geschikter forum voor, de sociale aspecten passen meer in R&P, en voor de juridische aspecten zou WGR een geschikt forum zijn.quote:Op maandag 28 maart 2005 11:23 schreef SingleCoil het volgende:
[..]
ofuh...een alternatieve belichting van de stelling. Nu ik vooral eens de maatschappelijke, sociale en juridische aspecten van de kwestie belicht en niet uitsuitend de natuurkundige moet je niet direct zeggen dat het onzin is, A. Op deze manier wordt een mogelijk diepere relatie tussen ons echt lastig hoor...
Is dit geen cross-posting ? Dat zie ik jou en haus wel vaker doen, maar je moet dan wel rekening houden met de beperkte mogelijkheden die onze toegangsrechten ons eenvoudige gebruikers geven, ik ben dan volledig van de kook hoor !quote:Op maandag 28 maart 2005 11:29 schreef Alicey het volgende:
[..]
Het leek mij vooral off-topic in WFL. De maatschappelijke aspecten daar is POL een geschikter forum voor, de sociale aspecten passen meer in R&P, en voor de juridische aspecten zou WGR een geschikt forum zijn.
Cross-posting is iets wat, in technische zin, niemand kan doen, ook moderators of andere crewleden niet.quote:Op maandag 28 maart 2005 11:32 schreef SingleCoil het volgende:
[..]
Is dit geen cross-posting ? Dat zie ik jou en haus wel vaker doen, maar je moet dan wel rekening houden met de beperkte mogelijkheden die onze toegangsrechten ons eenvoudige gebruikers geven, ik ben dan volledig van de kook hoor !
Zo is natuurlijk uiteindelijk alles in WFL te vangen, maar of dat nou opschiet?quote:Maar goed, ik zal eens kijken of mijn opmerikingen in de door jouw genoemde fora meer enthousiasme ontvangen ...hoewel juristen, sociologen en polticologen hun vakgebied echt wel als 'wetenschap' zien hoor...
volgens mij is crossposting een post herhalen of beantwoorden in een andere thread dan waar hij oorspronkelijk stond. Dat doe je hier toch ?quote:Op maandag 28 maart 2005 11:35 schreef Alicey het volgende:
[..]
Cross-posting is iets wat, in technische zin, niemand kan doen, ook moderators of andere crewleden niet.
[..]
Dat lijkt me niet, er blijven altijd wel dingen over voor ONZ of R&P, of SEX, of GC...quote:Zo is natuurlijk uiteindelijk alles in WFL te vangen, maar of dat nou opschiet?
E-A-D-G-B-equote:Op maandag 28 maart 2005 11:38 schreef het_fokschaap het volgende:
kan ik nog stemmen ?
Vanaf 17:00 vandaag.quote:Op maandag 28 maart 2005 11:38 schreef het_fokschaap het volgende:
kan ik nog stemmen ?
Oh, zo bedoel je. Meestal niet nee, over het algemeen worden threads dan in overleg samengevoegd.quote:Op maandag 28 maart 2005 11:41 schreef SingleCoil het volgende:
[..]
volgens mij is crossposting een post herhalen of beantwoorden in een andere thread dan waar hij oorspronkelijk stond. Dat doe je hier toch ?
Ik ben benieuwd.quote:Dat lijkt me niet, er blijven altijd wel dingen over voor ONZ of R&P, of SEX, of GC...
Maar goed, ik zal een levensbeschouwelijk antwoord op de vraag over de maan poneren...
quote:
Dat blijktquote:Op maandag 28 maart 2005 11:45 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
mmm, ok...denk dat ik hem begrijp...ben alleen totaal a-muzikaal
tamponsquote:Op maandag 28 maart 2005 11:46 schreef miss_sly het volgende:
Ik ga zo even naar de stad
Heb er geen zin in, veel te druk enzo, maar ik moet dringend een paar (noor veel vrouwen) noodzakelijke dingetjes hebben
Neuh, daarvoor hoef ik niet naar de stad, die kun je ook bij de supermarkt kopenquote:
rijles...hoofdpijntabletten...muzikale smaak...meer rijles...nieuwe schoenen!...nog meer rijles...quote:Op maandag 28 maart 2005 11:46 schreef miss_sly het volgende:
Heb er geen zin in, veel te druk enzo, maar ik moet dringend een paar (noor veel vrouwen) noodzakelijke dingetjes hebben
Wat voor dingetjes?quote:Op maandag 28 maart 2005 11:46 schreef miss_sly het volgende:
ik geef het op...zeg het maar !quote:Op maandag 28 maart 2005 11:51 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Neuh, daarvoor hoef ik niet naar de stad, die kun je ook bij de supermarkt kopen
rijles? Echt niet, ik kan goed autorijdenquote:Op maandag 28 maart 2005 11:51 schreef SingleCoil het volgende:
[..]
rijles...hoofdpijntabletten...muzikale smaak...meer rijles...nieuwe schoenen!...nog meer rijles...
quote:Op maandag 28 maart 2005 11:51 schreef SingleCoil het volgende:
[..]
rijles...hoofdpijntabletten...muzikale smaak...meer rijles...nieuwe schoenen!...nog meer rijles...
Een tip : Weet je wel zeker dat winkels open zijn?quote:Op maandag 28 maart 2005 11:54 schreef miss_sly het volgende:
Ik moet wat make-upspullen hebben en natuurlijk nieuwe kleren
Het is binnen christelijke kringen soms een gewoonte om bijbels als geschenk te geven.quote:Op maandag 28 maart 2005 11:54 schreef het_fokschaap het volgende:
gister bleek dat m'n oma m'n broer en z'n vriendin een bijbel wil geven als huwelijksgeschenk. m'n oma als soort protestantse zendeling
Uiteraard heb ik dat gechecktquote:Op maandag 28 maart 2005 11:54 schreef Alicey het volgende:
[..]
Een tip : Weet je wel zeker dat winkels open zijn?
ook gevraagd ? mijn broer heeft geen bijbel gevraagdquote:Op maandag 28 maart 2005 11:57 schreef SingleCoil het volgende:
mijn zusje heeft dit jaar voor sinterklaas ook de bijbel gevraagd, ze wilde gewoon de nieuwe vertaling lezen, ze is niet gelovig of zo maar wel geintereseerd (vooral taalkundig dan)
Vanwege 2e Paasdag is het juist openquote:Op maandag 28 maart 2005 11:57 schreef Alicey het volgende:
[..]
Voordat het vergeten wordt dat het 2e paasdag is.
Oh ik ook, makkelijk. En ik rij als een beest. Het feit dat je niks raak wil niet zeggen dat je ook goed kunt rijden. Het genetische gebrek aan ruimtelijk inzicht maakt dat vrouwen meestal niet goed kunnen rijden. Er doet bijvoorbeeld ook geen een vrouw succesvol mee aan de formule 1, hoe zou dat toch komen ?quote:Op maandag 28 maart 2005 11:54 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ik rijd al 8 jaar 40000 km per jaar schadevrij! toevallig!
Twijfel is het begin van inzichtquote:Twijfel aan mijn rijvaardigheid trek ik heel slecht![]()
Als ik een vrouw wil paaien begin ik altijd over nieuwe schoenen kopen...quote:Ik ga wel naar nieuwe schoenen kijken
Natuurlijk! Veel plezier dan.quote:Maar dat is niet eens noodzakelijk.
Ik moet wat make-upspullen hebben en natuurlijk nieuwe kleren
ook mbt bijbel, niet tot vragenquote:Op maandag 28 maart 2005 11:59 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
ook gevraagd ? mijn broer heeft geen bijbel gevraagd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |