Nah, kennelijk is men het niet met ons eens - weinig bijval...quote:
Ik zal R3 en Luci gaan mailen. Direct marketing. Zet ik jou ook als afzender erbij, ok?quote:Op zondag 2 januari 2005 12:02 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Nou, twee fans moet toch meer dan genoeg inspiratie zijn!
Acceptabel excuusquote:Op zondag 2 januari 2005 12:12 schreef het_fokschaap het volgende:
ik ben voor ! En ik had eerder gereageerd als ik kon, maar ik was nog bezig met een nieuwjaarsfeest en bijbehorend lang in bed liggen
Goh, iteejer, ik dacht dat jij hanengevechten liever in R&P dan in WFL zag.quote:Op zondag 2 januari 2005 12:30 schreef iteejer het volgende:
En ik heb R3 en Lucida gemaild, mede namens jou en L_S
En jij, Koekepan, mag blijven wanneer jij je hebt laten dopen.quote:Op maandag 3 januari 2005 01:29 schreef Koekepan het volgende:
Ik zou de heren sjun, lucida en Rereformed allemaal graag terugzien onder de nieuwe naam "voorgoed opgerot uit dit deel van het forum". Dank je wel, iteejer, voor deze meesterzet. Dit zal het forum vast weer een stuk metafysischer maken...
Dank je, maar die kelk laat ik aan mij voorbijgaan. WFL in 2005: veel reacties met mislukte quotes, vet en cursief gedrukte passages, zonnebrilletjes, hoge frequenties van het woord 'werkelijkheidsbeleving' etc. etc. Veel geluk ermee.quote:Op maandag 3 januari 2005 01:32 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
En jij, Koekepan, mag blijven wanneer jij je hebt laten dopen.
misschien is forum.koekepan.nl een optie ?quote:Op maandag 3 januari 2005 01:36 schreef Koekepan het volgende:
[..]
Dank je, maar die kelk laat ik aan mij voorbijgaan. WFL in 2005: veel reacties met mislukte quotes, vet en cursief gedrukte passages, zonnebrilletjes, hoge frequenties van het woord 'werkelijkheidsbeleving' etc. etc. Veel geluk ermee.
'Een is er altijd te veel om mij heen' - zo denkt de kluizenaar. En vaak genoeg eenmaal een - wordt op de duur vanzelf wel twee!'quote:Op maandag 3 januari 2005 01:29 schreef Koekepan het volgende:
Ik zou de heren sjun, lucida en Rereformed allemaal graag terugzien onder de nieuwe naam "voorgoed opgerot uit dit deel van het forum". Dank je wel, iteejer, voor deze meesterzet. Dit zal het forum vast weer een stuk metafysischer maken...
quote:
Ach, er is zoveel belustheid naar hoogte! Er zijn zoveel krampen van eergierigen! Toon mij, dat gij niet een van de belusten en eergierigen zijt!
Hoe wilt gij jegens mij rechtschapen zijn! - zo moet gij spreken. Ongerechtigheid en vuil werpen zij naar de eenzame: edoch, mijn broeder, zo gij een ster wilt zijn, moet gij er hen niet minder om voorlichten!
In betreffende context spreekt het concept 'onwekelijkheidsbeleving' mij eerlijk gezegd meer aan. De realiteit zoals die zich mij dagelijks presenteert is geheel niet in overeenstemming met de eenzijdige lineaire sofismen die hier regelmatig uitgebraakt worden.quote:Op maandag 3 januari 2005 01:36 schreef Koekepan het volgende:
Dank je, maar die kelk laat ik aan mij voorbijgaan. WFL in 2005: veel reacties met mislukte quotes, vet en cursief gedrukte passages, zonnebrilletjes, hoge frequenties van het woord 'werkelijkheidsbeleving' etc. etc. Veel geluk ermee.
Hopend en onder voorbehoud dat u niet aan mijn terugtreden refereert, dank ik u voor deze opmerkingquote:Op zondag 16 januari 2005 11:23 schreef lucida het volgende:Hulde aan Iteejer, die zijn meest geniale zet tot het laatste wist te bewaren!...
Katharsis! Deze post opent mijn ogen.quote:Op zondag 16 januari 2005 11:23 schreef lucida het volgende:
[..]
'Een is er altijd te veel om mij heen' - zo denkt de kluizenaar. En vaak genoeg eenmaal een - wordt op de duur vanzelf wel twee!'
Ik en mij zijn steeds te hardgrondig in gesprek: hoe zou het te harden zijn, wanneer er geen aanspraak bestond?
Altijd is voor de kluizenaar de vriend de derde: de derde is de kurk, die belet, dat het gesprek van het tweetal in de diepte zinkt.
Ach er zijn te vele diepten voor alle kluizenaars. Daarom hunkeren zij zo naar een vriend en naar zijn hoogte.
Ons geloof aan anderen verraadt, waarin wij graag aan onszelf geloven zouden. Onze hunkering naar een medestander is onze verrader.
En vaak wil men met de vriendschap enkel springen over de afgunst.
En vaak valt men aan en maakt zich een vijand, om te verbergen, dat men aanvechtbaar is. (Nietwaar? Koekepan!)
'Wees tenminste mijn vijand!' - zo spreekt het ware ontzag, dat het niet aandurft om vriendschap te vragen.
Ik geloof best dat die ik en mij van jou steeds hartgrondig in gesprek zijn (let op je spelling, wijsgeertje), en als ik het goed zie dan blijft het niet bij een "ik" en een "mij" alleen. Aan jouw veelheid van psychoses zouden honderden volwassen mannen hun handen vol hebben. En wat Iteejer betreft, voor hem begin ik ook benauwd te worden. Tenzij hij ervaring wil opdoen voor een toekomstige capaciteit als geneesheer-directeur in een ouderwets Brits krankzinnigengesticht, lijkt me zijn uitnodiging aan Lucida en zijn vreselijke kompanen een hoogst onzalige daad.quote:Op zondag 16 januari 2005 11:23 schreef lucida het volgende:
'Een is er altijd te veel om mij heen' - zo denkt de kluizenaar. En vaak genoeg eenmaal een - wordt op de duur vanzelf wel twee!'
Ik en mij zijn steeds te hardgrondig in gesprek: hoe zou het te harden zijn, wanneer er geen aanspraak bestond?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |