timbob bevind zich in een lastig parketquote:Op zaterdag 26 maart 2005 23:46 schreef Christine het volgende:
[..]
Precies timbob! Wat moet jij daar nu mee
nee, 't is kliklaminaat, maar leuk dat je het opmerktquote:Op zaterdag 26 maart 2005 23:46 schreef medman het volgende:
[..]
timbob bevind zich in een lastig parket
Sommige dignen wil ik niet wetenquote:
ik film m'n zusje graag stiekemquote:
heb je wat samples voor onsquote:
Ja, deze zin klopt ook niet geloof ikquote:Op zaterdag 26 maart 2005 23:46 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ik ben niet zoals jij dat bent en m,n lul niet in een lekkere natte kut durft te stoppen
Ik durf dat wel![]()
Ja het leukste stukje zat er niet meer inquote:
ja, er zit een T teveel in..quote:Op zaterdag 26 maart 2005 23:46 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ik ben niet zoals jij dat bent en m,n lul niet in een lekkere natte kut durft te stoppen
Ik durf dat wel![]()
ik had de tieten er idd maar afgekniptquote:Op zaterdag 26 maart 2005 23:50 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ja het leukste stukje zat er niet meer in
ik?quote:Op zaterdag 26 maart 2005 23:53 schreef Christine het volgende:
Hmmm ben je nou mij aan het versieren of timbob's zusje?
Hey lekker dingquote:Op zaterdag 26 maart 2005 23:53 schreef Christine het volgende:
Hmmm ben je nou mij aan het versieren of timbob's zusje?
How you doing?quote:Op zaterdag 26 maart 2005 23:54 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Hey lekker ding
Ik neem het wel even over hoor, als hij niet wil![]()
Nou, je hoeft het niet zó duidelijk te laten merken hoorquote:
Juistquote:Op zaterdag 26 maart 2005 23:57 schreef timbob het volgende:
grote tieten zijn over-rated
cupmaten ook trouwens
ik kom nog in de buurtquote:Op zaterdag 26 maart 2005 23:59 schreef ook_gek het volgende:
he maar zij woont in den haag jullie niet![]()
Ik was ook niet op zoek hoorquote:Op zaterdag 26 maart 2005 23:59 schreef ook_gek het volgende:
Ow, grijpen wat je grijpen kanquote:Op zaterdag 26 maart 2005 23:59 schreef ook_gek het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |