wat voor een account heb je nu ?? in principe ben je namelijk gewoon je eigen site en mail kwijt...quote:Op zaterdag 26 maart 2005 10:20 schreef Bjoro het volgende:
[..]
heee kun je nog ff nakijken als ik mijn planet account wil opzeggen of ik dan mijn eigen site & mail ook kwijt ben ?
En een vrolijke zaterdag natuurlijk voor iedereen
Ik heb gewoon bijna 10 uur geslapen... ben echt nog nooit zo wakker geweest op mijn werk...quote:
geen idee ik denk dat ****** mijn username isquote:Op zaterdag 26 maart 2005 10:25 schreef appelsientje het volgende:
[..]
wat voor een account heb je nu ?? in principe ben je namelijk gewoon je eigen site en mail kwijt...
Je kan er wel voor kiezen om een basic account te nemen en daar je eigen site en mail aan laten kopelen....
hahahaquote:Op zaterdag 26 maart 2005 10:41 schreef pfaf het volgende:
Dank Noca.
Ik ben ondertussen ook aan het ontbijten, heb een half uur naar het aanrecht gestaard, maar heb me er eindelijk toe kunnen zetten.
ik heb je gegevens voor mequote:Op zaterdag 26 maart 2005 10:42 schreef Bjoro het volgende:
[..]
geen idee ik denk dat ******* mijn username is
en betaal iets van 5 euries in de maand als ik me niet vergis
bedankt voor het uitzoeken...maar eh wat betaal ik eiegnlijk per maand ?quote:Op zaterdag 26 maart 2005 10:45 schreef appelsientje het volgende:
[..]
ik heb je gegevens voor meik weet waar je woont
![]()
Maar goed je hebt al het meest goedkope... dus ja als jij je abo opzegt ben jij je eigen site en mail ook kwijt... sorry kan er niks aan doen ...
donequote:Op zaterdag 26 maart 2005 10:50 schreef Bjoro het volgende:
[..]
bedankt voor het uitzoeken...maar eh wat betaal ik eiegnlijk per maand ?
oh en kun je die username ff uit je quote verwijderen...je weet maar nooit, Tong schijnt alles terug te lezen
helemaal goed !quote:Op zaterdag 26 maart 2005 10:56 schreef appelsientje het volgende:
[..]
done
je bent voor je pluspakket
¤ 5,85
en voor eigen site en mail
¤ 3,99
quote:Op zaterdag 26 maart 2005 10:57 schreef Bjoro het volgende:
[..]
helemaal goed !![]()
toch jammer dat je psv-er bent
en daana samen met de boys juichen voor Oranje ?quote:Op zaterdag 26 maart 2005 11:10 schreef Vom het volgende:
Mgguh Hools.
Straks voetballen tegen FC Angola, met na afloop lekkere Angolese hapjes en veel bier in de kantine
Je weet het nooit natuurlijk, ze beginnen vandaag wel op een tijdstip dat we er nog wel ff zitten dus wie weet.quote:Op zaterdag 26 maart 2005 11:12 schreef Bjoro het volgende:
[..]
en daana samen met de boys juichen voor Oranje ?
Ik ben ook weg, later Hoolsquote:Op zaterdag 26 maart 2005 12:33 schreef Dos37 het volgende:
Zo even naar de voetbal heen een poging tot voetballen wagen
Als er bij mij zoveel af gaat zit je op mijn schedelquote:Op zaterdag 26 maart 2005 12:53 schreef Noca het volgende:
Zoooooo weer een paar centimeter van mn haar af
Kaal of kammenquote:Op zaterdag 26 maart 2005 12:53 schreef Noca het volgende:
Zoooooo weer een paar centimeter van mn haar af
Bij mij valt dat gelukkig nog mee, heb nog wat over!quote:Op zaterdag 26 maart 2005 12:56 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Als er bij mij zoveel af gaat zit je op mijn schedel
nog een paar jaar dan is het bij mij kaal ben ik bang van.. als ik naar mijn paps en opa kijk...quote:Op zaterdag 26 maart 2005 12:58 schreef Noca het volgende:
[..]
Bij mij valt dat gelukkig nog mee, heb nog wat over!
Het is nog kammen appelsientje
Ik kies er zelf voorquote:Op zaterdag 26 maart 2005 13:01 schreef -Vaduz- het volgende:Ik hoef me geen zorgen te maken, kaal word ik nog lang niet.
Whehe, wat dat betreft maak ik me ook niet echt zorgen. Mijn opa heeft nog een beste bos haar en mn vader ook, dat komt dus wel goedquote:Op zaterdag 26 maart 2005 13:00 schreef appelsientje het volgende:
[..]
nog een paar jaar dan is het bij mij kaal ben ik bang van.. als ik naar mijn paps en opa kijk...
Daar zit/zat niet veel meer op ...
Ach je weet van ze van kale mannen zeggen![]()
een collega hier vroeg of we samen een laserbehandeling konden doen, scheelt in de prijs...quote:Op zaterdag 26 maart 2005 13:01 schreef -Vaduz- het volgende:Ik hoef me geen zorgen te maken, kaal word ik nog lang niet.
Hahaquote:Op zaterdag 26 maart 2005 13:02 schreef appelsientje het volgende:
[..]
een collega hier vroeg of we samen een laserbehandeling konden doen, scheelt in de prijs...
![]()
de grapjesmaker.. ik dacht dat het nog wel mee viel...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |