Hij schoot er anders wel iets van 30 in, dat zie ik weinig spitsen in de HCE doen nu. Waardeloos is hij zeker niet, Chelsea is alleen te hoog gegrepen.quote:Op zaterdag 30 april 2005 23:13 schreef Hertog_Martin het volgende:
enige wat hij kon was op de goede plek staanin de 16 meter en dan simpel intikken, een balletjeswachter
hem hem altijd waardeloos gevonden, van die 100 goals bij psv was er geen een mooi van, allemaal intikkertjes en dan met die duimen zo naar achterwijzen van 'neem me van achter ooh ja'
Je hóeft niet te reageren hoor. Kezman heeft genoeg mooie goals gemaakt, maar die zie jíj dan weer niet.quote:Op zaterdag 30 april 2005 23:13 schreef Hertog_Martin het volgende:
enige wat hij kon was op de goede plek staanin de 16 meter en dan simpel intikken, een balletjeswachter
hem hem altijd waardeloos gevonden, van die 100 goals bij psv was er geen een mooi van, allemaal intikkertjes en dan met die duimen zo naar achterwijzen van 'neem me van achter ooh ja'
Geremi en Parker kennen hun beperkingen, Kezman kennelijk nog niet....quote:Op zondag 1 mei 2005 15:57 schreef methodmich het volgende:
Het artikel in VI was wel een onvervalste tranentrekker van Mateja. Je kreeg bijna medelijden. Al vind ik het nog wel in hem te prijzen dat hij een zuur gezicht trekt, waar Geremi en Parker nog vrolijk lachen.
Heeft ie zo weinig gescoord?quote:Birmingham boss Steve Bruce could move for Chelsea midfielder Mateja Kezman. (Daily Express)
Nou, Mateja is toch echt wel beter dan die botte boer van een Heskey.....quote:Op vrijdag 10 juni 2005 17:05 schreef methodmich het volgende:
Birmingham wordt al een tijdje genoemd. Kan ie mooi achter Heskey en eventueel Pandiani (als die blijft) op de bank zitten.
Geloof dat hij aardig werd weggehoond in Liverpool?quote:Op woensdag 15 juni 2005 14:42 schreef methodmich het volgende:
Engelsen houden van spierbundelspitsen als Heskey.
Kezman is gehaald om juist een koppel te vormen met Torres.quote:Op woensdag 29 juni 2005 15:56 schreef methodmich het volgende:
Als Fernando Torres blijft, voorzie ik weinig speeltijd...
volgens de bbc alleen neit zo veel als hier staat vermeldt.quote:Op woensdag 29 juni 2005 15:43 schreef rubbereend het volgende:
wow Chelsea heeft zelfs nog winst gemaakt op Kezman
nou ja is de bus iig al voor een stukje betaaldquote:Op woensdag 29 juni 2005 16:57 schreef ChAoZ het volgende:
[..]
volgens de bbc alleen neit zo veel als hier staat vermeldt.
5.3 m pond ipv 5 m pond.
Is ruim 400.000 euro winst
quote:Op zondag 18 september 2005 23:43 schreef Zapper het volgende:
Kezman heeft zojuist met zijn nieuwe club Athletico Madrid landskampioen Barcelona verslagen.
Kezman scoorde de winnende 2-1![]()
Dit zou waar zijn als hij de goals ook zelf zou creeren ja.....quote:Op donderdag 13 oktober 2005 18:07 schreef Zapper het volgende:
En ook nog eens erg belangrjike goals, hij schiet S-M zo'n beetje in z'n eentje naar het WK
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |