Uhuhquote:Op zondag 27 maart 2005 00:02 schreef Christine het volgende:
[..]
Ow, grijpen wat je grijpen kan
Volgens mij was ik al met MissBliss bezig intussen

jaquote:Op zondag 27 maart 2005 00:02 schreef ilona-scuderia het volgende:
Wat een slap gelul...

ja dat heb je goed gelezen.quote:

"het" gaat hopenlijk voor hem "over" Christine..quote:Op zondag 27 maart 2005 00:04 schreef ilona-scuderia het volgende:
Gaat het uberhaupt nog ergens over?

quote:Op zondag 27 maart 2005 00:05 schreef ilona-scuderia het volgende:
[..]
Heb je nog iets te melden of ben je gewoon een huppelkutje...

Wat kom jij hier melden dan? Als je het zo suf vindt allemaal reageer je toch niet?quote:Op zondag 27 maart 2005 00:05 schreef ilona-scuderia het volgende:
[..]
Heb je nog iets te melden of ben je gewoon een huppelkutje...

Ik.quote:

Get a life girl...quote:Op zondag 27 maart 2005 00:07 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Wat kom jij hier melden dan? Als je het zo suf vindt allemaal reageer je toch niet?

Ilona is chronisch depressiefquote:Op zondag 27 maart 2005 00:07 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Wat kom jij hier melden dan? Als je het zo suf vindt allemaal reageer je toch niet?

wie is ilona-scuderia ?quote:

Ik zit niet te klagen over een topic in ieder gevalquote:

Mijn dubbelgangster.quote:Op zondag 27 maart 2005 00:08 schreef timbob het volgende:
[..]
ik dacht dat je iemand anders was!
je leek nml op iemand anders die hier ook wel eens kwam![]()

Nee ok, het was ook niet persoonlijk, het was een geintje lieverd...quote:Op zondag 27 maart 2005 00:08 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik zit niet te klagen over een topic in ieder geval

Wie ben jij nou weerquote:Op zondag 27 maart 2005 00:09 schreef Christine het volgende:
Waarheen leidt de weg....
En nu weer ontopic, want wij waren ons aan het vervelen en toch intussen eigenlijk niet meer.
Dus

Ramptoeristen zijn hetquote:Op zondag 27 maart 2005 00:10 schreef ook_gek het volgende:
waarom komen jullie je er allemaal mee bemoeien

Wat je zegt ben je zelf...quote:Op zondag 27 maart 2005 00:10 schreef Christine het volgende:
[..]
Zeg, verveel jij je wel? Anders moet je ophoepelen uit dit topic.

omdat je het verkeerd aangepakt hebt. Je had nu allang ergens in de binnenstad van den haag in een kroeg kunnen zitten.quote:Op zondag 27 maart 2005 00:10 schreef ook_gek het volgende:
waarom komen jullie je er allemaal mee bemoeien

Gelukkig maar schatje.quote:Op zondag 27 maart 2005 00:09 schreef ilona-scuderia het volgende:
[..]
Nee ok, het was ook niet persoonlijk, het was een geintje lieverd...

we zouden het zuipen overslaan en gaan neuken. Maar dat gaat niet door een ex van haar.quote:Op zondag 27 maart 2005 00:11 schreef medman het volgende:
[..]
omdat je het verkeerd aangepakt hebt. Je had nu allang ergens in de binnenstad van den haag in een kroeg kunnen zitten.

Nou, inderdaad he!quote:Op zondag 27 maart 2005 00:12 schreef ilona-scuderia het volgende:
[..]
Ok dan, liefde is het mooiste wat er is toch?![]()

Nee, door jouw ouders.quote:Op zondag 27 maart 2005 00:13 schreef ook_gek het volgende:
[..]
we zouden het zuipen overslaan en gaan neuken. Maar dat gaat niet door een ex van haar.

Zie profiel enzoquote:Op zondag 27 maart 2005 00:14 schreef ilona-scuderia het volgende:
Maar hoe oud ben je nou MissBliss?

Zeg, het is hier geen dating site.quote:Op zondag 27 maart 2005 00:14 schreef ilona-scuderia het volgende:
Zijn er nog mensen uit Alkmaar hier?

bijnaquote:Op zondag 27 maart 2005 00:14 schreef ilona-scuderia het volgende:
Zijn er nog mensen uit Alkmaar hier?

hoezo dat nou weerquote:

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |