Neee!!!!quote:Op vrijdag 25 maart 2005 17:05 schreef Shinadul het volgende:
[..]
Oeeeh ik heb nog een hele mooi in mijn mobiele telefoon staan,
Mag ik dude? mag ik mag ik? aah toe nou
Ach, die weet vast wel andere punten om mee te scoren...quote:Op vrijdag 25 maart 2005 17:10 schreef Shinadul het volgende:
[..]
Hmm,
Rank ... check
Perzikhuidje... check
Lang blond haar ... check
De rest laat ik over aan Arty, anders heeft ie geen punten meer over om mee te scoren
Jammerquote:Op vrijdag 25 maart 2005 17:13 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Neee!!!!![]()
Ik kan je wel een andere sturen. Die is tenminste toonbaar![]()
Deze is anders ook heel mooi hoor... lieve onschuldige oogjes, pruilmondje ....quote:Op vrijdag 25 maart 2005 17:13 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Neee!!!!![]()
Ik kan je wel een andere sturen. Die is tenminste toonbaar![]()
quote:Op vrijdag 25 maart 2005 17:13 schreef Shinadul het volgende:
[..]
Deze is anders ook heel mooi hoor... lieve onschuldige oogjes, pruilmondje ....
Nee, ik ga me gedragen...quote:
Je maakt ons nieuwsgierigquote:Op vrijdag 25 maart 2005 17:13 schreef Shinadul het volgende:
[..]
Deze is anders ook heel mooi hoor... lieve onschuldige oogjes, pruilmondje ....
Krijg je een afwasmachine??quote:Op vrijdag 25 maart 2005 17:15 schreef Shinadul het volgende:
[..]
Nee ik ga zo avondeten maken en voor een van de laatste keren zelf afwassen
dan is de verrassing er wel af...quote:Op vrijdag 25 maart 2005 17:17 schreef Shinadul het volgende:
[..]precies..... iemand had haar mond voorbijgepraat
quote:
Een afwasmachinequote:
Heb hem er al een gestuurd die minder debiel isquote:
tsssquote:
Niet geslaagd?quote:
Bierquote:
Zijn we het ook ergens NIET over eens?quote:
Steek jij die borstel van varkenshaar maar waar de zon niet schijnt... Enig idee hoeveel afwas dit gezin produceerd? Meer dan jij in een week, zeker weten...quote:Op vrijdag 25 maart 2005 17:42 schreef Dr_Flash het volgende:
Afwasmachine
nieuwerwetse luiigheid
nergens voor nodig
Sneller en goedkoper werkt
een borstel van Varkenshaar
Nou, ik wilde een broek en daar ben ik niet voor geslaagd en ik heb wel schoenen maar dat was niet wat ik in gedachten had, dus daar moet ik later nog maar eens voor gaan kijken, evenals die broekquote:
jij hebt zeker plastic bordjes bij je magnetronmaaltijdquote:Op vrijdag 25 maart 2005 17:39 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
tsss
Iedere keer dat ding uitruimen en weer inruimen? EN checken of alles wel schoon en droog is? Van de regen in de drup vind ik, zonde van het geld. En zo'n ding VREET stroom. Geef mij maar een goeie borstel
Waarom koop je schoenen die je eigenlijk niet wildequote:Op vrijdag 25 maart 2005 17:45 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nou, ik wilde een broek en daar ben ik niet voor geslaagd en ik heb wel schoenen maar dat was niet wat ik in gedachten had, dus daar moet ik later nog maar eens voor gaan kijken, evenals die broek![]()
Ach, een paar voor tussendoor kan nooit kwaadquote:Op vrijdag 25 maart 2005 17:47 schreef es70 het volgende:
[..]
Waarom koop je schoenen die je eigenlijk niet wilde![]()
Ach, morgen weer een nieuwe kansquote:Op vrijdag 25 maart 2005 17:48 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ach, een paar voor tussendoor kan nooit kwaad![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |