abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 15 oktober 2005 @ 12:20:49 #154
93264 Spideyman
"With great power.....
pi_31458862
quote:
Op zaterdag 15 oktober 2005 11:24 schreef methodmich het volgende:
Is wel waar hoor, Kezman is afhankelijk van zijn aanvoer. Geen schande, maar wel een feit.
Nou ja, in de tijd dat hij in Nederland speelde heeft hij genoeg doelpunten op eigen kracht gemaakt. 'kheb de dvd van seizoen '03/'04 hier liggen, daar zitten een paar uitzonderlijke doelpunten bij waarbij hij zelf de aanval opzet en afmaakt. Natuurlijk is hij ook afhankelijk van zijn aanvoer, maar dat hij helemaal afhankelijk is van anderen vind ik dus niet kloppen.
..... comes great responsibility"
--==Forza PSV==-- --==Forza Nilis==--
I Shot Her Above The Kneecap, She Can Still Walk - Jack Bauer
pi_31458930
Tegen leuke clubjes als Zwolle kon ie dat, Europees en internationaal nooit.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_31458968
quote:
Op zaterdag 15 oktober 2005 12:24 schreef methodmich het volgende:
Tegen leuke clubjes als Zwolle kon ie dat, Europees en internationaal nooit.
Nooit is niet waar, Tegen Man U scoorde hij vanuit een actie. Maar het is wel zo, dat dat niet al te vaak is voorgekomen op dat niveau
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
pi_31458993
In de UEFA Cup scoorde hij genoeg
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  zaterdag 15 oktober 2005 @ 14:28:50 #158
44470 ErikT
Lekker PSV!
pi_31461881
quote:
Op zaterdag 15 oktober 2005 12:27 schreef fernando_redondo het volgende:
In de UEFA Cup scoorde hij genoeg
1 per wedstrijd laatste seizoen.
Yeah, well, that's just, like, your opinion, man.
3 weken sterren kijken in augustus: www.iayc.org
pi_31462526
Daarvoor ook of close
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_31462799
PAOK 2 wedstrijden - 2 goals
Parma 2 wedstrijden - 1 goal
Kaiserlautern 2 wedstrijden - 0 goals
Leeds 2 wedstrijden - o goals (1 invalbeurt)
Feyenoord 2 wedstrijden - 1 goal
Perugia 2 wedstrijden - 2 goals
Auxerre 2 wedstrijden - 2 goals (1 keer gewisseld)
NUFC 2 wedstrijden - 2 goals

16 wedstrijden - 10 goals
pi_31462962
quote:
Op zaterdag 15 oktober 2005 15:18 schreef fernando_redondo het volgende:
PAOK 2 wedstrijden - 2 goals
Parma 2 wedstrijden - 1 goal
Kaiserlautern 2 wedstrijden - 0 goals
Leeds 2 wedstrijden - o goals (1 invalbeurt)
Feyenoord 2 wedstrijden - 1 goal
Perugia 2 wedstrijden - 2 goals
Auxerre 2 wedstrijden - 2 goals (1 keer gewisseld)
NUFC 2 wedstrijden - 2 goals

16 wedstrijden - 10 goals
Dat hij scoort daar valt niet over te discussieren, maar waar het over ging was de manier waarop Mateja scoort.

Op aangeven van medespelers (voornamelijk intikkertjes) of op eigen kracht, dus een individuele actie (denk dan aan zijn goals tegen Man U en ADO)
pi_31463032
Goals van Kezza waren zowiezo het product van goed samenspel van zijn medespelers
pi_31468043
Het is geen schande om een intikkertjesspits te zijn hoor. Zie ook Ruud.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_31468482
Parma, Leeds, Perugia, NUFC, Feyenoord...
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_37066643
Hij heeft er al 7 inliggen
  dinsdag 18 april 2006 @ 17:15:41 #166
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_37066749
Ik geloof nog steeds wel dat hij een veel scorende spits kan worden bij Atletico! Hij krijgt dit jaar nog zoveel kansen.. het zit hem gewoon niet mee. Bij PSV trapte die 3 seizoenen achter elkaar elke kleine kans erin.. waarom zou die dat nu niet meer kunnen?
"En esta fabrica, en este Estadio, hicimos realidad todos nuestros sueños" Alfredo Di Stefano
  dinsdag 18 april 2006 @ 17:18:54 #167
122446 Corksterr
AFC Ajax till I die.
pi_37066854
Spitsen als Kezman zijn uiterst nuttig voor een team. Staat altijd op de goeie plek op het juiste moment. Dat hij voornamelijk intikkertjes heeft is ook deels aan zichzelf te danken. Hij zorgt dat hij op die plek staat, waar hij alleen nog maar het beslissende tikje hoeft te geven. Dat is de plek waar een team wil dat de spits zich tijdens een aanval bevindt. Wanneer je als spits scoort uit individuele acties en nauwelijks uit intikkers, betekent dat vooral dat je 1 geen goeie aansluiting krijgt van je team en je het zelf moet oplossen of 2 dat je je constant op de foute plek bevindt om de bal eenvoudig te kunnen afwerken.

Inzaghi heeft ook vrijwel intikkers, maar ga niet beweren dat dat geen klassespits is.
Wie zijn billen brandt, mag blij zijn dat hij niet andersom stond.
pi_37066918
quote:
Op dinsdag 18 april 2006 17:15 schreef jojomen4 het volgende:
Ik geloof nog steeds wel dat hij een veel scorende spits kan worden bij Atletico! Hij krijgt dit jaar nog zoveel kansen.. het zit hem gewoon niet mee. Bij PSV trapte die 3 seizoenen achter elkaar elke kleine kans erin.. waarom zou die dat nu niet meer kunnen?
omdat de tegenstander wat beter is dan een doorsnee club uit de HCE ? hij heeft op het hoogste platform voor PSV weinig laten zien.
  dinsdag 18 april 2006 @ 17:22:04 #169
122446 Corksterr
AFC Ajax till I die.
pi_37066961
quote:
Op dinsdag 18 april 2006 17:20 schreef Chadi het volgende:

[..]

omdat de tegenstander wat beter is dan een doorsnee club uit de HCE ? hij heeft op het hoogste platform voor PSV weinig laten zien.
Je krijgt bij een middenmotor natuurlijk ook een stuk minder scoringskansen dan bij een kampioensploeg. Bij een middenmotor 1 op 1 lopen of er 20-25 in schoppen per seizoen, dan ben je wel een erg goeie spits.
Wie zijn billen brandt, mag blij zijn dat hij niet andersom stond.
pi_37067098
quote:
Op dinsdag 18 april 2006 17:22 schreef Corksterr het volgende:

[..]

Je krijgt bij een middenmotor natuurlijk ook een stuk minder scoringskansen dan bij een kampioensploeg. Bij een middenmotor 1 op 1 lopen of er 20-25 in schoppen per seizoen, dan ben je wel een erg goeie spits.
In de HCE 1 op 1 lopen is een goede prestatie als je tegelijk buiten de HCE ook 1 op 2 of 1 op 3 kan lopen.
  dinsdag 18 april 2006 @ 17:38:06 #171
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_37067412
quote:
Op dinsdag 18 april 2006 17:20 schreef Chadi het volgende:

[..]

In Nederland maakte die wel prutskansjes.. in Spanje blijven die kansjes even moeilijk. Het zijn geen 1 op 1 situaties met verdedigers waar ik het over heb.
"En esta fabrica, en este Estadio, hicimos realidad todos nuestros sueños" Alfredo Di Stefano
pi_44260980
Rode kaart vandaag bij Ankaragucu tegen Fenerbahce.

Hoe doet ie het eigenlijk in Turkije? Iemand enig idee?
pi_44261056
Hij scoort regelmatig maar is geen vaste basisklant. Zijn belofte om te scoren tegen de grootste concurrent(Gal) heeft hij waar gemaakt dus hij zal wel effe krediet hebben.

Bij zijn tijd bij PSV had hij toch maar een keer rood? (ADO uit)
pi_44262239
Omdat ie in bescherming werd genomen telkens.
pi_44262266
Ja, echt man. Die verdedigers waren ook poeslief voor hem
pi_44271230
Je grote ster toch Diego
pi_44279135
Ja en nu?
pi_44304408
quote:
Op zaterdag 9 december 2006 17:23 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Ja en nu?
Nu nog steeds net zo waardeloos ..
pi_44307892
Hoeveel prijzen heeft konijn gewonnen?
pi_44311831
geen basisplaats bij fehnerbadje ja dan gaat 't lekker met je
pi_46692278
Niemand gehoord wat hij bij AZ uit heeft gedaan?

Na de wedstrijd was meneer zo kwaad, dat hij het fotolijstje van Bosman kapot sloeg en daardoor een grote bloedspetter op de muur veroorzaakte. Moet een diepe wond geweest zijn. Schade was enkele 100'en euro's.
pi_46692377
Tijden gaan voorbij, maar de passie blijft!
Winnaar Serie A-toto 2008-2009
Ja, eind april 2007, de mooiste dag van heel m'n leven!
En daarom zing ik nu, bedankt Phillip Cocu!
  maandag 26 februari 2007 @ 15:48:06 #184
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_46697305
quote:
Op maandag 26 februari 2007 13:22 schreef BliksemSchigt het volgende:
Niemand gehoord wat hij bij AZ uit heeft gedaan?

Na de wedstrijd was meneer zo kwaad, dat hij het fotolijstje van Bosman kapot sloeg en daardoor een grote bloedspetter op de muur veroorzaakte. Moet een diepe wond geweest zijn. Schade was enkele 100'en euro's.
In Studio Voetbal liet Jack van Gelder weten te hebben gebeld met Kezman achteraf.
Die had al via de Salazar bij PSV geregeld dat hij alles zou vergoeden en had z'n excuses aangeboden.
pi_46698690
Als ik aan Mateja Kezman denk, denk ik toch vooral aan deze goal: http://www.youtube.com/watch?v=k3T3lXTGLhQ
pi_46698819
quote:
Op maandag 26 februari 2007 16:30 schreef Dr_Frickin_Evil het volgende:
Als ik aan Mateja Kezman denk, denk ik toch vooral aan deze goal: http://www.youtube.com/watch?v=k3T3lXTGLhQ
Blijft voor mij het hoogtepunt van Kezman bij PSV
PSV --- Chelsea FC --- Frank Lampard --- Heinz-Harald Frentzen --- Timo Glock
  maandag 26 februari 2007 @ 21:05:40 #187
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_46709596
Is toch een beetje geflopt in de top. Dacht zelf dat ie het wel zou redden maar hij legt ze er toch niet echt in. Vooral bij Chelsea en Atletico is die niet geslaagd.
pi_46709660
quote:
Op maandag 26 februari 2007 16:35 schreef mcyodogg het volgende:

[..]

Blijft voor mij het hoogtepunt van Kezman bij PSV
Of die goal tegen ADO
pi_46723669
quote:
Op maandag 26 februari 2007 16:30 schreef Dr_Frickin_Evil het volgende:
Z'n enige CL goal?

Idd geflopt in de top, hij denkt dat hij beter is dan hij in werkelijkheid is.
While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
pi_46732144
quote:
Op dinsdag 27 februari 2007 09:43 schreef zjroentje het volgende:

[..]

Z'n enige CL goal?

Idd geflopt in de top, hij denkt dat hij beter is dan hij in werkelijkheid is.
Hij scoorde ook tegen Galatasaray en Lazio.
PSV --- Chelsea FC --- Frank Lampard --- Heinz-Harald Frentzen --- Timo Glock
pi_46734068
Kezman moet terug naar PSV
pi_49049401
Kezza schiet Fener naar de titel.

Na de Nederlandse titel en de Engelse titel nu ook de Turkse titel

P.S. Joego titel ook?
pi_49049500
Ja, met Partizan in 1998/99.
pi_49049557
Das 4 uit 5 dus
pi_49049731
quote:
Op zaterdag 5 mei 2007 22:59 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Kezza schiet Fener naar de titel.
6 goals uit 21 wedstrijden.
pi_49049745
Wel goals tegen de nummer 2 en 3
pi_49049933
quote:
Op zaterdag 5 mei 2007 23:14 schreef DiegoArmandoMarado... het volgende:
Dus als Jeffrey Vlug een keer scoort tegen PSV, een keer tegen Ajax en verder niet, dan is het een topspits?
pi_49049992
quote:
Op zaterdag 5 mei 2007 23:14 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Is het niks voor PSV om terug te halen? beter dan Lazovic denk ik zo.

Heeft ie nog ruzie met Zico?
pi_49049998
quote:
Op zaterdag 5 mei 2007 23:23 schreef Kadoc het volgende:

[..]

Dus als Jeffrey Vlug een keer scoort tegen PSV, een keer tegen Ajax en verder niet, dan is het een topspits?
Je leest dingen die er niet staan.

Ik zou naar een doktor gaan, gaat niet goed zo met je
pi_49050019
quote:
Op zaterdag 5 mei 2007 23:26 schreef Radegast het volgende:

[..]

Is het niks voor PSV om terug te halen? beter dan Lazovic denk ik zo.

Heeft ie nog ruzie met Zico?
Hij is beter dan Lazovic ja
pi_49050038
quote:
Op zaterdag 5 mei 2007 23:26 schreef DiegoArmandoMarado... het volgende:

[..]

Je leest dingen die er niet staan.

Ik zou naar een doktor gaan, gaat niet goed zo met je
Zal het doen.
pi_49050051
Ik zou happy zijn met een aanval met Kone - Kezman en Farfan. Dan heb je al 70 goals te pakken
pi_53159988
Iemand die nog wel is zijn geweldig track Zorana luistert?

Kezman .
  vrijdag 14 september 2007 @ 01:06:37 #204
75556 erkel
back from Dagestan
pi_53162118
Één van de meest overschatte spelers van de laatste jaren.
Weisst
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')