Nog erger, een combi van die tweequote:Op vrijdag 25 maart 2005 09:01 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
nou dat vind ik niet eens zo erg. beter dan die namen van mensen waarin ze hun relationele priveleven melden. Iemand die neerzet dat ie tv kijkt oid kan ik me niet aan storen...
"ik kijk TV en Joyce je bent hoer!!!!! Lieverd wil je nooit meer kwijt"quote:
Rightquote:Op vrijdag 25 maart 2005 09:05 schreef MikeyMo het volgende:
mensen die zeggen: ach het is maar msn, zijn volgens mij juist diegene die 24/7 achter hun comp zitten en een end weg ouwehoeren.
quote:Op vrijdag 25 maart 2005 09:04 schreef HassieBassie het volgende:
[..]
Ja maar MikeyMo, stel nou dat er in hun naam staat dat ze tv aan het kijken zijn, terwijl jouw uberpsychonerdprogramma aangeeft dat juist op dat moment je venstertje wordt weggeklikt?
Dat is flippen dan he![]()
En dat is toch eigenlijk al te triest voor woorden?quote:Op vrijdag 25 maart 2005 09:05 schreef MikeyMo het volgende:
Maar diut programma maakt en breekt meer relaties dan andere media. er worden ruzies over uitgevochten en weer bijgelegd. Vriendschappen gesloten en noem maar op.
Ik neem vaak de telefoon niet op als iemand mij opbelt. Of ik gooi de hoorn er op als het mij niet aanstaatquote:Op vrijdag 25 maart 2005 08:47 schreef Nuongirl het volgende:
omg. Het is maar msn.....
vind je? Ik vind het eigenlijk een logische gevolg van het feit dat het laagdrempeliger is om over bepaalde dingen te praten. "Gevoelens te uiten" zeg maar. Het contact is wellicht wat minder direct dan een telefoon of in het echt, maar uiteindelijk is het gewoon een communicatiemiddel en het wordt volop gebruikt om te communiceren.quote:Op vrijdag 25 maart 2005 09:08 schreef Copycat het volgende:
[..]
En dat is toch eigenlijk al te triest voor woorden?
Ik ruik een generatiekloofquote:Op vrijdag 25 maart 2005 09:08 schreef Copycat het volgende:
[..]
En dat is toch eigenlijk al te triest voor woorden?
En je dan na het gesprek van drie uur realiseren dat je de KPN wat erg fanatiek aan het sponsoren bent zekerquote:Op vrijdag 25 maart 2005 08:49 schreef DarkElf het volgende:
ach mens, icqgewoon afschaffen en weer bellen als je iemand wilt spreken.
Geen idee wie je bent, maar ik sluit me volledig bij je aanquote:Op vrijdag 25 maart 2005 09:12 schreef petitlapin het volgende:
waarom doet iedereen toch altijd zo neerbuigend over MSN ? Waarom is het te triest voor woorden ?
ik heb nog nooit ruzies gemaakt met dat medium, ik kan er best heel serieuze gesprekken mee voeren, en ik vind het een prachtige aanvulling op mijn sociaal leven.
Het is veel goedkoper dan sms-jes sturen en telefoneren, ideaal om afspraken te maken.
Misschien gaat het iets te traag om serieuze gesprekken te voeren, maar het is toch beter dan niets ?
wat de vraag van MikeyMo betreft, dat is wel gewoon te zielig voor woorden, ik antwoord ook niet altijd onmiddellijk of zelfs niet op elke oproep, ik heb soms echt wel andere dingen te doen, en als diegene die mij wil bereiken daar niet tegen kan, is dat echt wel zijn probleem, je kan andere mensen niet claimen !
Ja bijvoorbeeld, kun je je energie die je anders aan geirriteerd zijn door msn, nu gebruiken voor de hoge rekening van kpnquote:Op vrijdag 25 maart 2005 09:13 schreef Light het volgende:
[..]
En je dan na het gesprek van drie uur realiseren dat je de KPN wat erg fanatiek aan het sponsoren bent zeker
idd, ik gebruik het ook vanwege het kostenaspect, laagdrempeligheid e.d. Ik heb er ook nooit echt ruzie over, ik probeer namelijk alles serieus uit te praten als er wat is. Ik ben geen hysteriekikkerquote:Op vrijdag 25 maart 2005 09:12 schreef petitlapin het volgende:
waarom doet iedereen toch altijd zo neerbuigend over MSN ? Waarom is het te triest voor woorden ?
ik heb nog nooit ruzies gemaakt met dat medium, ik kan er best heel serieuze gesprekken mee voeren, en ik vind het een prachtige aanvulling op mijn sociaal leven.
Het is veel goedkoper dan sms-jes sturen en telefoneren, ideaal om afspraken te maken.
Misschien gaat het iets te traag om serieuze gesprekken te voeren, maar het is toch beter dan niets ?
Neej, weet ik ook wel. Het geeft alelen af en toe zo'n raar gevoel als je wat tikt naar iemand en je ziet dat die persoon het eest en vervolgens negeert. Heel soms komen ze er dan wel uren later weer op terug, dus die hadden het gewoond ruk. Maar als mijn ex ruzie met me zoekt en niets anders kan dan schelden en ik vervolgesn gewoon rustig eens aan d'r vraag wat het probleem nou is en vervolgens zie ik dat ze de vensters dichtklikt en niet reageert dan weet ik ook weer waar ik sta.quote:wat de vraag van MikeyMo betreft, dat is wel gewoon te zielig voor woorden, ik antwoord ook niet altijd onmiddellijk of zelfs niet op elke oproep, ik heb soms echt wel andere dingen te doen, en als diegene die mij wil bereiken daar niet tegen kan, is dat echt wel zijn probleem, je kan andere mensen niet claimen !
Dus na zo'nquote:Op vrijdag 25 maart 2005 09:15 schreef DarkElf het volgende:
[..]
Ja bijvoorbeeld, kun je je energie die je anders aan geirriteerd zijn door msn, nu gebruiken voor de hoge rekening van kpn
Ik zeg dan ook niet dat het medium zelf te triest voor woorden is, maar het feit dat het wordt gebruikt om ruzie te maken, te beslechten en/of relaties te starten dan wel te beëindigen.quote:Op vrijdag 25 maart 2005 09:12 schreef petitlapin het volgende:
volgens mij heeft geen enkel msn de mogelijkheid om te zien of je geblockt bent.quote:Op vrijdag 25 maart 2005 09:20 schreef avotar het volgende:
Ik vind persoonljik msn ideaal, zeker ook tijdens m'n werk als ik even iemand nodig heb. Ik kan niet zomaar bellen, amar tussendoor een paar zinnetjes typen.. ideaal.
maar mikeymo.. ik denk dat je een klein beetje doorslaat. Maar je ziet het hier wel goed, iedereen gebruikt msn op z'n eigen manier of niet. Soms heb ik ook geen zin in gelul en klik ik ook gewoon iemand weg die me aanspreekt.
Heerlijk die block functie.
Maar zie je met dat mercury ook als iemand je geblockt heeft...?
quote:Op vrijdag 25 maart 2005 09:24 schreef DarkElf het volgende:
"ruggespraak met mijn medemods."
valt ook onder de categorie Nietszeggend hoor
mjah, je praat en gesprekken lijden ergens toe en niet altijd zijn het nietsgesprekjes. Als je vraagt "hoe is het" en je krijgt als antwoord dat het slecht gat omdat er kanker is geconstateerd bij iemand: probeer dan nog maar een een nietsgesprekje te houdenquote:Op vrijdag 25 maart 2005 09:22 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik zeg dan ook niet dat het medium zelf te triest voor woorden is, maar het feit dat het wordt gebruikt om ruzie te maken, te beslechten en/of relaties te starten dan wel te beëindigen.
Daar vind ik msn niet het geschikte medium voor.
Dat soort dingen doe ik toch echt liever face to face, zodat er geen verwarring kan zijn tussen hetgeen iemand typt en daadwerkelijk bedoeld.
Ik heb, sinds ik mod ben, ook msn geïnstalleerd en gebruik het alleen voor nietsgesprekjes met familieleden en kennissen en voor ruggespraak met mijn medemods.
tnx btw depri ervan worden?? dat is toch wel erg zielig niet??quote:Op vrijdag 25 maart 2005 09:32 schreef MikeyMo het volgende:
www.mercury.to
en daarin zitten 1001 opties
Het ligt alleen een beetje aan de mate waarin je die persoon kent. Soms komen volslagen onbekenden bij mij op msn (paar keer gesproken) met allemaal problemen. Dan ga ik niet bellen, maar stel ik gewoon wedervragen en zeg dat het goed komtquote:Op vrijdag 25 maart 2005 09:33 schreef Copycat het volgende:
Als iemand me op msn zulk afschuwelijk nieuws vertelt, dan hang ik of binnen een paar tellen aan de telefoon of zit ik een paar tellen later in mijn auto.
msn is best een nuttig medium. Maar imo niet voor 'levensvragen'.
dat jij dat soort mensen in je lijst hebt zegt al heel watquote:Op vrijdag 25 maart 2005 09:33 schreef WeirdMicky het volgende:
Ik word echt naar van die stalk-msn. Je durft bijna geen venster meer weg te klikken of panische puberende meisjes met 3 schaamhaartjes zeggen al: je bent er wellllll.
"Ow, dus nu kan je ook zien dat ik je blokkeer en delete?"
*block
Een hekel heb ik aan die msn, nergens goed voor.
Ik ben dan ook niet zo scheutig met het verschaffen van mijn msn-adres zodat zo goed als onbekenden hun sores op mijn scherm gooien.quote:Op vrijdag 25 maart 2005 09:36 schreef WeirdMicky het volgende:
Het ligt alleen een beetje aan de mate waarin je die persoon kent. Soms komen volslagen onbekenden bij mij op msn (paar keer gesproken) met allemaal problemen.
Ook een leuk gegeven: je ziet constant dat je vriendin je berichten wegklikt terwijl je net een MSN kus geeft enzo en je wilt iets leuks vertellenquote:Op vrijdag 25 maart 2005 09:34 schreef TheFrankey het volgende:
[..]
tnx btw depri ervan worden?? dat is toch wel erg zielig niet??
depri niet ind e zin van "ik heb prozac nodig", maar ik frons wel me wenkbrauwen omdat je de indruk krijgt dat men je stelselmatig negeert op zo'n momentquote:Op vrijdag 25 maart 2005 09:34 schreef TheFrankey het volgende:
[..]
tnx btw depri ervan worden?? dat is toch wel erg zielig niet??
Bij wijze van spreken, een ex van me ofzo waarvan ik berichten weg klik is meer waarheidsgetrouwquote:Op vrijdag 25 maart 2005 09:36 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
dat jij dat soort mensen in je lijst hebt zegt al heel wat
mjah ik ben niet zo bellerig, en wat de auto betreft: als de persoon meldt dat ze liever alleen is houdt het ook op (wat wel contrasteert met het feit dat ze er kennelijk wel over wil praten)quote:Op vrijdag 25 maart 2005 09:33 schreef Copycat het volgende:
Als iemand me op msn zulk afschuwelijk nieuws vertelt, dan hang ik of binnen een paar tellen aan de telefoon of zit ik een paar tellen later in mijn auto.
msn is best een nuttig medium. Maar imo niet voor 'levensvragen'.
heeft jouw ex pas 3 schaamhaartjes????quote:Op vrijdag 25 maart 2005 09:38 schreef WeirdMicky het volgende:
[..]
Bij wijze van spreken, een ex van me ofzo waarvan ik berichten weg klik is meer waarheidsgetrouw
onzekere nichtquote:Op vrijdag 25 maart 2005 08:39 schreef Sport_Life het volgende:
Btw begrijp ik dat je hier onzeker door wordt, maar om je dag er door te laten verpesten vind ik ook wat overdreven hoor.
Uuuh, op msn lul je veel makkelijker blijkbaar met jan en alleman die je ergens op een forum tegen gekomen bent, mensen wiens stem je nog nooit gehoord hebt, die je nog nooit ontmoet hebt, met de telefoon is dat over het algemeen toch anders wat betreft dat laatste en het is selectiever toch wel, je geeft niet iedereen je nummer tenslotte.quote:Op vrijdag 25 maart 2005 09:09 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Ik neem vaak de telefoon niet op als iemand mij opbelt. Of ik gooi de hoorn er op als het mij niet aanstaat
Achja, tis maar telefoon
quote:Op vrijdag 25 maart 2005 09:55 schreef Copycat het volgende:
De leukste msn gesprekken heb ik trouwens met mijn dyslectische neefje die een naam heeft in de trant van 'AnGeLa Ik HoUw VaN JoUw sGaTjUh'.
hehequote:Op vrijdag 25 maart 2005 09:55 schreef Copycat het volgende:
De leukste msn gesprekken heb ik trouwens met mijn dyslectische neefje die een naam heeft in de trant van 'AnGeLa Ik HoUw VaN JoUw sGaTjUh'.
is het zo erg dat die breezah msn heeft met allemaal functies die hem tot waanzin drijvenquote:Op vrijdag 25 maart 2005 10:21 schreef ShaoliN het volgende:
Je bent nog steeds aardig kansloos he MM?
Persbericht:quote:Op vrijdag 25 maart 2005 10:29 schreef boskov het volgende:
hehehe, de nieuwe generatie. Zullen flink wat mensen depri worden de komende jaren dan
danvoel ik me aan de kant gezet als een stuk speelgoed wat niet meer interessant isquote:Op vrijdag 25 maart 2005 10:26 schreef Xenomaniac het volgende:
Kolere MM..
Vind je het zelf niet een klein bit zielig?
Depri worden als iemand je wegklikt..
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |