Whosvegas, pak er ff een biertje bij voor jezelfquote:Op zaterdag 26 maart 2005 22:26 schreef whosvegas het volgende:
spreek met elkaar af in een of andere kroeg en dat in mijn topic
Wel ff laten weten hoe het was
Ik neem een cola, met een flinke scheut whiskeyquote:Op zaterdag 26 maart 2005 22:27 schreef Beach het volgende:
[..]
Whosvegas, pak er ff een biertje bij voor jezelf![]()
Whehehequote:Op zaterdag 26 maart 2005 22:30 schreef Christine het volgende:
[..]
Naja, ik zei dat jij mocht kiezen he
Staat in m'n profielquote:Op zaterdag 26 maart 2005 22:30 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Whehehe
Maar goed geef anders effe je msn. Dat lult wat makkelijker![]()
Hehequote:Op zaterdag 26 maart 2005 22:35 schreef ook_gek het volgende:
heb je R&P gelezen met versier blunders. Ik heb een reputatie opgebouwd. Laten we die nou niet AL te veel hoog gaan houden
Waarom ga je niet naar het Paard?quote:Op zaterdag 26 maart 2005 22:37 schreef ook_gek het volgende:
en we gaan door op msn. Zo dat vervelen gaat wel snel weg op deze manier![]()
Maar dan vervelen wij ons weer, als dit topic dood is.quote:Op zaterdag 26 maart 2005 22:37 schreef ook_gek het volgende:
post af en toe updates wil je?quote:Op zaterdag 26 maart 2005 22:37 schreef ook_gek het volgende:
Jaquote:Op zaterdag 26 maart 2005 22:42 schreef ook_gek het volgende:
zeg uhm ik zit nu met haar op msn en gezien het feit dat ze hier niet meer komt heb ik effe een vraag voor jullie.
Is het meteen al een goed moment om te vragen of ze het stappen wilt overslaan en wilt neuken?
Komt er dan een goede film?quote:Op zaterdag 26 maart 2005 22:48 schreef whosvegas het volgende:
Nogmaals veel plezier!!
Ik ga m'n tv maar eens opzoeken.
dit is meer iets voor R&Pquote:Op zaterdag 26 maart 2005 22:42 schreef ook_gek het volgende:
zeg uhm ik zit nu met haar op msn en gezien het feit dat ze hier niet meer komt heb ik effe een vraag voor jullie.
Is het meteen al een goed moment om te vragen of ze het stappen wilt overslaan en wilt neuken?
Ik zou het gewoon doenquote:Op zaterdag 26 maart 2005 22:50 schreef ook_gek het volgende:
ik heb de vraag nog niet gestelt. Zal ik het nu doen dan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |