*Kuch*quote:

Nadat ik alle ranzige details heb gehoord zeker?quote:Op zaterdag 26 maart 2005 22:55 schreef Christine het volgende:
Jij krijgt je credits of je pak slaag morgen wel, MissBliss

Ziet er dus goed uitquote:ook_gek
he zullen we het stappen gewoon overslaan en direct tot sex overgaan?
Christine zegt:
mag ook
Christine zegt:
your place or mine
ook_gek zegt:
dat lijkt me veeeel beter idee.
ook_gek zegt:
nou ja ik woon bij m,n ouders jij denk ik niet
Christine zegt:
euh
Christine zegt:
ik woon met m'n ex
ook_gek zegt:
voel ik daar iets van?

He woon jij ook in den haag en wil je mee doenquote:Op zaterdag 26 maart 2005 22:57 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Nadat ik alle ranzige details heb gehoord zeker?

Nee op beide vragenquote:Op zaterdag 26 maart 2005 22:59 schreef ook_gek het volgende:
[..]
He woon jij ook in den haag en wil je mee doen![]()

dan help ik wel met neuken.....quote:Op zaterdag 26 maart 2005 23:02 schreef Beach het volgende:
[..]
Ik help je wel(alleen met slaan dan hé
)

ja gewoon vraagenquote:Op zaterdag 26 maart 2005 23:03 schreef ook_gek het volgende:
zal ze grote tieten hebben?
ik ben een tieten man
kan ik dat gewoon vragen?

Als je slikt worden ze groterquote:Op zaterdag 26 maart 2005 23:08 schreef ook_gek het volgende:
ze gaat opeens moeilijk doen over het antwoord welke cup ze heeft

Jij gaat opeens moeilijk doen over foto'squote:Op zaterdag 26 maart 2005 23:08 schreef ook_gek het volgende:
ze gaat opeens moeilijk doen over het antwoord welke cup ze heeft

Die maat klopt.quote:Op zaterdag 26 maart 2005 23:08 schreef ook_gek het volgende:
ze zegt een maat die ik niet kan geloven. Gezien haar foto,s zal ze dan door midden moeten breken wegens het gewicht

Hoe weet jij over welke maat wij het hebben?quote:

Omdat ik Christine ken.quote:Op zaterdag 26 maart 2005 23:15 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Hoe weet jij over welke maat wij het hebben?

quote:Op zaterdag 26 maart 2005 23:16 schreef ook_gek het volgende:
[afbeelding]
Ze vind m,n enige foto kansloos![]()
Hier is toch niks kansloos aan

quote:Op zaterdag 26 maart 2005 23:16 schreef ook_gek het volgende:
[afbeelding]
Ze vind m,n enige foto kansloos![]()
Hier is toch niks kansloos aan

Zie je wel niks kansloos aan. Vind jij ookquote:

Kijk maar eens naar mijn fotoquote:Op zaterdag 26 maart 2005 23:20 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Zie je wel niks kansloos aan. Vind jij ook![]()

Ja hij was iets te druk en toen heb ik hem een klap op z,n neus gegeven met dit als gevolgquote:

sig ikkequote:Op zaterdag 26 maart 2005 23:22 schreef Christine het volgende:
[..]
Stuur 'm es? Adres staat in mijn profiel

quote:Op zaterdag 26 maart 2005 23:24 schreef ook_gek het volgende:
effe tussen door. Ik heb zo naar mensen in de auto zitten zwaaien toen ik uit oostenrijk terug kwam. Gek genoeg zwaaide iedereen gewoon terug he.
En zo een benzine station binnen lopen in duitsland is niet slim. Ze dachten dat ik ontsnapt was
En naar de wc gaan was ook wel leuk. Daar zat een mega grote neger dus daar gaf iedereen netjes de 50% af want hij stond je aan te kijken als of hij je wilde vermoorden. Dus ik kom zo aanlopen en loop strak door naar de WC. En die neger alleen maar vanAls of hij voor het eerst in z,n leven een blanke had gezien

bwehehequote:Op zaterdag 26 maart 2005 23:24 schreef ook_gek het volgende:
effe tussen door. Ik heb zo naar mensen in de auto zitten zwaaien toen ik uit oostenrijk terug kwam. Gek genoeg zwaaide iedereen gewoon terug he.
En zo een benzine station binnen lopen in duitsland is niet slim. Ze dachten dat ik ontsnapt was
En naar de wc gaan was ook wel leuk. Daar zat een mega grote neger dus daar gaf iedereen netjes de 50% af want hij stond je aan te kijken als of hij je wilde vermoorden. Dus ik kom zo aanlopen en loop strak door naar de WC. En die neger alleen maar vanAls of hij voor het eerst in z,n leven een blanke had gezien

gaan jullie nou nog uit of hoe zit dat?quote:Op zaterdag 26 maart 2005 23:30 schreef Christine het volgende:
Je gaat toch niet met zo'n kip op je kop rondlopen?
Ik vind het wel een beetje kansloos ja.

Ik kan het me wel voorstellenquote:Op zaterdag 26 maart 2005 23:32 schreef ook_gek het volgende:
En je hebt een aandacht met die muts op tijdens het skiën dat wil je niet weten![]()

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |