Ik herken wel veel in MikeyMo's OP betoog, voorheen had ik ongeveer precies hetzelfde, ik maakte me ook vaak erg druk als iemand niet op tijd reageerde en ook als ik op de block werd gegooid. Zelf heb ik daar een hele tijd last van gehad en het kostte mij ook best wel aardig wat moeite om het 'af te leren'. Gelukkig zie ik nu in dat ik alleen mezelf daarmee heb en me niet zo druk moet maken om
niet-IRL contacten.
Hoe raar het ook klinkt is het ergens wel 'fijn' om te weten dat ik niet de enige ben (lees: wás) met dit probleem maar natuurlijk is het niet echt goed om je hier druk over te maken en dat klinkt raar uit mijn mond natuurlijk maar sinds een aardig tijdje alweer heb ik het toch over een hele andere boeg weten te gooien nl. om mij niet meer druk te maken om het feit of mensen mij zomaar op de block gooien en/of je verwijderen uit zijn of haar MSN-lijst.
Iig wens ik MikeyMo suc6 met het overwinnen van deze "drempel" en onzekerheid mbt MSN.
![]()
Oja, nog even een RE: op dit:
quote:
Op zaterdag 26 maart 2005 11:02 schreef Natalie het volgende:[...]
Bovendien: hoevaak zie je mensen die het aangeven: "Hé, ik ga je uit mijn lijst donderen." Nooit.
[...]
Allereerst heel mooi stukje tekst, ik herken heel veel van mijn "vroegere" zelf erin en ben blij dat ik er uiteindelijk overheen heb weten te stappen! Oja, wat ik heb aangehaald in je Quote, ik heb weleens gezegd tegen een paar ex-kontakten dat ik diegene uit mn lijst wilde gooien en dat deed ik daarna dus ook
![]()
m.a.w. ik ben waarschijnlijk een grote uitzondering.