quote:
Nee.quote:
pijpsmurfquote:
quote:
Bedoel je niet .org ?quote:Op vrijdag 25 maart 2005 21:29 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik ga straks de tweede helft Jong Engeland - Jong Duitsland kijken via livestreaming.com
Hey lang geleden. MLquote:Op vrijdag 25 maart 2005 21:37 schreef Mindlight het volgende:
Goeienavond! Hoorde nu met biertje in de hand naar Excelsior-Helmond te zitten kijken, maar helaas werden er twee spelers opgeroepen voor jong oranje. Nou dan maar met biertje in de hand f5'en naar 668, hoewel dat nou ook niet zo spannend is
Ik las het in het topic over die wedstrijd. Een stuk minder dat die wedstrijd nu op maandag wordt gespeeldquote:Op vrijdag 25 maart 2005 21:37 schreef Mindlight het volgende:
Goeienavond! Hoorde nu met biertje in de hand naar Excelsior-Helmond te zitten kijken, maar helaas werden er twee spelers opgeroepen voor jong oranje. Nou dan maar met biertje in de hand f5'en naar 668, hoewel dat nou ook niet zo spannend is
Ja zeker tijdje geleden, gelukkig komt er een periode met meer (lees veel) vrije tijd aan, dus zal hier ook meer te vinden zijn. En wie mijn vriend is?quote:Op vrijdag 25 maart 2005 21:42 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Hey lang geleden. ML
Wie is je vriend?
[afbeelding]
Nogal ja, zeker gezien de plannen die er over en weer zijn, is leuker in een redelijk gevuld stadion. Gelukkig nu wel lang de tijd voor de voorbereiding (zowel spelers al supporters)quote:Op vrijdag 25 maart 2005 21:42 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik las het in het topic over die wedstrijd. Een stuk minder dat die wedstrijd nu op maandag wordt gespeeld
Ik wil ze ook nooit kwijt!!quote:Op vrijdag 25 maart 2005 21:46 schreef -Vaduz- het volgende:
Dat zijn topvrienden Mindlight!
Jazeker!quote:Op vrijdag 25 maart 2005 21:47 schreef Mindlight het volgende:
[..]
Ik wil ze ook nooit kwijt!!
Zelfde vriendengroep?
Ja een voller stadion is uiteraard gezelliger, maar inderdaad heb je nu wat meer tijd voor leuke acties op de tribune. Het kan dan toch nog gezellig worden.quote:Op vrijdag 25 maart 2005 21:47 schreef Mindlight het volgende:
[..]
Nogal ja, zeker gezien de plannen die er over en weer zijn, is leuker in een redelijk gevuld stadion. Gelukkig nu wel lang de tijd voor de voorbereiding (zowel spelers al supporters)
lol, Havoc mod!quote:Op vrijdag 25 maart 2005 21:51 schreef tong80 het volgende:
Bluezz heb ik gelijk of heb ik gelijk ?
Fok wordt eindelijk wijs.
Alvast veel plezier dan, ook al is het pas over ruim een week.quote:Op vrijdag 25 maart 2005 21:52 schreef Mindlight het volgende:
Dat wordt het ook zeker hoor, iedereen is vrij smiddags dus dat wordt kruipen naar het stadion waarschijnlijk. Leuk voor een maandag(erger is: de dinsdag erop)
Was geintje, maar ik vroeg me wel af wanneer JM nu ging stoppen want dat was toch de bedoeling?quote:Op vrijdag 25 maart 2005 22:00 schreef Suijk het volgende:
Popo zou nog best mod kunnen zijn ook, lijkt me.
Thnx, tegen die tijd wordt het topic wel weer actiever, hou t in de gatenquote:Op vrijdag 25 maart 2005 21:58 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Alvast veel plezier dan, ook al is het pas over ruim een week.
Ik dacht het ook, maar ik heb er ook geen last van als ze toch heeft besloten om te blijven.quote:Op vrijdag 25 maart 2005 22:01 schreef popolon het volgende:
[..]
Was geintje, maar ik vroeg me wel af wanneer JM nu ging stoppen want dat was toch de bedoeling?
Of zit ik nou mis?
Zal ik doen.quote:Op vrijdag 25 maart 2005 22:01 schreef Mindlight het volgende:
[..]
Thnx, tegen die tijd wordt het topic wel weer actiever, hou t in de gaten
Oh nee hoor, ik ook niet.quote:Op vrijdag 25 maart 2005 22:02 schreef Suijk het volgende:
[..]
Ik dacht het ook, maar ik heb er ook geen last van als ze toch heeft besloten om te blijven.
Heb niet het idee dat het nou zo'n grote dagtaak is, die zij uitvoert.
Volgens mij was dat sarcastisch bedoeltquote:Op vrijdag 25 maart 2005 22:06 schreef tong80 het volgende:
Popolon kijk eens naar de reactie van DirkH in m'n Verbal-Havoc topic
Die laat zich kennen zeg.
Goedeavond, weer een stuk vrolijker merk ikquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |