op je hotmail... andere adressen heb ik niet van jouquote:Op vrijdag 25 maart 2005 14:27 schreef -PatrickO- het volgende:
Die heeft mail... Ik hoor er niet bij
Geef mij maar de schuldquote:Op vrijdag 25 maart 2005 14:27 schreef -PatrickO- het volgende:
Die heeft mail... Ik hoor er niet bij
quote:Op vrijdag 25 maart 2005 14:30 schreef MutZ het volgende:
[..]
op je hotmail... andere adressen heb ik niet van jou
quote:
Had je uberhaupt noordelingenquote:Op vrijdag 25 maart 2005 14:33 schreef Duderinnetje het volgende:
* Alle noorderlingen van d'r MSN aftieft *
Hè shit, nu heb ik alleen nog maar van die weirde barbo's in mijn lijst...
* Ook er in een rap tempo vanaf pleurt *
Wat een rust
quote:Op vrijdag 25 maart 2005 14:33 schreef Duderinnetje het volgende:
Wat een rust
Artyquote:
Zuid-Hollandersquote:Op vrijdag 25 maart 2005 14:33 schreef Duderinnetje het volgende:
Wat een rust
Je was gekenmerkt als ongewenste mailquote:
Doe je een beetje rustig met jezelf??quote:Op vrijdag 25 maart 2005 14:35 schreef Troel het volgende:
Ik ga nog even wat foto's maken en dan platliggen
En bedanktquote:Op vrijdag 25 maart 2005 14:37 schreef -PatrickO- het volgende:
[..]
Je was gekenmerkt als ongewenste mailWaarschijnlijk vanwege de titel...
Bedank Microsoft maar...quote:
Microsoft is er ook zat vanquote:Op vrijdag 25 maart 2005 14:40 schreef -PatrickO- het volgende:
[..]
Bedank Microsoft maar...Die maken het mogelijk...
*bedankmailtje gaat sturen aan microsoft...quote:Op vrijdag 25 maart 2005 14:40 schreef -PatrickO- het volgende:
[..]
Bedank Microsoft maar...Die maken het mogelijk...
*proest*quote:
Ik doe lief...quote:
quote:
*gniffel*quote:Op vrijdag 25 maart 2005 14:43 schreef MutZ het volgende:
[..]
Ik zeg al niets meer...
*weer rustig in bed kruipt en plat gaat liggen...
Ja, wrijf jij het ook nog maar eens lekker in dat ik me rustig moet houden terwijl dat niet m'n sterkste kant is...quote:
Hoe lang ga je dat volhouden...quote:Op vrijdag 25 maart 2005 14:43 schreef MutZ het volgende:
[..]
Ik zeg al niets meer...
*weer rustig in bed kruipt en plat gaat liggen...
Ehm... Daar doe ik maar even geen uitspraken over...quote:
Kan iemand het verdovingsgeweer pakkenquote:Op vrijdag 25 maart 2005 14:47 schreef MutZ het volgende:
[..]
Ja, wrijf jij het ook nog maar eens lekker in dat ik me rustig moet houden terwijl dat niet m'n sterkste kant is...
Does generaliserend over Arty, en niet over groningers in het algemeenquote:Op vrijdag 25 maart 2005 14:42 schreef -PatrickO- het volgende:
[..]
Ik doe lief...![]()
Arty is gewoon een strakke stijfkop...
daar zou ik nog maar niet zo zeker van zijn...quote:Op vrijdag 25 maart 2005 14:49 schreef -PatrickO- het volgende:
[..]
Kan iemand het verdovingsgeweer pakkenZe stribbelt nogal tegen... Doe maar 10 keer de normale hoeveelheid...
that should keep her down...
You ar so right... FLASH!!!!!!!!quote:Op vrijdag 25 maart 2005 14:51 schreef steviehouse het volgende:
wtf is een incrowed?
ik heb het gevoel dat je In Crowd bedoelde?
Arty maakt onderdeel uit van de populatie... Dus als ik generaliserend ben over Arty, zal dat al heel snel overslaan op de rest van de populatie...quote:Op vrijdag 25 maart 2005 14:50 schreef Renesite het volgende:
[..]
Does generaliserend over Arty, en niet over groningers in het algemeen
Okay we passen de hoeveelheid aan... Denk je maar in dat er een kudde olifanten staat die je af wil knallen... Hunt on...quote:Op vrijdag 25 maart 2005 14:52 schreef MutZ het volgende:
[..]
daar zou ik nog maar niet zo zeker van zijn...
Ok, ik zal me rustig gaan houden... jij wint...quote:Op vrijdag 25 maart 2005 14:54 schreef -PatrickO- het volgende:
[..]
Okay we passen de hoeveelheid aan... Denk je maar in dat er een kudde olifanten staat die je af wil knallen... Hunt on...
Met een beetje geluk weet Flash zich los te maken uit de drukke *kuch* *kuch* werkzaamheden die hij heeft, en kan hij even de tijd vinden om de TT aan te passen...quote:Op vrijdag 25 maart 2005 14:54 schreef steviehouse het volgende:
[..]
Its my language so I sure hope I'm right![]()
Ik zeg het wel ff tegen hem...quote:Op vrijdag 25 maart 2005 14:56 schreef -PatrickO- het volgende:
[..]
Met een beetje geluk weet Flash zich los te maken uit de drukke *kuch* *kuch* werkzaamheden die hij heeft, en kan hij even de tijd vinden om de TT aan te passen...
quote:Op vrijdag 25 maart 2005 14:56 schreef MutZ het volgende:
[..]
Ok, ik zal me rustig gaan houden... jij wint...
Als het je te veel wordt, ga je mij maar afzeiken...quote:Op vrijdag 25 maart 2005 14:58 schreef es70 het volgende:
Zeg MutZ... Dat mailtje hè... Is het ook goed als ik een trein ga knuffelen als het me teveel word? Die FAQ's maken het ook niet echt veel makkelijker. Doe ff dit, en dan doe je dat... en na 4 regels wil ik al gaan gillen.
IK BEN NIET EEN STIJFKOPquote:Op vrijdag 25 maart 2005 14:53 schreef -PatrickO- het volgende:
[..]
Arty maakt onderdeel uit van de populatie... Dus als ik generaliserend ben over Arty, zal dat al heel snel overslaan op de rest van de populatie...Stijfkopje = Noordelingen... Strak = Arty... Gecombineerd is eigenlijk alleen generaliserend over Arty...
![]()
Hè bahquote:Op vrijdag 25 maart 2005 14:59 schreef -PatrickO- het volgende:
[..]
Als het je te veel wordt, ga je mij maar afzeiken...
Echt wel... Oh... Enne... Je CAPSLOCK toets staat aan...quote:
Oh ja shit... te laatquote:
quote:Op vrijdag 25 maart 2005 14:59 schreef MutZ het volgende:
[..]![]()
Ik weet alleen nog niet voor hoelang jij wint...
Als het niet lukt, dan mag je me ook ff op msn aanspreken hoor...quote:Op vrijdag 25 maart 2005 14:58 schreef es70 het volgende:
Zeg MutZ... Dat mailtje hè... Is het ook goed als ik een trein ga knuffelen als het me teveel word? Die FAQ's maken het ook niet echt veel makkelijker. Doe ff dit, en dan doe je dat... en na 4 regels wil ik al gaan gillen.
Je mag me ook knuffelen, maar dat lijkt me een minder strak plan...quote:
Ja godver ik moet werken jaquote:
Hoe lang moet je rust houdenquote:
quote:Op vrijdag 25 maart 2005 15:00 schreef -PatrickO- het volgende:
[..]
Echt wel... Oh... Enne... Je CAPSLOCK toets staat aan...
Da's vast prettiger dan een trein knuffelenquote:Op vrijdag 25 maart 2005 15:01 schreef -PatrickO- het volgende:
[..]
Je mag me ook knuffelen, maar dat lijkt me een minder strak plan...
Gierig zeg!quote:Op vrijdag 25 maart 2005 15:02 schreef es70 het volgende:
[..]
Da's vast prettiger dan een trein knuffelen. We hebben hier niet eens een trein
.
quote:
quote:MutZ hack mijn account ff anders?
Geef de gegevens maar...quote:Op vrijdag 25 maart 2005 15:01 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja godver ik moet werken ja
MutZ hack mijn account ff anders?
De NS zetelt toch in Utrecht en niet in Zeelandquote:
I knew itquote:
Zie je wel? Ze kan onder mijn account postenquote:
Strak en stijfquote:Op vrijdag 25 maart 2005 14:53 schreef -PatrickO- het volgende:
[..]
Arty maakt onderdeel uit van de populatie... Dus als ik generaliserend ben over Arty, zal dat al heel snel overslaan op de rest van de populatie...Stijfkopje = Noordelingen... Strak = Arty... Gecombineerd is eigenlijk alleen generaliserend over Arty...
![]()
Ik dacht dat ik geen mailtje had gehad...quote:
Die heb ik in het verleden al wel eens gehadquote:Op vrijdag 25 maart 2005 15:02 schreef -PatrickO- het volgende:
[..]
Hoe lang moet je rust houdenAnders kan ik misschien wel ergens een tijdelijk ban aanvragen...
![]()
![]()
Rustig is bij jou een compleet ander begrip dan voor de rest van Nederland, is het nietquote:Op vrijdag 25 maart 2005 15:06 schreef MutZ het volgende:
[..]
Die heb ik in het verleden al wel eens gehadMaar ik moet me rustig houden totdat het weer wat beterder gaat...
O, nou uhh, okequote:Op vrijdag 25 maart 2005 15:06 schreef -PatrickO- het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik geen mailtje had gehad...
nee, ik was niet in mijn immense ego aangetast...![]()
Ja, dat kan ongetwijfeld...quote:
quote:Op vrijdag 25 maart 2005 15:08 schreef Duderinnetje het volgende:
Zal ik gewoon alvast gaan avond eten? Heb trek....
Ja ik doe hetSpeklap & rode kool
Wat een mooi woord, placidequote:Op vrijdag 25 maart 2005 15:08 schreef -PatrickO- het volgende:
[..]
Rustig is bij jou een compleet ander begrip dan voor de rest van Nederland, is het niet
-knipperdeknip-
rus·tig1 (bn.)
placide
Neuh...quote:Op vrijdag 25 maart 2005 15:08 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
O, nou uhh, oke![]()
Wil je nog meer mail ?
Ja duh, die zitten er in natuurlijk!quote:Op vrijdag 25 maart 2005 15:09 schreef -PatrickO- het volgende:
[..]![]()
doe er dan tenminste nog appeltjes bij...
Nee, ik heb geen ADHD, maar ik kan gewoon niet een hele dag rustig plat blijven liggen... Ik word dan helemaal gek van mezelf...quote:Op vrijdag 25 maart 2005 15:08 schreef -PatrickO- het volgende:
[..]
Rustig is bij jou een compleet ander begrip dan voor de rest van Nederland, is het niet
rus·tig1 (bn.)
1 niet of weinig in beweging => kalm, statisch; <=> onrustig
2 niet haastig, druk of zenuwachtig => apollinisch, bedaard, kalm, kalmpjes, kalmweg, koest, placide, stil; <=> haastig
3 zonder veel geluid, stil
4 ongestoord
Of heb je gewoon ADHD
quote:Op vrijdag 25 maart 2005 15:08 schreef Duderinnetje het volgende:
Zal ik gewoon alvast gaan avond eten? Heb trek....
Ja ik doe hetSpeklap & rode kool
Dat zijn ze toch allemaal bij GCquote:Op vrijdag 25 maart 2005 15:12 schreef Renesite het volgende:
Ik ben totaaaal placide
MutZ niet...quote:
quote:
quote:Op vrijdag 25 maart 2005 15:14 schreef -PatrickO- het volgende:
[..]
MutZ niet...Dude ook niet... Lula ook niet... Hmmm... Hier zie ik een verband... Mannen zijn rustig, vrouwen zijn opgewonde standjes...
![]()
check profiel: Ja ik ben een vrouwquote:Op vrijdag 25 maart 2005 15:14 schreef -PatrickO- het volgende:
[..]
.. Mannen zijn rustig, vrouwen zijn opgewonde standjes...![]()
mannenquote:Op vrijdag 25 maart 2005 15:17 schreef it_was_me het volgende:
[..]
check profiel: Ja ik ben een vrouw![]()
Maar ik ben geen opgewonden standjealleen als mijn man erbij is
![]()
mag dat wel?quote:Op vrijdag 25 maart 2005 15:05 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zie je wel? Ze kan onder mijn account posten
quote:Op vrijdag 25 maart 2005 15:12 schreef Renesite het volgende:
Ik ben totaaaal placide
quote:
Was die al...quote:
Stijfkopjes zijn niet flexibel genoeg om door te draaien...quote:
Hm , opletten dus. Dadelijk breekt hij!quote:Op vrijdag 25 maart 2005 15:26 schreef -PatrickO- het volgende:
[..]
Stijfkopjes zijn niet flexibel genoeg om door te draaien...![]()
Ik nu al 3 maanden en 1 weekquote:
quote:
Ik vind het anders behoorlijk snel gaan...quote:
dat had ik niet van je verwacht. als je je geregeld matig voelt, gaat t toch traag. bij mij wel iig. dacht dat t met jouw "gedoe" ook niet zo vlot voelt.quote:Op vrijdag 25 maart 2005 15:30 schreef MutZ het volgende:
[..]
Ik vind het anders behoorlijk snel gaan...
Als je het zo bekijkt wel ja... Op dat gebied gaat de tijd ontzettend traag... Maar ik had het over dat ik alweer 3 maanden met fles heb... op dat gebied gaat de tijd ontzettend snel...quote:Op vrijdag 25 maart 2005 15:33 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
dat had ik niet van je verwacht. als je je geregeld matig voelt, gaat t toch traag. bij mij wel iig. dacht dat t met jouw "gedoe" ook niet zo vlot voelt.
Allang weekendquote:Op vrijdag 25 maart 2005 15:33 schreef -PatrickO- het volgende:
Bijna weekend...![]()
als bepaalde mensen tenminste wat sneller zouden werken...
Hm.....help even mee zijn ze allemaal eerder klaar, ofzo?quote:Op vrijdag 25 maart 2005 15:33 schreef -PatrickO- het volgende:
Bijna weekend...![]()
maar je voelt de tijd toch als geheel verstrijken en niet op het ene gebied snel en op t andere traagquote:Op vrijdag 25 maart 2005 15:34 schreef MutZ het volgende:
[..]
Als je het zo bekijkt wel ja... Op dat gebied gaat de tijd ontzettend traag... Maar ik had het over dat ik alweer 3 maanden met fles heb... op dat gebied gaat de tijd ontzettend snel...
Andere vestiging...quote:Op vrijdag 25 maart 2005 15:35 schreef it_was_me het volgende:
[..]
Hm.....help even mee zijn ze allemaal eerder klaar, ofzo?![]()
Geverfd rood? Weinig kans, maar het gebruik van cremespoeling lost de rode kleur wel op.quote:Op vrijdag 25 maart 2005 15:49 schreef es70 het volgende:
Ik ga mijn haar verven vanavond.
Nee, niet blond...Dat ligt teveel voor de hand
.
Ik hoop dat het iets doet op het giftige rood dat ik nu heb...
Geverfd rood ja, maar ik heb een donkerdere kleur gehaaldquote:Op vrijdag 25 maart 2005 15:51 schreef it_was_me het volgende:
[..]
Geverfd rood? Weinig kans, maar het gebruik van cremespoeling lost de rode kleur wel op.
*Zich totaal niet aangesproken voeltquote:Op vrijdag 25 maart 2005 15:33 schreef -PatrickO- het volgende:
Bijna weekend...![]()
Waarom niet langs de huisartsquote:Op vrijdag 25 maart 2005 15:59 schreef Troel het volgende:
Het gaat dus helemaal mis met mijn rug
Ik sta echt op het punt om gewoon naar het ziekenhuis te gaan
Ik vind de tijd over het algemeen best traag gaan, maar als ik terugkijk, dan heb ik wel zoiets van: woh, al 3 maanden...quote:Op vrijdag 25 maart 2005 15:36 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
maar je voelt de tijd toch als geheel verstrijken en niet op het ene gebied snel en op t andere traag
ik heb iig altijd een homogeen tijdsgevoel.
mijn huisarts is er nooit op vrijdagmiddagquote:
Troel, dat klinkt niet gezond... Is huisarts geen optie??quote:Op vrijdag 25 maart 2005 15:59 schreef Troel het volgende:
Het gaat dus helemaal mis met mijn rug
Ik sta echt op het punt om gewoon naar het ziekenhuis te gaan
Andere huisarts??quote:Op vrijdag 25 maart 2005 16:04 schreef Troel het volgende:
[..]
mijn huisarts is er nooit op vrijdagmiddag
Als ze op het ziekenhuis bekend is, dan heb je een betere kans dat ze daar goed geholpen wordt, dan dat een nieuwe huisarts haar eerst moet "onderzoeken"...quote:
Bekend op het ziekenhuis ben ik nietquote:Op vrijdag 25 maart 2005 16:08 schreef -PatrickO- het volgende:
[..]
Als ze op het ziekenhuis bekend is, dan heb je een betere kans dat ze daar goed geholpen wordt, dan dat een nieuwe huisarts haar eerst moet "onderzoeken"...
Ja, maar mss dat er 'vaste' vervanging is qua huisarts en dat die ook 'bekend' is...quote:Op vrijdag 25 maart 2005 16:08 schreef -PatrickO- het volgende:
[..]
Als ze op het ziekenhuis bekend is, dan heb je een betere kans dat ze daar goed geholpen wordt, dan dat een nieuwe huisarts haar eerst moet "onderzoeken"...
Al weekend heeftquote:Op vrijdag 25 maart 2005 16:14 schreef Dr_Flash het volgende:
Nog een kwartiertje
[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] Here comes the weekend [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
Hoi speedyquote:
Hoi mutzquote:
Hoor ik een feestje aankomenquote:Op vrijdag 25 maart 2005 16:20 schreef Shinadul het volgende:
Mijn weekend is ook al weer lekker bezig.
Ik heb al veel nuttige dingen gedaan
- Lampjes halen voor degenene die kapot zijn
- lekker boodschappen, alleen de weekendboodschappen nog niet.
Ehhh had ik al bier gezegd
Bierquote:Op vrijdag 25 maart 2005 16:20 schreef Shinadul het volgende:
Mijn weekend is ook al weer lekker bezig.
Ik heb al veel nuttige dingen gedaan
- Lampjes halen voor degenene die kapot zijn
- lekker boodschappen, alleen de weekendboodschappen nog niet.
Ehhh had ik al bier gezegd
Dan zal je merken dat het rood er na ong. 4 weken weer heel duidelijk doorkomt. Maar als je cremespoeling gebruikt vervaagd het rood ook en is het "weg" na een paar maanden. ( Of het is er tegen die tijd uitgeknipt).quote:Op vrijdag 25 maart 2005 15:53 schreef es70 het volgende:
[..]
Geverfd rood ja, maar ik heb een donkerdere kleur gehaald. Nu het weer wat mooier wordt (en idd de cremespoeling) word rood me veel te snel vaal
.
quote:Op vrijdag 25 maart 2005 16:28 schreef it_was_me het volgende:
Prettig Paasweekend voor al diegene die nu vrij zijn. En voor diegene die nog moeten werken: Kop op jullie vrije weekend komt ook.![]()
fijn paasweekendquote:Op vrijdag 25 maart 2005 16:30 schreef -PatrickO- het volgende:
Leute... Auf wiederschnitzel...Tot volgende week dinsdag...
Geniet van je weekendquote:Op vrijdag 25 maart 2005 16:30 schreef -PatrickO- het volgende:
Oh jij fokt alleen op je werk?quote:Op vrijdag 25 maart 2005 16:30 schreef -PatrickO- het volgende:
Mijn verjaardag is een uur korter dan gebruikelijkquote:Op vrijdag 25 maart 2005 16:30 schreef it_was_me het volgende:
[..]
tnxs![]()
het is alleen een uur korter dan gebruikelijk
Oh ja, de klok gaat een uur vooruit... das waar ook..quote:Op vrijdag 25 maart 2005 16:30 schreef it_was_me het volgende:
[..]
tnxs![]()
het is alleen een uur korter dan gebruikelijk
Ik heb daar ook regelmatig last van. Ik ben as woensdag jarigquote:Op vrijdag 25 maart 2005 16:31 schreef Shinadul het volgende:
[..]
Mijn verjaardag is een uur korter dan gebruikelijk![]()
Arme jijquote:Op vrijdag 25 maart 2005 16:31 schreef Shinadul het volgende:
[..]
Mijn verjaardag is een uur korter dan gebruikelijk![]()
oke ik ben van de partijquote:Op vrijdag 25 maart 2005 16:32 schreef Shinadul het volgende:
[..]
Zondag, bij mij thuis ... hoelaat: de hele dag
Waar woont jouw huis??quote:Op vrijdag 25 maart 2005 16:32 schreef Shinadul het volgende:
[..]
Zondag, bij mij thuis ... hoelaat: de hele dag
Ik krijg er ook maar 1, dus dat is zeker een significant verschilquote:Op vrijdag 25 maart 2005 16:32 schreef MutZ het volgende:
[..]
Arme jij
Voordeel: gemiddeld krijg je meer cadeautjes per uur
Ik kom er zo aanquote:
ook alvast gefeliciteerdquote:Op vrijdag 25 maart 2005 16:32 schreef it_was_me het volgende:
[..]
Ik heb daar ook regelmatig last van. Ik ben as woensdag jarig
quote:Op vrijdag 25 maart 2005 16:32 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik kom er zo aan
Nu naar huis en WEEKEND
Almere is grootquote:
190.000 inwoners of iets dergelijks.quote:
Daar kom ik ook op loopafstand van te wonenquote:Op vrijdag 25 maart 2005 16:36 schreef Shinadul het volgende:
[..]
190.000 inwoners of iets dergelijks.
Ik woon op loopafstand van de media-markt en de nieuwe Bioscoop![]()
Welke kant van het centrum? Ik woon in Stedenwijkquote:Op vrijdag 25 maart 2005 16:37 schreef MutZ het volgende:
[..]
Daar kom ik ook op loopafstand van te wonen
Nee, we krijgen een mediamarkt + nieuwe bios in Alphenquote:Op vrijdag 25 maart 2005 16:37 schreef Shinadul het volgende:
[..]
Welke kant van het centrum? Ik woon in Stedenwijk
Ah vandaarquote:Op vrijdag 25 maart 2005 16:38 schreef MutZ het volgende:
[..]
Nee, we krijgen een mediamarkt + nieuwe bios in Alphen
Nee, dat weet ik... Maar nu is de mediamarkt in utrecht over het algemeen de pineut, dus alleen de locatie zal verschuiven...quote:Op vrijdag 25 maart 2005 16:39 schreef Shinadul het volgende:
[..]
Ah vandaarTis alleen niet goed voor je portomonee
Wij krijgen een mediamarkt in Eindhoven. Is die nu echt zo goedkoop of valt dat ook wel weer mee en is het grote voordeel van de mediamarkt dat ze zoveel keus zouden hebben?quote:Op vrijdag 25 maart 2005 16:40 schreef MutZ het volgende:
[..]
Nee, dat weet ik... Maar nu is de mediamarkt in utrecht over het algemeen de pineut, dus alleen de locatie zal verschuiven...
Mediamarkt heeft niet eens zo heel veel keus vind ik, alleen populaire dingen. Maar wat ze hebben is inderdaad goedkoopquote:Op vrijdag 25 maart 2005 16:44 schreef it_was_me het volgende:
[..]
Wij krijgen een mediamarkt in Eindhoven. Is die nu echt zo goedkoop of valt dat ook wel weer mee en is het grote voordeel van de mediamarkt dat ze zoveel keus zouden hebben?
Over het algemeen scheelt het wel een paar euro op een cd... En de keus die ze hebben is enorm...quote:Op vrijdag 25 maart 2005 16:44 schreef it_was_me het volgende:
[..]
Wij krijgen een mediamarkt in Eindhoven. Is die nu echt zo goedkoop of valt dat ook wel weer mee en is het grote voordeel van de mediamarkt dat ze zoveel keus zouden hebben?
Erg goed, nog maar 2 dagen en dan feestquote:Op vrijdag 25 maart 2005 16:44 schreef leonieke het volgende:
En*al wegduikend voor boze blikken* twee weken vakantie
![]()
![]()
Hoe gaat het hier?![]()
2 wekenquote:Op vrijdag 25 maart 2005 16:44 schreef leonieke het volgende:
En*al wegduikend voor boze blikken* twee weken vakantie
![]()
![]()
Hoe gaat het hier?![]()
Nu haal ik gewoon een paar cd's per keer...quote:Op vrijdag 25 maart 2005 16:44 schreef Shinadul het volgende:
Ach, op loopafstand wonen verlaagt toch de drempel enorm ,dus dan gaat het harder
Qua dvd's hebben ze erg veel...quote:Op vrijdag 25 maart 2005 16:45 schreef Shinadul het volgende:
[..]
Mediamarkt heeft niet eens zo heel veel keus vind ik, alleen populaire dingen. Maar wat ze hebben is inderdaad goedkoop
Ik weet niet wanneer ze hier openen...quote:Op vrijdag 25 maart 2005 16:47 schreef it_was_me het volgende:
Oke 2 verschillende meningen over de mediamarkt. Ik ben benieuwd. Volgens mij openen ze hier na de zomer.
Mjaquote:Op vrijdag 25 maart 2005 16:47 schreef MutZ het volgende:
[..]
2 weken
Hier gaat het redelijk... Beetje hyper, maar dat kan ik niet kwijt omdat ik me rustig moet houden... Daarnaast nog aardig wat pijn...
Heb je m'n mailtje gezien??
Dank je wel... Ik ga de 20ers nu toch echt permanent achter mij laten. Ik zie zelfs grijze harenquote:
quote:
Dat wist ik op dat moment nog nietquote:Op vrijdag 25 maart 2005 16:50 schreef it_was_me het volgende:
[..]
Nee hoor het was een quintet geworden
hier in Almere vind ik het wel tegenvallen. Ze hebben inderdaad veel verschillende titels, maar dat komt omdat zowat elke oudere populaire film ook nog te vinden is. Films die echter nooit populair zijn geweest vind je er niet.quote:
Maar toch vind je paasvakantie helemaal niet erg...quote:Op vrijdag 25 maart 2005 16:51 schreef leonieke het volgende:
[..]
Mjapaasvakantie voor de leerlingen.. ik heb er ook niet voor gekozen hoor
![]()
En mailtje gezien, vroeg me al af hoe je mijn emailadres had gevonden![]()
En hyper in het hoofd of gewoon helemaal hyper?
Hoeft niet, mag welquote:Op vrijdag 25 maart 2005 16:52 schreef leonieke het volgende:
Moet ik trouwens antwoorden op die mail?
Daar heb je dan mss weer gelijk in... Dat weet ik niet...quote:Op vrijdag 25 maart 2005 16:54 schreef Shinadul het volgende:
[..]
hier in Almere vind ik het wel tegenvallen. Ze hebben inderdaad veel verschillende titels, maar dat komt omdat zowat elke oudere populaire film ook nog te vinden is. Films die echter nooit populair zijn geweest vind je er niet.
Dat ga ik zeker doen...quote:Op vrijdag 25 maart 2005 16:55 schreef it_was_me het volgende:
[..]
ga door voor een kwartet kwartetten
Ik ben heel benieuwd wat ze hier gaan brengen. Heb nog nooit de moeite genomen om eens in Rotterdam binnen te lopen terwijl ik daar toch iedere week ben. Ik vond het wel prettig dat mijn cd die ik kwijt was daar gewoon nog te koop is. Ze hebben ook de cd's die niet meer actueel zijn.quote:Op vrijdag 25 maart 2005 16:54 schreef Shinadul het volgende:
[..]
hier in Almere vind ik het wel tegenvallen. Ze hebben inderdaad veel verschillende titels, maar dat komt omdat zowat elke oudere populaire film ook nog te vinden is. Films die echter nooit populair zijn geweest vind je er niet.
Word je pas 30? Dacht dat je ouder wasquote:Op vrijdag 25 maart 2005 16:53 schreef Shinadul het volgende:
[..]
Dank je wel... Ik ga de 20ers nu toch echt permanent achter mij laten. Ik zie zelfs grijze haren
Ik ken hem niet...quote:Op vrijdag 25 maart 2005 16:55 schreef Renesite het volgende:
Sim Tower is totaaaaal tof!
Wat is sim Tower?quote:Op vrijdag 25 maart 2005 16:55 schreef Renesite het volgende:
Sim Tower is totaaaaal tof!
Dude, jij bent gewoon oudquote:Op vrijdag 25 maart 2005 16:57 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Word je pas 30? Dacht dat je ouder was![]()
Broekie!![]()
Ik doe m'n bestquote:Op vrijdag 25 maart 2005 16:57 schreef it_was_me het volgende:
[..]
Jeuh de 3de Nog een! En je hebt echt een kwartet
Grrrrrrrrr net nietquote:Op vrijdag 25 maart 2005 16:59 schreef it_was_me het volgende:
Kwartet!
Jammer, niet dusquote:Op vrijdag 25 maart 2005 16:59 schreef it_was_me het volgende:
Kwartet!
quote:
31quote:Op vrijdag 25 maart 2005 16:57 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Word je pas 30? Dacht dat je ouder was![]()
Broekie!![]()
Het ging niet eens expressquote:Op vrijdag 25 maart 2005 17:00 schreef it_was_me het volgende:
[..]
Ja hoef je mij nog niet te gaan saboteren
Das helemaal oudquote:
Pffffffffff ik heb nog niet het vijfde deel zegquote:Op vrijdag 25 maart 2005 17:00 schreef MutZ het volgende:
Al meer dan 100 posts vandaag... Gaat echt niet goed
Nee hoor, het is maar net hoe oud je je voelt .... De anderen zien mij nog steeds als broekiequote:
Normaal zit ik ook niet zo hoog... vandaag is heel erg extreem... normaal ik zit ik rond de 30 / 40 posts...quote:Op vrijdag 25 maart 2005 17:01 schreef it_was_me het volgende:
[..]
Pffffffffff ik heb nog niet het vijfde deel zeg
100 per dagquote:Op vrijdag 25 maart 2005 17:00 schreef MutZ het volgende:
Al meer dan 100 posts vandaag... Gaat echt niet goed
Dat is waarquote:
lolquote:Op vrijdag 25 maart 2005 17:01 schreef Shinadul het volgende:
[..]
Nee hoor, het is maar net hoe oud je je voelt .... De anderen zien mij nog steeds als broekie
Ook alvast gefeliciteerdquote:Op vrijdag 25 maart 2005 17:02 schreef it_was_me het volgende:
[..]
En bedankt ! Ik word 43 as woensdag![]()
Je bent gewoon te lief voor haar leo... bij mij had ze er echt uitgestaan...quote:Op vrijdag 25 maart 2005 17:02 schreef leonieke het volgende:
Het gaat hier te vlug voor mij![]()
Hou eens rekening met een vermoeide leerkracht ja
Ahexcuses gekregen van de leeling die met een agenda achter mijn lieftallig hoofd had gesmeten
![]()
Maar ze mag toch nog haar straf van vijf bladzijden maken, maar dat heeft ze met een glimlach aanvaardt
Yep Rammen are the bestquote:Op vrijdag 25 maart 2005 17:03 schreef Shinadul het volgende:
[..]
Ook alvast gefeliciteerdRammen to the top
Ach, zolang ik aanbiedingen krijg van sales-figuren waar een max-leeftijd van 27 aanhangt vind ik het ook bestquote:
*opmerking insliktquote:Op vrijdag 25 maart 2005 17:02 schreef it_was_me het volgende:
[..]
En bedankt ! Ik word 43 as woensdag![]()
Op momenten zoals nu post het lekker door hoorquote:
Bewijs dudequote:Op vrijdag 25 maart 2005 17:02 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Dat is waar
Nog een geluk dat ik zo'n jong stralend ravissant knap uiterlijk heb
Mja ze is haar komen excuseren tijdens de speeltijd eh, ik geef enkel de maandag en de donderdag les aan haar dus ik kon ze niet meer buitengooienquote:Op vrijdag 25 maart 2005 17:04 schreef MutZ het volgende:
[..]
Je bent gewoon te lief voor haar leo... bij mij had ze er echt uitgestaan...
quote:
Oeeeh ik heb nog een hele mooi in mijn mobiele telefoon staan,quote:
Laten we het daar maar op houden...quote:Op vrijdag 25 maart 2005 17:05 schreef Shinadul het volgende:
[..]
MutZ is gewoon nog niet helemaal volwassen.... Kinderlijke onschuld heet zoiets
Mooi zoquote:Op vrijdag 25 maart 2005 17:05 schreef it_was_me het volgende:
[..]
*doet alsof ze hem niet gehoord heeft*
quote:Op vrijdag 25 maart 2005 17:05 schreef leonieke het volgende:
[..]
Mja ze is haar komen excuseren tijdens de speeltijd eh, ik geef enkel de maandag en de donderdag les aan haar dus ik kon ze niet meer buitengooien
Gewoon doenquote:Op vrijdag 25 maart 2005 17:05 schreef Shinadul het volgende:
[..]
Oeeeh ik heb nog een hele mooi in mijn mobiele telefoon staan,
Mag ik dude? mag ik mag ik? aah toe nou
quote:Op vrijdag 25 maart 2005 17:07 schreef it_was_me het volgende:
[..]
Vooruit dan! Vissen zijn ook wel aardig![]()
Volgens mij mag je er niet bewust op posten met alleen smiley's enzoquote:Op vrijdag 25 maart 2005 17:07 schreef Shinadul het volgende:
lekker kwartetten... maar ik dacht dat dat niet mocht?
Er mag zoveel nietquote:Op vrijdag 25 maart 2005 17:07 schreef Shinadul het volgende:
lekker kwartetten... maar ik dacht dat dat niet mocht?
Bijna iedereen hier zal dat bevestigenquote:
jij zou het goede voorbeeld moeten gevenquote:Op vrijdag 25 maart 2005 17:07 schreef MutZ het volgende:
kwartet??
Hmm,quote:Op vrijdag 25 maart 2005 17:09 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Bijna iedereen hier zal dat bevestigen
Moeder natuur heeft mij nu eenmaal een rank, strak lichaam, een perzikenhuidje, een volle bos lang blond glanzend haar, ogen om in te verdrinken en benen tot aan mijn oksels meegegeven. Ik kan het ook niet helpen....
O en pronte borsten ook nog. Zou ik bijna vergeten..
Weekend is altijd goedquote:
Ik en goede voorbeelden geven...quote:Op vrijdag 25 maart 2005 17:09 schreef D.Rose het volgende:
[..]
jij zou het goede voorbeeld moeten geven
Neee!!!!quote:Op vrijdag 25 maart 2005 17:05 schreef Shinadul het volgende:
[..]
Oeeeh ik heb nog een hele mooi in mijn mobiele telefoon staan,
Mag ik dude? mag ik mag ik? aah toe nou
Ach, die weet vast wel andere punten om mee te scoren...quote:Op vrijdag 25 maart 2005 17:10 schreef Shinadul het volgende:
[..]
Hmm,
Rank ... check
Perzikhuidje... check
Lang blond haar ... check
De rest laat ik over aan Arty, anders heeft ie geen punten meer over om mee te scoren
Jammerquote:Op vrijdag 25 maart 2005 17:13 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Neee!!!!![]()
Ik kan je wel een andere sturen. Die is tenminste toonbaar![]()
Deze is anders ook heel mooi hoor... lieve onschuldige oogjes, pruilmondje ....quote:Op vrijdag 25 maart 2005 17:13 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Neee!!!!![]()
Ik kan je wel een andere sturen. Die is tenminste toonbaar![]()
quote:Op vrijdag 25 maart 2005 17:13 schreef Shinadul het volgende:
[..]
Deze is anders ook heel mooi hoor... lieve onschuldige oogjes, pruilmondje ....
Nee, ik ga me gedragen...quote:
Je maakt ons nieuwsgierigquote:Op vrijdag 25 maart 2005 17:13 schreef Shinadul het volgende:
[..]
Deze is anders ook heel mooi hoor... lieve onschuldige oogjes, pruilmondje ....
Krijg je een afwasmachine??quote:Op vrijdag 25 maart 2005 17:15 schreef Shinadul het volgende:
[..]
Nee ik ga zo avondeten maken en voor een van de laatste keren zelf afwassen
dan is de verrassing er wel af...quote:Op vrijdag 25 maart 2005 17:17 schreef Shinadul het volgende:
[..]precies..... iemand had haar mond voorbijgepraat
quote:
Een afwasmachinequote:
Heb hem er al een gestuurd die minder debiel isquote:
tsssquote:
Niet geslaagd?quote:
Bierquote:
Zijn we het ook ergens NIET over eens?quote:
Steek jij die borstel van varkenshaar maar waar de zon niet schijnt... Enig idee hoeveel afwas dit gezin produceerd? Meer dan jij in een week, zeker weten...quote:Op vrijdag 25 maart 2005 17:42 schreef Dr_Flash het volgende:
Afwasmachine
nieuwerwetse luiigheid
nergens voor nodig
Sneller en goedkoper werkt
een borstel van Varkenshaar
Nou, ik wilde een broek en daar ben ik niet voor geslaagd en ik heb wel schoenen maar dat was niet wat ik in gedachten had, dus daar moet ik later nog maar eens voor gaan kijken, evenals die broekquote:
jij hebt zeker plastic bordjes bij je magnetronmaaltijdquote:Op vrijdag 25 maart 2005 17:39 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
tsss
Iedere keer dat ding uitruimen en weer inruimen? EN checken of alles wel schoon en droog is? Van de regen in de drup vind ik, zonde van het geld. En zo'n ding VREET stroom. Geef mij maar een goeie borstel
Waarom koop je schoenen die je eigenlijk niet wildequote:Op vrijdag 25 maart 2005 17:45 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nou, ik wilde een broek en daar ben ik niet voor geslaagd en ik heb wel schoenen maar dat was niet wat ik in gedachten had, dus daar moet ik later nog maar eens voor gaan kijken, evenals die broek![]()
Ach, een paar voor tussendoor kan nooit kwaadquote:Op vrijdag 25 maart 2005 17:47 schreef es70 het volgende:
[..]
Waarom koop je schoenen die je eigenlijk niet wilde![]()
Ach, morgen weer een nieuwe kansquote:Op vrijdag 25 maart 2005 17:48 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ach, een paar voor tussendoor kan nooit kwaad![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |