Nou ja depri, het is toch zoiets van: waarom zeg je niet gewoon dat je druk bent ofzoquote:
En dat is begrijpelijk. Het is dan wel MSN, maar je kunt je wel gewoon normaal gedragen.quote:Op vrijdag 25 maart 2005 08:35 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
Nou ja depri, het is toch zoiets van: waarom zeg je niet gewoon dat je druk bent ofzo
Als ze je verwijderd hebbenquote:Op vrijdag 25 maart 2005 08:36 schreef DarkElf het volgende:
maar goed, je kan mensen er toch gewoon op aanspreken?
mailen?quote:
Als iemand me ooit zou vragen waarom ik hem/haar wegklikte, ga ik direct blockenquote:Op vrijdag 25 maart 2005 08:39 schreef Sport_Life het volgende:
laatst kwam er ook iemand met de vraag waarom ik dat wegklikte, die had blijkbaar ook zo'n programma.
Als t nou een goede vriend isquote:Op vrijdag 25 maart 2005 08:41 schreef kastanova het volgende:
[..]
Als iemand me ooit zou vragen waarom ik hem/haar wegklikte, ga ik direct blocken.
Uberhaupt... 'MSNquote:Op vrijdag 25 maart 2005 08:46 schreef DarkElf het volgende:
mensen die vermelden in hun msn naam wat ze doen
wel eens gedaan bij me ex toen ik een serieus gesprek wilde aanknopen:quote:Op vrijdag 25 maart 2005 08:36 schreef DarkElf het volgende:
dus je vindt het vervelend? das iets anders dan depri dacht ik.
maar goed, je kan mensen er toch gewoon op aanspreken?
dat zijn van die lui die altijd rechts onderin op de popupje klikken als er iemand online komt :Squote:Op vrijdag 25 maart 2005 08:39 schreef Shreever het volgende:
Ik maak me er niet druk om. En die feature is mega-irri... weet je wel hoeveel mensen je aanklikken en niets zeggen. Word je daar ook depri van?![]()
ik heb zowaar eens geen negatieve gedachten over dat stadje roland, itt het gros van de inwonersquote:Op vrijdag 25 maart 2005 08:48 schreef knokkels het volgende:
Wordt je gewoon niet depri van Den Helder MikeyMo.. schuif je het daar op af?
mercuryquote:Op vrijdag 25 maart 2005 08:41 schreef Diepvriez het volgende:
ik wil ook die neato features hebben, welke MSN is het. ??
Dat zei ik dus in de voorgaande 2 posts, maar die werden geëditquote:
Ah. Thnxquote:Op vrijdag 25 maart 2005 08:51 schreef MikeyMo het volgende:
mercury
Ah, DE is in ieder geval consequentquote:Op vrijdag 25 maart 2005 08:54 schreef kastanova het volgende:
[..]
Dat zei ik dus in de voorgaande 2 posts, maar die werden geëdit.
Stelletjes die elkaar elke dag een andere troetelnaam geven via hu msn naamquote:Op vrijdag 25 maart 2005 08:46 schreef DarkElf het volgende:
Op MSN?quote:Op vrijdag 25 maart 2005 08:48 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
wel eens gedaan bij me ex toen ik een serieus gesprek wilde aanknopen:
quote:als je toch steevast mijn venster met opmerkingen dichtklikt block me dan gewoon, scheelt jou ook weer de hele tijd dichtklikken
Bam, heb je helemaal ruzie
Irritante mensenquote:Op vrijdag 25 maart 2005 08:49 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
dat zijn van die lui die altijd rechts onderin op de popupje klikken als er iemand online komt :S
nou dat vind ik niet eens zo erg. beter dan die namen van mensen waarin ze hun relationele priveleven melden. Iemand die neerzet dat ie tv kijkt oid kan ik me niet aan storen...quote:Op vrijdag 25 maart 2005 08:46 schreef DarkElf het volgende:
Ja maar MikeyMo, stel nou dat er in hun naam staat dat ze tv aan het kijken zijn, terwijl jouw uberpsychonerdprogramma aangeeft dat juist op dat moment je venstertje wordt weggeklikt?quote:Op vrijdag 25 maart 2005 09:01 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
nou dat vind ik niet eens zo erg. beter dan die namen van mensen waarin ze hun relationele priveleven melden. Iemand die neerzet dat ie tv kijkt oid kan ik me niet aan storen...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |