soort tekenspelletje waar je punten mee kan verdienen, je krijgt een woord te zien en dan moet je aan de andere duidelijk maken d.m.v het maken van een tekening. www.isketch.netquote:Op vrijdag 25 maart 2005 19:29 schreef komrad het volgende:
wat is isketch????
soort pictonary via internet, erg leuk www.isketch.netquote:Op vrijdag 25 maart 2005 19:29 schreef komrad het volgende:
wat is isketch????
Zijn er niet echt veel nuquote:Op vrijdag 25 maart 2005 19:33 schreef clauwheee het volgende:
Ik zorg altijd voor de punten van Noca hoor
geweldig nummer blijft het, wordt deze dagen weer grijs gedraaidquote:Op vrijdag 25 maart 2005 19:36 schreef VoreG het volgende:
Argh ik heb echt een hekel aan dat nummer!
Maar ik ben weg, zo weer een verjaardag even kijken of ik morgen nog overleef
Dat is toch van De Heideroosjesquote:Op vrijdag 25 maart 2005 19:38 schreef pascalheister het volgende:
[..]
geweldig nummer blijft het, wordt deze dagen weer grijs gedraaid
Dat dacht ik al, ik heb ze 3 jaar geleden live gezien, ik meen me te herinneren dat ze zeiden dat ze dat nummer NIET zouden spelen, ondanks het door sommige gevraagd werdquote:
Ik voel me niet echt welkom meerquote:Op vrijdag 25 maart 2005 19:33 schreef rubbereend het volgende:
[..]
soort pictonary via internet, erg leuk www.isketch.netmaar Komrad kom jij hier tegenwoordig ook
?
Je bent nog niet ontgroend.quote:
Niet iedereen die hier binnenkomt wordt ontgroendquote:
SCH heeft het druk inderdaad.quote:Op vrijdag 25 maart 2005 20:10 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Niet iedereen die hier binnenkomt wordt ontgroend
Slowchat met mensen die Isketchen erg leuk vindenquote:Op vrijdag 25 maart 2005 20:10 schreef komrad het volgende:
Ontgroening, ik denk weer terug aan mijn studententijd. Sadisme ten top
Maar dit is toch gewoon slowchat of niet? of is dit een pictonary topic?
k, ik ga zo filmpje kijken maar zal isketch eens checken binnenkortquote:Op vrijdag 25 maart 2005 20:11 schreef tha_dark het volgende:
[..]
Slowchat met mensen die Isketchen erg leuk vinden
of zoals we het in het dag- en totaalcijfers topic zeggen: opkrik topicquote:Op vrijdag 25 maart 2005 20:13 schreef rubbereend het volgende:slowchat kun je wel zeggen ja, deel 606 alweer
Hier worden hele serieuze zaken besproken hoor!!quote:Op vrijdag 25 maart 2005 20:14 schreef komrad het volgende:
[..]
of zoals we het in het dag- en totaalcijfers topic zeggen: opkrik topic
Precies!quote:Op vrijdag 25 maart 2005 20:15 schreef Suijk het volgende:
[..]
Hier worden hele serieuze zaken besproken hoor!!
In dat geval: excusez moiquote:Op vrijdag 25 maart 2005 20:15 schreef Suijk het volgende:
[..]
Hier worden hele serieuze zaken besproken hoor!!
Ik durf zelfs te beweren dat dit de leukste 'slowchat' is van heel Fok. Kom dus gerust vaker langs.quote:
dat is goed hoor, maar ik ga nu eerst ff film kijken, dus ben er ff niet echt meerquote:Op vrijdag 25 maart 2005 20:19 schreef Suijk het volgende:
[..]
Ik durf zelfs te beweren dat dit de leukste 'slowchat' is van heel Fok. Kom dus gerust vaker langs.
quote:
Nee.quote:
pijpsmurfquote:
quote:
Bedoel je niet .org ?quote:Op vrijdag 25 maart 2005 21:29 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik ga straks de tweede helft Jong Engeland - Jong Duitsland kijken via livestreaming.com
Hey lang geleden. MLquote:Op vrijdag 25 maart 2005 21:37 schreef Mindlight het volgende:
Goeienavond! Hoorde nu met biertje in de hand naar Excelsior-Helmond te zitten kijken, maar helaas werden er twee spelers opgeroepen voor jong oranje. Nou dan maar met biertje in de hand f5'en naar 668, hoewel dat nou ook niet zo spannend is
Ik las het in het topic over die wedstrijd. Een stuk minder dat die wedstrijd nu op maandag wordt gespeeldquote:Op vrijdag 25 maart 2005 21:37 schreef Mindlight het volgende:
Goeienavond! Hoorde nu met biertje in de hand naar Excelsior-Helmond te zitten kijken, maar helaas werden er twee spelers opgeroepen voor jong oranje. Nou dan maar met biertje in de hand f5'en naar 668, hoewel dat nou ook niet zo spannend is
Ja zeker tijdje geleden, gelukkig komt er een periode met meer (lees veel) vrije tijd aan, dus zal hier ook meer te vinden zijn. En wie mijn vriend is?quote:Op vrijdag 25 maart 2005 21:42 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Hey lang geleden. ML
Wie is je vriend?
[afbeelding]
Nogal ja, zeker gezien de plannen die er over en weer zijn, is leuker in een redelijk gevuld stadion. Gelukkig nu wel lang de tijd voor de voorbereiding (zowel spelers al supporters)quote:Op vrijdag 25 maart 2005 21:42 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik las het in het topic over die wedstrijd. Een stuk minder dat die wedstrijd nu op maandag wordt gespeeld
Ik wil ze ook nooit kwijt!!quote:Op vrijdag 25 maart 2005 21:46 schreef -Vaduz- het volgende:
Dat zijn topvrienden Mindlight!
Jazeker!quote:Op vrijdag 25 maart 2005 21:47 schreef Mindlight het volgende:
[..]
Ik wil ze ook nooit kwijt!!
Zelfde vriendengroep?
Ja een voller stadion is uiteraard gezelliger, maar inderdaad heb je nu wat meer tijd voor leuke acties op de tribune. Het kan dan toch nog gezellig worden.quote:Op vrijdag 25 maart 2005 21:47 schreef Mindlight het volgende:
[..]
Nogal ja, zeker gezien de plannen die er over en weer zijn, is leuker in een redelijk gevuld stadion. Gelukkig nu wel lang de tijd voor de voorbereiding (zowel spelers al supporters)
lol, Havoc mod!quote:Op vrijdag 25 maart 2005 21:51 schreef tong80 het volgende:
Bluezz heb ik gelijk of heb ik gelijk ?
Fok wordt eindelijk wijs.
Alvast veel plezier dan, ook al is het pas over ruim een week.quote:Op vrijdag 25 maart 2005 21:52 schreef Mindlight het volgende:
Dat wordt het ook zeker hoor, iedereen is vrij smiddags dus dat wordt kruipen naar het stadion waarschijnlijk. Leuk voor een maandag(erger is: de dinsdag erop)
Was geintje, maar ik vroeg me wel af wanneer JM nu ging stoppen want dat was toch de bedoeling?quote:Op vrijdag 25 maart 2005 22:00 schreef Suijk het volgende:
Popo zou nog best mod kunnen zijn ook, lijkt me.
Thnx, tegen die tijd wordt het topic wel weer actiever, hou t in de gatenquote:Op vrijdag 25 maart 2005 21:58 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Alvast veel plezier dan, ook al is het pas over ruim een week.
Ik dacht het ook, maar ik heb er ook geen last van als ze toch heeft besloten om te blijven.quote:Op vrijdag 25 maart 2005 22:01 schreef popolon het volgende:
[..]
Was geintje, maar ik vroeg me wel af wanneer JM nu ging stoppen want dat was toch de bedoeling?
Of zit ik nou mis?
Zal ik doen.quote:Op vrijdag 25 maart 2005 22:01 schreef Mindlight het volgende:
[..]
Thnx, tegen die tijd wordt het topic wel weer actiever, hou t in de gaten
Oh nee hoor, ik ook niet.quote:Op vrijdag 25 maart 2005 22:02 schreef Suijk het volgende:
[..]
Ik dacht het ook, maar ik heb er ook geen last van als ze toch heeft besloten om te blijven.
Heb niet het idee dat het nou zo'n grote dagtaak is, die zij uitvoert.
Volgens mij was dat sarcastisch bedoeltquote:Op vrijdag 25 maart 2005 22:06 schreef tong80 het volgende:
Popolon kijk eens naar de reactie van DirkH in m'n Verbal-Havoc topic
Die laat zich kennen zeg.
Goedeavond, weer een stuk vrolijker merk ikquote:
Nou ja dat valt ook wel weer mee ... maar tja je moet toch positief blijven? probeer nu te genieten van mijn "vakantie"quote:Op vrijdag 25 maart 2005 22:10 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Goedeavond, weer een stuk vrolijker merk ik
Ja, daar heb je helemaal gelijk in.quote:Op vrijdag 25 maart 2005 22:12 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Nou ja dat valt ook wel weer mee ... maar tja je moet toch positief blijven? probeer nu te genieten van mijn "vakantie"
Nog snel ff 1 danquote:Op vrijdag 25 maart 2005 22:13 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja, daar heb je helemaal gelijk in.
een retorische vraag:
Biertje?
Je weet dus niet of je eventueel verder kan met je scriptie?quote:Op vrijdag 25 maart 2005 22:12 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Nou ja dat valt ook wel weer mee ... maar tja je moet toch positief blijven? probeer nu te genieten van mijn "vakantie"
nope kreeg niemand te pakken van school.. iedereen was al druk vakantie ana het vieren... en ik heb hun persoonlijke nummers ook niet ... dus afwachten tot dinsdagquote:Op vrijdag 25 maart 2005 22:16 schreef Noca het volgende:
[..]
Je weet dus niet of je eventueel verder kan met je scriptie?
OK, biertje geeft.quote:Op vrijdag 25 maart 2005 22:15 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Nog snel ff 1 danga zo pitten... morgen weer werken (bij planet en niet mijn stage bedrijf) en ik ben echt doodop... maar tegen bier zeg ik nooit nee
Trusten!quote:Op vrijdag 25 maart 2005 22:21 schreef appelsientje het volgende:
* appelsientje slaat biertje achterover...
zo ik ga pittentot morgen allemaal
ja echt een prachtige film hoor, echt een aanrader om te zienquote:Op vrijdag 25 maart 2005 22:18 schreef Mindlight het volgende:
Ben benieuwd of dat wat is pascal, lijkt mij een geweldige film
Garden state ook nog niet gezien, ga zo voor Don't say a word denk ik
Ik blijf kuis, zoals altijd.quote:Op vrijdag 25 maart 2005 22:36 schreef Suijk het volgende:
Wie gaat er mee slotjes lokken in R&P?
Ik heb mijn eerste slotje, maar niet van kastanova.quote:Op vrijdag 25 maart 2005 22:37 schreef popolon het volgende:
[..]
Ik blijf kuis, zoals altijd.
Alhoewel, eindelijk eens een note of ban ......
Ik ben bang dat ie dat ook niet kan.quote:Op vrijdag 25 maart 2005 22:37 schreef Suijk het volgende:
[..]
Ik heb mijn eerste slotje, maar niet van kastanova.
Denk het ook niet, maar proberen kan altijd.quote:Op vrijdag 25 maart 2005 22:39 schreef popolon het volgende:
[..]
Ik ben bang dat ie dat ook niet kan.
Dat is 1 van zijn klonenquote:Op vrijdag 25 maart 2005 22:37 schreef Suijk het volgende:
Ik heb mijn eerste slotje, maar niet van kastanova.
Ik zie het nu pas, Suijk is ook viercijferigquote:Op vrijdag 25 maart 2005 22:40 schreef Suijk het volgende:
[..]
Denk het ook niet, maar proberen kan altijd.
En zonder ban of note.quote:Op vrijdag 25 maart 2005 22:50 schreef popolon het volgende:
[..]
Ik zie het nu pas, Suijk is ook viercijferig
quote:
We zijn de laatste overblijfselen van de ooit eens zo beschaafde wereld.quote:
En dan ga jij nog weg ook.quote:Op vrijdag 25 maart 2005 22:52 schreef popolon het volgende:
[..]
We zijn de laatste overblijfselen van de ooit eens zo beschaafde wereld.![]()
quote:
Correct me if I'm wrong.quote:
quote:
geen enkele Hools is noteloos hoorquote:
Zelfs popolon?quote:Op vrijdag 25 maart 2005 22:59 schreef mitt het volgende:
[..]
geen enkele Hools is noteloos hoor
dan ben je ook geen echte Hool.
Er zijn er wel een niet nader te noemen aantal met enkel positieve notes.quote:Op vrijdag 25 maart 2005 22:59 schreef mitt het volgende:
[..]
Dan ben ik geen Hoolquote:Op vrijdag 25 maart 2005 22:59 schreef mitt het volgende:
[..]
Ach laat miet toch.quote:
Wat dacht je van die Friese homo?quote:Op vrijdag 25 maart 2005 23:06 schreef tong80 het volgende:
Van alle hoolers heb ik wel de meeste notes lijkt me.
Of niet Bluezzie
Als ik daar aan zou beginnen zou in niet meer aan het forum toekomen.quote:Op vrijdag 25 maart 2005 23:03 schreef Suijk het volgende:
Raar dat die notes eigenlijk niet gewoon openbaar zijn voor de user zelf. Daar 'leer' je alleen maar van.
Als ik mod was, zou ik de hele tijd alleen maar de notes gaan lezen van iedereen.
notes hebben bij de nieuwe lay-out geen ander kleurtje mee, dus je klikt er niet zo gauw meer op, en is na een tijdje ook niet meer echt interessant hoor.quote:Op vrijdag 25 maart 2005 23:03 schreef Suijk het volgende:
Raar dat die notes eigenlijk niet gewoon openbaar zijn voor de user zelf. Daar 'leer' je alleen maar van.
Als ik mod was, zou ik de hele tijd alleen maar de notes gaan lezen van iedereen.
Suijk (63)quote:Op vrijdag 25 maart 2005 23:09 schreef Suijk het volgende:
Post eens een screenshot hoe dat er bij mij uitziet dan?
Jij bent wel een echte belhamel.quote:
Ja zoiets.quote:
methodmitch eens vragen, die doet dat wel dacht ik.quote:Op vrijdag 25 maart 2005 23:15 schreef Suijk het volgende:
[..]
Ja zoiets.
Maar goed, jullie mogen er niets over zeggen he?
Kan hij dat als columnist dan ook zien?quote:Op vrijdag 25 maart 2005 23:17 schreef mitt het volgende:
[..]
methodmitch eens vragen, die doet dat wel dacht ik.
Die had een keer zijn eigen notes verklapt, of van iemand anders..quote:Op vrijdag 25 maart 2005 23:22 schreef Suijk het volgende:
[..]
Kan hij dat als columnist dan ook zien?
Die doet dat puur met een statistische berekening.quote:Op vrijdag 25 maart 2005 23:22 schreef Suijk het volgende:
[..]
Kan hij dat als columnist dan ook zien?
quote:Op vrijdag 25 maart 2005 23:06 schreef tong80 het volgende:
Van alle hoolers heb ik wel de meeste notes lijkt me.
Of niet Bluezzie
Jakkes, alleen al om die foto zou ik nooit naar zo'n film kijken.quote:Op vrijdag 25 maart 2005 23:28 schreef pascalheister het volgende:
Wil ik Hotel Rwanda gaan kijken is m'n download nog niet binnen
Dan gaan we Saw maar kijken, vandaag binnengekregen op dvd
[afbeelding]
* Bos81 gaat hetzelfde doenquote:Op vrijdag 25 maart 2005 23:29 schreef superjoden het volgende:
Mensen een prettige avond nog. SJ gaat zijn mandje opzoeken
bij 25.000 krijg je van Danny een vakantie cadeauquote:Op vrijdag 25 maart 2005 23:31 schreef mitt het volgende:
potver nog 3 posts en ik mag eindelijk op vakantie.
Je durft gewoon nietquote:Op vrijdag 25 maart 2005 23:31 schreef golfer het volgende:
[..]
Jakkes, alleen al om die foto zou ik nooit naar zo'n film kijken.
Heerlijk.quote:Op vrijdag 25 maart 2005 23:34 schreef rubbereend het volgende:
[..]
bij 25.000 krijg je van Danny een vakantie cadeau
quote:
Aantal posts: 25000 (gemiddeld 25 per dag)quote:Op vrijdag 25 maart 2005 23:31 schreef mitt het volgende:
potver nog 3 posts en ik mag eindelijk op vakantie.
is zn nieuwe huisdier daar op zn hoofdquote:Op vrijdag 25 maart 2005 23:48 schreef Bluezz het volgende:
Danny heeft een haarstukje.
Of is dat Mitt
hè k zal m missen in t PSV tpoicquote:Op zaterdag 26 maart 2005 00:04 schreef DutchGooner het volgende:
DiegoArmandoMaradona mag weer even weg uit NWS/POL.
Misschien dat DiegoArmandoMaradona eens bij zichzelf te rade moet gaan waarom hij daar uberhaupt post. Schelden en op de man af spelen heeft geen enkele zin en geen toegevoegde waarde.
Twee weken weg.
En in trv je gedragen lukt ook niet. Twee weken algeheel nu.
Een keer wat anders hequote:Op zaterdag 26 maart 2005 00:04 schreef DutchGooner het volgende:
en dit is een geintje?
Nu gaan we meteen maar door, wat jullie,
R&P had een extra mod nodig en we hebben Kastanova bereid gevonden om daar meet te gaan modden.
Succes en welkom bij de crew !
dat hoort toch bij mod zijnquote:Op zaterdag 26 maart 2005 00:18 schreef DutchGooner het volgende:
Kastanova is een zuiger eerste klas,gaat binnen 10 minuten 11 keer over de schreef
Yep, al heeft hij soms wel aardige ideeen:quote:Op zaterdag 26 maart 2005 00:18 schreef DutchGooner het volgende:
Kastanova is een zuiger eerste klas,gaat binnen 10 minuten 11 keer over de schreef
of is je stufi gewoon nog nie gestort?quote:Op zaterdag 26 maart 2005 00:30 schreef Noca het volgende:
[..]
Ik wel, daarom eet ik nu droge toastjes!!![]()
Shhht!quote:Op zaterdag 26 maart 2005 00:32 schreef rubbereend het volgende:
[..]
of is je stufi gewoon nog nie gestort?
Jouw grote voorbeeld?quote:Op zaterdag 26 maart 2005 00:18 schreef DutchGooner het volgende:
Trusten! Ik ga ook!quote:Op zaterdag 26 maart 2005 00:45 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik ga maar eens naar m'n hol. Morgen moet ik goed presteren in de wei. Goed uitgerust zijn is dan ook heel belangrijk. Welterusten!
Eej, DG is best lief.quote:
Met dank aan de Visa-card van mij en een erg goedkope betaalsite waar complete nieuwe CD's zijn te downloaden voor gemiddeld $2 per CD.quote:
Slotje.quote:Op zaterdag 26 maart 2005 00:48 schreef golfer het volgende:
Met dank aan de Visa-card van mij en een erg goedkope betaalsite waar complete nieuwe CD's zijn te downloaden voor gemiddeld $2 per CD.
Klopt, hij is een scheetje IRL.quote:
quote:
Zullen we de na de 23e april de daaropvolgende VBL-meet maar eens gaan plannen in Grand Rapids?quote:Op zaterdag 26 maart 2005 00:50 schreef popolon het volgende:
Daar heb ik geen meets voor nodig dames.
Whehe.quote:Op zaterdag 26 maart 2005 00:53 schreef golfer het volgende:
[..]
Zullen we de na de 23e april de daaropvolgende VBL-meet maar eens gaan plannen in Grand Rapids?
geil nummer dat "In all the right places"quote:
Zal w.s. een mini-meet worden.quote:
Staat niet op de CD "The Moment" die net uit is en nu hier binnen is.quote:Op zaterdag 26 maart 2005 00:55 schreef rubbereend het volgende:
geil nummer dat "In all the right places"
is ook al wat ouder nummer, hoorde bij de film indecent proposalquote:Op zaterdag 26 maart 2005 00:57 schreef golfer het volgende:
[..]
Staat niet op de CD "The Moment" die net uit is en nu hier binnen is.
Je staat op het 'komen'-lijstje, lul, dus niet zo eenderig doen.quote:
spannend misschien is dat iets voor mijquote:
Ik denk het niet.quote:Op zaterdag 26 maart 2005 01:00 schreef rubbereend het volgende:
[..]
spannend misschien is dat iets voor mij
Hey zo'n lijstje heb ik ook manquote:Op zaterdag 26 maart 2005 01:00 schreef golfer het volgende:
Je staat op het 'komen'-lijstje, lul,
quote:Op zaterdag 26 maart 2005 01:00 schreef golfer het volgende:
[..]
Je staat op het 'komen'-lijstje, lul, dus niet zo eenderig doen.
quote:Op zaterdag 26 maart 2005 01:07 schreef SCH het volgende:
Jij gaat toch gewoon pascal bevredigen op de toiletten?
quote:Op zaterdag 26 maart 2005 01:19 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Mijn prioritiet gaat uit naar kroos verzamelen
hij heeft toch niet voor het hele forum een ban? helaasquote:Op zaterdag 26 maart 2005 00:08 schreef rubbereend het volgende:
[..]
hè k zal m missen in t PSV tpoic
En dat been danquote:Op zaterdag 26 maart 2005 01:53 schreef pascalheister het volgende:
hallo, Saw was wel leuk en bloederig
alleen het begin wanneer hij de saw erin zette, hoe toepasselijk. Voor de rest zag je er niet veel vanquote:
2e van rechts is Doc trouwens.quote:
jawelquote:Op zaterdag 26 maart 2005 02:15 schreef pascalheister het volgende:
[..]
hij heeft toch niet voor het hele forum een ban? helaas
2 weken toch?quote:
en die van mij stond op 07.00 uurquote:Op zaterdag 26 maart 2005 01:20 schreef rubbereend het volgende:weltrusten hools. bier is op en mn wekker staat weer op 7.30
iedereen ligt nog lekker te slapenquote:
succesquote:
heee kun je nog ff nakijken als ik mijn planet account wil opzeggen of ik dan mijn eigen site & mail ook kwijt ben ?quote:Op zaterdag 26 maart 2005 09:44 schreef appelsientje het volgende:
Goede morgen.....
Zo ik zit er weer helemaal klaar voor ...
ojaquote:Op zaterdag 26 maart 2005 10:20 schreef Bjoro het volgende:
[..]
heee kun je nog ff nakijken als ik mijn planet account wil opzeggen of ik dan mijn eigen site & mail ook kwijt ben ?
En een vrolijke zaterdag natuurlijk voor iedereen
wat voor een account heb je nu ?? in principe ben je namelijk gewoon je eigen site en mail kwijt...quote:Op zaterdag 26 maart 2005 10:20 schreef Bjoro het volgende:
[..]
heee kun je nog ff nakijken als ik mijn planet account wil opzeggen of ik dan mijn eigen site & mail ook kwijt ben ?
En een vrolijke zaterdag natuurlijk voor iedereen
Ik heb gewoon bijna 10 uur geslapen... ben echt nog nooit zo wakker geweest op mijn werk...quote:
geen idee ik denk dat ****** mijn username isquote:Op zaterdag 26 maart 2005 10:25 schreef appelsientje het volgende:
[..]
wat voor een account heb je nu ?? in principe ben je namelijk gewoon je eigen site en mail kwijt...
Je kan er wel voor kiezen om een basic account te nemen en daar je eigen site en mail aan laten kopelen....
hahahaquote:Op zaterdag 26 maart 2005 10:41 schreef pfaf het volgende:
Dank Noca.
Ik ben ondertussen ook aan het ontbijten, heb een half uur naar het aanrecht gestaard, maar heb me er eindelijk toe kunnen zetten.
ik heb je gegevens voor mequote:Op zaterdag 26 maart 2005 10:42 schreef Bjoro het volgende:
[..]
geen idee ik denk dat ******* mijn username is
en betaal iets van 5 euries in de maand als ik me niet vergis
bedankt voor het uitzoeken...maar eh wat betaal ik eiegnlijk per maand ?quote:Op zaterdag 26 maart 2005 10:45 schreef appelsientje het volgende:
[..]
ik heb je gegevens voor meik weet waar je woont
![]()
Maar goed je hebt al het meest goedkope... dus ja als jij je abo opzegt ben jij je eigen site en mail ook kwijt... sorry kan er niks aan doen ...
donequote:Op zaterdag 26 maart 2005 10:50 schreef Bjoro het volgende:
[..]
bedankt voor het uitzoeken...maar eh wat betaal ik eiegnlijk per maand ?
oh en kun je die username ff uit je quote verwijderen...je weet maar nooit, Tong schijnt alles terug te lezen
helemaal goed !quote:Op zaterdag 26 maart 2005 10:56 schreef appelsientje het volgende:
[..]
done
je bent voor je pluspakket
¤ 5,85
en voor eigen site en mail
¤ 3,99
quote:Op zaterdag 26 maart 2005 10:57 schreef Bjoro het volgende:
[..]
helemaal goed !![]()
toch jammer dat je psv-er bent
en daana samen met de boys juichen voor Oranje ?quote:Op zaterdag 26 maart 2005 11:10 schreef Vom het volgende:
Mgguh Hools.
Straks voetballen tegen FC Angola, met na afloop lekkere Angolese hapjes en veel bier in de kantine
Je weet het nooit natuurlijk, ze beginnen vandaag wel op een tijdstip dat we er nog wel ff zitten dus wie weet.quote:Op zaterdag 26 maart 2005 11:12 schreef Bjoro het volgende:
[..]
en daana samen met de boys juichen voor Oranje ?
Ik ben ook weg, later Hoolsquote:Op zaterdag 26 maart 2005 12:33 schreef Dos37 het volgende:
Zo even naar de voetbal heen een poging tot voetballen wagen
Als er bij mij zoveel af gaat zit je op mijn schedelquote:Op zaterdag 26 maart 2005 12:53 schreef Noca het volgende:
Zoooooo weer een paar centimeter van mn haar af
Kaal of kammenquote:Op zaterdag 26 maart 2005 12:53 schreef Noca het volgende:
Zoooooo weer een paar centimeter van mn haar af
Bij mij valt dat gelukkig nog mee, heb nog wat over!quote:Op zaterdag 26 maart 2005 12:56 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Als er bij mij zoveel af gaat zit je op mijn schedel
nog een paar jaar dan is het bij mij kaal ben ik bang van.. als ik naar mijn paps en opa kijk...quote:Op zaterdag 26 maart 2005 12:58 schreef Noca het volgende:
[..]
Bij mij valt dat gelukkig nog mee, heb nog wat over!
Het is nog kammen appelsientje
Ik kies er zelf voorquote:Op zaterdag 26 maart 2005 13:01 schreef -Vaduz- het volgende:Ik hoef me geen zorgen te maken, kaal word ik nog lang niet.
Whehe, wat dat betreft maak ik me ook niet echt zorgen. Mijn opa heeft nog een beste bos haar en mn vader ook, dat komt dus wel goedquote:Op zaterdag 26 maart 2005 13:00 schreef appelsientje het volgende:
[..]
nog een paar jaar dan is het bij mij kaal ben ik bang van.. als ik naar mijn paps en opa kijk...
Daar zit/zat niet veel meer op ...
Ach je weet van ze van kale mannen zeggen![]()
een collega hier vroeg of we samen een laserbehandeling konden doen, scheelt in de prijs...quote:Op zaterdag 26 maart 2005 13:01 schreef -Vaduz- het volgende:Ik hoef me geen zorgen te maken, kaal word ik nog lang niet.
Hahaquote:Op zaterdag 26 maart 2005 13:02 schreef appelsientje het volgende:
[..]
een collega hier vroeg of we samen een laserbehandeling konden doen, scheelt in de prijs...
![]()
de grapjesmaker.. ik dacht dat het nog wel mee viel...
quote:Op zaterdag 26 maart 2005 13:02 schreef appelsientje het volgende:
[..]
een collega hier vroeg of we samen een laserbehandeling konden doen, scheelt in de prijs...
![]()
de grapjesmaker.. ik dacht dat het nog wel mee viel...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |