abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_25782957
Waar is deze versie van MSN te downloaden?
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
  zondag 27 maart 2005 @ 16:52:50 #202
112214 JMB
Klopt als een bus:
pi_25783078
quote:
Op zondag 27 maart 2005 16:48 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Waar is deze versie van MSN te downloaden?
msn.tweakzone.nl
'They're not people, they are hippies!'
pi_25783754
Als je chatten heel serieus neemt, zorg er dan tenminste voor dat je serieuze mensen in je lijst neemt en dat je mensen beoordeelt op serieuze criteria. Wellicht zelfs gewoon op de manier zoals je in het echt ook zou doen. Stel dat je 10 minuten geleden in het echt nog met een goede vriendin hebt gesproken. Als zij dan daarna bepaalt geen contact meer te willen hebben, dan kom je daar ook pas veel later achter. Ga je dan ook lopen stressen als je haar een paar dagen niet spreekt? Ik denk het niet. Waarom op MSN dan wel gebruik maken van geautomatiseerde controle programma's?

De echte vriendin bel je na een aantal dagen weer eens op om wat af te spreken. Krijg je dan nul op het rekest dan probeer je het een tijd later nog eens. Daarna is het wel duidelijk of ze nog contact wil. Zo werkt het voor mij op MSN ook. Weer eens aanspreken + geen bevredigende reactie = exit. Zowel in real life als op MSN.

Dat paranoide gedoe met die vensters is nergens voor nodig. Ga je in het echt ook denken dat mensen je niet meer moeten als ze je even geen aandacht meer geven? Ik denk het niet. Ik loop de hele dag op vensters te klikken. Open en weer dicht. Ik plaats een reactie op Fok!, ik klik het venster dicht, ik kom er opeens achter dat ik nog een topic wilde lezen en ik open hem weer. Ik groet iemand op MSN en sluit het venster weer. Als iemand zin heeft om te chatten dan zie ik het wel weer. Zo niet, dan komt het een andere keer wel. Waarom zou je je daar druk over maken? In het echt kom ik ook wel eens in een flits mensen tegen als ik langsloop. Dan is het gewoon "hallo" en "hoi" en verder gaan met waar ik gebleven was. Dat noem je ook geen negeren. Soms heb ik iets meer tijd en dan blijf ik even staan. Een andere keer weer niet. Dat is toch gewoon normale interactie?

Ik zit op MSN, iemand spreekt me aan en ik besluit dat ik even naar de WC wil. Ik ga en ik kom een paar minuten later terug. Daarna reageer ik pas. Big deal? Nee toch? Om eerlijk te zeggen heb ik het vrijwel nooit dat mensen me verwijderen uit de lijst als het gesprek daarvoor nog goed verliep. Ja, tenzij je ze oppikt op ßr33z4h-websites.
Zogenaamd "fatsoenlijke" mensen ontmaskerd, de waarheid en verklaringen die iedereen wil weten: Misdefinitie op YouTube.
  zondag 27 maart 2005 @ 20:43:12 #204
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_25789016
Wanneer is die MSN Hype eindelijk eens verleden tijd net zoals ICQ het onderspit moest delven.

Of leeft ICQ nog? Geloof het niet nee.

Msn...heb verder niets tegen microsoft behalve hun product dat niet optimaal is, maar kan kotsen op ieder chat progrogramma dat bestaat.
Sinds 2007 anti depressiva vrij,
In 2008 gezonder enigsins rustiger blij.
Gekte en waanzin voorbij.
Eindelijk tijd voor de normalere realiteit.
pi_25789839
ICQ leeft voor mij niet meer sinds de 98a versie verstoten is van het netwerk. 1 MB bestandsgrootte + 2 MB geheugen werd meer dan 6 MB bestandsgrootte en 25 MB geheugen. Toen was de keuze snel gemaakt.

Zeker toen MSN veel lichter bleek (wordt nu helaas weer log en zwaar) en meer mensen MSN kenden en konden gebruiken.
Zogenaamd "fatsoenlijke" mensen ontmaskerd, de waarheid en verklaringen die iedereen wil weten: Misdefinitie op YouTube.
  zondag 27 maart 2005 @ 23:48:08 #206
11839 DemonRage
In het ZUIDEN!
pi_25794835
Micro$oft moet voor die druktemakers gewoon een nieuwe feature in msn bouwen... dat als je iemand blokkeert, dat je diegene ook niet meer online kan zien. En da's een simpele aanpassing in hun msn server Dat maakt het blokkeren al een stuk minder aantrekkelijker voor sommigen.
pi_25795052
quote:
Op zondag 27 maart 2005 16:52 schreef JMB het volgende:

[..]

msn.tweakzone.nl
random image

lekkere beveiliger ben je dan, als je zit te MSN-en
-
  Redactie Frontpage / Weblog maandag 28 maart 2005 @ 00:05:16 #208
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_25795403
quote:
Op zondag 27 maart 2005 15:52 schreef JMB het volgende:

[..]

Waar kan ik dat downloaden???? Kun je me een link geven?????
ja waar is nou dat programma te vinden
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025
  maandag 28 maart 2005 @ 00:08:25 #209
112214 JMB
Klopt als een bus:
pi_25795488
quote:
Op maandag 28 maart 2005 00:05 schreef paultjuhhh het volgende:

[..]

ja waar is nou dat programma te vinden
Please make me feel lucky
'They're not people, they are hippies!'
pi_25795971
quote:
Op zondag 27 maart 2005 15:06 schreef JMB het volgende:

[..]

je kan de druk niet aan dat iedereen jouw venster wegklikt he?
ja, dat vooral...
pi_25796484

[ Bericht 100% gewijzigd door Rest op 28-03-2005 00:44:30 ]
pi_25796542
stuffplug werkt ook... dan heb je tenminste geen andere msn nodig..
wel ff plus installeren
"The guys from Mclaren kept saying: "sounds like a spitfire", and the guys from Mercedes went: "Nein, nein, nein, sounds like a Messerschmitt", they're both wrong actually, it sounds like the god of Thunder"
pi_25979702
Ik herken wel veel in MikeyMo's OP betoog, voorheen had ik ongeveer precies hetzelfde, ik maakte me ook vaak erg druk als iemand niet op tijd reageerde en ook als ik op de block werd gegooid. Zelf heb ik daar een hele tijd last van gehad en het kostte mij ook best wel aardig wat moeite om het 'af te leren'. Gelukkig zie ik nu in dat ik alleen mezelf daarmee heb en me niet zo druk moet maken om niet-IRL contacten.

Hoe raar het ook klinkt is het ergens wel 'fijn' om te weten dat ik niet de enige ben (lees: wás) met dit probleem maar natuurlijk is het niet echt goed om je hier druk over te maken en dat klinkt raar uit mijn mond natuurlijk maar sinds een aardig tijdje alweer heb ik het toch over een hele andere boeg weten te gooien nl. om mij niet meer druk te maken om het feit of mensen mij zomaar op de block gooien en/of je verwijderen uit zijn of haar MSN-lijst.

Iig wens ik MikeyMo suc6 met het overwinnen van deze "drempel" en onzekerheid mbt MSN.

Oja, nog even een RE: op dit:
quote:
Op zaterdag 26 maart 2005 11:02 schreef Natalie het volgende:
[...]
Bovendien: hoevaak zie je mensen die het aangeven: "Hé, ik ga je uit mijn lijst donderen." Nooit.
[...]
Allereerst heel mooi stukje tekst, ik herken heel veel van mijn "vroegere" zelf erin en ben blij dat ik er uiteindelijk overheen heb weten te stappen! Oja, wat ik heb aangehaald in je Quote, ik heb weleens gezegd tegen een paar ex-kontakten dat ik diegene uit mn lijst wilde gooien en dat deed ik daarna dus ook m.a.w. ik ben waarschijnlijk een grote uitzondering.
  donderdag 7 april 2005 @ 12:50:51 #214
112386 avotar
P0werd by Black Coffee
pi_26045460
Goed nieuws voor jullie...: MSN 7.0 is uit..
"Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD
"Dear life, when I asked whether or not my day could get any worse, it was meant as a rethorical question, not a challenge!"
  Redactie Frontpage / Weblog donderdag 7 april 2005 @ 13:11:42 #215
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_26045929
quote:
Op donderdag 7 april 2005 12:50 schreef avotar het volgende:
Goed nieuws voor jullie...: MSN 7.0 is uit..
ja en
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025
pi_26046198
MSN 7 is echt kut!
mijn bevindingen
Vind het echt crappy.
  donderdag 7 april 2005 @ 13:27:59 #217
74976 JDude
groetjes, veldmuis
pi_26046321
quote:
Op vrijdag 25 maart 2005 08:25 schreef MikeyMo het volgende:
Mjah ik heb dus een fijne msn hier met allemaal neato features.
Ik denk dat je daar al de fout in gaat
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')