quote:
Ik vind het anders behoorlijk snel gaan...quote:
dat had ik niet van je verwacht. als je je geregeld matig voelt, gaat t toch traag. bij mij wel iig. dacht dat t met jouw "gedoe" ook niet zo vlot voelt.quote:Op vrijdag 25 maart 2005 15:30 schreef MutZ het volgende:
[..]
Ik vind het anders behoorlijk snel gaan...
Als je het zo bekijkt wel ja... Op dat gebied gaat de tijd ontzettend traag... Maar ik had het over dat ik alweer 3 maanden met fles heb... op dat gebied gaat de tijd ontzettend snel...quote:Op vrijdag 25 maart 2005 15:33 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
dat had ik niet van je verwacht. als je je geregeld matig voelt, gaat t toch traag. bij mij wel iig. dacht dat t met jouw "gedoe" ook niet zo vlot voelt.
Allang weekendquote:Op vrijdag 25 maart 2005 15:33 schreef -PatrickO- het volgende:
Bijna weekend...![]()
als bepaalde mensen tenminste wat sneller zouden werken...
Hm.....help even mee zijn ze allemaal eerder klaar, ofzo?quote:Op vrijdag 25 maart 2005 15:33 schreef -PatrickO- het volgende:
Bijna weekend...![]()
maar je voelt de tijd toch als geheel verstrijken en niet op het ene gebied snel en op t andere traagquote:Op vrijdag 25 maart 2005 15:34 schreef MutZ het volgende:
[..]
Als je het zo bekijkt wel ja... Op dat gebied gaat de tijd ontzettend traag... Maar ik had het over dat ik alweer 3 maanden met fles heb... op dat gebied gaat de tijd ontzettend snel...
Andere vestiging...quote:Op vrijdag 25 maart 2005 15:35 schreef it_was_me het volgende:
[..]
Hm.....help even mee zijn ze allemaal eerder klaar, ofzo?![]()
Geverfd rood? Weinig kans, maar het gebruik van cremespoeling lost de rode kleur wel op.quote:Op vrijdag 25 maart 2005 15:49 schreef es70 het volgende:
Ik ga mijn haar verven vanavond.
Nee, niet blond...Dat ligt teveel voor de hand
.
Ik hoop dat het iets doet op het giftige rood dat ik nu heb...
Geverfd rood ja, maar ik heb een donkerdere kleur gehaaldquote:Op vrijdag 25 maart 2005 15:51 schreef it_was_me het volgende:
[..]
Geverfd rood? Weinig kans, maar het gebruik van cremespoeling lost de rode kleur wel op.
*Zich totaal niet aangesproken voeltquote:Op vrijdag 25 maart 2005 15:33 schreef -PatrickO- het volgende:
Bijna weekend...![]()
Waarom niet langs de huisartsquote:Op vrijdag 25 maart 2005 15:59 schreef Troel het volgende:
Het gaat dus helemaal mis met mijn rug
Ik sta echt op het punt om gewoon naar het ziekenhuis te gaan
Ik vind de tijd over het algemeen best traag gaan, maar als ik terugkijk, dan heb ik wel zoiets van: woh, al 3 maanden...quote:Op vrijdag 25 maart 2005 15:36 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
maar je voelt de tijd toch als geheel verstrijken en niet op het ene gebied snel en op t andere traag
ik heb iig altijd een homogeen tijdsgevoel.
mijn huisarts is er nooit op vrijdagmiddagquote:
Troel, dat klinkt niet gezond... Is huisarts geen optie??quote:Op vrijdag 25 maart 2005 15:59 schreef Troel het volgende:
Het gaat dus helemaal mis met mijn rug
Ik sta echt op het punt om gewoon naar het ziekenhuis te gaan
Andere huisarts??quote:Op vrijdag 25 maart 2005 16:04 schreef Troel het volgende:
[..]
mijn huisarts is er nooit op vrijdagmiddag
Als ze op het ziekenhuis bekend is, dan heb je een betere kans dat ze daar goed geholpen wordt, dan dat een nieuwe huisarts haar eerst moet "onderzoeken"...quote:
Bekend op het ziekenhuis ben ik nietquote:Op vrijdag 25 maart 2005 16:08 schreef -PatrickO- het volgende:
[..]
Als ze op het ziekenhuis bekend is, dan heb je een betere kans dat ze daar goed geholpen wordt, dan dat een nieuwe huisarts haar eerst moet "onderzoeken"...
Ja, maar mss dat er 'vaste' vervanging is qua huisarts en dat die ook 'bekend' is...quote:Op vrijdag 25 maart 2005 16:08 schreef -PatrickO- het volgende:
[..]
Als ze op het ziekenhuis bekend is, dan heb je een betere kans dat ze daar goed geholpen wordt, dan dat een nieuwe huisarts haar eerst moet "onderzoeken"...
Al weekend heeftquote:Op vrijdag 25 maart 2005 16:14 schreef Dr_Flash het volgende:
Nog een kwartiertje
[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] Here comes the weekend [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
Hoi speedyquote:
Hoi mutzquote:
Hoor ik een feestje aankomenquote:Op vrijdag 25 maart 2005 16:20 schreef Shinadul het volgende:
Mijn weekend is ook al weer lekker bezig.
Ik heb al veel nuttige dingen gedaan
- Lampjes halen voor degenene die kapot zijn
- lekker boodschappen, alleen de weekendboodschappen nog niet.
Ehhh had ik al bier gezegd
Bierquote:Op vrijdag 25 maart 2005 16:20 schreef Shinadul het volgende:
Mijn weekend is ook al weer lekker bezig.
Ik heb al veel nuttige dingen gedaan
- Lampjes halen voor degenene die kapot zijn
- lekker boodschappen, alleen de weekendboodschappen nog niet.
Ehhh had ik al bier gezegd
Dan zal je merken dat het rood er na ong. 4 weken weer heel duidelijk doorkomt. Maar als je cremespoeling gebruikt vervaagd het rood ook en is het "weg" na een paar maanden. ( Of het is er tegen die tijd uitgeknipt).quote:Op vrijdag 25 maart 2005 15:53 schreef es70 het volgende:
[..]
Geverfd rood ja, maar ik heb een donkerdere kleur gehaald. Nu het weer wat mooier wordt (en idd de cremespoeling) word rood me veel te snel vaal
.
quote:Op vrijdag 25 maart 2005 16:28 schreef it_was_me het volgende:
Prettig Paasweekend voor al diegene die nu vrij zijn. En voor diegene die nog moeten werken: Kop op jullie vrije weekend komt ook.![]()
fijn paasweekendquote:Op vrijdag 25 maart 2005 16:30 schreef -PatrickO- het volgende:
Leute... Auf wiederschnitzel...Tot volgende week dinsdag...
Geniet van je weekendquote:Op vrijdag 25 maart 2005 16:30 schreef -PatrickO- het volgende:
Oh jij fokt alleen op je werk?quote:Op vrijdag 25 maart 2005 16:30 schreef -PatrickO- het volgende:
Mijn verjaardag is een uur korter dan gebruikelijkquote:Op vrijdag 25 maart 2005 16:30 schreef it_was_me het volgende:
[..]
tnxs![]()
het is alleen een uur korter dan gebruikelijk
Oh ja, de klok gaat een uur vooruit... das waar ook..quote:Op vrijdag 25 maart 2005 16:30 schreef it_was_me het volgende:
[..]
tnxs![]()
het is alleen een uur korter dan gebruikelijk
Ik heb daar ook regelmatig last van. Ik ben as woensdag jarigquote:Op vrijdag 25 maart 2005 16:31 schreef Shinadul het volgende:
[..]
Mijn verjaardag is een uur korter dan gebruikelijk![]()
Arme jijquote:Op vrijdag 25 maart 2005 16:31 schreef Shinadul het volgende:
[..]
Mijn verjaardag is een uur korter dan gebruikelijk![]()
oke ik ben van de partijquote:Op vrijdag 25 maart 2005 16:32 schreef Shinadul het volgende:
[..]
Zondag, bij mij thuis ... hoelaat: de hele dag
Waar woont jouw huis??quote:Op vrijdag 25 maart 2005 16:32 schreef Shinadul het volgende:
[..]
Zondag, bij mij thuis ... hoelaat: de hele dag
Ik krijg er ook maar 1, dus dat is zeker een significant verschilquote:Op vrijdag 25 maart 2005 16:32 schreef MutZ het volgende:
[..]
Arme jij
Voordeel: gemiddeld krijg je meer cadeautjes per uur
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |