Ik heb hem nog ergens op een cdtje staan. Maar dat nummer vergeet ik echt niet. Net als de clip.quote:Op donderdag 13 september 2007 23:25 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
Iemand die nog wel is zijn geweldig track Zorana luistert?
Kezman.
dat is wat mij in de wedstrijden die ik hem in Turkije en Europa heb zien spelen ook is opgevallen, hij is een completere aanvaller geworden ipv alleen een goaltjesdief.quote:Op donderdag 20 september 2007 17:06 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Ik heb alleen de hoogtepunten gezien en daar was hij bij vrijwel iedere aanval betrokken
Ik vond hem in Engeland al erg cooperatief, tenminste als je hem vergeleek met de Kezman van PSV. Misschien heeft hij het altijd wel in zich gehad, alleen had hij de rol er niet naar bij PSV.quote:Op donderdag 20 september 2007 17:38 schreef rubbereend het volgende:
[..]
dat is wat mij in de wedstrijden die ik hem in Turkije en Europa heb zien spelen ook is opgevallen, hij is een completere aanvaller geworden ipv alleen een goaltjesdief.
Valt ook wel reuze mee, Kezman kon bij PSV zeker meer dan alleen intikkers maken.quote:Op donderdag 20 september 2007 21:22 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Bij PSV hoefde hij alleen de ballen af te maken die Robben en Rommedahl voor gaven
Halen en geen spits eruit doen, Kezman is een veel betere aanvaller geworden!quote:Op dinsdag 12 februari 2008 20:27 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
16 wedstrijden - 5 goals - 2 assist - 1008 minuten
Ik zou zeggen transfervrij naar PSV en Koevermans voor een miljoen of 5 verpatsen aan Feyenoord
quote:Op zaterdag 5 mei 2007 23:27 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Ik zou happy zijn met een aanval met Kone - Kezman en Farfan. Dan heb je al 70 goals te pakken
Hij stond wel heel erg vrij hé?quote:Op zaterdag 23 februari 2008 00:42 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
En een belangrijke spitsengoal tegen Sevilla
Verklaard wel waarom hij altijd naar zijn eigen naam wijst inplaats van het clublogoquote:Op donderdag 7 augustus 2008 23:06 schreef Longmen het volgende:
Wat een CV inmiddelsGloeilampen die nu nog in clubliefde geloven...
Denk je dat echt of lijkt je dat leuk?quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 12:36 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
De nieuwe Pauleta voor PSG.
quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 21:42 schreef Radegast het volgende:
Nu al verkozen tot grootste miskoop van het seizoen in de Ligue 1 door France Football.
quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 21:42 schreef Radegast het volgende:
Nu al verkozen tot grootste miskoop van het seizoen in de Ligue 1 door France Football.
Hij had in 2004 moeten stoppen met voetbal.quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 01:31 schreef ArcturusMengsk het volgende:
[..]
Hij had beter terug kunnen gaan naar Eindhoven..
Misschien kunnen we concluderen dat toen het team om Mateja heen heel goed was.quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 11:30 schreef Dos37 het volgende:
Die cijfers van hem bij PSV zijn nog steeds geweldig
PSV Eindhoven 2000-2004 (122-105)
mja of dat de Nederlandse competitie toen heel erg zwak was.. maar idd scoren kan ie niet zo maar verleerd zijn, lijkt me..quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 11:34 schreef sjimz het volgende:
[..]
Misschien kunnen we concluderen dat toen het team om Mateja heen heel goed was.
Want het scoren kan je toch niet zomaar verleren lijkt me.
Want Chelsea uit 2004/2005 was maar een baggerteam?quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 11:34 schreef sjimz het volgende:
[..]
Misschien kunnen we concluderen dat toen het team om Mateja heen heel goed was.
Want het scoren kan je toch niet zomaar verleren lijkt me.
Nope dat niet, alleen was toen Kezman een van de zovelen.quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 12:08 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Want Chelsea uit 2004/2005 was maar een baggerteam?
Optimaal rendement halen? Je bedoelt dat een kans bij PSV relatief vaker uitkwam bij Kezman dan bij Chelsea? Of dat het Chelsea-systeem niet 100% gericht is op een pure afmaker als Kezman?quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 12:11 schreef sjimz het volgende:
[..]
Nope dat niet, alleen was toen Kezman een van de zovelen.
Het team om Kezman heen was heel goed bij PSV zodat Kezman optimaal rendement uit zijn spel kon halen.
Dat bedoel ik er mee te zeggen.
mwah ruil em liever in tegen Lazovic..quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 12:54 schreef Zapper het volgende:
Gewoon in december terug naar PSV, dan kan Koevermans weg
Kan niet want hij is voor een jaar verhuurd aan PSG door Fener, en die overeennkomst loopt pas af in juli 2009.quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 12:54 schreef Zapper het volgende:
Gewoon in december terug naar PSV, dan kan Koevermans weg
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |