soort tekenspelletje waar je punten mee kan verdienen, je krijgt een woord te zien en dan moet je aan de andere duidelijk maken d.m.v het maken van een tekening. www.isketch.netquote:Op vrijdag 25 maart 2005 19:29 schreef komrad het volgende:
wat is isketch????
soort pictonary via internet, erg leuk www.isketch.netquote:Op vrijdag 25 maart 2005 19:29 schreef komrad het volgende:
wat is isketch????
Zijn er niet echt veel nuquote:Op vrijdag 25 maart 2005 19:33 schreef clauwheee het volgende:
Ik zorg altijd voor de punten van Noca hoor
geweldig nummer blijft het, wordt deze dagen weer grijs gedraaidquote:Op vrijdag 25 maart 2005 19:36 schreef VoreG het volgende:
Argh ik heb echt een hekel aan dat nummer!
Maar ik ben weg, zo weer een verjaardag even kijken of ik morgen nog overleef
Dat is toch van De Heideroosjesquote:Op vrijdag 25 maart 2005 19:38 schreef pascalheister het volgende:
[..]
geweldig nummer blijft het, wordt deze dagen weer grijs gedraaid
Dat dacht ik al, ik heb ze 3 jaar geleden live gezien, ik meen me te herinneren dat ze zeiden dat ze dat nummer NIET zouden spelen, ondanks het door sommige gevraagd werdquote:
Ik voel me niet echt welkom meerquote:Op vrijdag 25 maart 2005 19:33 schreef rubbereend het volgende:
[..]
soort pictonary via internet, erg leuk www.isketch.netmaar Komrad kom jij hier tegenwoordig ook
?
Je bent nog niet ontgroend.quote:
Niet iedereen die hier binnenkomt wordt ontgroendquote:
SCH heeft het druk inderdaad.quote:Op vrijdag 25 maart 2005 20:10 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Niet iedereen die hier binnenkomt wordt ontgroend
Slowchat met mensen die Isketchen erg leuk vindenquote:Op vrijdag 25 maart 2005 20:10 schreef komrad het volgende:
Ontgroening, ik denk weer terug aan mijn studententijd. Sadisme ten top
Maar dit is toch gewoon slowchat of niet? of is dit een pictonary topic?
k, ik ga zo filmpje kijken maar zal isketch eens checken binnenkortquote:Op vrijdag 25 maart 2005 20:11 schreef tha_dark het volgende:
[..]
Slowchat met mensen die Isketchen erg leuk vinden
of zoals we het in het dag- en totaalcijfers topic zeggen: opkrik topicquote:Op vrijdag 25 maart 2005 20:13 schreef rubbereend het volgende:slowchat kun je wel zeggen ja, deel 606 alweer
Hier worden hele serieuze zaken besproken hoor!!quote:Op vrijdag 25 maart 2005 20:14 schreef komrad het volgende:
[..]
of zoals we het in het dag- en totaalcijfers topic zeggen: opkrik topic
Precies!quote:Op vrijdag 25 maart 2005 20:15 schreef Suijk het volgende:
[..]
Hier worden hele serieuze zaken besproken hoor!!
In dat geval: excusez moiquote:Op vrijdag 25 maart 2005 20:15 schreef Suijk het volgende:
[..]
Hier worden hele serieuze zaken besproken hoor!!
Ik durf zelfs te beweren dat dit de leukste 'slowchat' is van heel Fok. Kom dus gerust vaker langs.quote:
dat is goed hoor, maar ik ga nu eerst ff film kijken, dus ben er ff niet echt meerquote:Op vrijdag 25 maart 2005 20:19 schreef Suijk het volgende:
[..]
Ik durf zelfs te beweren dat dit de leukste 'slowchat' is van heel Fok. Kom dus gerust vaker langs.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |