zal ik doenquote:Op zaterdag 26 maart 2005 21:29 schreef whosvegas het volgende:
[..]
Veel plezier!!
Drink maar een extra biertje voor me
Nee, drukke dag gehad.quote:
Die had ik geleend, maar ik had me helemaal op m'n studie gestort, dus kwam ik daar niet aan toe. Nu heb ik hem dus niet meer.quote:Heb je geen ps2?Of ander spelapparaat? Ga je wat leuke spelletjes doen, persoonlijk vliegt de tijd dan altijd voorbij. Okay het is niet hetzelfde als de kroeg.... maar je moet wat.
Dat ben ik zeker van planquote:Op zaterdag 26 maart 2005 21:32 schreef seilram het volgende:
O o Koninginnedag, dat is al bijnaen dan met hemelvaart/bevrijdingsdag kun je ook weer, dus haal je de schade weer in!
joh, dat duurt nog meer dan een maand hoorquote:Op zaterdag 26 maart 2005 21:32 schreef seilram het volgende:
O o Koninginnedag, dat is al bijnaen dan met hemelvaart/bevrijdingsdag kun je ook weer, dus haal je de schade weer in!
Dat is toch op een zaterdag?quote:Op zaterdag 26 maart 2005 21:32 schreef seilram het volgende:
Daar ben ik heel blij omquote:Op zaterdag 26 maart 2005 21:36 schreef Molluck het volgende:
[..]
joh, dat duurt nog meer dan een maand hoor![]()
Balen jaquote:Op zaterdag 26 maart 2005 21:37 schreef medman het volgende:
[..]
Dat is toch op een zaterdag?Daar gaat mijn vrije werkdag
![]()
spreek voor jezelfquote:Op zaterdag 26 maart 2005 21:38 schreef nozem het volgende:
Ik heb niet eens zin om naar de kroeg te gaan. Donderdag tot 6 uur op stap geweest, vandaag een aantal biertjes op het terras.. we worden oud..
neh niemand gaat iets leuks doenquote:
Wat heb ik daar zin inquote:Op zaterdag 26 maart 2005 21:51 schreef Beach het volgende:
Whosvegas, nog even geduld hebben en je kan weer uit.![]()
En natuurlijk zie je dan die vriendin weerHoudt dat in je achterhoofd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |