Dat lijkt me toch erg belangrijk. Spijt hebben om iets wat je niet gedaan hebt is veel wranger dan spijt hebben om iets wat je wel gedaan hebt.quote:Op zondag 27 maart 2005 18:16 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Nou ja, dat rouwproces komt er toch wel. De extra tijd neem ik dan wel op de koop toe. Ik denk dat ik spijt krijg als ik het niet doe.
Dat laatste maakt het inderdaad lastig om iets te plannen ja..quote:Ja, er is wel iemand die me zou kunnen bijstaan. De vriendin van Jamie's beste vriend op Death Row. Jamie kent haar een beetje en vertrouwt haar. Eventueel zou ik mijn moeder of vader vragen om mee te gaan. Hangt van de situatie af; ik zal dan op stel en sprong daarheen moeten, dus er kan niet echt gepland worden.
Inderdaad. Mijn gevoel zegt dat ik erbij moet zijn en dus ga ik dat doen ook. Met mij komt het wel goed, en ik weet dat hij er veel kracht uit zal putten als ik hem kan bijstaan.quote:Op zondag 27 maart 2005 18:25 schreef Alicey het volgende:
Dat lijkt me toch erg belangrijk. Spijt hebben om iets wat je niet gedaan hebt is veel wranger dan spijt hebben om iets wat je wel gedaan hebt.
You go girl!quote:Op zondag 27 maart 2005 18:38 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Inderdaad. Mijn gevoel zegt dat ik erbij moet zijn en dus ga ik dat doen ook. Met mij komt het wel goed, en ik weet dat hij er veel kracht uit zal putten als ik hem kan bijstaan.
Niet veel paaseitjes hier, alleen wat perzikwijnquote:Op zondag 27 maart 2005 17:52 schreef Alicey het volgende:
[..]
Dat laatste valt mij ook op ja.. Iedereen paaseitjes aan het zoeken?
Je hebt de perzikwijn wel gevonden?quote:Op zondag 27 maart 2005 18:45 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Niet veel paaseitjes hier, alleen wat perzikwijn![]()
Was errug lekker
Yups, samen met mijn zusje min of meerquote:
Het ligt er aan.. Als ik wat whisky heb weggetikt ga ik ook de meest vreemde dingen drinken.quote:Op zondag 27 maart 2005 18:47 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Lekker, perzikwijn. Alles wat zoet en fruitig is, is lekker. Ik ben echt dol op wijvendrankjes, met Bailey's als onbetwiste favoriet.
Ik ben dan weer kieskeuriger met voornamelijk witte wijn als het op wijn aankomt, en bier alleen als het een speciaal bier is op een heel warme dag.quote:Op zondag 27 maart 2005 18:51 schreef miss_sly het volgende:
Bailey's is lekker, maar Sheridans ook. En gin-tonic mag ik ook graag drinken, evenals een lekker biertje op z'n tijd. Een wijntje (rood, wit of rose, of perzik) gaat er ook goed in
Ik ben gewoon gek op alcohol
Ik heb een loden pijp.quote:Op zondag 27 maart 2005 18:53 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Whisky kan ik niet eens door mijn strot krijgen. Dan springen de tranen me in mijn ogen, veel te sterk.
Dat heb ik nog nooit gehad, maar als het sterker is dan whisky hoef ik het bij voorbaat niet.quote:Op zondag 27 maart 2005 18:54 schreef Alicey het volgende:
Ik heb een loden pijp.Ik kan zelfs Absinth in een keer wegslikken.
Je ruikt haast gewoon pure alcohol.quote:Op zondag 27 maart 2005 18:57 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Dat heb ik nog nooit gehad, maar als het sterker is dan whisky hoef ik het bij voorbaat niet.
Dat heb ik ook.. Koffie drink ik ook heet weg als ik haast heb. Douchen doe ik ook vrijwel zonder koud water, maar dat betekent eigenlijk gewoon dat het water niet heet genoeg is (60 graden schat ik?)quote:Ik ben wel hittebestendig, thee drink ik zo net uit de theepot op. En douchen doe ik soms met nauwelijks koud erbij. Heel ongezond, ik weet het.
Het hangt een beetje van de maaltijd af wat lekker is er na.quote:Op zondag 27 maart 2005 19:06 schreef miss_sly het volgende:
Ik drink niet veel alcohol, maar ik vind wel erg veel lekker
Zelfs een goede cognac na een lekkere maaltijd kan erg lekker zijn!
Geen sigaretje meer in ieder gevalquote:Op zondag 27 maart 2005 19:09 schreef Alicey het volgende:
[..]
Het hangt een beetje van de maaltijd af wat lekker is er na.
Ik ergens op mijn 11e begonnen, en een jaar of 3 geleden gestopt.quote:Op zondag 27 maart 2005 19:23 schreef miss_sly het volgende:
Ik ben op mijn 22e ofzo pas begonnen en op mijn 31 gestopt. Nu ruim 5 jaar geleden.
Ik vond het roken erg fijn maar ben ook heel blij dat ik gestopt ben
Dat schiet al een stuk beter op.quote:Op zondag 27 maart 2005 19:19 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Roken heb ik gelukkig nooit gedaan. Toen ik een jaar of zestien was, heb ik één pakje gekocht en besloten dat ik het smerig vond.
Ik had eigenlijk ook geen problemen.. Gewoon geen sigaret meer opsteken.quote:Op zondag 27 maart 2005 19:34 schreef miss_sly het volgende:
Ik ben gestopt voor mijn vriend. Ik rookte in het weekend nooit meer, als we samen waren, maar zodra hij weg was of ik in de auto op weg naar huis was, stak ik mijn eerste sigaret weer op. Dat vond ik op een gegeven moment zo'n onzin, dat ik bedacht dat ik dan maar volledig moest stoppen. En dat heb ik toen gedaan. En het ging eigenlijk zonder problemen
Inderdaad, mensen die roken stinken ook behoorlijk.. Al helemaal als ze ook nog eens zweten.quote:Ik vind sigaretten ook niet meer lekker ruiken of zo en heb er ook vrijwel nooit meer zin in. Mijn moeder rookt nog wel en mijn broer rookt vieze sigaren, maar gelukkig roken die vanwege de kleinzoon/neef tegenwoordig niet meer binnen
Ja, dat zeg ik dan ook: ik blijf nog steeds van die eerste sigaret af. Dan volgt de rest ook niet meerquote:Op zondag 27 maart 2005 20:34 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ik had eigenlijk ook geen problemen.. Gewoon geen sigaret meer opsteken.
Daar ben ik mijn zusje nu mee aan het stangen. Die is gestopt toen ze zwanger wilde worden. Nu is ze bijna van de borstvoeding af, en zou ze weer mogen, maar eigenlijk wil ze niet. Dus vraag ik heel gemeen of ze het niet vervelend zou vinden als haar zoontje haar zou ruiken zoals zij nu mensen ruikt die roken: ze wil toch niet dat hij vindt dat ze stinktquote:Inderdaad, mensen die roken stinken ook behoorlijk.. Al helemaal als ze ook nog eens zweten.
Het schijnt alleen niet voor iedereen zo simpel te zijn.quote:Op zondag 27 maart 2005 20:48 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ja, dat zeg ik dan ook: ik blijf nog steeds van die eerste sigaret af. Dan volgt de rest ook niet meer
Als ze verstandig is begint ze niet opnieuw.quote:Daar ben ik mijn zusje nu mee aan het stangen. Die is gestopt toen ze zwanger wilde worden. Nu is ze bijna van de borstvoeding af, en zou ze weer mogen, maar eigenlijk wil ze niet. Dus vraag ik heel gemeen of ze het niet vervelend zou vinden als haar zoontje haar zou ruiken zoals zij nu mensen ruikt die roken: ze wil toch niet dat hij vindt dat ze stinkt![]()
Ik ben dan ook de beroerdste niet.quote:Op zondag 27 maart 2005 20:52 schreef miss_sly het volgende:
Op jouw stemmen? Je geeft ons wel veel keus![]()
Ik doe het wel hoor
Ik zal wel proberen te zorgen dat ze niet opnieuw begint.quote:Op zondag 27 maart 2005 20:50 schreef Alicey het volgende:
[..]
Het schijnt alleen niet voor iedereen zo simpel te zijn.
Als ze verstandig is begint ze niet opnieuw.
Alle goede effecten die eraan worden gegeven zijn ook placebo's ...
Nee, je wordt er alleen opgefokt van als je het een tijdje niet hebt.quote:Op zondag 27 maart 2005 21:00 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ik zal wel proberen te zorgen dat ze niet opnieuw begint.
En die goede effecten is zo'n onzin! Maar het zijn wel de beste argementen voor mensen om niet te stoppen. En eigenlijk doet een sigaret helemaal niets.
Ik drink meestal nog tegen een liter water of melk aan als ik echt een gevaarlijke hoeveelheid alcohol heb gedronken. Meestal sta ik dan ook zonder kater, hooguit een klein beetje slaperig nog, op.quote:Op zondag 27 maart 2005 21:00 schreef Bensel het volgende:
Ik ben sowieso niet erg gevoelig voor katers.. ik kan drinken en drinken, kan laat worden, maar meestal sta ik wel 9 uur, 10 ur smorgens weer op.. Okee, echt super voel ik me dan ook weer niet, maar da's logisch.. op schoolkamp was het zelfs een keer zo dat ik in 2 maal 5 minuten slapen, van zowel het dronken zijn, als de kater af was (en nee ik heb echt niet langer geslapen)
Koffie!quote:Op zondag 27 maart 2005 21:22 schreef Alicey het volgende:
Iemand nog iets over zwaardere drugs dan tabak en alcohol?
Als je een FTP-programma hebt kan ik ook wel een accountje voor je aanmaken..quote:Op zondag 27 maart 2005 21:28 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Alicey, mailen van die film wordt niks, mijn mailprogramma krijgt acuut last van stress. Maar hij staat nog ergens op I-net, dus ik zal even iemand om de link vragen.
Ik wel zoveel dat het leidde tot migraine-aanvallen.quote:Op zondag 27 maart 2005 21:32 schreef Maethor het volgende:
[..]
Koffie!
Maar daar heb ik nog nooit zoveel van gezopen dat ik er de volgende ochtend een kater van had...
Ja, ik heb een FTP-programma. Ik heb ook wel webspace, maar die is een beetje te klein. Die film is bijna 80 MB.quote:Op zondag 27 maart 2005 21:32 schreef Alicey het volgende:
Als je een FTP-programma hebt kan ik ook wel een accountje voor je aanmaken..
FTP-gegevens zijn gemaild.quote:Op zondag 27 maart 2005 21:39 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ja, ik heb een FTP-programma. Ik heb ook wel webspace, maar die is een beetje te klein. Die film is bijna 80 MB.
Dat klopt.quote:Op zondag 27 maart 2005 20:23 schreef ReCreative het volgende:
Ik ben begonnen met roken toen ik een jaar of 14 was. Dat was heel erg stoer. En nu doe ik het niet meer, want roken is niet constructief. En mijn vriendinnetje vindt het niet leuk
.
Muntthee?quote:Op zondag 27 maart 2005 21:22 schreef Alicey het volgende:
Een tijdje wat joints; mijn toenmalige vriendje deed dat wel eens. Was wel aardig, maar nadat ik uiteindelijk 1 keer goed ziek geworden ben (waarschijnlijk niet eens van de joint, maar goed) heb ik het nooit meer gedaanquote:Op zondag 27 maart 2005 21:22 schreef Alicey het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |