Ik ben er ook wel een keer ziek van geworden.. Een soort halve psychose leek het haast..quote:Op zondag 27 maart 2005 21:46 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Een tijdje wat joints; mijn toenmalige vriendje deed dat wel eens. Was wel aardig, maar nadat ik uiteindelijk 1 keer goed ziek geworden ben (waarschijnlijk niet eens van de joint, maar goed) heb ik het nooit meer gedaan
Het had soms wel leuke effecten![]()
Ik was gewoon ziek: misselijk en kotsen, niet meer normaal. Dat vond ik niet zo geweldig, ik heb een gruwelijke hekel aan kotsen.quote:Op zondag 27 maart 2005 21:50 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ik ben er ook wel een keer ziek van geworden.. Een soort halve psychose leek het haast..
Hint : Als je niet gewend bent, rook dan niet een paar joints van $unknown achter elkaar.
De laatste keren dat ik joints gerookt heb werd ik ook ziek, dus denk dat ik er niet meer tegen kan of zoiets. Gebruik het dan ook niet meer.
Dat heb ik dus ook een paar keer gehad, maar een keer dus allerlei andere effecten.quote:Op zondag 27 maart 2005 21:53 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ik was gewoon ziek: misselijk en kotsen, niet meer normaal. Dat vond ik niet zo geweldig, ik heb een gruwelijke hekel aan kotsen.
Herkenbaar.quote:Ik had nooit een idee wat erin zat. Iemand anders maakte de joint altijd (mijn vriend, zijn zus) en ik hoefde alleen maar te roken
Roken doe ik iets sowieso niet meer.. Maar denk ook dat ik een thee of iets dergelijks ervan zou laten passeren.quote:Het is wel al echt heel lang geleden. Ik had het anderhalf jaar geleden bijna nog een keer gedaan; mijn moeder wilde het wel een keer proberen en mijn zusje zou het regelen. Leek me wel wat om mee te doen, maar omdat ik niet meer rookte, durfde ik toch niet. Mijn moeder is er trouwens ook ziek van geworden en die hoeft niet meer
quote:Op zondag 27 maart 2005 21:52 schreef Alicey het volgende:
[afbeelding]
Voor een indicatie van muntthee.
Dat plaatje is toch echt muntthee hoor.quote:Op zondag 27 maart 2005 22:00 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Muntthee is lekker. En het ziet er helemaal niet zo uit als op dat plaatje!
Dat heb ik gelukkig nooit gehad. Maar bovendien was ik in goed gezelschap van doorgewinterde joint-rokers (schoonmama, vriend, zus, zwager, allerlei vrienden en vriendinnen) die allemaal zeiden te weten wat ze dan moesten doenquote:Op zondag 27 maart 2005 22:00 schreef Alicey het volgende:
[..]
Dat heb ik dus ook een paar keer gehad, maar een keer dus allerlei andere effecten.
Hmm, ik heb er niet eens ooit over nagedacht dat het ook op een andere manier kanquote:Herkenbaar.
[..]
Roken doe ik iets sowieso niet meer.. Maar denk ook dat ik een thee of iets dergelijks ervan zou laten passeren.
Zoiets kregen we in Egypte ook, alleen dat was hibiscusthee, geloof ik.quote:Op zondag 27 maart 2005 21:52 schreef Alicey het volgende:
[afbeelding]
Voor een indicatie van muntthee.
Maken dat ze wegkomen ofzo?quote:Op zondag 27 maart 2005 22:05 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Dat heb ik gelukkig nooit gehad. Maar bovendien was ik in goed gezelschap van doorgewinterde joint-rokers (schoonmama, vriend, zus, zwager, allerlei vrienden en vriendinnen) die allemaal zeiden te weten wat ze dan moesten doen
Zoiets heb ik ook.. Het is leuk om een beetje mee te spelen en experimenteren. Als het goed valt is het bovendien geweldig om te filosoferen.quote:Hmm, ik heb er niet eens ooit over nagedacht dat het ook op een andere manier kan
Maar ik heb er geen zin meer in, eigenlijk. Heb liever controle
quote:
Mijn schoonzusje en haar vriendje rookten toen joints alsof het sigaretten warenquote:Zoiets heb ik ook.. Het is leuk om een beetje mee te spelen en experimenteren. Als het goed valt is het bovendien geweldig om te filosoferen.Sowieso is het niet iets voor dagelijks gebruik en heb het ook nooit op die manier gebruikt.
Nouja, ik kwam er toen in ieder geval niet op.. De volgende dag werd ik in ieder geval weer normaal wakker.quote:Op zondag 27 maart 2005 22:21 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Iets met sinaasappelsap laten drinken enzo....is eigenlijk het enige dat ik heb onthouden
Sex weet ik niet, maar filosoferen werkt heel goed. Lachen wil ook wel, vooral als je Garfield strips gaat lezen.quote:Mijn schoonzusje en haar vriendje rookten toen joints alsof het sigaretten waren
Je kunt er goed mee filosoferen, lekker mee lachen en je kunt er als ie de juiste uitwerking heeft, ook geweldige sex door hebben![]()
Ik kan me ook niet voorstellen dat je daar werkelijk aan denkt op zo'n momentquote:Op zondag 27 maart 2005 22:24 schreef Alicey het volgende:
[..]
Nouja, ik kwam er toen in ieder geval niet op.. De volgende dag werd ik in ieder geval weer normaal wakker.
Garfield? Dat moet wel aan de joint liggen als dat grappig wordtquote:Sex weet ik niet, maar filosoferen werkt heel goed. Lachen wil ook wel, vooral als je Garfield strips gaat lezen.
In eerste instantie niet, maar uiteindelijk gaat iedereen toch naar huis, en toen dus wel alleen.quote:Op zondag 27 maart 2005 22:27 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ik kan me ook niet voorstellen dat je daar werkelijk aan denkt op zo'n moment
Was je alleen? Dat lijkt me dan weer wel eng
Ik vind Garfield van zichzelf ook erg grappig hoor, alleen over de grond rollen van het lachen is dan weer wel een joint voor nodig.quote:Garfield? Dat moet wel aan de joint liggen als dat grappig wordt![]()
Daarvoor is "The Young Ones" uitgezonden.quote:Alleen over de grond rollen van het lachen is dan weer wel een joint voor nodig.
Ken ik niet?quote:Op zondag 27 maart 2005 22:38 schreef Haushofer het volgende:
[..]
Daarvoor is "The Young Ones" uitgezonden.
Dan mis je een essentieel iets. TYO gaat over 4 studenten in een studentenhuis, die in de meest hilarische momenten terechtkomen. Wat te denken van een atoombom in de keuken (Waarom er een bunker van oude kranten wordt gemaakt), dat er zomaar een vrachtwagen de huiskamer in komt rijden, of dat de televisie moet worden opgegeten omdat het kijk&luister geld niet is betaald?quote:
Ik dacht dat die film niet zulke goede kritieken had gehad?quote:Op zondag 27 maart 2005 22:36 schreef Haushofer het volgende:
Garfield, met de stem van Beau. Natuurlijk.
Dat was wel lachen!quote:Op zondag 27 maart 2005 22:38 schreef Haushofer het volgende:
[..]
Daarvoor is "The Young Ones" uitgezonden.
Het klinkt wel als een geweldige serie voor als je stoned bent inderdaad.quote:Op zondag 27 maart 2005 22:46 schreef Haushofer het volgende:
[..]
Dan mis je een essentieel iets. TYO gaat over 4 studenten in een studentenhuis, die in de meest hilarische momenten terechtkomen. Wat te denken van een atoombom in de keuken (Waarom er een bunker van oude kranten wordt gemaakt), dat er zomaar een vrachtwagen de huiskamer in komt rijden, of dat de televisie moet worden opgegeten omdat het kijk&luister geld niet is betaald?
Kortom, de meest geniale tv serie ooit.
Jahoor, wordt soms nog uitgezonden op de BBC. Heb ook al het Bottom-materiaalquote:Op zondag 27 maart 2005 22:47 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Dat was wel lachen!
Maarre...jij studeert toch nog? Ken je dat dan?
Aah, ok, het is wel van voor jouw tijd, namelijkquote:Op zondag 27 maart 2005 22:52 schreef Haushofer het volgende:
[..]
Jahoor, wordt soms nog uitgezonden op de BBC. Heb ook al het Bottom-materiaal
Wel goed geslapen, niet in rust op kunnen staan echter. Ik heb echter al koffie om de effecten daarvan te bestrijden.quote:Op maandag 28 maart 2005 10:23 schreef miss_sly het volgende:
Alicey? Niet goed geslapen?
Dus als ik me de post van gisteren goed herinner, ben je nu ietwat chagrijnig en probeer je dat weg te werken met koffie?quote:Op maandag 28 maart 2005 10:24 schreef Alicey het volgende:
[..]
Wel goed geslapen, niet in rust op kunnen staan echter. Ik heb echter al koffie om de effecten daarvan te bestrijden.
Klopt.quote:Op maandag 28 maart 2005 10:28 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Dus als ik me de post van gisteren goed herinner, ben je nu ietwat chagrijnig en probeer je dat weg te werken met koffie?
Dan ga ik maar niets zeggen en je met rust laten, anders zeg ik dadelijk nog iets verkeerdsquote:
Het valt wel mee hoor, in WFL mag je zeggen wat je wilt, dat kan ik lezen wanneer ik er aan toe ben.quote:Op maandag 28 maart 2005 10:35 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Dan ga ik maar niets zeggen en je met rust laten, anders zeg ik dadelijk nog iets verkeerds
Je bent wel al uberhaupt aan lezen toe?quote:Op maandag 28 maart 2005 10:39 schreef Alicey het volgende:
[..]
Het valt wel mee hoor, in WFL mag je zeggen wat je wilt, dat kan ik lezen wanneer ik er aan toe ben.
O jawel hoor, na het weer upgooien van mijn verbinding (Voor de 4e keer deze week terwijl het normaalgesproken maanden achtereen kan blijven draaien) en het uitzoeken waarom ik geen websites kan openen en waarom mijn mailbox zo leeg is (Een virtuele server blijkt gereboot te zijn en de services niet teruggekomen) ben ik wel toe aan wat lezen.quote:Op maandag 28 maart 2005 10:46 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Je bent wel al uberhaupt aan lezen toe?
Oh, het zal inderdaad vast wel erger kunnen ja.quote:Dan valt het nogal mee
Zolang het maar ontspannend isquote:Op maandag 28 maart 2005 10:49 schreef Alicey het volgende:
[..]
O jawel hoor, na het weer upgooien van mijn verbinding (Voor de 4e keer deze week terwijl het normaalgesproken maanden achtereen kan blijven draaien) en het uitzoeken waarom ik geen websites kan openen en waarom mijn mailbox zo leeg is (Een virtuele server blijkt gereboot te zijn en de services niet teruggekomen) ben ik wel toe aan wat lezen.
Ow ja. Ik heb een zusje met een ontzettend ochtendhumeur. Dat schijnt minder te zijn geworden, maar vroeger was alleen al " goedemorgen" voldoende om nog chagrijniger je wordenquote:Oh, het zal inderdaad vast wel erger kunnen ja.
Tot nu toe wel, iedereen is vannacht zo te zien ook nog een beetje lief en rustig geweest zelfs.quote:
Het hangt er bij mij vooral van af op wat voor manier dat goedemorgen wordt gezegd.quote:Ow ja. Ik heb een zusje met een ontzettend ochtendhumeur. Dat schijnt minder te zijn geworden, maar vroeger was alleen al " goedemorgen" voldoende om nog chagrijniger je worden
Voor mij op je knieen en mij aanbidden is een manier van goedemorgen zeggen waar ik niet chagrijnig van word over het algemeen.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |