Nou ja dat valt ook wel weer mee ... maar tja je moet toch positief blijven? probeer nu te genieten van mijn "vakantie"quote:Op vrijdag 25 maart 2005 22:10 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Goedeavond, weer een stuk vrolijker merk ik
Ja, daar heb je helemaal gelijk in.quote:Op vrijdag 25 maart 2005 22:12 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Nou ja dat valt ook wel weer mee ... maar tja je moet toch positief blijven? probeer nu te genieten van mijn "vakantie"
Nog snel ff 1 danquote:Op vrijdag 25 maart 2005 22:13 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja, daar heb je helemaal gelijk in.
een retorische vraag:
Biertje?
Je weet dus niet of je eventueel verder kan met je scriptie?quote:Op vrijdag 25 maart 2005 22:12 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Nou ja dat valt ook wel weer mee ... maar tja je moet toch positief blijven? probeer nu te genieten van mijn "vakantie"
nope kreeg niemand te pakken van school.. iedereen was al druk vakantie ana het vieren... en ik heb hun persoonlijke nummers ook niet ... dus afwachten tot dinsdagquote:Op vrijdag 25 maart 2005 22:16 schreef Noca het volgende:
[..]
Je weet dus niet of je eventueel verder kan met je scriptie?
OK, biertje geeft.quote:Op vrijdag 25 maart 2005 22:15 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Nog snel ff 1 danga zo pitten... morgen weer werken (bij planet en niet mijn stage bedrijf) en ik ben echt doodop... maar tegen bier zeg ik nooit nee
Trusten!quote:Op vrijdag 25 maart 2005 22:21 schreef appelsientje het volgende:
* appelsientje slaat biertje achterover...
zo ik ga pittentot morgen allemaal
ja echt een prachtige film hoor, echt een aanrader om te zienquote:Op vrijdag 25 maart 2005 22:18 schreef Mindlight het volgende:
Ben benieuwd of dat wat is pascal, lijkt mij een geweldige film
Garden state ook nog niet gezien, ga zo voor Don't say a word denk ik
Ik blijf kuis, zoals altijd.quote:Op vrijdag 25 maart 2005 22:36 schreef Suijk het volgende:
Wie gaat er mee slotjes lokken in R&P?
Ik heb mijn eerste slotje, maar niet van kastanova.quote:Op vrijdag 25 maart 2005 22:37 schreef popolon het volgende:
[..]
Ik blijf kuis, zoals altijd.
Alhoewel, eindelijk eens een note of ban ......
Ik ben bang dat ie dat ook niet kan.quote:Op vrijdag 25 maart 2005 22:37 schreef Suijk het volgende:
[..]
Ik heb mijn eerste slotje, maar niet van kastanova.
Denk het ook niet, maar proberen kan altijd.quote:Op vrijdag 25 maart 2005 22:39 schreef popolon het volgende:
[..]
Ik ben bang dat ie dat ook niet kan.
Dat is 1 van zijn klonenquote:Op vrijdag 25 maart 2005 22:37 schreef Suijk het volgende:
Ik heb mijn eerste slotje, maar niet van kastanova.
Ik zie het nu pas, Suijk is ook viercijferigquote:Op vrijdag 25 maart 2005 22:40 schreef Suijk het volgende:
[..]
Denk het ook niet, maar proberen kan altijd.
En zonder ban of note.quote:Op vrijdag 25 maart 2005 22:50 schreef popolon het volgende:
[..]
Ik zie het nu pas, Suijk is ook viercijferig
quote:
We zijn de laatste overblijfselen van de ooit eens zo beschaafde wereld.quote:
En dan ga jij nog weg ook.quote:Op vrijdag 25 maart 2005 22:52 schreef popolon het volgende:
[..]
We zijn de laatste overblijfselen van de ooit eens zo beschaafde wereld.![]()
quote:
Correct me if I'm wrong.quote:
quote:
geen enkele Hools is noteloos hoorquote:
Zelfs popolon?quote:Op vrijdag 25 maart 2005 22:59 schreef mitt het volgende:
[..]
geen enkele Hools is noteloos hoor
dan ben je ook geen echte Hool.
Er zijn er wel een niet nader te noemen aantal met enkel positieve notes.quote:Op vrijdag 25 maart 2005 22:59 schreef mitt het volgende:
[..]
Dan ben ik geen Hoolquote:Op vrijdag 25 maart 2005 22:59 schreef mitt het volgende:
[..]
Ach laat miet toch.quote:
Wat dacht je van die Friese homo?quote:Op vrijdag 25 maart 2005 23:06 schreef tong80 het volgende:
Van alle hoolers heb ik wel de meeste notes lijkt me.
Of niet Bluezzie
Als ik daar aan zou beginnen zou in niet meer aan het forum toekomen.quote:Op vrijdag 25 maart 2005 23:03 schreef Suijk het volgende:
Raar dat die notes eigenlijk niet gewoon openbaar zijn voor de user zelf. Daar 'leer' je alleen maar van.
Als ik mod was, zou ik de hele tijd alleen maar de notes gaan lezen van iedereen.
notes hebben bij de nieuwe lay-out geen ander kleurtje mee, dus je klikt er niet zo gauw meer op, en is na een tijdje ook niet meer echt interessant hoor.quote:Op vrijdag 25 maart 2005 23:03 schreef Suijk het volgende:
Raar dat die notes eigenlijk niet gewoon openbaar zijn voor de user zelf. Daar 'leer' je alleen maar van.
Als ik mod was, zou ik de hele tijd alleen maar de notes gaan lezen van iedereen.
Suijk (63)quote:Op vrijdag 25 maart 2005 23:09 schreef Suijk het volgende:
Post eens een screenshot hoe dat er bij mij uitziet dan?
Jij bent wel een echte belhamel.quote:
Ja zoiets.quote:
methodmitch eens vragen, die doet dat wel dacht ik.quote:Op vrijdag 25 maart 2005 23:15 schreef Suijk het volgende:
[..]
Ja zoiets.
Maar goed, jullie mogen er niets over zeggen he?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |