op je hotmail... andere adressen heb ik niet van jouquote:Op vrijdag 25 maart 2005 14:27 schreef -PatrickO- het volgende:
Die heeft mail... Ik hoor er niet bij
Geef mij maar de schuldquote:Op vrijdag 25 maart 2005 14:27 schreef -PatrickO- het volgende:
Die heeft mail... Ik hoor er niet bij
quote:Op vrijdag 25 maart 2005 14:30 schreef MutZ het volgende:
[..]
op je hotmail... andere adressen heb ik niet van jou
quote:
Had je uberhaupt noordelingenquote:Op vrijdag 25 maart 2005 14:33 schreef Duderinnetje het volgende:
* Alle noorderlingen van d'r MSN aftieft *
Hè shit, nu heb ik alleen nog maar van die weirde barbo's in mijn lijst...
* Ook er in een rap tempo vanaf pleurt *
Wat een rust
quote:Op vrijdag 25 maart 2005 14:33 schreef Duderinnetje het volgende:
Wat een rust
Artyquote:
Zuid-Hollandersquote:Op vrijdag 25 maart 2005 14:33 schreef Duderinnetje het volgende:
Wat een rust
Je was gekenmerkt als ongewenste mailquote:
Doe je een beetje rustig met jezelf??quote:Op vrijdag 25 maart 2005 14:35 schreef Troel het volgende:
Ik ga nog even wat foto's maken en dan platliggen
En bedanktquote:Op vrijdag 25 maart 2005 14:37 schreef -PatrickO- het volgende:
[..]
Je was gekenmerkt als ongewenste mailWaarschijnlijk vanwege de titel...
Bedank Microsoft maar...quote:
Microsoft is er ook zat vanquote:Op vrijdag 25 maart 2005 14:40 schreef -PatrickO- het volgende:
[..]
Bedank Microsoft maar...Die maken het mogelijk...
*bedankmailtje gaat sturen aan microsoft...quote:Op vrijdag 25 maart 2005 14:40 schreef -PatrickO- het volgende:
[..]
Bedank Microsoft maar...Die maken het mogelijk...
*proest*quote:
Ik doe lief...quote:
quote:
*gniffel*quote:Op vrijdag 25 maart 2005 14:43 schreef MutZ het volgende:
[..]
Ik zeg al niets meer...
*weer rustig in bed kruipt en plat gaat liggen...
Ja, wrijf jij het ook nog maar eens lekker in dat ik me rustig moet houden terwijl dat niet m'n sterkste kant is...quote:
Hoe lang ga je dat volhouden...quote:Op vrijdag 25 maart 2005 14:43 schreef MutZ het volgende:
[..]
Ik zeg al niets meer...
*weer rustig in bed kruipt en plat gaat liggen...
Ehm... Daar doe ik maar even geen uitspraken over...quote:
Kan iemand het verdovingsgeweer pakkenquote:Op vrijdag 25 maart 2005 14:47 schreef MutZ het volgende:
[..]
Ja, wrijf jij het ook nog maar eens lekker in dat ik me rustig moet houden terwijl dat niet m'n sterkste kant is...
Does generaliserend over Arty, en niet over groningers in het algemeenquote:Op vrijdag 25 maart 2005 14:42 schreef -PatrickO- het volgende:
[..]
Ik doe lief...![]()
Arty is gewoon een strakke stijfkop...
daar zou ik nog maar niet zo zeker van zijn...quote:Op vrijdag 25 maart 2005 14:49 schreef -PatrickO- het volgende:
[..]
Kan iemand het verdovingsgeweer pakkenZe stribbelt nogal tegen... Doe maar 10 keer de normale hoeveelheid...
that should keep her down...
You ar so right... FLASH!!!!!!!!quote:Op vrijdag 25 maart 2005 14:51 schreef steviehouse het volgende:
wtf is een incrowed?
ik heb het gevoel dat je In Crowd bedoelde?
Arty maakt onderdeel uit van de populatie... Dus als ik generaliserend ben over Arty, zal dat al heel snel overslaan op de rest van de populatie...quote:Op vrijdag 25 maart 2005 14:50 schreef Renesite het volgende:
[..]
Does generaliserend over Arty, en niet over groningers in het algemeen
Okay we passen de hoeveelheid aan... Denk je maar in dat er een kudde olifanten staat die je af wil knallen... Hunt on...quote:Op vrijdag 25 maart 2005 14:52 schreef MutZ het volgende:
[..]
daar zou ik nog maar niet zo zeker van zijn...
Ok, ik zal me rustig gaan houden... jij wint...quote:Op vrijdag 25 maart 2005 14:54 schreef -PatrickO- het volgende:
[..]
Okay we passen de hoeveelheid aan... Denk je maar in dat er een kudde olifanten staat die je af wil knallen... Hunt on...
Met een beetje geluk weet Flash zich los te maken uit de drukke *kuch* *kuch* werkzaamheden die hij heeft, en kan hij even de tijd vinden om de TT aan te passen...quote:Op vrijdag 25 maart 2005 14:54 schreef steviehouse het volgende:
[..]
Its my language so I sure hope I'm right![]()
Ik zeg het wel ff tegen hem...quote:Op vrijdag 25 maart 2005 14:56 schreef -PatrickO- het volgende:
[..]
Met een beetje geluk weet Flash zich los te maken uit de drukke *kuch* *kuch* werkzaamheden die hij heeft, en kan hij even de tijd vinden om de TT aan te passen...
quote:Op vrijdag 25 maart 2005 14:56 schreef MutZ het volgende:
[..]
Ok, ik zal me rustig gaan houden... jij wint...
Als het je te veel wordt, ga je mij maar afzeiken...quote:Op vrijdag 25 maart 2005 14:58 schreef es70 het volgende:
Zeg MutZ... Dat mailtje hè... Is het ook goed als ik een trein ga knuffelen als het me teveel word? Die FAQ's maken het ook niet echt veel makkelijker. Doe ff dit, en dan doe je dat... en na 4 regels wil ik al gaan gillen.
IK BEN NIET EEN STIJFKOPquote:Op vrijdag 25 maart 2005 14:53 schreef -PatrickO- het volgende:
[..]
Arty maakt onderdeel uit van de populatie... Dus als ik generaliserend ben over Arty, zal dat al heel snel overslaan op de rest van de populatie...Stijfkopje = Noordelingen... Strak = Arty... Gecombineerd is eigenlijk alleen generaliserend over Arty...
![]()
Hè bahquote:Op vrijdag 25 maart 2005 14:59 schreef -PatrickO- het volgende:
[..]
Als het je te veel wordt, ga je mij maar afzeiken...
Echt wel... Oh... Enne... Je CAPSLOCK toets staat aan...quote:
Oh ja shit... te laatquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |