Dat is al een aantal keer overwogen, en zelfs al 1 keer een tijdje in werking getreden dacht ik (twee jaar geleden ofzo).quote:Op maandag 28 maart 2005 16:46 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Waarom schaf je de FB dan niet af? Vanuit een regentenperspectief scheelt dat heel veel ellende.
quote:Op maandag 28 maart 2005 11:23 schreef Julius_Vanderdecker het volgende:
Overigens, om er even op terug te komen, nu is gebleken dat Wilders helemaal geen vernieuwende actie uitvoert met zijn manier van werving, wat wel als argument werd aangevoerd om het spam-topic Wilders werft kandidaat-kamerleden via advertenties open te laten, neem ik aan dat dat topic dicht gaat?
Wil jij gesprekken over Wilders censureren of zo? De man doodzwijgen?quote:
De man doodzwijgen zou inderdaad de beste manier zijn om van hem af te komen. En het gaat me er niet om dat gesprekken over Wilders gecensureerd moeten worden. het gaat me er wel om, dat dit topic over Wilders' manier van werven open mag bloijven met als argument dat het een vernieuwende manier is. Zoals aangetoond is het dat helemaal niet, dus de reden voor open laten valt weg, waardoor het een ordinair spamtopic wordt.quote:Op maandag 28 maart 2005 17:05 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Wil jij gesprekken over Wilders censureren of zo? De man doodzwijgen?
Schermen met 'regentenmentaliteit' is zo Pim 2001...quote:Op maandag 28 maart 2005 17:18 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Doodzwijgen is zo Wallage jaren '90.
De geest van Pim is uit de fles sinds hij de martelarendood voor de vrijheid van meningsuiting stierf doordat een door schotschriftjes opgezweepte verdwaasde milieufanaat het nodig vond deze gedemoniseerde af te knallen.quote:Op maandag 28 maart 2005 17:20 schreef Julius_Vanderdecker het volgende:
[..]
Schermen met 'regentenmentaliteit' is zo Pim 2001...
En toch komt dat steeds weer terug...
Nou dan zwijg jij hem toch lekker dood? Praten wij gezellig verder over z'n kolderieke ideeënquote:Op maandag 28 maart 2005 17:12 schreef Julius_Vanderdecker het volgende:
De man doodzwijgen zou inderdaad de beste manier zijn om van hem af te komen.
quote:Op maandag 28 maart 2005 16:43 schreef sjun het volgende:
[..]
Het komt vast machtig 'interessant' over als je 'terloops' een opmerking laat vallen dat je al over iemand in conclaaf bent.
je zult het maar nodig hebben om je zelfbeeld wat op te krikken...
Aber nein. Hooguit wat valSCHquote:
Maw, je lulde uit je nek.quote:
Houd het maar op tussen de 14 en 20 zetels inmiddels. En zijn ideeën zijn niet kolderiek, je kunt hoogop stellen dat jij het er niet mee eens bent.quote:Op maandag 28 maart 2005 17:30 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Nou dan zwijg jij hem toch lekker dood? Praten wij gezellig verder over z'n kolderieke ideeën.
Ik zie werkelijk het hele probleem niet, de beste man staat op anderhalve zetel ofzo.
en ondertussen hebben er weer wat mensen lol die bedenken dat jij op een reactie gaat zitten wachten op deze vriendelijk gezegd weinig tot de dialoog uitnodigende post...quote:
Ik vind Wilders' ideeën vergelijkbaar met die van De Partij voor de Dieren en van de Feestpartij. En dat zie je weerspiegeld in het aantal zetels.quote:Op maandag 28 maart 2005 18:19 schreef speedfreak1 het volgende:
[..]
Houd het maar op tussen de 14 en 20 zetels inmiddels. En zijn ideeën zijn niet kolderiek, je kunt hoogop stellen dat jij het er niet mee eens bent.
enje cvervolgens bedenken dat Wilders niet de sukkel is waar je hem voor houdt want anders zat hij geen zes jaar als kamerlid bij de VVD.quote:Op maandag 28 maart 2005 18:19 schreef speedfreak1 het volgende:
[..]
Houd het maar op tussen de 14 en 20 zetels inmiddels. En zijn ideeën zijn niet kolderiek, je kunt hoogop stellen dat jij het er niet mee eens bent.
Die 'ietwat opvallende uitlatingen' moeten dan wel appelleren aan de mening van een groot deel van de kiezers en van eventuele geldschieters. Maar ik betwijfel of dat het geval is.quote:Op maandag 28 maart 2005 18:22 schreef sjun het volgende:
[..]
enje cvervolgens bedenken dat Wilders niet de sukkel is waar je hem voor houdt want anders zat hij geen zes jaar als kamerlid bij de VVD.
Die man heeft geen partijapparaat, geen media in de zak en geen budget. Om aandacht te scoren moet hij zich dus ietwat opvallend overdreven uitlaten. Tegen de tijd dat hij mogelijk zelf kan aanschuiven om beleid te maken kan hij altijd wel weer wat water bij de zure wijn doen. Hij komt echter niet aan die aanschuiftafel als hij niet zo nu en dan het nieuws haalt.
Wil je voortaan niet zomaar mijn mening uitvegen, Sidekick? Dat is onbeschoft en regelrecht stalinistisch gedrag!quote:Schandelijk wat jij doet, Sidekick. Je kunt de beste man gewoon niet van repliek dienen, omdat hij 3 straten scherper dan jij is. Moet vervelend zijn als je bevoogding niet werkt, maar dat je zo onsportief bent is wel nieuw.
Dat is allemaal prima, maar jij vond dat Lucida niet ontopic was en aan die mening van jou kon zeer getwijfeld worden. Met name erg onsportief als je wel zelf nog even vertelt dat "de slechte verliezers vuilspuiten" en de tegenbewijzen van Lucida dan snel als offtopic worden betiteld.quote:Op maandag 28 maart 2005 19:04 schreef Sidekick het volgende:
Aaah, ik heb mijn eigen post ook weggehaald in een poging ontopic verder te kunnen.
Ik wacht met bonzend hart.quote:Op maandag 28 maart 2005 18:56 schreef SCH het volgende:
Wat betreft Lemmeb, ik vind inderdaad dat je ideeen gevaarlijk dicht in de buurt van rassentheorieen komen en dat is mijn mening. Ik zal het in het desbetreffende topic nog wel even onderbouwen.
Er was ook geen vuiltje aan de lucht, en zeker geen reden om achterbaks over de mail naar bans te solliciteren.quote:Op maandag 28 maart 2005 18:56 schreef SCH het volgende:
Ik snap de commotie niet zo. Wat betreft PJO had ik beter de mailwisseling niet kunnen noemen maar het ergerde mij nogal dat hij deed alsof er geen vuiltje aan de lucht was.
Morgen gelukkig weer werken!quote:
Dat is jouw interpretatie maar je zit er weer eens naast.quote:Op maandag 28 maart 2005 19:13 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Er was ook geen vuiltje aan de lucht, en zeker geen reden om achterbaks over de mail naar bans te solliciteren.
Immers...quote:Op dinsdag 29 maart 2005 07:59 schreef SCH het volgende:
[..]
Dat is jouw interpretatie maar je zit er weer eens naast.
Da's dus net zoiets als hard roepen dat je een mailuitwisseling met de moderators hebt gehad over een bepaalde user. En dan vervolgens niet zeggen wat er precies is besproken.quote:Op dinsdag 29 maart 2005 08:13 schreef SCH het volgende:
[..]
Als ik dat in FB had willen bespreken, dan had ik dat wel gedaan he.
Er is geen mailwisseling geweest over een bepaalde user maar over een bepaalde zinsnede.quote:Op dinsdag 29 maart 2005 08:28 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Da's dus net zoiets als hard roepen dat je een mailuitwisseling met de moderators hebt gehad over een bepaalde user. En dan vervolgens niet zeggen wat er precies is besproken.
We komen eindelijk ergens. Het ging dus niet over de user, maar slechts over één bepaalde zinsnede.quote:Op dinsdag 29 maart 2005 08:29 schreef SCH het volgende:
[..]
Er is geen mailwisseling geweest over een bepaalde user maar over een bepaalde zinsnede.
Dat heb ik al duidelijk gemaakt. Ik was verbolgen over een zinsnede van PJO over Van Thijn en de oorlog en had daar een topicreport van gemaakt. sizzler had die niet gezien en we hebben vooral gemaild over de vraag hoe die topicreports werken en hij vertelde mij wat de moderatie van die zinsnede vond en dat was het!quote:Op dinsdag 29 maart 2005 08:32 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
We komen eindelijk ergens. Het ging dus niet over de user, maar slechts over één bepaalde zinsnede.
Tááádááááá! Was dat nou zo moeilijk?quote:Op dinsdag 29 maart 2005 08:35 schreef SCH het volgende:
[..]
Dat heb ik al duidelijk gemaakt. Ik was verbolgen over een zinsnede van PJO over Van Thijn en de oorlog en had daar een topicreport van gemaakt. sizzler had die niet gezien en we hebben vooral gemaild over de vraag hoe die topicreports werken en hij vertelde mij wat de moderatie van die zinsnede vond en dat was het!
Totaal niet is ook weer wat overdreven maar er zitten haken en ogen aan inderdaad.quote:Op dinsdag 29 maart 2005 08:37 schreef Lemmeb het volgende:
Dat die topicreports totaal niet werken, had ik je ook wel kunnen vertellen.
Ik heb al enkele topicreports geplaatst (overigens niet over een post van jouquote:Op dinsdag 29 maart 2005 08:39 schreef SCH het volgende:
[..]
Totaal niet is ook weer wat overdreven maar er zitten haken en ogen aan inderdaad.
Ik had daarover in het topic ook al een opmerking gemaakt idd.quote:Op dinsdag 29 maart 2005 08:35 schreef SCH het volgende:
[..]
Dat heb ik al duidelijk gemaakt. Ik was verbolgen over een zinsnede van PJO over Van Thijn en de oorlog en had daar een topicreport van gemaakt. sizzler had die niet gezien en we hebben vooral gemaild over de vraag hoe die topicreports werken en hij vertelde mij wat de moderatie van die zinsnede vond en dat was het!
Dat topic is dicht. Bedankt voor het melden.quote:Op dinsdag 29 maart 2005 17:03 schreef Toad het volgende:
Stem dit kabinet weg, door lid te worden van D66...
Wellicht ergens een slotje.
@ Sidekickquote:Op maandag 28 maart 2005 19:04 schreef Sidekick het volgende:
Aaah, ik heb mijn eigen post ook weggehaald in een poging ontopic verder te kunnen.
Het vervelende is dat door zo'n zwak onderbouwd en hoogst eigenmachtig optreden de lust vergaat überhaupt nog over partijpolitiek kwesties in POL te posten. Te verwachten valt dat de mods opeens zelf weer verzoeken Lucida, Ryan3, Rereformed en anderen die... om toch maar vooral weer te posten.quote:Op dinsdag 29 maart 2005 23:40 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Overbodig commentaar mijnerzijds dat ik mij volledig bij Lucida aansluit.
Nou kijk, DAT is nu overbodig om te melden!![]()
Het meest stuitende is nog wel dat hij zijn eigen verwijderde reakties ziet als een opoffering van zichzelf. Slachtoffer- en regentenrol in elkaar verweven. Ik had dat moment gisteren ook, als iemand zo'n misbruik maakt van zijn positie.quote:Op woensdag 30 maart 2005 00:05 schreef lucida het volgende:
[..]
Het vervelende is dat door zo'n zwak onderbouwd en hoogst eigenmachtig optreden de lust vergaat überhaupt nog over partijpolitiek kwesties in POL te posten. Te verwachten valt dat de mods opeens zelf weer verzoeken Lucida, Ryan3, Rereformed en anderen die... om toch maar vooral weer te posten.
Met sidekick heb ik het wat dat betreft wel even gehad.
Ach we kunnen het natuurlijk ook nog als een bevestiging van onze punten zien. De man kon het - gezien zijn verstokte voorkeur voor PvdA - echter niet over het zijn hart verkrijgen dit zonder gezichtsverlies toe te geven. Tja zoals gezegd bijzonder zwak. Ik liet tenminste nog op een sportieve manier blijken dat ik me ergens had vergist. Maar zelfs aan die reactie wist hij nog een suggestieve draai te geven. Wat is erop tegen zou je kunnen denken dat mensen toegeven als ze een vergissing hebben begaan. Is dat niet juist een teken van volwassenheid en respect jegens de ander?quote:Op woensdag 30 maart 2005 00:09 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Het meest stuitende is nog wel dat hij zijn eigen verwijderde reakties ziet als een opoffering van zichzelf. Slachtoffer- en regentenrol in elkaar verweven. Ik had dat moment gisteren ook, als iemand zo'n misbruik maakt van zijn positie.![]()
Ik heb feedback verwijderd na een duidelijke waarschuwing om feedback over mijn handelen in dit topic door te geven, om inhoudelijk in dat topic verder te gaan. Tot zover je betoog dus dat nergens op slaat.quote:Op dinsdag 29 maart 2005 23:34 schreef lucida het volgende:
[..]
@ Sidekick
Het had je gesierd de reacties die jij niet ontopic vond - wat een kutsmoes/lulargument trouwens - in dit topic te herplaatsen, opdat over inhoud kon worden doorgediscussieerd.
quote:Op woensdag 30 maart 2005 07:18 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Ik heb feedback verwijderd
na een duidelijke waarschuwing
om feedback over mijn handelen in dit topic door te geven,
om inhoudelijk in dat topic verder te gaan.
Tot zover je betoog
dus
dat nergens op slaat.
Mijn reactie
die ik weghaalde
was overigens niet offtopic,
maar bij nader inzien
vond ik het niet slim
om dat te posten
in een poging
om weer inhoudelijk door te gaan,
en je belabberde discussiestijl