Nou ja depri, het is toch zoiets van: waarom zeg je niet gewoon dat je druk bent ofzoquote:
En dat is begrijpelijk. Het is dan wel MSN, maar je kunt je wel gewoon normaal gedragen.quote:Op vrijdag 25 maart 2005 08:35 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
Nou ja depri, het is toch zoiets van: waarom zeg je niet gewoon dat je druk bent ofzo
Als ze je verwijderd hebbenquote:Op vrijdag 25 maart 2005 08:36 schreef DarkElf het volgende:
maar goed, je kan mensen er toch gewoon op aanspreken?
mailen?quote:
Als iemand me ooit zou vragen waarom ik hem/haar wegklikte, ga ik direct blockenquote:Op vrijdag 25 maart 2005 08:39 schreef Sport_Life het volgende:
laatst kwam er ook iemand met de vraag waarom ik dat wegklikte, die had blijkbaar ook zo'n programma.
Als t nou een goede vriend isquote:Op vrijdag 25 maart 2005 08:41 schreef kastanova het volgende:
[..]
Als iemand me ooit zou vragen waarom ik hem/haar wegklikte, ga ik direct blocken.
Uberhaupt... 'MSNquote:Op vrijdag 25 maart 2005 08:46 schreef DarkElf het volgende:
mensen die vermelden in hun msn naam wat ze doen
wel eens gedaan bij me ex toen ik een serieus gesprek wilde aanknopen:quote:Op vrijdag 25 maart 2005 08:36 schreef DarkElf het volgende:
dus je vindt het vervelend? das iets anders dan depri dacht ik.
maar goed, je kan mensen er toch gewoon op aanspreken?
dat zijn van die lui die altijd rechts onderin op de popupje klikken als er iemand online komt :Squote:Op vrijdag 25 maart 2005 08:39 schreef Shreever het volgende:
Ik maak me er niet druk om. En die feature is mega-irri... weet je wel hoeveel mensen je aanklikken en niets zeggen. Word je daar ook depri van?![]()
ik heb zowaar eens geen negatieve gedachten over dat stadje roland, itt het gros van de inwonersquote:Op vrijdag 25 maart 2005 08:48 schreef knokkels het volgende:
Wordt je gewoon niet depri van Den Helder MikeyMo.. schuif je het daar op af?
mercuryquote:Op vrijdag 25 maart 2005 08:41 schreef Diepvriez het volgende:
ik wil ook die neato features hebben, welke MSN is het. ??
Dat zei ik dus in de voorgaande 2 posts, maar die werden geëditquote:
Ah. Thnxquote:Op vrijdag 25 maart 2005 08:51 schreef MikeyMo het volgende:
mercury
Ah, DE is in ieder geval consequentquote:Op vrijdag 25 maart 2005 08:54 schreef kastanova het volgende:
[..]
Dat zei ik dus in de voorgaande 2 posts, maar die werden geëdit.
Stelletjes die elkaar elke dag een andere troetelnaam geven via hu msn naamquote:Op vrijdag 25 maart 2005 08:46 schreef DarkElf het volgende:
Op MSN?quote:Op vrijdag 25 maart 2005 08:48 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
wel eens gedaan bij me ex toen ik een serieus gesprek wilde aanknopen:
quote:als je toch steevast mijn venster met opmerkingen dichtklikt block me dan gewoon, scheelt jou ook weer de hele tijd dichtklikken
Bam, heb je helemaal ruzie
Irritante mensenquote:Op vrijdag 25 maart 2005 08:49 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
dat zijn van die lui die altijd rechts onderin op de popupje klikken als er iemand online komt :S
nou dat vind ik niet eens zo erg. beter dan die namen van mensen waarin ze hun relationele priveleven melden. Iemand die neerzet dat ie tv kijkt oid kan ik me niet aan storen...quote:Op vrijdag 25 maart 2005 08:46 schreef DarkElf het volgende:
Ja maar MikeyMo, stel nou dat er in hun naam staat dat ze tv aan het kijken zijn, terwijl jouw uberpsychonerdprogramma aangeeft dat juist op dat moment je venstertje wordt weggeklikt?quote:Op vrijdag 25 maart 2005 09:01 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
nou dat vind ik niet eens zo erg. beter dan die namen van mensen waarin ze hun relationele priveleven melden. Iemand die neerzet dat ie tv kijkt oid kan ik me niet aan storen...
Nog erger, een combi van die tweequote:Op vrijdag 25 maart 2005 09:01 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
nou dat vind ik niet eens zo erg. beter dan die namen van mensen waarin ze hun relationele priveleven melden. Iemand die neerzet dat ie tv kijkt oid kan ik me niet aan storen...
"ik kijk TV en Joyce je bent hoer!!!!! Lieverd wil je nooit meer kwijt"quote:
Rightquote:Op vrijdag 25 maart 2005 09:05 schreef MikeyMo het volgende:
mensen die zeggen: ach het is maar msn, zijn volgens mij juist diegene die 24/7 achter hun comp zitten en een end weg ouwehoeren.
quote:Op vrijdag 25 maart 2005 09:04 schreef HassieBassie het volgende:
[..]
Ja maar MikeyMo, stel nou dat er in hun naam staat dat ze tv aan het kijken zijn, terwijl jouw uberpsychonerdprogramma aangeeft dat juist op dat moment je venstertje wordt weggeklikt?
Dat is flippen dan he![]()
En dat is toch eigenlijk al te triest voor woorden?quote:Op vrijdag 25 maart 2005 09:05 schreef MikeyMo het volgende:
Maar diut programma maakt en breekt meer relaties dan andere media. er worden ruzies over uitgevochten en weer bijgelegd. Vriendschappen gesloten en noem maar op.
Ik neem vaak de telefoon niet op als iemand mij opbelt. Of ik gooi de hoorn er op als het mij niet aanstaatquote:Op vrijdag 25 maart 2005 08:47 schreef Nuongirl het volgende:
omg. Het is maar msn.....
vind je? Ik vind het eigenlijk een logische gevolg van het feit dat het laagdrempeliger is om over bepaalde dingen te praten. "Gevoelens te uiten" zeg maar. Het contact is wellicht wat minder direct dan een telefoon of in het echt, maar uiteindelijk is het gewoon een communicatiemiddel en het wordt volop gebruikt om te communiceren.quote:Op vrijdag 25 maart 2005 09:08 schreef Copycat het volgende:
[..]
En dat is toch eigenlijk al te triest voor woorden?
Ik ruik een generatiekloofquote:Op vrijdag 25 maart 2005 09:08 schreef Copycat het volgende:
[..]
En dat is toch eigenlijk al te triest voor woorden?
En je dan na het gesprek van drie uur realiseren dat je de KPN wat erg fanatiek aan het sponsoren bent zekerquote:Op vrijdag 25 maart 2005 08:49 schreef DarkElf het volgende:
ach mens, icqgewoon afschaffen en weer bellen als je iemand wilt spreken.
Geen idee wie je bent, maar ik sluit me volledig bij je aanquote:Op vrijdag 25 maart 2005 09:12 schreef petitlapin het volgende:
waarom doet iedereen toch altijd zo neerbuigend over MSN ? Waarom is het te triest voor woorden ?
ik heb nog nooit ruzies gemaakt met dat medium, ik kan er best heel serieuze gesprekken mee voeren, en ik vind het een prachtige aanvulling op mijn sociaal leven.
Het is veel goedkoper dan sms-jes sturen en telefoneren, ideaal om afspraken te maken.
Misschien gaat het iets te traag om serieuze gesprekken te voeren, maar het is toch beter dan niets ?
wat de vraag van MikeyMo betreft, dat is wel gewoon te zielig voor woorden, ik antwoord ook niet altijd onmiddellijk of zelfs niet op elke oproep, ik heb soms echt wel andere dingen te doen, en als diegene die mij wil bereiken daar niet tegen kan, is dat echt wel zijn probleem, je kan andere mensen niet claimen !
Ja bijvoorbeeld, kun je je energie die je anders aan geirriteerd zijn door msn, nu gebruiken voor de hoge rekening van kpnquote:Op vrijdag 25 maart 2005 09:13 schreef Light het volgende:
[..]
En je dan na het gesprek van drie uur realiseren dat je de KPN wat erg fanatiek aan het sponsoren bent zeker
idd, ik gebruik het ook vanwege het kostenaspect, laagdrempeligheid e.d. Ik heb er ook nooit echt ruzie over, ik probeer namelijk alles serieus uit te praten als er wat is. Ik ben geen hysteriekikkerquote:Op vrijdag 25 maart 2005 09:12 schreef petitlapin het volgende:
waarom doet iedereen toch altijd zo neerbuigend over MSN ? Waarom is het te triest voor woorden ?
ik heb nog nooit ruzies gemaakt met dat medium, ik kan er best heel serieuze gesprekken mee voeren, en ik vind het een prachtige aanvulling op mijn sociaal leven.
Het is veel goedkoper dan sms-jes sturen en telefoneren, ideaal om afspraken te maken.
Misschien gaat het iets te traag om serieuze gesprekken te voeren, maar het is toch beter dan niets ?
Neej, weet ik ook wel. Het geeft alelen af en toe zo'n raar gevoel als je wat tikt naar iemand en je ziet dat die persoon het eest en vervolgens negeert. Heel soms komen ze er dan wel uren later weer op terug, dus die hadden het gewoond ruk. Maar als mijn ex ruzie met me zoekt en niets anders kan dan schelden en ik vervolgesn gewoon rustig eens aan d'r vraag wat het probleem nou is en vervolgens zie ik dat ze de vensters dichtklikt en niet reageert dan weet ik ook weer waar ik sta.quote:wat de vraag van MikeyMo betreft, dat is wel gewoon te zielig voor woorden, ik antwoord ook niet altijd onmiddellijk of zelfs niet op elke oproep, ik heb soms echt wel andere dingen te doen, en als diegene die mij wil bereiken daar niet tegen kan, is dat echt wel zijn probleem, je kan andere mensen niet claimen !
Dus na zo'nquote:Op vrijdag 25 maart 2005 09:15 schreef DarkElf het volgende:
[..]
Ja bijvoorbeeld, kun je je energie die je anders aan geirriteerd zijn door msn, nu gebruiken voor de hoge rekening van kpn
Ik zeg dan ook niet dat het medium zelf te triest voor woorden is, maar het feit dat het wordt gebruikt om ruzie te maken, te beslechten en/of relaties te starten dan wel te beëindigen.quote:Op vrijdag 25 maart 2005 09:12 schreef petitlapin het volgende:
volgens mij heeft geen enkel msn de mogelijkheid om te zien of je geblockt bent.quote:Op vrijdag 25 maart 2005 09:20 schreef avotar het volgende:
Ik vind persoonljik msn ideaal, zeker ook tijdens m'n werk als ik even iemand nodig heb. Ik kan niet zomaar bellen, amar tussendoor een paar zinnetjes typen.. ideaal.
maar mikeymo.. ik denk dat je een klein beetje doorslaat. Maar je ziet het hier wel goed, iedereen gebruikt msn op z'n eigen manier of niet. Soms heb ik ook geen zin in gelul en klik ik ook gewoon iemand weg die me aanspreekt.
Heerlijk die block functie.
Maar zie je met dat mercury ook als iemand je geblockt heeft...?
quote:Op vrijdag 25 maart 2005 09:24 schreef DarkElf het volgende:
"ruggespraak met mijn medemods."
valt ook onder de categorie Nietszeggend hoor
mjah, je praat en gesprekken lijden ergens toe en niet altijd zijn het nietsgesprekjes. Als je vraagt "hoe is het" en je krijgt als antwoord dat het slecht gat omdat er kanker is geconstateerd bij iemand: probeer dan nog maar een een nietsgesprekje te houdenquote:Op vrijdag 25 maart 2005 09:22 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik zeg dan ook niet dat het medium zelf te triest voor woorden is, maar het feit dat het wordt gebruikt om ruzie te maken, te beslechten en/of relaties te starten dan wel te beëindigen.
Daar vind ik msn niet het geschikte medium voor.
Dat soort dingen doe ik toch echt liever face to face, zodat er geen verwarring kan zijn tussen hetgeen iemand typt en daadwerkelijk bedoeld.
Ik heb, sinds ik mod ben, ook msn geïnstalleerd en gebruik het alleen voor nietsgesprekjes met familieleden en kennissen en voor ruggespraak met mijn medemods.
tnx btw depri ervan worden?? dat is toch wel erg zielig niet??quote:Op vrijdag 25 maart 2005 09:32 schreef MikeyMo het volgende:
www.mercury.to
en daarin zitten 1001 opties
Het ligt alleen een beetje aan de mate waarin je die persoon kent. Soms komen volslagen onbekenden bij mij op msn (paar keer gesproken) met allemaal problemen. Dan ga ik niet bellen, maar stel ik gewoon wedervragen en zeg dat het goed komtquote:Op vrijdag 25 maart 2005 09:33 schreef Copycat het volgende:
Als iemand me op msn zulk afschuwelijk nieuws vertelt, dan hang ik of binnen een paar tellen aan de telefoon of zit ik een paar tellen later in mijn auto.
msn is best een nuttig medium. Maar imo niet voor 'levensvragen'.
dat jij dat soort mensen in je lijst hebt zegt al heel watquote:Op vrijdag 25 maart 2005 09:33 schreef WeirdMicky het volgende:
Ik word echt naar van die stalk-msn. Je durft bijna geen venster meer weg te klikken of panische puberende meisjes met 3 schaamhaartjes zeggen al: je bent er wellllll.
"Ow, dus nu kan je ook zien dat ik je blokkeer en delete?"
*block
Een hekel heb ik aan die msn, nergens goed voor.
Ik ben dan ook niet zo scheutig met het verschaffen van mijn msn-adres zodat zo goed als onbekenden hun sores op mijn scherm gooien.quote:Op vrijdag 25 maart 2005 09:36 schreef WeirdMicky het volgende:
Het ligt alleen een beetje aan de mate waarin je die persoon kent. Soms komen volslagen onbekenden bij mij op msn (paar keer gesproken) met allemaal problemen.
Ook een leuk gegeven: je ziet constant dat je vriendin je berichten wegklikt terwijl je net een MSN kus geeft enzo en je wilt iets leuks vertellenquote:Op vrijdag 25 maart 2005 09:34 schreef TheFrankey het volgende:
[..]
tnx btw depri ervan worden?? dat is toch wel erg zielig niet??
depri niet ind e zin van "ik heb prozac nodig", maar ik frons wel me wenkbrauwen omdat je de indruk krijgt dat men je stelselmatig negeert op zo'n momentquote:Op vrijdag 25 maart 2005 09:34 schreef TheFrankey het volgende:
[..]
tnx btw depri ervan worden?? dat is toch wel erg zielig niet??
Bij wijze van spreken, een ex van me ofzo waarvan ik berichten weg klik is meer waarheidsgetrouwquote:Op vrijdag 25 maart 2005 09:36 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
dat jij dat soort mensen in je lijst hebt zegt al heel wat
mjah ik ben niet zo bellerig, en wat de auto betreft: als de persoon meldt dat ze liever alleen is houdt het ook op (wat wel contrasteert met het feit dat ze er kennelijk wel over wil praten)quote:Op vrijdag 25 maart 2005 09:33 schreef Copycat het volgende:
Als iemand me op msn zulk afschuwelijk nieuws vertelt, dan hang ik of binnen een paar tellen aan de telefoon of zit ik een paar tellen later in mijn auto.
msn is best een nuttig medium. Maar imo niet voor 'levensvragen'.
heeft jouw ex pas 3 schaamhaartjes????quote:Op vrijdag 25 maart 2005 09:38 schreef WeirdMicky het volgende:
[..]
Bij wijze van spreken, een ex van me ofzo waarvan ik berichten weg klik is meer waarheidsgetrouw
onzekere nichtquote:Op vrijdag 25 maart 2005 08:39 schreef Sport_Life het volgende:
Btw begrijp ik dat je hier onzeker door wordt, maar om je dag er door te laten verpesten vind ik ook wat overdreven hoor.
Uuuh, op msn lul je veel makkelijker blijkbaar met jan en alleman die je ergens op een forum tegen gekomen bent, mensen wiens stem je nog nooit gehoord hebt, die je nog nooit ontmoet hebt, met de telefoon is dat over het algemeen toch anders wat betreft dat laatste en het is selectiever toch wel, je geeft niet iedereen je nummer tenslotte.quote:Op vrijdag 25 maart 2005 09:09 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Ik neem vaak de telefoon niet op als iemand mij opbelt. Of ik gooi de hoorn er op als het mij niet aanstaat
Achja, tis maar telefoon
quote:Op vrijdag 25 maart 2005 09:55 schreef Copycat het volgende:
De leukste msn gesprekken heb ik trouwens met mijn dyslectische neefje die een naam heeft in de trant van 'AnGeLa Ik HoUw VaN JoUw sGaTjUh'.
hehequote:Op vrijdag 25 maart 2005 09:55 schreef Copycat het volgende:
De leukste msn gesprekken heb ik trouwens met mijn dyslectische neefje die een naam heeft in de trant van 'AnGeLa Ik HoUw VaN JoUw sGaTjUh'.
is het zo erg dat die breezah msn heeft met allemaal functies die hem tot waanzin drijvenquote:Op vrijdag 25 maart 2005 10:21 schreef ShaoliN het volgende:
Je bent nog steeds aardig kansloos he MM?
Persbericht:quote:Op vrijdag 25 maart 2005 10:29 schreef boskov het volgende:
hehehe, de nieuwe generatie. Zullen flink wat mensen depri worden de komende jaren dan
danvoel ik me aan de kant gezet als een stuk speelgoed wat niet meer interessant isquote:Op vrijdag 25 maart 2005 10:26 schreef Xenomaniac het volgende:
Kolere MM..
Vind je het zelf niet een klein bit zielig?
Depri worden als iemand je wegklikt..
dat ben je dan klaarblijkelijk ookquote:Op vrijdag 25 maart 2005 10:46 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
danvoel ik me aan de kant gezet als een stuk speelgoed wat niet meer interessant is
lieg niet! dat heb jij nietquote:Op vrijdag 25 maart 2005 10:51 schreef Wolkje het volgende:
Jezus, wat en kansloze feature, zeg![]()
Misschien hebben mensen ook gewoon een leven, terwijl hun msn aanstaat?
wie zegt dat ik het over mezelf had?quote:
quote:Op vrijdag 25 maart 2005 10:57 schreef Wolkje het volgende:
[..]
wie zegt dat ik het over mezelf had?
Ik zit idd 24/7 op msn, tegen mensen te praten, ruzies te maken, en weer goed te maken, een relatie te beginnen, en weer te eindigen en iedere minuut mn naam te veranderen.. oja, en te kijken of mensen waartegen ik praat, me niet wegklikken of blocken, en als ze dat wel doen, word ik depri
wil je met me trouwen?quote:Op vrijdag 25 maart 2005 10:57 schreef Wolkje het volgende:
[..]
wie zegt dat ik het over mezelf had?
Ik zit idd 24/7 op msn, tegen mensen te praten, ruzies te maken, en weer goed te maken, een relatie te beginnen, en weer te eindigen en iedere minuut mn naam te veranderen.. oja, en te kijken of mensen waartegen ik praat, me niet wegklikken of blocken, en als ze dat wel doen, word ik depri
quote:Op vrijdag 25 maart 2005 08:42 schreef Marty26 het volgende:
Mooiste functie van msn BLOCKtoch lekker makelijk.
Ik heb 2msn adresjes 1tje voor vreemde 1tje voor goeie vrienden.
jah idd met die kerel van 56 die zegt dat ie gespierd en 25 jr is en rijk isquote:
Huh? geen zin om je OP te kwotenquote:Op vrijdag 25 maart 2005 08:35 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
Nou ja depri, het is toch zoiets van: waarom zeg je niet gewoon dat je druk bent ofzo
quote:Op vrijdag 25 maart 2005 11:11 schreef yvonne het volgende:
[..]
Huh? geen zin om je OP te kwoten
Welke features dan? Wil ik ook
Ook wel eens aangedacht dat mensen druk bezig zijn en daarom je gesprekje weg klikkenquote:Op vrijdag 25 maart 2005 08:25 schreef MikeyMo het volgende:
Mjah ik heb dus een fijne msn hier met allemaal neato features. Een van die features is een melding die je krijgt als mensen je uit hun lijstje gooien. Een andere melding is wanneer mensen aan de andere kant het chatvenster dichtklikken.
Dan denk je: Ja leuk en nu?
Maar ja, dan spreek je iemand aan, gebeurt er ff niets en vervolgens krijg je een melding dat ze het gesprek hebben verlaten. Oftewel: ze lezen je berichtje en klikken het weg. Kennelijk niet belangrijk genoeg. Zij weten denk niet dat jij dat ziet dat ze wel achter hun computer zitten en je gewoon negeren.
Op andere momenten ben je met iemand in gesprek: 5 minuten later: die persoon has removed you from their contactlist. Ok, als het nou nog iemand is die je 1x in het half jaar spreekt, maar soms zijn het lui waarmee je 10 minuten daarvoor nog fijn zat te babbelen...
en dan denk je natuurlijk: waarom zet je het niet uit dan? Mjah, omdat ik net als iedereen toch wel dat soort dingen wil wetenb. Wie heeft mij uit zijn/lijst verwijderd, wie klikt me gesprekken weg. Ik bedoel: het is toch fijn om te weten dat je ex netjes je berichten dichtklikt ipv te antwoorden en dat ze er wel is (want anders krijg je weer dat: ik zat tv te kijken)...
Jouw naampje is rood in mijn lijst: oftewel je hebt me verwijderd. Als je me er nou gewooin in had laten staan had je me dat zo kunnen vragen... maar nee, ik ben niet belanmgrijk genoeg heaquote:Op vrijdag 25 maart 2005 11:11 schreef yvonne het volgende:
[..]
Huh? geen zin om je OP te kwoten
Welke features dan? Wil ik ook
Ja maar soms als je zegt ik ben druk vragen die snuggere figuren aan de andere kant ''Waar mee dan '' zeg ik gaat je geen hol aan vervolgens die andere lui weer '' aah zeg dan ''quote:Op vrijdag 25 maart 2005 12:03 schreef MikeyMo het volgende:
ja zegd an dat je gewoon druk bent, doe ik ook altijd. Nu vraag ik bijvoorbeeld: 'waarom druk je me venstertje weg" en dan pas krijg je te horen: oh ja, ik ben ff bezig, ben dan en dan klaar.
men is tegenwoordig te beroerd om iets tegen een ander te zeggen als men denkt dat het niet nodig is
ja dat zijn dus die mensen die op elk popupje drukken dat ze rechtsonder zien verschijnenquote:Op vrijdag 25 maart 2005 12:18 schreef hallodagg het volgende:
Ik wil niet arrogant klinken, maar een van de redenen dat ik geen DMSN(bedoel jij dat ook Mikey?) meer gebruik, is omdat ik contstant(misschien wat overdreven maar wel veels té vaak) van die lege chatvensters kreeg(dus dat mensen met je willen praten). Ze sloten die vensters vrijwel nooit af, maar zeiden ook nietsVaak waren het ook nog 'ns meisjes
Nou ja dan begon ik er op een gegeven moment maar weer tegenaan te lullen. Maar geef mij maar de normale MSN, daar lijkt iedereen nog zo eerlijk en oprecht
iddquote:Op vrijdag 25 maart 2005 12:45 schreef RebelwithoutaClue het volgende:
Uit het oog, uit het hart bij 99% van mijn msn 'vrienden'.
ik had het niet beter kunnen zeggenquote:Op vrijdag 25 maart 2005 13:32 schreef theis het volgende:
Maar verder is msn natuurlijk een sociale ramp, en als je jezelf laat beinvloeden door het wegklik gedrag van een breezer kut, dan ben je wel een ontzettende sissie
Volgens mij heb ik je zelfs nooit access gegevenquote:Op vrijdag 25 maart 2005 12:04 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
Jouw naampje is rood in mijn lijst: oftewel je hebt me verwijderd. Als je me er nou gewooin in had laten staan had je me dat zo kunnen vragen... maar nee, ik ben niet belanmgrijk genoeg hea
www.mercury.to
dat is mijn msn
hahahaquote:Op vrijdag 25 maart 2005 14:12 schreef yvonne het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik je zelfs nooit access gegeven
neej hij is echt serieusquote:Op vrijdag 25 maart 2005 15:06 schreef Mr.Noodle het volgende:
MikeyMo met een MSN-topic, dat moet een garpje zijn
dat mensen uberhaupt in dit tipic reagerenquote:Op vrijdag 25 maart 2005 15:17 schreef DarkElf het volgende:
ja 6 pagina's en drie edit's, ik ga me schamen
oh ja ontopic natuurlijk
Das ook weer overdreven...quote:Op vrijdag 25 maart 2005 15:24 schreef woeshie het volgende:
belachelijk.. die programma'kes waardoor je ziet of iemand je wegklikt of blokkeert ..
da's invasion of my privacy !
ziehier een gebruiker met ervaringquote:Op vrijdag 25 maart 2005 15:27 schreef RebelwithoutaClue het volgende:
En welke idioot heeft de nudge in msn 7 uitgevonden, willen mensen je wakker houden door je scherm te schudden.
Nee.quote:Op vrijdag 25 maart 2005 15:29 schreef Mr.Noodle het volgende:
Dit topic past trouwens perfect in een cabaretshow van Theo Maassen oid.
Jup die mensen gaan bij mij ook altijd op de blokquote:Op vrijdag 25 maart 2005 15:18 schreef Mr.Noodle het volgende:
Waar ik me echt wel ontzettend aan kan ergeren zijn die mensen, die hoi zeggen en binnen 10 sec. verwachten dat je een reactie geeft...
Hebben ze geen fuck anders te doen ofzo...
Hoihiephoimeisje: Hoi
Ik: ...
Hoihiephoimeisje: Hallo? Wat ben je aan het doen?
Ik:...
Hoihiephoimeisje: Waarom reageer je niet?
.
.Enkele minuten later...
.
.
Ik: Ik zat te schijten weet je
Hoihiephoimeisje: Ow...
<Sluit venster>
Heb het ook gehad.. zwaar irritant programma. Of zijn ze van die java shit af??quote:Op vrijdag 25 maart 2005 18:24 schreef Beach het volgende:
Gebruik dat programma van Weird-Mickey niet.
Dat programma gebruikt 100% van je cpu.
Dus constant full load.![]()
ja dat welquote:Op vrijdag 25 maart 2005 08:39 schreef Shreever het volgende:
Ik maak me er niet druk om. En die feature is mega-irri... weet je wel hoeveel mensen je aanklikken en niets zeggen. Word je daar ook depri van?![]()
jah idd schaam je! zo'n jongen van slag te brengenquote:Op vrijdag 25 maart 2005 19:46 schreef Tranceptor het volgende:
Eej MikeyMo sorry man dat ik je geblocked had in een vlaag van verstandsverbijstering. Ik had niet verwacht dat je nu dan zo bij die therapeut zou lopen voor al dat innerlijke leed dat ik je ermee had aangedaan.
Mijn welgemeende excuses!
haha dat heb ik ook meerdere malen meegemaakt ja. Dan ging ik echt een heel verhaal houden en achteraf moest ik er gewoon om lachen. het moet echt heel dramatisch eruit gezien hebben aan de andere kant.quote:Op vrijdag 25 maart 2005 09:36 schreef WeirdMicky het volgende:
[..]
Moet toegeven, msn is lekker makkelijk depressief zijn. Als je dan weer klaar bent dacht ik echt soms: wtf, waarom deed ik zo over depri.
Neuh het gebeurde veel vaker als ik langer online was dan die 5 luttele seconden waarin dat popupje zichtbaar wasquote:Op vrijdag 25 maart 2005 12:55 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
ja dat zijn dus die mensen die op elk popupje drukken dat ze rechtsonder zien verschijnen
maareh, dat kun je uitzetten btw
sterf brezaah sletjequote:Op vrijdag 25 maart 2005 22:32 schreef Rest het volgende:
hoe kom je aan die features?
Gebruik dan een echte messenger: GAIMquote:Op vrijdag 25 maart 2005 18:24 schreef Beach het volgende:
Gebruik dat programma van Weird-Mickey niet.
Dat programma gebruikt 100% van je cpu.
Dus constant full load.![]()
Eens. Heb vroeger die functies ook wel eens gebruikt, maar het is super irritant en totaaaaal doelloos. Als ik iets tegen iemand wil zeggen, zeg ik dat gewoon. Of ie het venster nu wegklikt of niet, boeit me niet. Het gaat me om de reactie.Als ik geen reactie krijg ben ik daar opzich snel klaar mee.quote:Op zaterdag 26 maart 2005 11:02 schreef Natalie het volgende:
Verhaal
Dan zeg me maar even waar ik die opties kan downloaden. Je hebt blijkbaar verstand van zaken.quote:
Ik zeg het altijd wel netjesquote:Op zaterdag 26 maart 2005 11:02 schreef Natalie het volgende:
Bovendien: hoevaak zie je mensen die het aangeven: "Hé, ik ga je uit mijn lijst donderen." Nooit.
Dat bedoel ikquote:Op zaterdag 26 maart 2005 12:35 schreef Tranceptor het volgende:
Ik zeg het altijd wel netjes
niet dat ze dan nog kunnen reageren
als je ze blockt niet nee, de meeste mensen pleuren je er uit om hun lijst op te schonen maar blocken je niet zodat jij hun wel zietquote:Op zaterdag 26 maart 2005 12:35 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Ik zeg het altijd wel netjes
niet dat ze dan nog kunnen reageren
idd dat doe ik, maar dan met mensen waar ik toch amper mee chatquote:Op zaterdag 26 maart 2005 13:20 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
als je ze blockt niet nee, de meeste mensen pleuren je er uit om hun lijst op te schonen maar blocken je niet zodat jij hun wel ziet
dat blocken kan je ook helemaal niet zienquote:Op zaterdag 26 maart 2005 15:08 schreef Blu het volgende:
hoe kun je met die mercury ofzo zien dat iemand je geblokt heeft, zie alleen als iemand me verwijdert heeft.
*blockt. Removedquote:Op zaterdag 26 maart 2005 17:41 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
dat blocken kan je ook helemaal niet zien
msn.tweakzone.nlquote:Op zaterdag 26 maart 2005 12:33 schreef Rest het volgende:
[..]
Dan zeg me maar even waar ik die opties kan downloaden. Je hebt blijkbaar verstand van zaken.
Schaf je binnenkort dan ook een videobewakingssysteem aan waarmee je precies in de gaten kunt houden wat al je vrienden op welk moment doen zodat je er achter kunt komen dat ze gewoon op de bank liggen terwijl ze zeiden geen tijd te hebben om met jou uit te gaan?quote:Op vrijdag 25 maart 2005 08:25 schreef MikeyMo het volgende:
Mjah ik heb dus een fijne msn hier met allemaal neato features. Een van die features is een melding die je krijgt als mensen je uit hun lijstje gooien. Een andere melding is wanneer mensen aan de andere kant het chatvenster dichtklikken.
Neej dat is al oud. Zo jaren 80quote:Op zondag 27 maart 2005 13:13 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Schaf je binnenkort dan ook een videobewakingssysteem aan waarmee je precies in de gaten kunt houden wat al je vrienden op welk moment doen zodat je er achter kunt komen dat ze gewoon op de bank liggen terwijl ze zeiden geen tijd te hebben om met jou uit te gaan?
Tijdgeest van vandaag. Iedereen moet en zal alles.quote:Op zondag 27 maart 2005 13:29 schreef Natalie het volgende:
Wat is het toch dat sommige mensen álles willen weten? Is het nog niet duidelijk dat zoiets alleen maar meer ergernis met zich meebrengt?
Het komt op mijn nogal 'controle-freak' achtig over.
Trieste ontwikkeling, als je 't mij vraagt.quote:Op zondag 27 maart 2005 13:48 schreef JMB het volgende:
Tijdgeest van vandaag. Iedereen moet en zal alles.
True. Het is raar dat mensen haasten om tijd voor zichzelf vrij te maken.quote:Op zondag 27 maart 2005 13:54 schreef Natalie het volgende:
[..]
Trieste ontwikkeling, als je 't mij vraagt.
quote:
Waar kan ik dat downloaden???? Kun je me een link geven?????quote:Op zondag 27 maart 2005 15:50 schreef Tuvai.net het volgende:
Hoe zielig ben je als het je interesseert als mensen je venster wegklikken of je verwijderen?Download een leven of zo.
Die strekking snap ik niet.quote:Op zondag 27 maart 2005 14:42 schreef JMB het volgende:
True. Het is raar dat mensen haasten om tijd voor zichzelf vrij te maken.
Dit is een vervolg op waar wij het eerder over hadden wb dat mensen alles moeten, etc. Dit is dus een soort iets waar daar mee samenhangtquote:Op zondag 27 maart 2005 16:05 schreef Natalie het volgende:
[..]
Die strekking snap ik niet.
Het al dan niet willen weten of iemand je blockt of verwijderd heeft toch weinig te doen met 'haasten om tijd voor jezelf vrij te maken'?
Leg eens uit.
msn.tweakzone.nlquote:Op zondag 27 maart 2005 16:48 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Waar is deze versie van MSN te downloaden?
ja waar is nou dat programma te vindenquote:Op zondag 27 maart 2005 15:52 schreef JMB het volgende:
[..]
Waar kan ik dat downloaden???? Kun je me een link geven?????
Please make me feel luckyquote:Op maandag 28 maart 2005 00:05 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
ja waar is nou dat programma te vinden![]()
ja, dat vooral...quote:Op zondag 27 maart 2005 15:06 schreef JMB het volgende:
[..]je kan de druk niet aan dat iedereen jouw venster wegklikt he?
Allereerst heel mooi stukje tekst, ik herken heel veel van mijn "vroegere" zelf erin en ben blij dat ik er uiteindelijk overheen heb weten te stappen! Oja, wat ik heb aangehaald in je Quote, ik heb weleens gezegd tegen een paar ex-kontakten dat ik diegene uit mn lijst wilde gooien en dat deed ik daarna dus ookquote:Op zaterdag 26 maart 2005 11:02 schreef Natalie het volgende:
[...]
Bovendien: hoevaak zie je mensen die het aangeven: "Hé, ik ga je uit mijn lijst donderen." Nooit.
[...]
ja enquote:Op donderdag 7 april 2005 12:50 schreef avotar het volgende:
Goed nieuws voor jullie...: MSN 7.0 is uit..
Ik denk dat je daar al de fout in gaatquote:Op vrijdag 25 maart 2005 08:25 schreef MikeyMo het volgende:
Mjah ik heb dus een fijne msn hier met allemaal neato features.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |