abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_49050038
quote:
Op zaterdag 5 mei 2007 23:26 schreef DiegoArmandoMarado... het volgende:

[..]

Je leest dingen die er niet staan.

Ik zou naar een doktor gaan, gaat niet goed zo met je
Zal het doen.
pi_49050051
Ik zou happy zijn met een aanval met Kone - Kezman en Farfan. Dan heb je al 70 goals te pakken
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_53159988
Iemand die nog wel is zijn geweldig track Zorana luistert?

Kezman .
  vrijdag 14 september 2007 @ 01:06:37 #204
75556 erkel
back from Dagestan
pi_53162118
Één van de meest overschatte spelers van de laatste jaren.
Weisst
pi_53162126
quote:
Op donderdag 13 september 2007 23:25 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
Iemand die nog wel is zijn geweldig track Zorana luistert?

Kezman .
Ik heb hem nog ergens op een cdtje staan. Maar dat nummer vergeet ik echt niet. Net als de clip.
PSV --- Chelsea FC --- Frank Lampard --- Heinz-Harald Frentzen --- Timo Glock
pi_53330390
Die gast die kan het niet meer ... :S
Iemand gezien hoe hij speelde tegen Inter...omg hij heeft 3x de bal aangeraakt en m vervolgens verloren
pi_53331787
Ik heb alleen de hoogtepunten gezien en daar was hij bij vrijwel iedere aanval betrokken
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  Moderator / Redactie Sport / Weblog donderdag 20 september 2007 @ 17:38:45 #208
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_53332659
quote:
Op donderdag 20 september 2007 17:06 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Ik heb alleen de hoogtepunten gezien en daar was hij bij vrijwel iedere aanval betrokken
dat is wat mij in de wedstrijden die ik hem in Turkije en Europa heb zien spelen ook is opgevallen, hij is een completere aanvaller geworden ipv alleen een goaltjesdief.
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_53332969
quote:
Op donderdag 20 september 2007 17:38 schreef rubbereend het volgende:

[..]

dat is wat mij in de wedstrijden die ik hem in Turkije en Europa heb zien spelen ook is opgevallen, hij is een completere aanvaller geworden ipv alleen een goaltjesdief.
Ik vond hem in Engeland al erg cooperatief, tenminste als je hem vergeleek met de Kezman van PSV. Misschien heeft hij het altijd wel in zich gehad, alleen had hij de rol er niet naar bij PSV.
pi_53339491
Bij PSV hoefde hij alleen de ballen af te maken die Robben en Rommedahl voor gaven
pi_54429044
Hij heeft z'n langste tijd alweer gehad bij Fener...
pi_54433899
quote:
Op donderdag 20 september 2007 21:22 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Bij PSV hoefde hij alleen de ballen af te maken die Robben en Rommedahl voor gaven
Valt ook wel reuze mee, Kezman kon bij PSV zeker meer dan alleen intikkers maken.
Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.
pi_54434039
Minimaal 90% van zijn goals scoorde hij op minder dan 10 meter afstand
pi_54434053
Ruud deed het bij MU nooit buiten het strafschopgebied, dus zo erg is dat niet
pi_56689935
16 wedstrijden - 5 goals - 2 assist - 1008 minuten

Ik zou zeggen transfervrij naar PSV en Koevermans voor een miljoen of 5 verpatsen aan Feyenoord
pi_56690694
Nu lopen er bij PSV geen Robben en Rommedahl en ook niet zulke type spelers die veel assists geven.
pi_56691314
Doedelzak heeft inderdaad geen voorzet en Farfan pakt en zakt Rennis Dommedahl
pi_56691744
Farfán heeft dit seizoen maar vijf assists gegeven (tegen nota bene VVV, Willem II en Excelsior) dus ik weet niet waar je het vandaan haalt dat hij een assistgever is?
pi_56691918
Alleen dat PSV beter speelt met Farfan en Kezman dan met Kezman en Dommedahl
  dinsdag 12 februari 2008 @ 22:24:06 #220
10197 Zapper
Zapperdeflap
pi_56692640
Farfan zou zelfs bij Heracles nog op de bank zitten
Damn dude that sucks goat balls. I wonder if you'll ever be able to look at your mom in the face again, lol
pi_56692663
Ja echt man
  dinsdag 12 februari 2008 @ 22:33:33 #222
10197 Zapper
Zapperdeflap
pi_56692898
In z'n huidige vorm wel ja. Werkelijk onbegrijpelijk waarom die gast wekelijks in de basis staat.
Damn dude that sucks goat balls. I wonder if you'll ever be able to look at your mom in the face again, lol
  Moderator / Redactie Sport / Weblog woensdag 13 februari 2008 @ 02:15:31 #223
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_56696462
quote:
Op dinsdag 12 februari 2008 20:27 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
16 wedstrijden - 5 goals - 2 assist - 1008 minuten

Ik zou zeggen transfervrij naar PSV en Koevermans voor een miljoen of 5 verpatsen aan Feyenoord
Halen en geen spits eruit doen, Kezman is een veel betere aanvaller geworden!
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_56696484
Hij had dat meevoetballende volgens mij altijd al in zich zitten. Bij Chelsea zag ik hem al dingen doen die hij nooit bij PSV deed. Ik zag hem ook dingen niet doen die hij bij PSV wel deed, maar dat terzijde
pi_56703650
quote:
Op zaterdag 5 mei 2007 23:27 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Ik zou happy zijn met een aanval met Kone - Kezman en Farfan. Dan heb je al 70 goals te pakken
AFC AJAX
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')