abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_24351582
... we iets minder zagen de laatste tijd, komen jullie in 2005 weer jullie fraaie schrijfsels en polemieken hier voortzetten?
Al was het maar als voorbeeld voor de newbies die constant binnendruppelen!
pi_24351673
Ja, graag! Ryan3 is geniaal!
pi_24352352
quote:
Op zondag 2 januari 2005 11:03 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Ja, graag! Ryan3 is geniaal!
Nah, kennelijk is men het niet met ons eens - weinig bijval...
Reden te meer voor de aangeroepenen om zich weer te laten zien!
pi_24352386
Nou, twee fans moet toch meer dan genoeg inspiratie zijn!
pi_24352515
quote:
Op zondag 2 januari 2005 12:02 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Nou, twee fans moet toch meer dan genoeg inspiratie zijn!
Ik zal R3 en Luci gaan mailen. Direct marketing. Zet ik jou ook als afzender erbij, ok?
pi_24352571
ik ben voor ! En ik had eerder gereageerd als ik kon, maar ik was nog bezig met een nieuwjaarsfeest en bijbehorend lang in bed liggen
pi_24352599
quote:
Op zondag 2 januari 2005 12:12 schreef het_fokschaap het volgende:
ik ben voor ! En ik had eerder gereageerd als ik kon, maar ik was nog bezig met een nieuwjaarsfeest en bijbehorend lang in bed liggen
Acceptabel excuus
pi_24352657
quote:
Op zondag 2 januari 2005 12:14 schreef iteejer het volgende:

[..]

Acceptabel excuus
en ik heb Rereformed gemaild met een linkje naar dit topic
pi_24352907
En ik heb R3 en Lucida gemaild, mede namens jou en L_S
pi_24353200
Mja, ik vond die topics ook wel leuk. Nog een liefhebber , dus.
  Moderator zondag 2 januari 2005 @ 14:44:01 #11
5428 crew  miss_sly
pi_24354626
Met name Rereformed zie ik graag terugkomen! dus ik sluit me ook aan bij dit topic
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  zondag 2 januari 2005 @ 14:45:25 #12
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_24354655
DIe laatste zou ik zeker interessant vinden om terug te zien.
pi_24362116
quote:
Op zondag 2 januari 2005 12:30 schreef iteejer het volgende:
En ik heb R3 en Lucida gemaild, mede namens jou en L_S
Goh, iteejer, ik dacht dat jij hanengevechten liever in R&P dan in WFL zag.
And it's only the giving
That makes you
What you are
pi_24364972
Ik zou Rereformed graag terug mogen begroeten onder een nieuwe naam en wel: Rerereformed.
pi_24365194
Ik zou de heren sjun, lucida en Rereformed allemaal graag terugzien onder de nieuwe naam "voorgoed opgerot uit dit deel van het forum". Dank je wel, iteejer, voor deze meesterzet. Dit zal het forum vast weer een stuk metafysischer maken...
Wittgenstein
pi_24365270
quote:
Op maandag 3 januari 2005 01:29 schreef Koekepan het volgende:
Ik zou de heren sjun, lucida en Rereformed allemaal graag terugzien onder de nieuwe naam "voorgoed opgerot uit dit deel van het forum". Dank je wel, iteejer, voor deze meesterzet. Dit zal het forum vast weer een stuk metafysischer maken...
En jij, Koekepan, mag blijven wanneer jij je hebt laten dopen.
pi_24365339
quote:
Op maandag 3 januari 2005 01:32 schreef FuifDuif het volgende:

[..]

En jij, Koekepan, mag blijven wanneer jij je hebt laten dopen.
Dank je, maar die kelk laat ik aan mij voorbijgaan. WFL in 2005: veel reacties met mislukte quotes, vet en cursief gedrukte passages, zonnebrilletjes, hoge frequenties van het woord 'werkelijkheidsbeleving' etc. etc. Veel geluk ermee.
Wittgenstein
pi_24366201
quote:
Op maandag 3 januari 2005 01:36 schreef Koekepan het volgende:

[..]

Dank je, maar die kelk laat ik aan mij voorbijgaan. WFL in 2005: veel reacties met mislukte quotes, vet en cursief gedrukte passages, zonnebrilletjes, hoge frequenties van het woord 'werkelijkheidsbeleving' etc. etc. Veel geluk ermee.
misschien is forum.koekepan.nl een optie ?
  maandag 3 januari 2005 @ 05:30:00 #19
37950 JAM
Sic transit gloria mundi.
pi_24366861
-tvp-

Go Koekepan, go Koekepan. .
"The world will note that the first atomic bomb was dropped on Hiroshima, a military base."
pi_24367787
quote:
Op maandag 3 januari 2005 05:30 schreef JAM het volgende:
-tvp-

Go Koekepan, go Koekepan. .
Sinds wanneer hebben ze jou weer vrijgelaten?
  zondag 16 januari 2005 @ 11:23:50 #21
85889 lucida
équilibre
pi_24594439
quote:
Op maandag 3 januari 2005 01:29 schreef Koekepan het volgende:
'Een is er altijd te veel om mij heen' - zo denkt de kluizenaar. En vaak genoeg eenmaal een - wordt op de duur vanzelf wel twee!'
Ik en mij zijn steeds te hardgrondig in gesprek: hoe zou het te harden zijn, wanneer er geen aanspraak bestond?

Altijd is voor de kluizenaar de vriend de derde: de derde is de kurk, die belet, dat het gesprek van het tweetal in de diepte zinkt.
Ach er zijn te vele diepten voor alle kluizenaars. Daarom hunkeren zij zo naar een vriend en naar zijn hoogte.

Ons geloof aan anderen verraadt, waarin wij graag aan onszelf geloven zouden. Onze hunkering naar een medestander is onze verrader.
En vaak wil men met de vriendschap enkel springen over de afgunst.

En vaak valt men aan en maakt zich een vijand, om te verbergen, dat men aanvechtbaar is. (Nietwaar? Koekepan!)
'Wees tenminste mijn vijand!' - zo spreekt het ware ontzag, dat het niet aandurft om vriendschap te vragen.
quote:

Ach, er is zoveel belustheid naar hoogte! Er zijn zoveel krampen van eergierigen! Toon mij, dat gij niet een van de belusten en eergierigen zijt!
Hoe wilt gij jegens mij rechtschapen zijn! - zo moet gij spreken. Ongerechtigheid en vuil werpen zij naar de eenzame: edoch, mijn broeder, zo gij een ster wilt zijn, moet gij er hen niet minder om voorlichten!
Hulde aan Iteejer, die zijn meest geniale zet tot het laatste wist te bewaren!...

[ Bericht 2% gewijzigd door lucida op 16-01-2005 11:30:31 ]
het is zoals het is
freedom from want and fear
non-conforming link
pi_24594607
quote:
Op maandag 3 januari 2005 01:36 schreef Koekepan het volgende:
In betreffende context spreekt het concept 'onwekelijkheidsbeleving' mij eerlijk gezegd meer aan. De realiteit zoals die zich mij dagelijks presenteert is geheel niet in overeenstemming met de eenzijdige lineaire sofismen die hier regelmatig uitgebraakt worden.
pi_24594630
quote:
Op zondag 16 januari 2005 11:23 schreef lucida het volgende:
Hulde aan Iteejer, die zijn meest geniale zet tot het laatste wist te bewaren!...
Hopend en onder voorbehoud dat u niet aan mijn terugtreden refereert, dank ik u voor deze opmerking
pi_24607177
quote:

[..]

'Een is er altijd te veel om mij heen' - zo denkt de kluizenaar. En vaak genoeg eenmaal een - wordt op de duur vanzelf wel twee!'
Ik en mij zijn steeds te hardgrondig in gesprek: hoe zou het te harden zijn, wanneer er geen aanspraak bestond?

Altijd is voor de kluizenaar de vriend de derde: de derde is de kurk, die belet, dat het gesprek van het tweetal in de diepte zinkt.
Ach er zijn te vele diepten voor alle kluizenaars. Daarom hunkeren zij zo naar een vriend en naar zijn hoogte.

Ons geloof aan anderen verraadt, waarin wij graag aan onszelf geloven zouden. Onze hunkering naar een medestander is onze verrader.
En vaak wil men met de vriendschap enkel springen over de afgunst.

En vaak valt men aan en maakt zich een vijand, om te verbergen, dat men aanvechtbaar is. (Nietwaar? Koekepan!)
'Wees tenminste mijn vijand!' - zo spreekt het ware ontzag, dat het niet aandurft om vriendschap te vragen.

Katharsis! Deze post opent mijn ogen.
Lucida, zou je mijn vriend willen zijn?
Koekepan heeft ongetwijfeld niet de grootheid om de kleinheid van zijn existentie te willen doorgronden en toegeven. Ik wel!
And it's only the giving
That makes you
What you are
pi_24607384
quote:
Ik geloof best dat die ik en mij van jou steeds hartgrondig in gesprek zijn (let op je spelling, wijsgeertje), en als ik het goed zie dan blijft het niet bij een "ik" en een "mij" alleen. Aan jouw veelheid van psychoses zouden honderden volwassen mannen hun handen vol hebben. En wat Iteejer betreft, voor hem begin ik ook benauwd te worden. Tenzij hij ervaring wil opdoen voor een toekomstige capaciteit als geneesheer-directeur in een ouderwets Brits krankzinnigengesticht, lijkt me zijn uitnodiging aan Lucida en zijn vreselijke kompanen een hoogst onzalige daad.
Wittgenstein
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')