Jammer, niet dusquote:Op vrijdag 25 maart 2005 16:59 schreef it_was_me het volgende:
Kwartet!
quote:
31quote:Op vrijdag 25 maart 2005 16:57 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Word je pas 30? Dacht dat je ouder was![]()
Broekie!![]()
Het ging niet eens expressquote:Op vrijdag 25 maart 2005 17:00 schreef it_was_me het volgende:
[..]
Ja hoef je mij nog niet te gaan saboteren
Das helemaal oudquote:
Pffffffffff ik heb nog niet het vijfde deel zegquote:Op vrijdag 25 maart 2005 17:00 schreef MutZ het volgende:
Al meer dan 100 posts vandaag... Gaat echt niet goed
Nee hoor, het is maar net hoe oud je je voelt .... De anderen zien mij nog steeds als broekiequote:
Normaal zit ik ook niet zo hoog... vandaag is heel erg extreem... normaal ik zit ik rond de 30 / 40 posts...quote:Op vrijdag 25 maart 2005 17:01 schreef it_was_me het volgende:
[..]
Pffffffffff ik heb nog niet het vijfde deel zeg
100 per dagquote:Op vrijdag 25 maart 2005 17:00 schreef MutZ het volgende:
Al meer dan 100 posts vandaag... Gaat echt niet goed
Dat is waarquote:
lolquote:Op vrijdag 25 maart 2005 17:01 schreef Shinadul het volgende:
[..]
Nee hoor, het is maar net hoe oud je je voelt .... De anderen zien mij nog steeds als broekie
Ook alvast gefeliciteerdquote:Op vrijdag 25 maart 2005 17:02 schreef it_was_me het volgende:
[..]
En bedankt ! Ik word 43 as woensdag![]()
Je bent gewoon te lief voor haar leo... bij mij had ze er echt uitgestaan...quote:Op vrijdag 25 maart 2005 17:02 schreef leonieke het volgende:
Het gaat hier te vlug voor mij![]()
Hou eens rekening met een vermoeide leerkracht ja
Ahexcuses gekregen van de leeling die met een agenda achter mijn lieftallig hoofd had gesmeten
![]()
Maar ze mag toch nog haar straf van vijf bladzijden maken, maar dat heeft ze met een glimlach aanvaardt
Yep Rammen are the bestquote:Op vrijdag 25 maart 2005 17:03 schreef Shinadul het volgende:
[..]
Ook alvast gefeliciteerdRammen to the top
Ach, zolang ik aanbiedingen krijg van sales-figuren waar een max-leeftijd van 27 aanhangt vind ik het ook bestquote:
*opmerking insliktquote:Op vrijdag 25 maart 2005 17:02 schreef it_was_me het volgende:
[..]
En bedankt ! Ik word 43 as woensdag![]()
Op momenten zoals nu post het lekker door hoorquote:
Bewijs dudequote:Op vrijdag 25 maart 2005 17:02 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Dat is waar
Nog een geluk dat ik zo'n jong stralend ravissant knap uiterlijk heb
Mja ze is haar komen excuseren tijdens de speeltijd eh, ik geef enkel de maandag en de donderdag les aan haar dus ik kon ze niet meer buitengooienquote:Op vrijdag 25 maart 2005 17:04 schreef MutZ het volgende:
[..]
Je bent gewoon te lief voor haar leo... bij mij had ze er echt uitgestaan...
quote:
Oeeeh ik heb nog een hele mooi in mijn mobiele telefoon staan,quote:
Laten we het daar maar op houden...quote:Op vrijdag 25 maart 2005 17:05 schreef Shinadul het volgende:
[..]
MutZ is gewoon nog niet helemaal volwassen.... Kinderlijke onschuld heet zoiets
Mooi zoquote:Op vrijdag 25 maart 2005 17:05 schreef it_was_me het volgende:
[..]
*doet alsof ze hem niet gehoord heeft*
quote:Op vrijdag 25 maart 2005 17:05 schreef leonieke het volgende:
[..]
Mja ze is haar komen excuseren tijdens de speeltijd eh, ik geef enkel de maandag en de donderdag les aan haar dus ik kon ze niet meer buitengooien
Gewoon doenquote:Op vrijdag 25 maart 2005 17:05 schreef Shinadul het volgende:
[..]
Oeeeh ik heb nog een hele mooi in mijn mobiele telefoon staan,
Mag ik dude? mag ik mag ik? aah toe nou
quote:Op vrijdag 25 maart 2005 17:07 schreef it_was_me het volgende:
[..]
Vooruit dan! Vissen zijn ook wel aardig![]()
Volgens mij mag je er niet bewust op posten met alleen smiley's enzoquote:Op vrijdag 25 maart 2005 17:07 schreef Shinadul het volgende:
lekker kwartetten... maar ik dacht dat dat niet mocht?
Er mag zoveel nietquote:Op vrijdag 25 maart 2005 17:07 schreef Shinadul het volgende:
lekker kwartetten... maar ik dacht dat dat niet mocht?
Bijna iedereen hier zal dat bevestigenquote:
jij zou het goede voorbeeld moeten gevenquote:Op vrijdag 25 maart 2005 17:07 schreef MutZ het volgende:
kwartet??
Hmm,quote:Op vrijdag 25 maart 2005 17:09 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Bijna iedereen hier zal dat bevestigen
Moeder natuur heeft mij nu eenmaal een rank, strak lichaam, een perzikenhuidje, een volle bos lang blond glanzend haar, ogen om in te verdrinken en benen tot aan mijn oksels meegegeven. Ik kan het ook niet helpen....
O en pronte borsten ook nog. Zou ik bijna vergeten..
Weekend is altijd goedquote:
Ik en goede voorbeelden geven...quote:Op vrijdag 25 maart 2005 17:09 schreef D.Rose het volgende:
[..]
jij zou het goede voorbeeld moeten geven
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |