Ben ik hier wel welkom ?quote:Op vrijdag 25 maart 2005 18:42 schreef Zapper het volgende:
Met extra melding dat alle sarcasmo's en pessimisten weg mogen blijven, ik dank u
West Bromwich Albionquote:Op vrijdag 25 maart 2005 19:06 schreef methodmich het volgende:
Bolton Wanderers
Wat een sul, dat die liever eens fatsoenlijk gaat ballenquote:Op vrijdag 1 april 2005 11:06 schreef ChAoZ het volgende:
Mateja Kezman has accused Uefa of wanting to "destroy" Chelsea after manager Jose Mourinho was handed a two-match touchline ban. (The Sun)
Hij baft liever dan dat hij baltquote:Op vrijdag 1 april 2005 11:07 schreef DaYwALKuR het volgende:
[..]
Wat een sul, dat die liever eens fatsoenlijk gaat ballen
Dat een trainer zoiets mag beslissenquote:Op vrijdag 1 april 2005 11:33 schreef ASSpirine het volgende:
Ehm, dat heeft hij bij PSV al afgeleerd...
Hiddink vond het niet zo'n leuk gebaar en heeft em dat gezegd, dus hij was er al langer mee gestopt
Dat gebaar van Kezman zorgde voor irritaties bij andere spelers. Teminste dat heb ik ooit eens gelezen. Dus was het wel terecht dat Hiddink hem daarop heeft gewezen.quote:Op vrijdag 1 april 2005 12:29 schreef DaYwALKuR het volgende:
[..]
Dat een trainer zoiets mag beslissennet zoals Sef Vergoossen bij RC Genk die het verbood wesley sonck salto's te maken i.v.m. risico's tot blessures.
Met die intikkers heeft die wel carriere gemaaktquote:Op vrijdag 1 april 2005 12:34 schreef jimjim1983 het volgende:
het stond ook wel erg schandalig, eerst de lelijkste intikker maken en dan nog naar je eigen naam wijzen.
Ja blessure kan die ook tijdens de training oplopen, ik vind dit juist leuk om te zien! Eto'o doet dit ook meen ik?quote:Op vrijdag 1 april 2005 12:50 schreef ASSpirine het volgende:
Hiddink heeft em niet gedwongen denk ik
Hiddink heeft het gevraagd en uitgelegd waarom, Kezman luisterde ernaar
Denk nie tdat je zoiets kan verbieden, geval Sonck snap ik wel, hij kan zo een blessure krijgen, dus verbieden snap ik wel
ja prima, maar doe dan niet alsof je zo'n goal helemaal in je eentje maakt.quote:Op vrijdag 1 april 2005 12:39 schreef DaYwALKuR het volgende:
[..]
Met die intikkers heeft die wel carriere gemaakt![]()
Ik vind het jammer dat iedereen naar regeltjes moet luisteren, een beetje anders kan nooit fout.quote:Op vrijdag 1 april 2005 12:54 schreef Chadi het volgende:
Als club wil je niet dat je spelers blessures oplopen die vermeden konden worden. Dus scoren en niet turnen op je kicks bij een voetbal club.
ja maar clubs doen aardig moeilijk hoor omdat je voor hun bron van inkomsten bent en werknemer. Zelfs als je VRIJ bent ben je niet vrij om te doen en laten wat je wil zonder hun toestemming.quote:Op vrijdag 1 april 2005 12:56 schreef DaYwALKuR het volgende:
[..]
Ik vind het jammer dat iedereen naar regeltjes moet luisteren, een beetje anders kan nooit fout.
Waarom nietquote:Op vrijdag 1 april 2005 13:46 schreef ASSpirine het volgende:
idd, denk niet dat je je club het zou apprecieren als je tijdens je vrije uren gaat bungeejumpen, of parachutespringen
Niks waarmee je je benen in gevaar brengt of je lijf. Want in een rolstoel hebben ze niks aan je . Er zijn jongens die ik ken die gedwongen zijn door een betaalde club om te kiezen of voor dit of voor dat en niet beide.quote:Op vrijdag 1 april 2005 13:50 schreef DaYwALKuR het volgende:
[..]
Waarom nietals je voetbalt mag je niks meer zeker
quote:Hiddink backs Kezman to flourish
PSV Eindhoven coach Guus Hiddink has told Chelsea to keep faith in struggling striker Mateja Kezman.
Hiddink sold Kezman to the Blues for £5m last summer but the 25-year-old has scored just eight goals this season.
Hiddink told BBC Sport: "I know Kezman. He is a 100% player. He is working every day to improve.
"Knowing his character he will be successful in the Premier League and at Chelsea because I know he is determined and he has the capacity to do so."
Kezman finally got off the mark in his 13th game for Chelsea when they played West Ham in the Carling Cup and he also scored in the final of the same competition when Chelsea beat Liverpool.
But his goals have been sporadic and he was taken off after 65 minutes against Southampton last Saturday after again failing to find the net.
Hiddink added: "The only thing is to give good confidence and he will make a lot of goals.
"He is so determined and it was very joyful to work with him."
Chelsea winger Arjen Robben also left PSV Eindhoven in July 2004 and, although he set Stamford Bridge alight with his attacking play, his season has been interrupted by injuries.
But Hiddink has backed his fellow Dutchman's resolve to overcome his injury troubles and get even better.
He said: "I got Robben as a youngster and he improved a lot from an upcoming young player who was a little bit innocent to an adult player within two years.
"He has proved that already. It is a little bit of a pity that he has been having some severe injuries recently but he will be okay because he, like Kezman, has a very good character.
"He can out-manoeuvre easily a player in a one-on-one and he can do that from the left, middle or right attacking positions and he is a personality who is not afraid to have a failure.
"He is very adventurous and he will grow even more than he is doing now."
Anders houd je gewoon je irritante kop dicht, met je onzinnige opmerkingenquote:Op vrijdag 8 april 2005 15:49 schreef DaYwALKuR het volgende:
Die Hiddink kan wel meer onzin verkondigen
quote:Op vrijdag 8 april 2005 16:00 schreef Zapper het volgende:
[..]
Anders houd je gewoon je irritante kop dicht, met je onzinnige opmerkingen
Hiddink weet waar hij over praat
Kezman zal heus niet slagen bij Chelsea. En ik denk dat er zowiezo volgend jaar een paar nieuwe spitsen komen. Dus om dan van Hiddink te zeggen dat die zal slagen, is volslagen onzinquote:Op vrijdag 8 april 2005 16:22 schreef Djekko het volgende:
Daywalkur, hoezo is dat dan weer onzin![]()
Geef óf argumentatie, óf blijf weg.
Ik zou hem graag bij Westbromwich zien, samen met Kanuquote:Op vrijdag 8 april 2005 16:42 schreef methodmich het volgende:
De kans dat Kezman volgend seizoen wordt uitgeleend, neemt toe. Met name Bolton Wanderers zou weer zeer geïnteresseerd zijn.
Ja ik hoop Shevchenkoquote:Op vrijdag 8 april 2005 16:47 schreef Djekko het volgende:
Dat zou dan het einde van Kezman bij Chelsea betekenen? Er komt immers een nieuwe spits dan, waarschijnlijk van wereldklasse..
Naar het schijnt welquote:Op vrijdag 8 april 2005 16:49 schreef DaYwALKuR het volgende:
[..]
Ja ik hoop Shevchenkoze toonden ook interesse in Salomon Kalou he?
idd dan nog liever kezmanquote:Op vrijdag 8 april 2005 16:52 schreef Djekko het volgende:
[..]
Naar het schijnt welMaar hem zie ik voorlopig niet als directe versterking voor Chelsea.
dr staat wereldspits.......... dus beetje overbodig om dat Kalou te postenquote:Op vrijdag 8 april 2005 16:49 schreef DaYwALKuR het volgende:
[..]
Ja ik hoop Shevchenkoze toonden ook interesse in Salomon Kalou he?
Kezman moet gewoon presteren. Hij heeft veel matige wedstrijden gespeeld voor Chelsea en het is verbazend dat hij überhaupt nog speeltijd krijgt.quote:Op vrijdag 8 april 2005 18:19 schreef dndiek het volgende:
Het is alleen zo jammer dat het vertrouwen geven waar Hiddink het over heeft bij PSV net ff iets makkelijker te geven was dan bij Chelsea....
Want vertrouwen doet Kezman echt goed![]()
daar is die gast die zich op kezman aftrekt weerquote:Op vrijdag 8 april 2005 22:35 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Daar komen de excuus Duivendrechters weer aan![]()
whehehequote:Op zaterdag 9 april 2005 17:11 schreef methodmich het volgende:
Je kan niet ontkennen dat Mateja erg constant is dit seizoen.
Toevallig niet,na rust is het ietsiepietsie beterder dan voor rustquote:Op zaterdag 9 april 2005 17:38 schreef Zapper het volgende:
Chelsea staat nog achter ook nu trouwens, wissel-effect?
Zijn vervanger scoort tenminste wel de 1-1quote:Op zaterdag 9 april 2005 17:38 schreef Zapper het volgende:
Haha lachen ja![]()
Chelsea staat nog achter ook nu trouwens, wissel-effect?
Gudjohnsson verving hem toch?quote:Op zaterdag 9 april 2005 17:51 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Zijn vervanger scoort tenminste wel de 1-1
Al blijft hij daar, dan nog. Z'n 'stats' zijn inmiddels slechter dan die van Patrick Kluivert...quote:Op dinsdag 26 april 2005 18:14 schreef jimjim1983 het volgende:
als ie terugkomt dan is ie wel zwaar mislukt daar in Engeland.
Waardoor ook jij zegt dat Kezman zal falen bij een topclubquote:Op woensdag 27 april 2005 16:12 schreef -Vaduz- het volgende:
En die tijd krijg je niet bij een topclub. Dus bij een topclub zal hij het alleen redden als hij de tijd krijgt om zich te settelen.
ja je kan er wel een ander mooi woord voor verzinnen maar feit is dat Kezman het nou niet bepaald goed doet daar in Engeland.quote:Op woensdag 27 april 2005 16:20 schreef -Vaduz- het volgende:
Daar heb je gelijk in en is wel waarschijnlijk. Falen klinkt alleen zo negatief.
wat staat er in die VI dan?quote:Op woensdag 27 april 2005 20:36 schreef Zapper het volgende:
Beetje jammer deze reacties MM
Ga ook verder geen moeite meer doen, zitten toch alleen negatievelingen in dit topic, hoe Fok!-achtig is het...
Hij krijgt de kans ook niet, de coach ziet hem als opvulling en daarmee trapt hij op de ziel van Kezman. Voetballend kan hij het niveau wel aan, maar mentaal niet.quote:Op woensdag 27 april 2005 16:28 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
ja je kan er wel een ander mooi woord voor verzinnen maar feit is dat Kezman het nou niet bepaald goed doet daar in Engeland.
mwah,ik zie hem toch vaak te traag reageren of de verkeerde keuzes makenquote:Op woensdag 27 april 2005 23:53 schreef -Vaduz- het volgende:
. Voetballend kan hij het niveau wel aan, maar mentaal niet.
Ik vind het niet anders dan het verhaal van Sonck enkele weken eerder, met dit verschil dat Sonck zijn huidige trainer en club looft en Ajax bekritiseerde, terwijl Kezza zijn huidige trainer en club bekritiseert en PSV looft.quote:Op woensdag 27 april 2005 20:36 schreef Zapper het volgende:
Beetje jammer deze reacties MM
Ga ook verder geen moeite meer doen, zitten toch alleen negatievelingen in dit topic, hoe Fok!-achtig is het...
Staat er nooit in grote wedstrijden. Leuk tegen RBC.quote:Op zaterdag 30 april 2005 22:17 schreef Chadi het volgende:
Terecht waardeloze speler
Hij schoot er anders wel iets van 30 in, dat zie ik weinig spitsen in de HCE doen nu. Waardeloos is hij zeker niet, Chelsea is alleen te hoog gegrepen.quote:Op zaterdag 30 april 2005 23:13 schreef Hertog_Martin het volgende:
enige wat hij kon was op de goede plek staanin de 16 meter en dan simpel intikken, een balletjeswachter
hem hem altijd waardeloos gevonden, van die 100 goals bij psv was er geen een mooi van, allemaal intikkertjes en dan met die duimen zo naar achterwijzen van 'neem me van achter ooh ja'
Je hóeft niet te reageren hoor. Kezman heeft genoeg mooie goals gemaakt, maar die zie jíj dan weer niet.quote:Op zaterdag 30 april 2005 23:13 schreef Hertog_Martin het volgende:
enige wat hij kon was op de goede plek staanin de 16 meter en dan simpel intikken, een balletjeswachter
hem hem altijd waardeloos gevonden, van die 100 goals bij psv was er geen een mooi van, allemaal intikkertjes en dan met die duimen zo naar achterwijzen van 'neem me van achter ooh ja'
Geremi en Parker kennen hun beperkingen, Kezman kennelijk nog niet....quote:Op zondag 1 mei 2005 15:57 schreef methodmich het volgende:
Het artikel in VI was wel een onvervalste tranentrekker van Mateja. Je kreeg bijna medelijden. Al vind ik het nog wel in hem te prijzen dat hij een zuur gezicht trekt, waar Geremi en Parker nog vrolijk lachen.
Heeft ie zo weinig gescoord?quote:Birmingham boss Steve Bruce could move for Chelsea midfielder Mateja Kezman. (Daily Express)
Nou, Mateja is toch echt wel beter dan die botte boer van een Heskey.....quote:Op vrijdag 10 juni 2005 17:05 schreef methodmich het volgende:
Birmingham wordt al een tijdje genoemd. Kan ie mooi achter Heskey en eventueel Pandiani (als die blijft) op de bank zitten.
Geloof dat hij aardig werd weggehoond in Liverpool?quote:Op woensdag 15 juni 2005 14:42 schreef methodmich het volgende:
Engelsen houden van spierbundelspitsen als Heskey.
Kezman is gehaald om juist een koppel te vormen met Torres.quote:Op woensdag 29 juni 2005 15:56 schreef methodmich het volgende:
Als Fernando Torres blijft, voorzie ik weinig speeltijd...
volgens de bbc alleen neit zo veel als hier staat vermeldt.quote:Op woensdag 29 juni 2005 15:43 schreef rubbereend het volgende:
wow Chelsea heeft zelfs nog winst gemaakt op Kezman
nou ja is de bus iig al voor een stukje betaaldquote:Op woensdag 29 juni 2005 16:57 schreef ChAoZ het volgende:
[..]
volgens de bbc alleen neit zo veel als hier staat vermeldt.
5.3 m pond ipv 5 m pond.
Is ruim 400.000 euro winst
quote:Op zondag 18 september 2005 23:43 schreef Zapper het volgende:
Kezman heeft zojuist met zijn nieuwe club Athletico Madrid landskampioen Barcelona verslagen.
Kezman scoorde de winnende 2-1![]()
Dit zou waar zijn als hij de goals ook zelf zou creeren ja.....quote:Op donderdag 13 oktober 2005 18:07 schreef Zapper het volgende:
En ook nog eens erg belangrjike goals, hij schiet S-M zo'n beetje in z'n eentje naar het WK
Dat doet onze Mateja toch al jaren?quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 10:33 schreef aldostuta het volgende:
[..]
Dit zou waar zijn als hij de goals ook zelf zou creeren ja.....
Nou ja, in de tijd dat hij in Nederland speelde heeft hij genoeg doelpunten op eigen kracht gemaakt. 'kheb de dvd van seizoen '03/'04 hier liggen, daar zitten een paar uitzonderlijke doelpunten bij waarbij hij zelf de aanval opzet en afmaakt. Natuurlijk is hij ook afhankelijk van zijn aanvoer, maar dat hij helemaal afhankelijk is van anderen vind ik dus niet kloppen.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 11:24 schreef methodmich het volgende:
Is wel waar hoor, Kezman is afhankelijk van zijn aanvoer. Geen schande, maar wel een feit.
Nooit is niet waar, Tegen Man U scoorde hij vanuit een actie. Maar het is wel zo, dat dat niet al te vaak is voorgekomen op dat niveauquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 12:24 schreef methodmich het volgende:
Tegen leuke clubjes als Zwolle kon ie dat, Europees en internationaal nooit.
1 per wedstrijd laatste seizoen.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 12:27 schreef fernando_redondo het volgende:
In de UEFA Cup scoorde hij genoeg
Dat hij scoort daar valt niet over te discussieren, maar waar het over ging was de manier waarop Mateja scoort.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 15:18 schreef fernando_redondo het volgende:
PAOK 2 wedstrijden - 2 goals
Parma 2 wedstrijden - 1 goal
Kaiserlautern 2 wedstrijden - 0 goals
Leeds 2 wedstrijden - o goals (1 invalbeurt)
Feyenoord 2 wedstrijden - 1 goal
Perugia 2 wedstrijden - 2 goals
Auxerre 2 wedstrijden - 2 goals (1 keer gewisseld)
NUFC 2 wedstrijden - 2 goals
16 wedstrijden - 10 goals
omdat de tegenstander wat beter is dan een doorsnee club uit de HCE ?quote:Op dinsdag 18 april 2006 17:15 schreef jojomen4 het volgende:
Ik geloof nog steeds wel dat hij een veel scorende spits kan worden bij Atletico! Hij krijgt dit jaar nog zoveel kansen.. het zit hem gewoon niet mee. Bij PSV trapte die 3 seizoenen achter elkaar elke kleine kans erin.. waarom zou die dat nu niet meer kunnen?
Je krijgt bij een middenmotor natuurlijk ook een stuk minder scoringskansen dan bij een kampioensploeg. Bij een middenmotor 1 op 1 lopen of er 20-25 in schoppen per seizoen, dan ben je wel een erg goeie spits.quote:Op dinsdag 18 april 2006 17:20 schreef Chadi het volgende:
[..]
omdat de tegenstander wat beter is dan een doorsnee club uit de HCE ?hij heeft op het hoogste platform voor PSV weinig laten zien.
In de HCE 1 op 1 lopen is een goede prestatie als je tegelijk buiten de HCE ook 1 op 2 of 1 op 3 kan lopen.quote:Op dinsdag 18 april 2006 17:22 schreef Corksterr het volgende:
[..]
Je krijgt bij een middenmotor natuurlijk ook een stuk minder scoringskansen dan bij een kampioensploeg. Bij een middenmotor 1 op 1 lopen of er 20-25 in schoppen per seizoen, dan ben je wel een erg goeie spits.
In Nederland maakte die wel prutskansjes.. in Spanje blijven die kansjes even moeilijk. Het zijn geen 1 op 1 situaties met verdedigers waar ik het over heb.quote:Op dinsdag 18 april 2006 17:20 schreef Chadi het volgende:
[..]
omdat de tegenstander wat beter is dan een doorsnee club uit de HCE ?hij heeft op het hoogste platform voor PSV weinig laten zien.
Nu nog steeds net zo waardeloos ..quote:Op zaterdag 9 december 2006 17:23 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Ja en nu?
In Studio Voetbal liet Jack van Gelder weten te hebben gebeld met Kezman achteraf.quote:Op maandag 26 februari 2007 13:22 schreef BliksemSchigt het volgende:
Niemand gehoord wat hij bij AZ uit heeft gedaan?
Na de wedstrijd was meneer zo kwaad, dat hij het fotolijstje van Bosman kapot sloeg en daardoor een grote bloedspetter op de muur veroorzaakte. Moet een diepe wond geweest zijn. Schade was enkele 100'en euro's.
Blijft voor mij het hoogtepunt van Kezman bij PSVquote:Op maandag 26 februari 2007 16:30 schreef Dr_Frickin_Evil het volgende:
Als ik aan Mateja Kezman denk, denk ik toch vooral aan deze goal: http://www.youtube.com/watch?v=k3T3lXTGLhQ
Of die goal tegen ADOquote:Op maandag 26 februari 2007 16:35 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Blijft voor mij het hoogtepunt van Kezman bij PSV![]()
Z'n enige CL goal?quote:Op maandag 26 februari 2007 16:30 schreef Dr_Frickin_Evil het volgende:
Als ik aan Mateja Kezman denk, denk ik toch vooral aan deze goal: http://www.youtube.com/watch?v=k3T3lXTGLhQ
Hij scoorde ook tegen Galatasaray en Lazio.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 09:43 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Z'n enige CL goal?
Idd geflopt in de top, hij denkt dat hij beter is dan hij in werkelijkheid is.
6 goals uit 21 wedstrijden.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 22:59 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Kezza schiet Fener naar de titel.
Dus als Jeffrey Vlug een keer scoort tegen PSV, een keer tegen Ajax en verder niet, dan is het een topspits?quote:Op zaterdag 5 mei 2007 23:14 schreef DiegoArmandoMarado... het volgende:
Wel goals tegen de nummer 2 en 3
Is het niks voor PSV om terug te halen? beter dan Lazovic denk ik zo.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 23:14 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Wel goals tegen de nummer 2 en 3
Je leest dingen die er niet staan.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 23:23 schreef Kadoc het volgende:
[..]
Dus als Jeffrey Vlug een keer scoort tegen PSV, een keer tegen Ajax en verder niet, dan is het een topspits?
Hij is beter dan Lazovic jaquote:Op zaterdag 5 mei 2007 23:26 schreef Radegast het volgende:
[..]
Is het niks voor PSV om terug te halen? beter dan Lazovic denk ik zo.
Heeft ie nog ruzie met Zico?
Zal het doen.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 23:26 schreef DiegoArmandoMarado... het volgende:
[..]
Je leest dingen die er niet staan.
Ik zou naar een doktor gaan, gaat niet goed zo met je
Ik heb hem nog ergens op een cdtje staan. Maar dat nummer vergeet ik echt niet. Net als de clip.quote:Op donderdag 13 september 2007 23:25 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
Iemand die nog wel is zijn geweldig track Zorana luistert?
Kezman.
dat is wat mij in de wedstrijden die ik hem in Turkije en Europa heb zien spelen ook is opgevallen, hij is een completere aanvaller geworden ipv alleen een goaltjesdief.quote:Op donderdag 20 september 2007 17:06 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Ik heb alleen de hoogtepunten gezien en daar was hij bij vrijwel iedere aanval betrokken
Ik vond hem in Engeland al erg cooperatief, tenminste als je hem vergeleek met de Kezman van PSV. Misschien heeft hij het altijd wel in zich gehad, alleen had hij de rol er niet naar bij PSV.quote:Op donderdag 20 september 2007 17:38 schreef rubbereend het volgende:
[..]
dat is wat mij in de wedstrijden die ik hem in Turkije en Europa heb zien spelen ook is opgevallen, hij is een completere aanvaller geworden ipv alleen een goaltjesdief.
Valt ook wel reuze mee, Kezman kon bij PSV zeker meer dan alleen intikkers maken.quote:Op donderdag 20 september 2007 21:22 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Bij PSV hoefde hij alleen de ballen af te maken die Robben en Rommedahl voor gaven
Halen en geen spits eruit doen, Kezman is een veel betere aanvaller geworden!quote:Op dinsdag 12 februari 2008 20:27 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
16 wedstrijden - 5 goals - 2 assist - 1008 minuten
Ik zou zeggen transfervrij naar PSV en Koevermans voor een miljoen of 5 verpatsen aan Feyenoord
quote:Op zaterdag 5 mei 2007 23:27 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Ik zou happy zijn met een aanval met Kone - Kezman en Farfan. Dan heb je al 70 goals te pakken
Hij stond wel heel erg vrij hé?quote:Op zaterdag 23 februari 2008 00:42 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
En een belangrijke spitsengoal tegen Sevilla
Verklaard wel waarom hij altijd naar zijn eigen naam wijst inplaats van het clublogoquote:Op donderdag 7 augustus 2008 23:06 schreef Longmen het volgende:
Wat een CV inmiddelsGloeilampen die nu nog in clubliefde geloven...
Denk je dat echt of lijkt je dat leuk?quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 12:36 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
De nieuwe Pauleta voor PSG.
quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 21:42 schreef Radegast het volgende:
Nu al verkozen tot grootste miskoop van het seizoen in de Ligue 1 door France Football.
quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 21:42 schreef Radegast het volgende:
Nu al verkozen tot grootste miskoop van het seizoen in de Ligue 1 door France Football.
Hij had in 2004 moeten stoppen met voetbal.quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 01:31 schreef ArcturusMengsk het volgende:
[..]
Hij had beter terug kunnen gaan naar Eindhoven..
Misschien kunnen we concluderen dat toen het team om Mateja heen heel goed was.quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 11:30 schreef Dos37 het volgende:
Die cijfers van hem bij PSV zijn nog steeds geweldig
PSV Eindhoven 2000-2004 (122-105)
mja of dat de Nederlandse competitie toen heel erg zwak was.. maar idd scoren kan ie niet zo maar verleerd zijn, lijkt me..quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 11:34 schreef sjimz het volgende:
[..]
Misschien kunnen we concluderen dat toen het team om Mateja heen heel goed was.
Want het scoren kan je toch niet zomaar verleren lijkt me.
Want Chelsea uit 2004/2005 was maar een baggerteam?quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 11:34 schreef sjimz het volgende:
[..]
Misschien kunnen we concluderen dat toen het team om Mateja heen heel goed was.
Want het scoren kan je toch niet zomaar verleren lijkt me.
Nope dat niet, alleen was toen Kezman een van de zovelen.quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 12:08 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Want Chelsea uit 2004/2005 was maar een baggerteam?
Optimaal rendement halen? Je bedoelt dat een kans bij PSV relatief vaker uitkwam bij Kezman dan bij Chelsea? Of dat het Chelsea-systeem niet 100% gericht is op een pure afmaker als Kezman?quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 12:11 schreef sjimz het volgende:
[..]
Nope dat niet, alleen was toen Kezman een van de zovelen.
Het team om Kezman heen was heel goed bij PSV zodat Kezman optimaal rendement uit zijn spel kon halen.
Dat bedoel ik er mee te zeggen.
mwah ruil em liever in tegen Lazovic..quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 12:54 schreef Zapper het volgende:
Gewoon in december terug naar PSV, dan kan Koevermans weg
Kan niet want hij is voor een jaar verhuurd aan PSG door Fener, en die overeennkomst loopt pas af in juli 2009.quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 12:54 schreef Zapper het volgende:
Gewoon in december terug naar PSV, dan kan Koevermans weg
Zelfs voor de subtop komt ie dus al tekort.quote:Op maandag 19 januari 2009 11:59 schreef kavorka het volgende:
Ook bij PSG kan Kezman weinig potten breken. Speelt zelden in de basis en mag het doen met invalbeurten van een aantal minuutjes. 15 wedstrijden gespeeld met een totaal van 384 minuten en één goal.
Daar zit PSV toch ook onder?quote:Op maandag 19 januari 2009 12:30 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Zelfs voor de subtop komt ie dus al tekort.
Maar zoals Rubbereend al zegt, Kezman heeft vertrouwen en regelmaat nodig, of hij dat krijgt onder Stevens bij PSV?quote:
Nou ja zelfs Lazovic krijgt vertrouwen.. dus waarom zou Kezman geen vertrouwen kunnen krijgen?quote:Op maandag 19 januari 2009 19:08 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Maar zoals Rubbereend al zegt, Kezman heeft vertrouwen en regelmaat nodig, of hij dat krijgt onder Stevens bij PSV?
PSG is toch al jaren middenmoot?quote:Op maandag 19 januari 2009 12:30 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Zelfs voor de subtop komt ie dus al tekort.
Dat komt PSV toch ook?quote:Op maandag 19 januari 2009 23:38 schreef Rucebo het volgende:
Zou hem een van de komende jaren toch nog wel eens bij PSV terug willen zien. Alhoewel ik vrees dat hij Europees tekort zal komen...
In de Uefacup scoorde hij volgens prima en daar spelen we volgend jaarquote:Op maandag 19 januari 2009 23:38 schreef Rucebo het volgende:
Kezman![]()
Zou hem een van de komende jaren toch nog wel eens bij PSV terug willen zien. Alhoewel ik vrees dat hij Europees tekort zal komen...
Dat is nog maar de vraagquote:Op dinsdag 20 januari 2009 01:53 schreef rubbereend het volgende:
[..]
In de Uefacup scoorde hij volgens prima en daar spelen we volgend jaar
Dan heeft hij geen Robben en Rommedahl om hem heen, dus scoren zal hij dan weinig.quote:Op maandag 19 januari 2009 23:38 schreef Rucebo het volgende:
Kezman![]()
Amrabat of Dzsudzsák kunnen ook wel een bal aangeven...quote:Op dinsdag 20 januari 2009 19:42 schreef RayMania het volgende:
[..]
Dan heeft hij geen Robben en Rommedahl om hem heen, dus scoren zal hij dan weinig.
precies..quote:Op dinsdag 20 januari 2009 20:05 schreef Zapper het volgende:
Kezman blijft een held, een terugkeer naar PSV zou geweldig zijn
dat is wel jammer inderdaad alhoewel hij vorig seizoen wel een redelijk seizoen had bij Fenerbahce volgens mij.. (na zn blessure)quote:Op dinsdag 20 januari 2009 21:34 schreef TiMPiN het volgende:
Echt hoe erg kan je afgezakt zijn...sinds PSV is het helemaal niks meer
Hij is zelf ook completer gewordenquote:Op dinsdag 20 januari 2009 19:42 schreef RayMania het volgende:
[..]
Dan heeft hij geen Robben en Rommedahl om hem heen, dus scoren zal hij dan weinig.
Klopt, vroeger kon hij alleen maar scoren. Nu kan hij ook kansen missen en bankzitten.quote:Op woensdag 21 januari 2009 02:17 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Hij is zelf ook completer geworden
quote:Op woensdag 21 januari 2009 06:55 schreef sjimz het volgende:
[..]
Klopt, vroeger kon hij alleen maar scoren. Nu kan hij ook kansen missen en bankzitten.
Blijkbaar niet getuige het aantal assists van beide spelers dit seizoenquote:Op dinsdag 20 januari 2009 20:39 schreef Rucebo het volgende:
[..]
Amrabat of Dzsudzsák kunnen ook wel een bal aangeven...
Lazovic doet goed zijn best de heren niet te hoog in die lijst te krijgen jaquote:Op woensdag 21 januari 2009 17:20 schreef RayMania het volgende:
[..]
Blijkbaar niet getuige het aantal assists van beide spelers dit seizoen.
inderdaad.. wat een ongelooflijke prutser.. onbegrijpelijk dat hij de voorkeur krijgt boven Koef..quote:Op woensdag 21 januari 2009 17:28 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Lazovic doet goed zijn best de heren niet te hoog in die lijst te krijgen ja
Voorspelbaar en niet grappig.quote:Op woensdag 21 januari 2009 06:55 schreef sjimz het volgende:
Klopt, vroeger kon hij alleen maar scoren. Nu kan hij ook kansen missen en bankzitten.
Pijnlijk om de feiten onder ogen te zien. Ik weet het.quote:Op woensdag 21 januari 2009 20:19 schreef Zapper het volgende:
[..]
Voorspelbaar en niet grappig.
Tenzij je zo'n simpele bent als Cyberia natuurlijk.
quote:Op woensdag 21 januari 2009 06:55 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ach best een leuk grapje mede ingegeven door het feit dat het de waarheid betreft.quote:Op woensdag 21 januari 2009 20:19 schreef Zapper het volgende:
[..]
Voorspelbaar en niet grappig.
Tenzij je zo'n simpele bent als Cyberia natuurlijk.
Dat de kansen niet afgemaakt worden is een ander verhaal...quote:Op woensdag 21 januari 2009 17:20 schreef RayMania het volgende:
[..]
Blijkbaar niet getuige het aantal assists van beide spelers dit seizoen.
quote:Boete voor 'respectloze' Kezman
Door Carlo Willemsen
Donderdag, 05 februari 2009, 09:54
Mateja Kezman kan op korte termijn een boete verwachten van zijn werkgever Paris Saint-Germain. De Servische spits werd in de wedstrijd tegen Bordeaux na ruim een uur spelen naar de kant gehaald en wist zijn emoties daarbij niet in bedwang te houden. Scheldend liep hij naar de kleedkamer. Onderweg gooide hij ook nog even zijn shirt op de grond.
Trainer Paul Le Guen kon na afloop maar weinig begrip op brengen voor zijn pupil. "Kezman heeft geen respect voor de club getoond", aldus de oefenmeester. "Ik ben werknemer van de club, dus hij heeft ook geen respect getoond voor mij. Dat hij een boete moet betalen, lijkt me duidelijk. Dit is ook de eerste keer in mijn carrière dat ik dergelijk gedrag meemaak bij een speler."
quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 15:50 schreef Radegast het volgende:
[..]
Kan niet want hij is voor een jaar verhuurd aan PSG door Fener, en die overeennkomst loopt pas af in juli 2009.
En als PSG dan niet is gedegradeerd dan wordt automatisch de koopoptie gelicht door PSG.
quote:Kezman naar Zenit
SINT-PETERSBURG - Mateja Kezman zet zijn voetbalcarrière voort bij Zenit Sint-Petersburg. De Russische club heeft zondag met Paris Saint-Germain, waar de Servische aanvaller onder contract stond, overeenstemming bereikt over zijn verhuur met het recht tot aankoop. De oud-PSV'er moet nog wel medisch worden gekeurd.
Zo goed is ie toch niet meer of wel?quote:Op zondag 30 augustus 2009 17:33 schreef Radegast het volgende:
Goede ploeg voor Mateja, en goede spits voor Zenit.
Zenit ook niet, dus hij past prima daar. Gaat er gewoon meer dan 15 inschieten daar.quote:Op zondag 30 augustus 2009 17:34 schreef dndiek het volgende:
[..]
Zo goed is ie toch niet meer of wel?
quote:Op vrijdag 25 maart 2005 18:42 schreef Zapper het volgende:
Met extra melding dat alle sarcasmo's en pessimisten weg mogen blijven, ik dank u
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |