ja dat welquote:Op vrijdag 25 maart 2005 08:39 schreef Shreever het volgende:
Ik maak me er niet druk om. En die feature is mega-irri... weet je wel hoeveel mensen je aanklikken en niets zeggen. Word je daar ook depri van?![]()
jah idd schaam je! zo'n jongen van slag te brengenquote:Op vrijdag 25 maart 2005 19:46 schreef Tranceptor het volgende:
Eej MikeyMo sorry man dat ik je geblocked had in een vlaag van verstandsverbijstering. Ik had niet verwacht dat je nu dan zo bij die therapeut zou lopen voor al dat innerlijke leed dat ik je ermee had aangedaan.
Mijn welgemeende excuses!
haha dat heb ik ook meerdere malen meegemaakt ja. Dan ging ik echt een heel verhaal houden en achteraf moest ik er gewoon om lachen. het moet echt heel dramatisch eruit gezien hebben aan de andere kant.quote:Op vrijdag 25 maart 2005 09:36 schreef WeirdMicky het volgende:
[..]
Moet toegeven, msn is lekker makkelijk depressief zijn. Als je dan weer klaar bent dacht ik echt soms: wtf, waarom deed ik zo over depri.
Neuh het gebeurde veel vaker als ik langer online was dan die 5 luttele seconden waarin dat popupje zichtbaar wasquote:Op vrijdag 25 maart 2005 12:55 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
ja dat zijn dus die mensen die op elk popupje drukken dat ze rechtsonder zien verschijnen
maareh, dat kun je uitzetten btw
sterf brezaah sletjequote:Op vrijdag 25 maart 2005 22:32 schreef Rest het volgende:
hoe kom je aan die features?
Gebruik dan een echte messenger: GAIMquote:Op vrijdag 25 maart 2005 18:24 schreef Beach het volgende:
Gebruik dat programma van Weird-Mickey niet.
Dat programma gebruikt 100% van je cpu.
Dus constant full load.![]()
Eens. Heb vroeger die functies ook wel eens gebruikt, maar het is super irritant en totaaaaal doelloos. Als ik iets tegen iemand wil zeggen, zeg ik dat gewoon. Of ie het venster nu wegklikt of niet, boeit me niet. Het gaat me om de reactie.Als ik geen reactie krijg ben ik daar opzich snel klaar mee.quote:Op zaterdag 26 maart 2005 11:02 schreef Natalie het volgende:
Verhaal
Dan zeg me maar even waar ik die opties kan downloaden. Je hebt blijkbaar verstand van zaken.quote:
Ik zeg het altijd wel netjesquote:Op zaterdag 26 maart 2005 11:02 schreef Natalie het volgende:
Bovendien: hoevaak zie je mensen die het aangeven: "Hé, ik ga je uit mijn lijst donderen." Nooit.
Dat bedoel ikquote:Op zaterdag 26 maart 2005 12:35 schreef Tranceptor het volgende:
Ik zeg het altijd wel netjes
niet dat ze dan nog kunnen reageren
als je ze blockt niet nee, de meeste mensen pleuren je er uit om hun lijst op te schonen maar blocken je niet zodat jij hun wel zietquote:Op zaterdag 26 maart 2005 12:35 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Ik zeg het altijd wel netjes
niet dat ze dan nog kunnen reageren
idd dat doe ik, maar dan met mensen waar ik toch amper mee chatquote:Op zaterdag 26 maart 2005 13:20 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
als je ze blockt niet nee, de meeste mensen pleuren je er uit om hun lijst op te schonen maar blocken je niet zodat jij hun wel ziet
dat blocken kan je ook helemaal niet zienquote:Op zaterdag 26 maart 2005 15:08 schreef Blu het volgende:
hoe kun je met die mercury ofzo zien dat iemand je geblokt heeft, zie alleen als iemand me verwijdert heeft.
*blockt. Removedquote:Op zaterdag 26 maart 2005 17:41 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
dat blocken kan je ook helemaal niet zien
msn.tweakzone.nlquote:Op zaterdag 26 maart 2005 12:33 schreef Rest het volgende:
[..]
Dan zeg me maar even waar ik die opties kan downloaden. Je hebt blijkbaar verstand van zaken.
Schaf je binnenkort dan ook een videobewakingssysteem aan waarmee je precies in de gaten kunt houden wat al je vrienden op welk moment doen zodat je er achter kunt komen dat ze gewoon op de bank liggen terwijl ze zeiden geen tijd te hebben om met jou uit te gaan?quote:Op vrijdag 25 maart 2005 08:25 schreef MikeyMo het volgende:
Mjah ik heb dus een fijne msn hier met allemaal neato features. Een van die features is een melding die je krijgt als mensen je uit hun lijstje gooien. Een andere melding is wanneer mensen aan de andere kant het chatvenster dichtklikken.
Neej dat is al oud. Zo jaren 80quote:Op zondag 27 maart 2005 13:13 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Schaf je binnenkort dan ook een videobewakingssysteem aan waarmee je precies in de gaten kunt houden wat al je vrienden op welk moment doen zodat je er achter kunt komen dat ze gewoon op de bank liggen terwijl ze zeiden geen tijd te hebben om met jou uit te gaan?
Tijdgeest van vandaag. Iedereen moet en zal alles.quote:Op zondag 27 maart 2005 13:29 schreef Natalie het volgende:
Wat is het toch dat sommige mensen álles willen weten? Is het nog niet duidelijk dat zoiets alleen maar meer ergernis met zich meebrengt?
Het komt op mijn nogal 'controle-freak' achtig over.
Trieste ontwikkeling, als je 't mij vraagt.quote:Op zondag 27 maart 2005 13:48 schreef JMB het volgende:
Tijdgeest van vandaag. Iedereen moet en zal alles.
True. Het is raar dat mensen haasten om tijd voor zichzelf vrij te maken.quote:Op zondag 27 maart 2005 13:54 schreef Natalie het volgende:
[..]
Trieste ontwikkeling, als je 't mij vraagt.
quote:
Waar kan ik dat downloaden???? Kun je me een link geven?????quote:Op zondag 27 maart 2005 15:50 schreef Tuvai.net het volgende:
Hoe zielig ben je als het je interesseert als mensen je venster wegklikken of je verwijderen?Download een leven of zo.
Die strekking snap ik niet.quote:Op zondag 27 maart 2005 14:42 schreef JMB het volgende:
True. Het is raar dat mensen haasten om tijd voor zichzelf vrij te maken.
Dit is een vervolg op waar wij het eerder over hadden wb dat mensen alles moeten, etc. Dit is dus een soort iets waar daar mee samenhangtquote:Op zondag 27 maart 2005 16:05 schreef Natalie het volgende:
[..]
Die strekking snap ik niet.
Het al dan niet willen weten of iemand je blockt of verwijderd heeft toch weinig te doen met 'haasten om tijd voor jezelf vrij te maken'?
Leg eens uit.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |