Bel wat vrienden en maak een kroeg bij je thuis! Staantafel regelen, muziekje aan! Tadaa! Je prive kroeg!quote:Op zaterdag 26 maart 2005 21:19 schreef whosvegas het volgende:
Omdat ik herstellende ben van een knieblessure zit ik al 2 maanden thuis. Vooral op zaterdagavond is het zouteloos. Dan hoor je (om de paar weken) met een biertje in de kroeg te staan.
Maar het gaat de goede kant op, maar![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dan moet ik 10 minueten met de bus, dat lukt me nog niet. En ik heb een enorme spalk om me knie. Ik ga pas weer uit als ik er zonder spalk (evt. met een kruk) er de hele avond op kan staan.quote:Op zaterdag 26 maart 2005 21:20 schreef MissyMirjaM het volgende:
dan huppel je met je krukken naar de kroeg, en ga je daar met je biertje zitten
doe maar niet, bij ons rolde er een aantal maanden geleden elk weekend een rolstoel rond, dan was het ramdruk en dan bleef ie net zolang tegen je enkels aanrollen totdat je aan de kant ging, dan moest je daar half tegen iemand anders aan gaan hangen totdat hij de volgende aan de kant gerold had en er voorbij konquote:Op zaterdag 26 maart 2005 21:20 schreef tho_Omas het volgende:
Neem een rolstoel ofzo en rol de kroegen in, dikke kans dat je ook nog meer aandacht krijgt dan ooit tevoren![]()
Dan huur je er toch een paarquote:Op zaterdag 26 maart 2005 21:23 schreef whosvegas het volgende:
[quote]Op zaterdag 26 maart 2005 21:21 schreef seilram het volgende:
Ik heb niet echt veel vrienden
Lekker tegen (vrouwelijke) kontjes aankijkenquote:Op zaterdag 26 maart 2005 21:24 schreef Molluck het volgende:
[..]
doe maar niet, bij ons rolde er een aantal maanden geleden elk weekend een rolstoel rond, dan was het ramdruk en dan bleef ie net zolang tegen je enkels aanrollen totdat je aan de kant ging, dan moest je daar half tegen iemand anders aan gaan hangen totdat hij de volgende aan de kant gerold had en er voorbij kon
Daarom heb ik ook dit (nutteloze) topic geopendquote:Op zaterdag 26 maart 2005 21:24 schreef ChrisJX het volgende:
Dan ga je lekker zitten FOK!ken
Neequote:Op zaterdag 26 maart 2005 21:27 schreef whosvegas het volgende:
Duiken jullie nog de kroeg in?
sort of jaquote:Op zaterdag 26 maart 2005 21:27 schreef whosvegas het volgende:
Op loopafstand heb ik alleen een ouwelullen kroeg, helaasquote:Op zaterdag 26 maart 2005 21:27 schreef whosvegas het volgende:
zal ik doenquote:Op zaterdag 26 maart 2005 21:29 schreef whosvegas het volgende:
[..]
Veel plezier!!
Drink maar een extra biertje voor me
Nee, drukke dag gehad.quote:
Die had ik geleend, maar ik had me helemaal op m'n studie gestort, dus kwam ik daar niet aan toe. Nu heb ik hem dus niet meer.quote:Heb je geen ps2?Of ander spelapparaat? Ga je wat leuke spelletjes doen, persoonlijk vliegt de tijd dan altijd voorbij. Okay het is niet hetzelfde als de kroeg.... maar je moet wat.
Dat ben ik zeker van planquote:Op zaterdag 26 maart 2005 21:32 schreef seilram het volgende:
O o Koninginnedag, dat is al bijnaen dan met hemelvaart/bevrijdingsdag kun je ook weer, dus haal je de schade weer in!
joh, dat duurt nog meer dan een maand hoorquote:Op zaterdag 26 maart 2005 21:32 schreef seilram het volgende:
O o Koninginnedag, dat is al bijnaen dan met hemelvaart/bevrijdingsdag kun je ook weer, dus haal je de schade weer in!
Dat is toch op een zaterdag?quote:Op zaterdag 26 maart 2005 21:32 schreef seilram het volgende:
Daar ben ik heel blij omquote:Op zaterdag 26 maart 2005 21:36 schreef Molluck het volgende:
[..]
joh, dat duurt nog meer dan een maand hoor![]()
Balen jaquote:Op zaterdag 26 maart 2005 21:37 schreef medman het volgende:
[..]
Dat is toch op een zaterdag?Daar gaat mijn vrije werkdag
![]()
spreek voor jezelfquote:Op zaterdag 26 maart 2005 21:38 schreef nozem het volgende:
Ik heb niet eens zin om naar de kroeg te gaan. Donderdag tot 6 uur op stap geweest, vandaag een aantal biertjes op het terras.. we worden oud..
neh niemand gaat iets leuks doenquote:
Wat heb ik daar zin inquote:Op zaterdag 26 maart 2005 21:51 schreef Beach het volgende:
Whosvegas, nog even geduld hebben en je kan weer uit.![]()
En natuurlijk zie je dan die vriendin weerHoudt dat in je achterhoofd.
Heb je coldplay ook al geprobeerd?quote:Op zaterdag 26 maart 2005 21:58 schreef whosvegas het volgende:
Trouwens met Fok weet ik me wel te vermaken, op dit moment. Lekker muziekje erbij (nee geen Radiohead maar Snow patrol)
Staat in m'n afspeellijst van Winamp, maar ik draai het niet zo vaak, geef mij maar Radioheadquote:
quote:Op zaterdag 26 maart 2005 22:04 schreef Underdoggy het volgende:
sukkel heb je geen vrienden ofzo?
Hmmmm je naamt komt me zo bekend voor.quote:Op zaterdag 26 maart 2005 22:03 schreef Christine het volgende:
Ga je anders mee stappen, ook_gek?
PieterBaan centrumquote:Op zaterdag 26 maart 2005 22:08 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Hmmmm je naamt komt me zo bekend voor.
Waar ken ik je okal weer van
R&P topics misschien?quote:Op zaterdag 26 maart 2005 22:08 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Hmmmm je naamt komt me zo bekend voor.
Waar ken ik je okal weer van
Wonen jullie vlak bij elkaarquote:Op zaterdag 26 maart 2005 22:03 schreef Christine het volgende:
Ga je anders mee stappen, ook_gek?
Was het niet dat ik je boos gemaakt hadquote:Op zaterdag 26 maart 2005 22:11 schreef Christine het volgende:
[..]
R&P topics misschien?
Of het topic over uitgaan in Den Haag.
Ik denk niet dat je mij snel boos kunt krijgenquote:Op zaterdag 26 maart 2005 22:14 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Was het niet dat ik je boos gemaakt had![]()
Maar goed waar woon je dan?
waar een avondje thuisblijven al niet toe kan leiden he...quote:Op zaterdag 26 maart 2005 22:16 schreef whosvegas het volgende:
Is hier een date aan het ontstaan?
Oh dat zal het zijn ja. En waar woon jij dan in den haag.quote:Op zaterdag 26 maart 2005 22:17 schreef Christine het volgende:
[..]
Ik denk niet dat je mij snel boos kunt krijgen
Maar ik woon in Den Haag, just like you
Volgens mij ken je me van de "fokkers op de kaart" editie Den Haag, kan dat?
Moerwijkquote:Op zaterdag 26 maart 2005 22:22 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Oh dat zal het zijn ja. En waar woon jij dan in den haag.
En belangrijker. Waar wil je heen![]()
Westwoodquote:Op zaterdag 26 maart 2005 22:24 schreef Christine het volgende:
[..]
Moerwijk
En waar ik heen wil...? You name it!
Buitenhof of het Plein.. altijd wel iets leuks te doen toch?
Whosvegas, pak er ff een biertje bij voor jezelfquote:Op zaterdag 26 maart 2005 22:26 schreef whosvegas het volgende:
spreek met elkaar af in een of andere kroeg en dat in mijn topic
Wel ff laten weten hoe het was
Ik neem een cola, met een flinke scheut whiskeyquote:Op zaterdag 26 maart 2005 22:27 schreef Beach het volgende:
[..]
Whosvegas, pak er ff een biertje bij voor jezelf![]()
Whehehequote:Op zaterdag 26 maart 2005 22:30 schreef Christine het volgende:
[..]
Naja, ik zei dat jij mocht kiezen he
Staat in m'n profielquote:Op zaterdag 26 maart 2005 22:30 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Whehehe
Maar goed geef anders effe je msn. Dat lult wat makkelijker![]()
Hehequote:Op zaterdag 26 maart 2005 22:35 schreef ook_gek het volgende:
heb je R&P gelezen met versier blunders. Ik heb een reputatie opgebouwd. Laten we die nou niet AL te veel hoog gaan houden
Waarom ga je niet naar het Paard?quote:Op zaterdag 26 maart 2005 22:37 schreef ook_gek het volgende:
en we gaan door op msn. Zo dat vervelen gaat wel snel weg op deze manier![]()
Maar dan vervelen wij ons weer, als dit topic dood is.quote:Op zaterdag 26 maart 2005 22:37 schreef ook_gek het volgende:
post af en toe updates wil je?quote:Op zaterdag 26 maart 2005 22:37 schreef ook_gek het volgende:
Jaquote:Op zaterdag 26 maart 2005 22:42 schreef ook_gek het volgende:
zeg uhm ik zit nu met haar op msn en gezien het feit dat ze hier niet meer komt heb ik effe een vraag voor jullie.
Is het meteen al een goed moment om te vragen of ze het stappen wilt overslaan en wilt neuken?
Komt er dan een goede film?quote:Op zaterdag 26 maart 2005 22:48 schreef whosvegas het volgende:
Nogmaals veel plezier!!
Ik ga m'n tv maar eens opzoeken.
dit is meer iets voor R&Pquote:Op zaterdag 26 maart 2005 22:42 schreef ook_gek het volgende:
zeg uhm ik zit nu met haar op msn en gezien het feit dat ze hier niet meer komt heb ik effe een vraag voor jullie.
Is het meteen al een goed moment om te vragen of ze het stappen wilt overslaan en wilt neuken?
Ik zou het gewoon doenquote:Op zaterdag 26 maart 2005 22:50 schreef ook_gek het volgende:
ik heb de vraag nog niet gestelt. Zal ik het nu doen dan?
* Beach geeft briefje aan ook gekquote:
quote:Jij hebt een opening en ik heb zin.
*Kuch*quote:
Nadat ik alle ranzige details heb gehoord zeker?quote:Op zaterdag 26 maart 2005 22:55 schreef Christine het volgende:
Jij krijgt je credits of je pak slaag morgen wel, MissBliss
Ziet er dus goed uitquote:ook_gek
he zullen we het stappen gewoon overslaan en direct tot sex overgaan?
Christine zegt:
mag ook
Christine zegt:
your place or mine
ook_gek zegt:
dat lijkt me veeeel beter idee.
ook_gek zegt:
nou ja ik woon bij m,n ouders jij denk ik niet
Christine zegt:
euh
Christine zegt:
ik woon met m'n ex
ook_gek zegt:
voel ik daar iets van?
He woon jij ook in den haag en wil je mee doenquote:Op zaterdag 26 maart 2005 22:57 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Nadat ik alle ranzige details heb gehoord zeker?
Nee op beide vragenquote:Op zaterdag 26 maart 2005 22:59 schreef ook_gek het volgende:
[..]
He woon jij ook in den haag en wil je mee doen![]()
dan help ik wel met neuken.....quote:Op zaterdag 26 maart 2005 23:02 schreef Beach het volgende:
[..]
Ik help je wel(alleen met slaan dan hé
)
ja gewoon vraagenquote:Op zaterdag 26 maart 2005 23:03 schreef ook_gek het volgende:
zal ze grote tieten hebben?
ik ben een tieten man
kan ik dat gewoon vragen?
Als je slikt worden ze groterquote:Op zaterdag 26 maart 2005 23:08 schreef ook_gek het volgende:
ze gaat opeens moeilijk doen over het antwoord welke cup ze heeft
Jij gaat opeens moeilijk doen over foto'squote:Op zaterdag 26 maart 2005 23:08 schreef ook_gek het volgende:
ze gaat opeens moeilijk doen over het antwoord welke cup ze heeft
Die maat klopt.quote:Op zaterdag 26 maart 2005 23:08 schreef ook_gek het volgende:
ze zegt een maat die ik niet kan geloven. Gezien haar foto,s zal ze dan door midden moeten breken wegens het gewicht
Hoe weet jij over welke maat wij het hebben?quote:
Omdat ik Christine ken.quote:Op zaterdag 26 maart 2005 23:15 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Hoe weet jij over welke maat wij het hebben?
quote:Op zaterdag 26 maart 2005 23:16 schreef ook_gek het volgende:
[afbeelding]
Ze vind m,n enige foto kansloos![]()
Hier is toch niks kansloos aan
quote:Op zaterdag 26 maart 2005 23:16 schreef ook_gek het volgende:
[afbeelding]
Ze vind m,n enige foto kansloos![]()
Hier is toch niks kansloos aan
Zie je wel niks kansloos aan. Vind jij ookquote:
Kijk maar eens naar mijn fotoquote:Op zaterdag 26 maart 2005 23:20 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Zie je wel niks kansloos aan. Vind jij ook![]()
Ja hij was iets te druk en toen heb ik hem een klap op z,n neus gegeven met dit als gevolgquote:
sig ikkequote:Op zaterdag 26 maart 2005 23:22 schreef Christine het volgende:
[..]
Stuur 'm es? Adres staat in mijn profiel
quote:Op zaterdag 26 maart 2005 23:24 schreef ook_gek het volgende:
effe tussen door. Ik heb zo naar mensen in de auto zitten zwaaien toen ik uit oostenrijk terug kwam. Gek genoeg zwaaide iedereen gewoon terug he.
En zo een benzine station binnen lopen in duitsland is niet slim. Ze dachten dat ik ontsnapt was
En naar de wc gaan was ook wel leuk. Daar zat een mega grote neger dus daar gaf iedereen netjes de 50% af want hij stond je aan te kijken als of hij je wilde vermoorden. Dus ik kom zo aanlopen en loop strak door naar de WC. En die neger alleen maar vanAls of hij voor het eerst in z,n leven een blanke had gezien
bwehehequote:Op zaterdag 26 maart 2005 23:24 schreef ook_gek het volgende:
effe tussen door. Ik heb zo naar mensen in de auto zitten zwaaien toen ik uit oostenrijk terug kwam. Gek genoeg zwaaide iedereen gewoon terug he.
En zo een benzine station binnen lopen in duitsland is niet slim. Ze dachten dat ik ontsnapt was
En naar de wc gaan was ook wel leuk. Daar zat een mega grote neger dus daar gaf iedereen netjes de 50% af want hij stond je aan te kijken als of hij je wilde vermoorden. Dus ik kom zo aanlopen en loop strak door naar de WC. En die neger alleen maar vanAls of hij voor het eerst in z,n leven een blanke had gezien
gaan jullie nou nog uit of hoe zit dat?quote:Op zaterdag 26 maart 2005 23:30 schreef Christine het volgende:
Je gaat toch niet met zo'n kip op je kop rondlopen?
Ik vind het wel een beetje kansloos ja.
Ik kan het me wel voorstellenquote:Op zaterdag 26 maart 2005 23:32 schreef ook_gek het volgende:
En je hebt een aandacht met die muts op tijdens het skiën dat wil je niet weten![]()
Dat vroeg ik me ook net afquote:Op zaterdag 26 maart 2005 23:32 schreef medman het volgende:
gaan jullie nou nog uit of hoe zit dat?
Niet alle aandacht is goeie aandachtquote:Op zaterdag 26 maart 2005 23:32 schreef ook_gek het volgende:
En je hebt een aandacht met die muts op tijdens het skiën dat wil je niet weten![]()
Aan je kop te zien, zou dat alles zijn behalve sexy & gewaagdquote:Op zaterdag 26 maart 2005 23:36 schreef ook_gek het volgende:
ja gaan we nog stappen dan?
Ik vind alles best als ik me zelf maar niet opeens terug vind in het sexy en gewaagd topic met m,n kop tussen je tieten of zo
dat je daar een probleem van gaat maken zegquote:Op zaterdag 26 maart 2005 23:36 schreef ook_gek het volgende:
ja gaan we nog stappen dan?
Ik vind alles best als ik me zelf maar niet opeens terug vind in het sexy en gewaagd topic met m,n kop tussen je tieten of zo
ik vind die muts anders vrij gewaagd hoorquote:Op zaterdag 26 maart 2005 23:39 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Aan je kop te zien, zou dat alles zijn behalve sexy & gewaagd
Ja, ik had het over je lul.quote:Op zaterdag 26 maart 2005 23:39 schreef ook_gek het volgende:
ik ben 1 meter en 83CM
Of bedoel je wat anders
die muts kan ook af hoorquote:Op zaterdag 26 maart 2005 23:39 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Aan je kop te zien, zou dat alles zijn behalve sexy & gewaagd
Ja, oke daar heb jij gelijk inquote:Op zaterdag 26 maart 2005 23:39 schreef medman het volgende:
[..]
ik vind die muts anders vrij gewaagd hoor
laten we het houden op het feit dat ik op plekken kom die niemand anders zo diep zal bereiken ooit.quote:Op zaterdag 26 maart 2005 23:40 schreef Christine het volgende:
[..]
Ja, ik had het over je lul.
Daar sorteer ik ze op
Geweldige uitspraakquote:Op zaterdag 26 maart 2005 23:42 schreef ook_gek het volgende:
[..]
laten we het houden op het feit dat ik op plekken die niemand anders zo diep zal bereiken ooit.
En huig kietelen is vrij simpel werk voor me
centimeters willen we weten!quote:Op zaterdag 26 maart 2005 23:42 schreef ook_gek het volgende:
[..]
laten we het houden op het feit dat ik op plekken kom die niemand anders zo diep zal bereiken ooit.
Gast WTF moet jij met mijn afmeting van m,n lulquote:Op zaterdag 26 maart 2005 23:44 schreef timbob het volgende:
[..]
centimeters willen we weten!
inches desnoods!
OFquote:Op zaterdag 26 maart 2005 23:42 schreef ook_gek het volgende:
[..]
laten we het houden op het feit dat ik op plekken kom die niemand anders zo diep zal bereiken ooit.
quote:Op zaterdag 26 maart 2005 23:45 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Gast WTF moet jij met mijn afmeting van m,n lul
algemene interessequote:Op zaterdag 26 maart 2005 23:45 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Precies timbob! Wat moet jij daar nu meequote:Op zaterdag 26 maart 2005 23:45 schreef ook_gek het volgende:
[..]
geheime fantasieën..quote:Op zaterdag 26 maart 2005 23:46 schreef Christine het volgende:
[..]
Precies timbob! Wat moet jij daar nu mee
Ik ben niet zoals jij dat bent en m,n lul niet in een lekkere natte kut durft te stoppenquote:Op zaterdag 26 maart 2005 23:45 schreef timbob het volgende:
[..]
OF
het komt omdat waar jij het insteekt niemand anders durft..
quote:Op zaterdag 26 maart 2005 23:45 schreef timbob het volgende:
[..]
OF
het komt omdat waar jij het insteekt niemand anders durft..
timbob bevind zich in een lastig parketquote:Op zaterdag 26 maart 2005 23:46 schreef Christine het volgende:
[..]
Precies timbob! Wat moet jij daar nu mee
nee, 't is kliklaminaat, maar leuk dat je het opmerktquote:Op zaterdag 26 maart 2005 23:46 schreef medman het volgende:
[..]
timbob bevind zich in een lastig parket
Sommige dignen wil ik niet wetenquote:
ik film m'n zusje graag stiekemquote:
heb je wat samples voor onsquote:
Ja, deze zin klopt ook niet geloof ikquote:Op zaterdag 26 maart 2005 23:46 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ik ben niet zoals jij dat bent en m,n lul niet in een lekkere natte kut durft te stoppen
Ik durf dat wel![]()
Ja het leukste stukje zat er niet meer inquote:
ja, er zit een T teveel in..quote:Op zaterdag 26 maart 2005 23:46 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ik ben niet zoals jij dat bent en m,n lul niet in een lekkere natte kut durft te stoppen
Ik durf dat wel![]()
ik had de tieten er idd maar afgekniptquote:Op zaterdag 26 maart 2005 23:50 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ja het leukste stukje zat er niet meer in
ik?quote:Op zaterdag 26 maart 2005 23:53 schreef Christine het volgende:
Hmmm ben je nou mij aan het versieren of timbob's zusje?
Hey lekker dingquote:Op zaterdag 26 maart 2005 23:53 schreef Christine het volgende:
Hmmm ben je nou mij aan het versieren of timbob's zusje?
How you doing?quote:Op zaterdag 26 maart 2005 23:54 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Hey lekker ding
Ik neem het wel even over hoor, als hij niet wil![]()
Nou, je hoeft het niet zó duidelijk te laten merken hoorquote:
Juistquote:Op zaterdag 26 maart 2005 23:57 schreef timbob het volgende:
grote tieten zijn over-rated
cupmaten ook trouwens
ik kom nog in de buurtquote:Op zaterdag 26 maart 2005 23:59 schreef ook_gek het volgende:
he maar zij woont in den haag jullie niet![]()
Ik was ook niet op zoek hoorquote:Op zaterdag 26 maart 2005 23:59 schreef ook_gek het volgende:
Ow, grijpen wat je grijpen kanquote:Op zaterdag 26 maart 2005 23:59 schreef ook_gek het volgende:
Uhuhquote:Op zondag 27 maart 2005 00:02 schreef Christine het volgende:
[..]
Ow, grijpen wat je grijpen kan
Volgens mij was ik al met MissBliss bezig intussen
jaquote:Op zondag 27 maart 2005 00:02 schreef ilona-scuderia het volgende:
Wat een slap gelul...
ja dat heb je goed gelezen.quote:
"het" gaat hopenlijk voor hem "over" Christine..quote:Op zondag 27 maart 2005 00:04 schreef ilona-scuderia het volgende:
Gaat het uberhaupt nog ergens over?
quote:Op zondag 27 maart 2005 00:05 schreef ilona-scuderia het volgende:
[..]
Heb je nog iets te melden of ben je gewoon een huppelkutje...
Wat kom jij hier melden dan? Als je het zo suf vindt allemaal reageer je toch niet?quote:Op zondag 27 maart 2005 00:05 schreef ilona-scuderia het volgende:
[..]
Heb je nog iets te melden of ben je gewoon een huppelkutje...
Ik.quote:
Get a life girl...quote:Op zondag 27 maart 2005 00:07 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Wat kom jij hier melden dan? Als je het zo suf vindt allemaal reageer je toch niet?
Ilona is chronisch depressiefquote:Op zondag 27 maart 2005 00:07 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Wat kom jij hier melden dan? Als je het zo suf vindt allemaal reageer je toch niet?
wie is ilona-scuderia ?quote:
Ik zit niet te klagen over een topic in ieder gevalquote:
Mijn dubbelgangster.quote:Op zondag 27 maart 2005 00:08 schreef timbob het volgende:
[..]
ik dacht dat je iemand anders was!
je leek nml op iemand anders die hier ook wel eens kwam![]()
Nee ok, het was ook niet persoonlijk, het was een geintje lieverd...quote:Op zondag 27 maart 2005 00:08 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik zit niet te klagen over een topic in ieder geval
Wie ben jij nou weerquote:Op zondag 27 maart 2005 00:09 schreef Christine het volgende:
Waarheen leidt de weg....
En nu weer ontopic, want wij waren ons aan het vervelen en toch intussen eigenlijk niet meer.
Dus
Ramptoeristen zijn hetquote:Op zondag 27 maart 2005 00:10 schreef ook_gek het volgende:
waarom komen jullie je er allemaal mee bemoeien
Wat je zegt ben je zelf...quote:Op zondag 27 maart 2005 00:10 schreef Christine het volgende:
[..]
Zeg, verveel jij je wel? Anders moet je ophoepelen uit dit topic.
omdat je het verkeerd aangepakt hebt. Je had nu allang ergens in de binnenstad van den haag in een kroeg kunnen zitten.quote:Op zondag 27 maart 2005 00:10 schreef ook_gek het volgende:
waarom komen jullie je er allemaal mee bemoeien
Gelukkig maar schatje.quote:Op zondag 27 maart 2005 00:09 schreef ilona-scuderia het volgende:
[..]
Nee ok, het was ook niet persoonlijk, het was een geintje lieverd...
we zouden het zuipen overslaan en gaan neuken. Maar dat gaat niet door een ex van haar.quote:Op zondag 27 maart 2005 00:11 schreef medman het volgende:
[..]
omdat je het verkeerd aangepakt hebt. Je had nu allang ergens in de binnenstad van den haag in een kroeg kunnen zitten.
Nou, inderdaad he!quote:Op zondag 27 maart 2005 00:12 schreef ilona-scuderia het volgende:
[..]
Ok dan, liefde is het mooiste wat er is toch?![]()
Nee, door jouw ouders.quote:Op zondag 27 maart 2005 00:13 schreef ook_gek het volgende:
[..]
we zouden het zuipen overslaan en gaan neuken. Maar dat gaat niet door een ex van haar.
Zie profiel enzoquote:Op zondag 27 maart 2005 00:14 schreef ilona-scuderia het volgende:
Maar hoe oud ben je nou MissBliss?
Zeg, het is hier geen dating site.quote:Op zondag 27 maart 2005 00:14 schreef ilona-scuderia het volgende:
Zijn er nog mensen uit Alkmaar hier?
bijnaquote:Op zondag 27 maart 2005 00:14 schreef ilona-scuderia het volgende:
hoezo dat nou weerquote:
neequote:Op zondag 27 maart 2005 00:14 schreef ilona-scuderia het volgende:
ja maar ilona is omg. alkmaarquote:Op zondag 27 maart 2005 00:21 schreef ook_gek het volgende:
he tieft eens op dit gaat over neuken daten den haag Christine en ook_gek
Preciesquote:Op zondag 27 maart 2005 00:21 schreef ook_gek het volgende:
Mijn god zeg, schiet dan eens op, jullie zijn al uren loos aan het chatten.quote:Op zondag 27 maart 2005 00:21 schreef ook_gek het volgende:
Hoiquote:Op zondag 27 maart 2005 00:24 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Mijn god zeg, schiet dan eens op, jullie zijn al uren loos aan het chatten.
Voorspel, lieverdquote:Op zondag 27 maart 2005 00:24 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Mijn god zeg, schiet dan eens op, jullie zijn al uren loos aan het chatten.
Nee idd, tis zo simpelquote:Op zondag 27 maart 2005 00:25 schreef timbob het volgende:
[..]
Hoi
hoi!
neuken?
ok
*geneuk
zo moeilijk is dat toch niet?
vet relax mên..quote:Op zondag 27 maart 2005 00:26 schreef ilona-scuderia het volgende:
Hé, relax...
TB! je icon, wat doe je?quote:Op zondag 27 maart 2005 00:27 schreef timbob het volgende:
[..]
vet relax mên..
zo van whooaaa.. weetje, gewoon chill man..
zoo...
vet relax...
Zo van. Super mooi eerlijk integer super positief gewoon. *muziekje van pulz aan zet8quote:Op zondag 27 maart 2005 00:27 schreef timbob het volgende:
[..]
vet relax mên..
zo van whooaaa.. weetje, gewoon chill man..
zoo...
vet relax...
ik heb 'm toch gekocht?quote:Op zondag 27 maart 2005 00:29 schreef Nagz het volgende:
[..]
TB! je icon, wat doe je?
En bomen zijn relaaax.
ik heb vrijdag nog half stoned Schaken staan kijken in amsterdamquote:Op zondag 27 maart 2005 00:30 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Zo van. Super mooi eerlijk integer super positief gewoon. *muziekje van pulz aan zet8
pulz, westwood, kip?quote:Op zondag 27 maart 2005 00:30 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Zo van. Super mooi eerlijk integer super positief gewoon. *muziekje van pulz aan zet8
zullen we daten?quote:Op zondag 27 maart 2005 00:31 schreef ilona-scuderia het volgende:
Sukkels...
Ben jij ook een sukkel dan?quote:Op zondag 27 maart 2005 00:31 schreef timbob het volgende:
[..]
zullen we daten?
ik ben verliefd op je innerlijk
Neuk ik er wel uit.quote:Op zondag 27 maart 2005 00:31 schreef Christine het volgende:
[..]
pulz, westwood, kip?
Het wordt steeds kanslozer
ik heb je msnquote:Op zondag 27 maart 2005 00:34 schreef Christine het volgende:
[..]
Goed, maar wel snel... het topic is bijna vol!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |