Ik kom er zo aanquote:
ook alvast gefeliciteerdquote:Op vrijdag 25 maart 2005 16:32 schreef it_was_me het volgende:
[..]
Ik heb daar ook regelmatig last van. Ik ben as woensdag jarig
quote:Op vrijdag 25 maart 2005 16:32 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik kom er zo aan
Nu naar huis en WEEKEND
Almere is grootquote:
190.000 inwoners of iets dergelijks.quote:
Daar kom ik ook op loopafstand van te wonenquote:Op vrijdag 25 maart 2005 16:36 schreef Shinadul het volgende:
[..]
190.000 inwoners of iets dergelijks.
Ik woon op loopafstand van de media-markt en de nieuwe Bioscoop![]()
Welke kant van het centrum? Ik woon in Stedenwijkquote:Op vrijdag 25 maart 2005 16:37 schreef MutZ het volgende:
[..]
Daar kom ik ook op loopafstand van te wonen
Nee, we krijgen een mediamarkt + nieuwe bios in Alphenquote:Op vrijdag 25 maart 2005 16:37 schreef Shinadul het volgende:
[..]
Welke kant van het centrum? Ik woon in Stedenwijk
Ah vandaarquote:Op vrijdag 25 maart 2005 16:38 schreef MutZ het volgende:
[..]
Nee, we krijgen een mediamarkt + nieuwe bios in Alphen
Nee, dat weet ik... Maar nu is de mediamarkt in utrecht over het algemeen de pineut, dus alleen de locatie zal verschuiven...quote:Op vrijdag 25 maart 2005 16:39 schreef Shinadul het volgende:
[..]
Ah vandaarTis alleen niet goed voor je portomonee
Wij krijgen een mediamarkt in Eindhoven. Is die nu echt zo goedkoop of valt dat ook wel weer mee en is het grote voordeel van de mediamarkt dat ze zoveel keus zouden hebben?quote:Op vrijdag 25 maart 2005 16:40 schreef MutZ het volgende:
[..]
Nee, dat weet ik... Maar nu is de mediamarkt in utrecht over het algemeen de pineut, dus alleen de locatie zal verschuiven...
Mediamarkt heeft niet eens zo heel veel keus vind ik, alleen populaire dingen. Maar wat ze hebben is inderdaad goedkoopquote:Op vrijdag 25 maart 2005 16:44 schreef it_was_me het volgende:
[..]
Wij krijgen een mediamarkt in Eindhoven. Is die nu echt zo goedkoop of valt dat ook wel weer mee en is het grote voordeel van de mediamarkt dat ze zoveel keus zouden hebben?
Over het algemeen scheelt het wel een paar euro op een cd... En de keus die ze hebben is enorm...quote:Op vrijdag 25 maart 2005 16:44 schreef it_was_me het volgende:
[..]
Wij krijgen een mediamarkt in Eindhoven. Is die nu echt zo goedkoop of valt dat ook wel weer mee en is het grote voordeel van de mediamarkt dat ze zoveel keus zouden hebben?
Erg goed, nog maar 2 dagen en dan feestquote:Op vrijdag 25 maart 2005 16:44 schreef leonieke het volgende:
En*al wegduikend voor boze blikken* twee weken vakantie
![]()
![]()
Hoe gaat het hier?![]()
2 wekenquote:Op vrijdag 25 maart 2005 16:44 schreef leonieke het volgende:
En*al wegduikend voor boze blikken* twee weken vakantie
![]()
![]()
Hoe gaat het hier?![]()
Nu haal ik gewoon een paar cd's per keer...quote:Op vrijdag 25 maart 2005 16:44 schreef Shinadul het volgende:
Ach, op loopafstand wonen verlaagt toch de drempel enorm ,dus dan gaat het harder
Qua dvd's hebben ze erg veel...quote:Op vrijdag 25 maart 2005 16:45 schreef Shinadul het volgende:
[..]
Mediamarkt heeft niet eens zo heel veel keus vind ik, alleen populaire dingen. Maar wat ze hebben is inderdaad goedkoop
Ik weet niet wanneer ze hier openen...quote:Op vrijdag 25 maart 2005 16:47 schreef it_was_me het volgende:
Oke 2 verschillende meningen over de mediamarkt. Ik ben benieuwd. Volgens mij openen ze hier na de zomer.
Mjaquote:Op vrijdag 25 maart 2005 16:47 schreef MutZ het volgende:
[..]
2 weken
Hier gaat het redelijk... Beetje hyper, maar dat kan ik niet kwijt omdat ik me rustig moet houden... Daarnaast nog aardig wat pijn...
Heb je m'n mailtje gezien??
Dank je wel... Ik ga de 20ers nu toch echt permanent achter mij laten. Ik zie zelfs grijze harenquote:
quote:
Dat wist ik op dat moment nog nietquote:Op vrijdag 25 maart 2005 16:50 schreef it_was_me het volgende:
[..]
Nee hoor het was een quintet geworden
hier in Almere vind ik het wel tegenvallen. Ze hebben inderdaad veel verschillende titels, maar dat komt omdat zowat elke oudere populaire film ook nog te vinden is. Films die echter nooit populair zijn geweest vind je er niet.quote:
Maar toch vind je paasvakantie helemaal niet erg...quote:Op vrijdag 25 maart 2005 16:51 schreef leonieke het volgende:
[..]
Mjapaasvakantie voor de leerlingen.. ik heb er ook niet voor gekozen hoor
![]()
En mailtje gezien, vroeg me al af hoe je mijn emailadres had gevonden![]()
En hyper in het hoofd of gewoon helemaal hyper?
Hoeft niet, mag welquote:Op vrijdag 25 maart 2005 16:52 schreef leonieke het volgende:
Moet ik trouwens antwoorden op die mail?
Daar heb je dan mss weer gelijk in... Dat weet ik niet...quote:Op vrijdag 25 maart 2005 16:54 schreef Shinadul het volgende:
[..]
hier in Almere vind ik het wel tegenvallen. Ze hebben inderdaad veel verschillende titels, maar dat komt omdat zowat elke oudere populaire film ook nog te vinden is. Films die echter nooit populair zijn geweest vind je er niet.
Dat ga ik zeker doen...quote:Op vrijdag 25 maart 2005 16:55 schreef it_was_me het volgende:
[..]
ga door voor een kwartet kwartetten
Ik ben heel benieuwd wat ze hier gaan brengen. Heb nog nooit de moeite genomen om eens in Rotterdam binnen te lopen terwijl ik daar toch iedere week ben. Ik vond het wel prettig dat mijn cd die ik kwijt was daar gewoon nog te koop is. Ze hebben ook de cd's die niet meer actueel zijn.quote:Op vrijdag 25 maart 2005 16:54 schreef Shinadul het volgende:
[..]
hier in Almere vind ik het wel tegenvallen. Ze hebben inderdaad veel verschillende titels, maar dat komt omdat zowat elke oudere populaire film ook nog te vinden is. Films die echter nooit populair zijn geweest vind je er niet.
Word je pas 30? Dacht dat je ouder wasquote:Op vrijdag 25 maart 2005 16:53 schreef Shinadul het volgende:
[..]
Dank je wel... Ik ga de 20ers nu toch echt permanent achter mij laten. Ik zie zelfs grijze haren
Ik ken hem niet...quote:Op vrijdag 25 maart 2005 16:55 schreef Renesite het volgende:
Sim Tower is totaaaaal tof!
Wat is sim Tower?quote:Op vrijdag 25 maart 2005 16:55 schreef Renesite het volgende:
Sim Tower is totaaaaal tof!
Dude, jij bent gewoon oudquote:Op vrijdag 25 maart 2005 16:57 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Word je pas 30? Dacht dat je ouder was![]()
Broekie!![]()
Ik doe m'n bestquote:Op vrijdag 25 maart 2005 16:57 schreef it_was_me het volgende:
[..]
Jeuh de 3de Nog een! En je hebt echt een kwartet
Grrrrrrrrr net nietquote:Op vrijdag 25 maart 2005 16:59 schreef it_was_me het volgende:
Kwartet!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |