FOK!forum / Planes, Trains & Automobiles / Vipertje kopen voor 80000 euro... invoeren... 1ste rit boem
StefanPdonderdag 24 maart 2005 @ 05:26
Post van de eigenaar op www.extreme-machines.nl:
quote:
Na zacht doch dwingend aandringen van Elmar stel ik me dan maar even voor,

Mijn naam is Frank, woon in Rotterdam en heb sinds februari 2004 een
1999 dodge viper gts, deze heb ik gekocht en direct in Amerika laten tunen en verbouwen met zo'n beetje alles wat ik kon verzinnen.
Na 8 maanden bij de tuner te hebben gestaan is de auto nu aangekomen en zijn we hem aan het klaar maken voor de rdw, valt niet mee.....

Er zijn wat autobladen die interesse hebben om een reportage te maken dus kan ik niet alle info plaatsen, het is wat overbodig om een reportage te maken als alles al op het internet te vinden is.

Waarom heb ik me niet eerder voorgesteld?, niet overal wordt positief gereageerd op de wat "bijzondere" auto's maar na een paar maanden een beetje te hebben meegelezen valt dat hier reuze mee.


de auto dus;


de motor is opgeboord naar een 510 cubic inch stroker met
ross racing zuigers,
competition cam nokkenas,
koppen zijn gedaan met oa T&D tuimelaars, veren enz
krukas geslepen en gebalanceerd.

luchtinlaatsysteem by heffner
interieur door MGW
Eibach veren
rvs uitlaatsystem 3 inch van B & B
achteras van 3.07 naar 3.55 overbrenging
aluminium vliegwiel
aluminium radiateur
shortshifter en schakelknop MGW
Venzano stoelen met vijfpuntsgordels
autoform rollbar
racepedalen
full big brake set stoptech
kinetic 18 inch velgen zwart powdercoated
chinguard by partsrack
vec by sean roe
ramen "tinted" zwart

en nog wat dingen die ik waarschijnlijk vergeten ben

volgens de tuner moet de auto over de 700 pk maken met
over de 800 nm koppel,
hij moet nog op de rollenbank, laatste keer was in september voor
de zuigerverbouwing haalde de auto plus minus 625 pk.


als het een beetje weer is rijd ik rond Rotterdam om te testen en de motor in te rijden maar ben nog niet "betrapt"

rondje meerijden voor degene me het eerste spot???







.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
..
.
.
.
.
.
.
..


En dan is het zover, hij is gespot!

http://www.dutchphotozone.com/viewtopic.php?t=16715
















Beetje dom lijkt me om meteen hard te gaan rijden! Ik hoop voor hem dat z'n frame geen schade heeft, die hobbel is behoorlijk! Overigens lijkt 700pk me vrij overdreven maar 600 moet wel lukken denk ik zo. Zonde van de auto!

Zal de verzekering ook leuk vinden, tijdens de eerste rit...

edit: ik lees net dat hij even met die dure mooie auto naar de .... WASSTRAAT... was geweest sommige mensen hebben geen besef

[ Bericht 1% gewijzigd door StefanP op 24-03-2005 05:34:43 ]
Klonkdonderdag 24 maart 2005 @ 05:30
auww, als ik het zo zie vooral slecht voor z'n ego
StefanPdonderdag 24 maart 2005 @ 05:36
Mazzel nog dat ie hem niet tegen een muur of boom parkeerde, dan kon hij meteen op zoek naar een nieuwe. De schade zal nu wel relatief gezien nog wel meevallen als z'n frame nog heel is.
Klonkdonderdag 24 maart 2005 @ 05:40
rechtsvoor heeft de meeste schade zo te zien, lijkt me aan de bandensporen op het fietspad te zien, dat ie er dwars in is gevlogen
Skull-splitterdonderdag 24 maart 2005 @ 06:50
de lul
RemcoDelftdonderdag 24 maart 2005 @ 07:02
Ik vind het een lelijke auto, en ben blij dat deze malloot geen fietser geraakt heeft! Getikteling; verkeersregels zijn er niet voor niets...k
HarigeKereldonderdag 24 maart 2005 @ 07:02
quote:
Op donderdag 24 maart 2005 06:50 schreef Skull-splitter het volgende:
de lul
Meer alsof je lul gebroken is dit
sweexdonderdag 24 maart 2005 @ 07:17
Zo'n auto gaat alleen schuin schuiven als je met wat meer dan 50 KM/H rijdt hoor
-Xerxes-donderdag 24 maart 2005 @ 07:24
quote:
Op donderdag 24 maart 2005 07:17 schreef sweex het volgende:
Zo'n auto gaat alleen schuin schuiven als je met wat meer dan 50 KM/H rijdt hoor
Ja, met 60. Kutwegligging al die amerikanen

Zonde hoor, mooie bak
Hugsterdonderdag 24 maart 2005 @ 07:54
whow

hoop inderdaad voor hem dat de schade meevalt...
SadKingBillydonderdag 24 maart 2005 @ 07:59
Wahahahaa, wat een loser.
Zo zie je maar weer dat dit soort figuren meer geld dan verstand hebben..
En autorijden kan hij dan óók nog eens niet.. Gewoon je vermogen niet onder controle kunnen houden, tsss.. Wie pakt dit triest figuur zijn auto af, voor hij er fietsers mee aan rijdt?!
Boinkdonderdag 24 maart 2005 @ 08:47
Sinds vrijdag al te zien bij autogespot



FLipKickdonderdag 24 maart 2005 @ 09:09
pwnd
Fugiedonderdag 24 maart 2005 @ 09:44
ik vind het nog een lelijke versie ook, gaat toch geen zwarte viper kopen

Dan krijg je het ook nog voor elkaar om dat ding gewoon op een rechte weg volledig de berm in te rijden ?! En dan in de wasstraat ? Ik vraag me dan toch sterk af hoelang het gaat duren voor die volledig in de prak zit
SpeedyRichdonderdag 24 maart 2005 @ 09:55
ik vind zielig voor hem
kokosdonderdag 24 maart 2005 @ 10:15
BarBaardonderdag 24 maart 2005 @ 10:25
quote:
Op donderdag 24 maart 2005 09:44 schreef Fugie het volgende:
ik vind het nog een lelijke versie ook, gaat toch geen zwarte viper kopen

Dan krijg je het ook nog voor elkaar om dat ding gewoon op een rechte weg volledig de berm in te rijden ?! En dan in de wasstraat ? Ik vraag me dan toch sterk af hoelang het gaat duren voor die volledig in de prak zit
Das bijzonder makkelijk met zo'n auto

Een keer het gas iets tever indrukken en je achterwielen hebben een heeeele eigen mening...
Ruisdonderdag 24 maart 2005 @ 10:27
WHahahha, de humor
Juggernautdonderdag 24 maart 2005 @ 10:37
ahahahahahaha
wat een drol
123hopsaflopsdonderdag 24 maart 2005 @ 10:42
HUMOR
MikeyMandonderdag 24 maart 2005 @ 10:56
Maar... Als ik het goed begrijp had hij nog geen typegoedkeuring?

In dat geval kan hij de schade zelf betalen, en nog een boete ook...
Rietvaerderdonderdag 24 maart 2005 @ 11:03
Hij zou je voor je donder rijden....
Hounietdonderdag 24 maart 2005 @ 11:08
echt lelijkheid man!
Rietvaerderdonderdag 24 maart 2005 @ 11:09
Neu dat niet
MasterDisasterdonderdag 24 maart 2005 @ 11:12
Als je zo'n auto hebt en zo rijd kan je dat ook wel zelf betalen
Sjakie01donderdag 24 maart 2005 @ 11:12
Leuke Auto, maar mis de DTM body-kit, dus ook de spoiler
Skull-splitterdonderdag 24 maart 2005 @ 11:14
quote:
Op donderdag 24 maart 2005 10:56 schreef MikeyMan het volgende:
Maar... Als ik het goed begrijp had hij nog geen typegoedkeuring?

In dat geval kan hij de schade zelf betalen, en nog een boete ook...
Juist
rashudodonderdag 24 maart 2005 @ 11:23
Er is dus toch gerechtigheid
dribbel79donderdag 24 maart 2005 @ 11:27
Die velgen
slashmedonderdag 24 maart 2005 @ 11:37
Jammer van het mooie hekwerk.
LostFormatdonderdag 24 maart 2005 @ 11:39
Hehehe.

Geen beter vermaak als leedvermaak.
MrX1982donderdag 24 maart 2005 @ 11:40
Zonde voor die auto

Maar ja jongens moeten duidelijk niet met mannen speelgoed spelen, dan krijg je dit soort dingen
Pharelldonderdag 24 maart 2005 @ 11:46
wat een kneus

zo zie je maar niet iedereen is een super sport auto waardig
en in dit geval een beetje te veel van het goede (peekaatjes)
Fugiedonderdag 24 maart 2005 @ 12:24
wie van die fotos is hij eigelijk, toch niet die kamper ?!
WeirdMickydonderdag 24 maart 2005 @ 12:31
damn, wat zonde
Steve-Odonderdag 24 maart 2005 @ 12:34
wat een knurft ...
is ie van een panda direct naar een viper over gestapt ofzo dat ie niet ken rijden
Thermodonderdag 24 maart 2005 @ 12:41
quote:
Op donderdag 24 maart 2005 05:26 schreef StefanP het volgende:

Beetje dom lijkt me om meteen hard te gaan rijden! Ik hoop voor hem dat z'n frame geen schade heeft, die hobbel is behoorlijk! Overigens lijkt 700pk me vrij overdreven maar 600 moet wel lukken denk ik zo. Zonde van de auto!
zucht.
Die heffner haalt heus wel de 700pk.
Dat ding is al veel langer in NL en het is niet zijn eerste rit
Het is winter geweest, dan kwam dat ding al helemaal niet buiten.
En wasstraat is in rotterdam vaak gewoon een hok met een hogedrukspuit + spullen waar je netjes je auto kan wassen.
Hij heeft nog geen kentekenplaten omdat de uitstoot te hoog was etc.
Dat kon je trouwens op het forum waar je het vandaan hebt gewoon lezen.

Een viper blijft altijd lastig rijden, het is echt heel veel pk op alleen de achterwielen hoor.
En hij komt niet van een panda, maar rijdt in een bmw 850 als dagelijkste auto.
JaWidonderdag 24 maart 2005 @ 12:44
!
Fiets-toeterdonderdag 24 maart 2005 @ 14:37
Even een kanttekening, dit is niet gebeurt tijdens een testrit.
Hij rijdt namelijk altijd rond met een groen kenteken.
Deze Viper kun je met regelmaat in Vlaardingen spotten.
De schadefoto's zijn genomen op de Deltaweg
quote:
ik lees net dat hij even met die dure mooie zeldzame auto naar de .... WASSTRAAT OM DE HOEK... was geweest "
Je hebt daar ook afspuitboxen.

Nog een foto van de Viper in goede tijden.
TGTdonderdag 24 maart 2005 @ 14:49
Ziet ernaar uir dat 1 van de mannen van de garage de auto heeft gesloopt. (aan de groene platen te zien).
buitenbeentjedonderdag 24 maart 2005 @ 15:01
Alleen slordig dat op de ene foto de platen wel weg zijn gepoetst en op de andere nog gewoon leesbaar. En best wel slordig om je auto zo weg te zetten (ongeacht merk en type eigenlijk wel).
Kluupkluupdonderdag 24 maart 2005 @ 15:06
quote:
Op donderdag 24 maart 2005 14:37 schreef Fiets-toeter het volgende:
Even een kanttekening, dit is niet gebeurt tijdens een testrit.
Hij rijdt namelijk altijd rond met een groen kenteken.
quote:
Op donderdag 24 maart 2005 14:49 schreef TGT het volgende:
Ziet ernaar uir dat 1 van de mannen van de garage de auto heeft gesloopt. (aan de groene platen te zien).
Sterke_Yerkedonderdag 24 maart 2005 @ 15:24
Stom! stom! stom! Wat als er iemand had gefietst?
hermandepermandonderdag 24 maart 2005 @ 15:38
quote:
Op donderdag 24 maart 2005 15:24 schreef Sterke_Yerke het volgende:
Stom! stom! stom! Wat als er iemand had gefietst?
dan had hij waarschijnlijk ook nog schade van de fiets
Youpdonderdag 24 maart 2005 @ 18:16
omg... die auto '(

trouwens 700pk is goed te doen atmosferisch kan je er +-800 pk uit halen.. en geblazen binnenkort +-1700pk momenteel zitten ze op 1150...
ArmaniManiadonderdag 24 maart 2005 @ 18:23
Zonde, wat zo`n kunstwerk, maar ben blij dat het geen BMW is
Rietvaerderdonderdag 24 maart 2005 @ 18:30
quote:
Op donderdag 24 maart 2005 18:16 schreef Youp het volgende:
omg... die auto '(

trouwens 700pk is goed te doen atmosferisch kan je er +-800 pk uit halen.. en geblazen binnenkort +-1700pk momenteel zitten ze op 1150...
Slijtage? Betrouwbaarheid? Hoe krijg je dat gecontroleerd op de weg?
Mad-Mattdonderdag 24 maart 2005 @ 18:41
lol

als je zo`n auto rijdt, moet je wel kunnen rijden
Youpdonderdag 24 maart 2005 @ 18:46
quote:
Op donderdag 24 maart 2005 18:30 schreef Rietvaerder het volgende:

[..]

Slijtage? Betrouwbaarheid? Hoe krijg je dat gecontroleerd op de weg?
je krijgt het niet op de weg met acceleratie... (met topsnelheid wel natuurlijk) ze zitten met die 1150pk toch echt wel aan de max die auto weegt 1700 kilo als t goed is dus... betrouwbaarheid valt ook wel mee aangezien het een dikke 8 liter 10cilinder is en bij zo'n kit met 2 turbo's word echt het hele blok aangepast... en dan draait het ding nog niet meer toeren dan een gewone huis tuin en keuken auto
slashmedonderdag 24 maart 2005 @ 18:50
quote:
Op donderdag 24 maart 2005 18:30 schreef Rietvaerder het volgende:

[..]

Slijtage? Betrouwbaarheid? Hoe krijg je dat gecontroleerd op de weg?
who cares.
Thermodonderdag 24 maart 2005 @ 18:52
quote:
Op donderdag 24 maart 2005 18:30 schreef Rietvaerder het volgende:

[..]

Slijtage? Betrouwbaarheid? Hoe krijg je dat gecontroleerd op de weg?
Het is niet zijn dagelijks vervoer dus BOEIEND
Repeatdonderdag 24 maart 2005 @ 18:54
Zit er geen tractiecontrole op zo'n ding
Youpdonderdag 24 maart 2005 @ 18:55
quote:
Op donderdag 24 maart 2005 18:54 schreef Repeat het volgende:
Zit er geen tractiecontrole op zo'n ding
nee en ook geen ABS helemaal niks van die shit... de viper is pure muscle
JaWidonderdag 24 maart 2005 @ 19:03
Is het niet zo dat je aparte rijlessen moet / kan nemen voor een Viper?
Repeatdonderdag 24 maart 2005 @ 19:07
quote:
Op donderdag 24 maart 2005 18:55 schreef Youp het volgende:

[..]

nee en ook geen ABS helemaal niks van die shit... de viper is pure muscle
alleen maar triest dus Als het er wel opzit zie je niet van dit soort achterlijke crashes, wat als er een fietser had gereden
Thermodonderdag 24 maart 2005 @ 19:08
quote:
Op donderdag 24 maart 2005 19:03 schreef JaWi het volgende:
Is het niet zo dat je aparte rijlessen moet / kan nemen voor een Viper?
Bij aanschaf krijg je een cursus, niet als je hem 2de hands haalt + dan voor 8 maanden bij de tuner zet
Kolkiedonderdag 24 maart 2005 @ 19:20
Wat een ontzettende kneuzenreacties geven sommigen hier toch zeg!

Echt heel apart! Ook jammer dat de meesten (niet iedereen!) niet de hele thread gelezen heeft.


* Alsof jullie allemaal zo'n auto perfect onder controle zouden kunnen houden
* Alsof jullie uberhaupt het lef en/of de middelen hebben zo'n apparaat naar hier te halen
* Alsof jullie nooit fouten maken in het verkeer en/of een ongeluk gehad hebben

Mensen blijven mensen, ze maken nou eenmaal fouten, ook de rijken. Zonde van de auto en vervelend voor de eigenaar .
Youpdonderdag 24 maart 2005 @ 19:30
quote:
Op donderdag 24 maart 2005 19:07 schreef Repeat het volgende:

[..]

alleen maar triest dus Als het er wel opzit zie je niet van dit soort achterlijke crashes, wat als er een fietser had gereden
zit niet te zeiken.. als je zo'n auto koopt weet je dat je een ouderwetse muscle car koopt in een modern jasje... en dat je moet kunnen rijden voordat je in zo'n apparaat stapt en al helemaal als je m laat opvoeren van hier tot tokyo ]
Repeatdonderdag 24 maart 2005 @ 19:36
Naja wat is er mis met tractiecontrole.... Helemaal niks, om dit soort dingen te voorkomen zouden ze dat eigenlijk ook moeten verplichten netzoals abs.
MouseOverdonderdag 24 maart 2005 @ 19:41
Het is sowieso aardig stom om een auto op te gaan voeren die van zichzelf al zo snel is, als je -kennelijk- nog niet eens aan de oorspronkelijke snelheid gewend bent.
Youpdonderdag 24 maart 2005 @ 19:43
quote:
Op donderdag 24 maart 2005 19:41 schreef MouseOver het volgende:
Het is sowieso aardig stom om een auto op te gaan voeren die van zichzelf al zo snel is, als je -kennelijk- nog niet eens aan de oorspronkelijke snelheid gewend bent.
een bmw 850 doet niet erg veel onder aan een standaard viper alleen zit daar wel electronische meuk op...
Youpdonderdag 24 maart 2005 @ 19:45
quote:
Op donderdag 24 maart 2005 19:36 schreef Repeat het volgende:
Naja wat is er mis met tractiecontrole.... Helemaal niks, om dit soort dingen te voorkomen zouden ze dat eigenlijk ook moeten verplichten netzoals abs.
lul geen onzin.. een echte racewagen heeft die shit niet.. heeft puur met funfactor te maken, je moet er echter wel mee om kunnen gaan... en trouwens, tractiecontrole had m waarschijnlijk hier ook niet uit gered..
Kolkiedonderdag 24 maart 2005 @ 20:35
Een Viper met tractioncontrol !

Dan neem je juist een onfatsoenlijk deel van de charmes van zo'n bak weg! Een Viper is en blijft nou eenmaal een onfatsoenlijk BEEST!
Rietvaerderdonderdag 24 maart 2005 @ 20:40
quote:
Op donderdag 24 maart 2005 18:50 schreef slashme het volgende:

[..]

who cares.
Rietvaerderdonderdag 24 maart 2005 @ 20:43
Grappige reacties hier... allemaal pubertjes die ff moralistisch uit hun nek zitten te lullen.... alsof jullie die auto kunnen besturen In your dreams...

Typisch Fok! weer... op t forum perfect weten te vertellen hoe het allemaal moet maar in t echt kunnen ze bij wijze van spreken de koppeling nie vinden..
Xtreemdonderdag 24 maart 2005 @ 20:46
quote:
Op donderdag 24 maart 2005 19:36 schreef Repeat het volgende:
Naja wat is er mis met tractiecontrole.... Helemaal niks,
Jawel.
Voor alledaags gebruik niet nee, maar een Viper (of 90% van de dingen met 300+ pk) koop je niet voor alledaags gebruik. Die koop je uit liefhebberij, voor het circuit of wat dan ook. Tractioncontrol verneukt het karakter van een auto.

Overigens is het wel goed kut voor de eigenaar. Ik kan het me wel voorstellen... lege rechte weg, 1x pedaal naar de grond. Kont trekt scheef en dan niet goed corrigeren...
Kolkiedonderdag 24 maart 2005 @ 21:02
Een Viper schijn je niet veel aan te doen alstie eenmaal schuift. Dat zijn tenminste de ervaringen van die 'Elmar' in de o.t.
MouseOverdonderdag 24 maart 2005 @ 21:09
quote:
Op donderdag 24 maart 2005 20:46 schreef Xtreem het volgende:

[..]

Jawel.
Voor alledaags gebruik niet nee, maar een Viper (of 90% van de dingen met 300+ pk) koop je niet voor alledaags gebruik. Die koop je uit liefhebberij, voor het circuit of wat dan ook. Tractioncontrol verneukt het karakter van een auto.

Overigens is het wel goed kut voor de eigenaar. Ik kan het me wel voorstellen... lege rechte weg, 1x pedaal naar de grond. Kont trekt scheef en dan niet goed corrigeren...
Och, hij is er al met al vrij goed afgekomen. En het is een leerzame ervaring, je wordt je bewust van je eigen kwetsbaarheid.
Youpdonderdag 24 maart 2005 @ 21:13
quote:
Op donderdag 24 maart 2005 21:02 schreef Kolkie het volgende:
Een Viper schijn je niet veel aan te doen alstie eenmaal schuift. Dat zijn tenminste de ervaringen van die 'Elmar' in de o.t.
gek he... als 1700 kilo begint te schuiven schuift het en je moet al gek doen wil je die 375 brede banden aan t glijden krijgen (tenzij je aan het stuur draait en bot het gaspedaal tot de bodem intrapt )
Hyperdudedonderdag 24 maart 2005 @ 22:33
Maar moet die gast nou nog BPM aftikken over dat kapotte hok?
errorkendonderdag 24 maart 2005 @ 22:41
het is wel zo lelijk als een hok, das een feit.
Repeatvrijdag 25 maart 2005 @ 02:59
quote:
Op donderdag 24 maart 2005 19:45 schreef Youp het volgende:

[..]

lul geen onzin.. een echte racewagen heeft die shit niet.. heeft puur met funfactor te maken, je moet er echter wel mee om kunnen gaan... en trouwens, tractiecontrole had m waarschijnlijk hier ook niet uit gered..
formule 1 geen racewagen genoeg
Pharellvrijdag 25 maart 2005 @ 05:28
quote:
Op donderdag 24 maart 2005 19:45 schreef Youp het volgende:

[..]

lul geen onzin.. een echte racewagen heeft die shit niet.. heeft puur met funfactor te maken, je moet er echter wel mee om kunnen gaan... en trouwens, tractiecontrole had m waarschijnlijk hier ook niet uit gered..
youp best kerel....

zelfs de formule 1 heeft/had tractie controle dus helaas lul jij onzin..
maar je hebt wel gelijk dat het een funfactor is zonder die zooi
Rietvaerdervrijdag 25 maart 2005 @ 08:23
Als je crashen een funfactor vind ja
Fugievrijdag 25 maart 2005 @ 09:19
tuurlijk heeftie bpm moeten betalen over dat ding.
Dyniavrijdag 25 maart 2005 @ 09:33
na ja zeg..wat een reacties hier. Die jongen heeft zijn droomauto, en rijdt hem van de weg af...hahaha...wat een lol hebben we daar weer om.....:kots

Als iemand met een fiat panda de weg afrijdt, zo het fietspad op hoor je toch ook niemand zeiken...nee nu is het een viper waar menigeen een natte droom van krijgt en begint iedereen ineens te zeiken dat ie niet kan rijden, blah blah blah....

Tis gewoon kut voor die gast, en gelukkig valt de schade mee
DeBastaardvrijdag 25 maart 2005 @ 12:22
Denk dat je met een Viper zowieso eerst eens moet leren rijden ... dat is al een ervaring apart lijkt me...

Daarna als je de auto pas goed kent opvoeren naar 700pk..
Public Enemyvrijdag 25 maart 2005 @ 12:24
Geweldig topic, weer zo'n lelijke amerikaanse roestbak van de weg af. Dit is wat mij betreft wat je krijgt als beloning voor het hebben van slechte smaak in auto's
Tommy_Kuklinskivrijdag 25 maart 2005 @ 13:12
quote:
Op vrijdag 25 maart 2005 12:24 schreef Public Enemy het volgende:
Geweldig topic, weer zo'n lelijke amerikaanse roestbak van de weg af. Dit is wat mij betreft wat je krijgt als beloning voor het hebben van slechte smaak in auto's
Kluupkluupvrijdag 25 maart 2005 @ 13:23
quote:
Op vrijdag 25 maart 2005 12:24 schreef Public Enemy het volgende:
Geweldig topic, weer zo'n lelijke amerikaanse roestbak van de weg af. Dit is wat mij betreft wat je krijgt als beloning voor het hebben van slechte smaak in auto's
Vipers zijn zowat de mooiste bakken die er zijn

Niks overtreft trouwens die Cadillac Sixteen
hermandepermanvrijdag 25 maart 2005 @ 13:24
quote:
Op vrijdag 25 maart 2005 13:23 schreef Kluupkluup het volgende:

[..]

Vipers zijn zowat de mooiste bakken die er zijn

Niks overtreft trouwens die Cadillac Sixteen
ja maar die is niet zo heel druk te verkrijgen eh
hermandepermanvrijdag 25 maart 2005 @ 13:29
verkeerde topic

[ Bericht 93% gewijzigd door hermandeperman op 25-03-2005 13:29:28 (oeps) ]
jaccovrijdag 25 maart 2005 @ 13:30
Hahahah......
cozvrijdag 25 maart 2005 @ 13:40
+ boete voor fout parkeren
je kan hem natuurlijk niet ongestraft op het fietspad parkeren
moet je eens kijken wat een moeite die fietsers moeten doen om er langs te kunnen
schandalig

tja ..je bent echt een als je hem zo parkeert toch
BMW_Mastervrijdag 25 maart 2005 @ 13:44
Wat een strontdebiel zeg
Xtreemvrijdag 25 maart 2005 @ 13:55
quote:
Op vrijdag 25 maart 2005 13:44 schreef BMW_Master het volgende:
Wat een strontdebiel zeg
Omdat-ie 1 fout maakt?
BMW_Mastervrijdag 25 maart 2005 @ 14:25
Denken dat je ff 700 pk's kunt bedwingen en dan in de greppel belanden. Dat is inderdaad een grote fout.
Xtreemvrijdag 25 maart 2005 @ 14:28
quote:
Op vrijdag 25 maart 2005 14:25 schreef BMW_Master het volgende:
Denken dat je ff 700 pk's kunt bedwingen en dan in de greppel belanden. Dat is inderdaad een grote fout.
Weet je iets over hoe en wat de oorzaak was?
cozvrijdag 25 maart 2005 @ 14:32
wat zal zijn volgende auto worden ?
BMW_Mastervrijdag 25 maart 2005 @ 14:34
quote:
Op vrijdag 25 maart 2005 14:28 schreef Xtreem het volgende:

[..]

Weet je iets over hoe en wat de oorzaak was?
Het begint met een O en eindigt op nervarenheid.
Xtreemvrijdag 25 maart 2005 @ 14:37
quote:
Op vrijdag 25 maart 2005 14:34 schreef BMW_Master het volgende:

[..]

Het begint met een O en eindigt op nervarenheid.
Hoe weet je dat zo zeker?
slashmevrijdag 25 maart 2005 @ 14:49
quote:
Op vrijdag 25 maart 2005 14:37 schreef Xtreem het volgende:

[..]

Hoe weet je dat zo zeker?
omdat hij zelf al jaren in een 700pk sterke viper rijdt zonder brokken te maken.
ook_gekvrijdag 25 maart 2005 @ 14:51
niet slim
Xtreemvrijdag 25 maart 2005 @ 14:51
quote:
Op vrijdag 25 maart 2005 14:49 schreef slashme het volgende:

[..]

omdat hij zelf al jaren in een 700pk sterke viper rijdt zonder brokken te maken.

Ik was bezig een punt te maken. Okay.
Rietvaerdervrijdag 25 maart 2005 @ 14:55
quote:
Op vrijdag 25 maart 2005 14:49 schreef slashme het volgende:

[..]

omdat hij zelf al jaren in een 700pk sterke viper rijdt zonder brokken te maken.
slashmevrijdag 25 maart 2005 @ 15:01
quote:
Op vrijdag 25 maart 2005 14:55 schreef Rietvaerder het volgende:

[..]

25kilowatter ga naar je motortopicje.
BMW_Mastervrijdag 25 maart 2005 @ 15:31
quote:
Op vrijdag 25 maart 2005 14:37 schreef Xtreem het volgende:

[..]

Hoe weet je dat zo zeker?
Van een zakenwagen naar een 8 liter V10 sportwagen is een grote stap. Men meent dan nog steeds over dezelfde ervarenheid te beschikken.
Xtreemvrijdag 25 maart 2005 @ 15:36
quote:
Op vrijdag 25 maart 2005 15:31 schreef BMW_Master het volgende:

[..]

Van een zakenwagen naar een 8 liter V10 sportwagen is een grote stap. Men meent dan nog steeds over dezelfde ervarenheid te beschikken.
Weet je wat hij hier voor gereden heeft? of af en toe reed? of..?
Nee. Je hele oordeel hangt aan elkaar van aannames.
slashmevrijdag 25 maart 2005 @ 15:39
quote:
Op vrijdag 25 maart 2005 15:31 schreef BMW_Master het volgende:

[..]

Van een zakenwagen naar een 8 liter V10 sportwagen is een grote stap. Men meent dan nog steeds over dezelfde ervarenheid te beschikken.
850 een zakenwagen
Repeatvrijdag 25 maart 2005 @ 15:39
een bmw 850? Staat in het topic....
DeBastaardvrijdag 25 maart 2005 @ 16:34
Ow en ff op eerdere replies... zo'n BMW 850 is wel ff wat anders dan een Viper
Kierewiet1985vrijdag 25 maart 2005 @ 16:41
quote:
Op vrijdag 25 maart 2005 15:31 schreef BMW_Master het volgende:

[..]

Van een zakenwagen naar een 8 liter V10 sportwagen is een grote stap. Men meent dan nog steeds over dezelfde ervarenheid te beschikken.
Een zakenwagen? die 850 heeft meer cilinders dan de viper
Repeatvrijdag 25 maart 2005 @ 16:51
quote:
Op vrijdag 25 maart 2005 16:41 schreef Kierewiet1985 het volgende:

[..]

Een zakenwagen? die 850 heeft meer cilinders dan de viper
Een DAF truck heeft ook meer cilinders dan een Evo
Vitalogyvrijdag 25 maart 2005 @ 17:13
Waarom zou zo'n auto niet door de wasstraat mogen?
Je wilt er toch snel mee rijden, niet in de etalage zetten?!?

Zo'n auto heeft zijn werk gedaan als je een pr zet op de Nordschleife. Niet als je buurmeisje eens een keer extra met haar kont voor je gaat staan draaien.
BMW_Mastervrijdag 25 maart 2005 @ 18:30
quote:
Op vrijdag 25 maart 2005 16:41 schreef Kierewiet1985 het volgende:

[..]

Een zakenwagen? die 850 heeft meer cilinders dan de viper
Je vergelijking slaat kant noch wal, laten wij jouw bekrompen gedachtegang even doortrekken, zo weet je dat een scheepsvaartmotor meer cylinders heeft dan die 850, dus die zal dan ook snel zijn.
Luister es, dat-ie meer cylinders heeft, hoeft nog niet betekenen dat-ie sneller/een sportwagen is.

Schnappi?
Five_Acesvrijdag 25 maart 2005 @ 18:40
Typisch dat iedereen het hier beter weet terwijl ze zelf nog niet eens met de helft van zoveel vermogen gereden hebben.

Mensen met dat spul zijn ook maar mensen en kunnen net zo goed fouten maken.
Youpvrijdag 25 maart 2005 @ 19:05
quote:
Op vrijdag 25 maart 2005 15:31 schreef BMW_Master het volgende:

[..]

Van een zakenwagen naar een 8 liter V10 sportwagen is een grote stap. Men meent dan nog steeds over dezelfde ervarenheid te beschikken.


mooie zakenwagen
Youpvrijdag 25 maart 2005 @ 19:08
quote:
Op vrijdag 25 maart 2005 18:30 schreef BMW_Master het volgende:

[..]

Je vergelijking slaat kant noch wal, laten wij jouw bekrompen gedachtegang even doortrekken, zo weet je dat een scheepsvaartmotor meer cylinders heeft dan die 850, dus die zal dan ook snel zijn.
Luister es, dat-ie meer cylinders heeft, hoeft nog niet betekenen dat-ie sneller/een sportwagen is.

Schnappi?
en dat noemt zich BMW_Master
GotenSSJvrijdag 25 maart 2005 @ 19:10
Blabla gaat het hier over motors of auto's ?

Zonde van die Viper men!
Kolkievrijdag 25 maart 2005 @ 19:20
Marcooooooooo!
Fugievrijdag 25 maart 2005 @ 19:25
voglens mij is er helemala niet zvoeel mis met die viper Nieuw bumpertje en alles is weer goed. Dus gewoon iemand ff die bumper laten namaken en spuiten en je kan weer rijde
ThaFreakvrijdag 25 maart 2005 @ 19:26
Rietvaerder
kappen met de vergelijking auto motor......heeft geen fuck met het topic te maken......
Vitalogyvrijdag 25 maart 2005 @ 19:49
Maar even over dat wasstraat gebeuren. Als je nou bijvoorbeeld een Enzo koopt (800.000 zag ik zo net). Wat is dan precies de bedoeling?

Je wilt er toch mee scheuren. Goed dat kan op deutsche autobahn, maar dan kan je net zo goed een ander model kopen die wat minder kost en qua rechte lijnsnelheid net zo snel is. Ga je er echt mee rijden en dan bedoel ik echt op de manier waarvoor die wagen bedoeld is dan maakt het toch geen reet uit of je die auto door de wasstraat heen doet? Je maakt dan sowieso al zoveel schade aan opspattende kiezels, kleine uitstapjes en dergelijk dingen. Maar je gebruikt die wagen iig waar hij voor bedoeld is.
Vitalogyvrijdag 25 maart 2005 @ 19:50
Persoonlijk zou ik dan wel dit kopen
http://www.vwvortex.com/a(...)s/article_1112.shtml

(daar kan je niet eens mee door de wasstraat )

[ Bericht 27% gewijzigd door Vitalogy op 25-03-2005 19:59:49 ]
Geqxonvrijdag 25 maart 2005 @ 20:09
Tief toch op me je triplepost en je wannabe donkervoort
Vitalogyvrijdag 25 maart 2005 @ 20:13
Zeg smurf, post eerst zelf eens één reactie on topic, voordat je anderen de les gaat lezen.

Overigens wat er zo wannabe aan die Donkervoort is begrijp ik niet helemaal. Misschien dat je probeert te zeggen dat ik graag een Donkervoort zou willen hebben. Je taalgebruik is daar niet helemaal duidelijk.
Dat klopt, ik wil graag een Donkervoort hebben (wie niet), maar dat postte ik zelf al.
ThaFreakvrijdag 25 maart 2005 @ 20:17
quote:
Op vrijdag 25 maart 2005 20:08 schreef Rietvaerder het volgende:

[..]

Wie begon er...
[..]
jij en dat weet je donders goed (sneaky gedoe) en het is niet de eerste keer, voor de rest boeit het ook niet want jij zit er wel erg vaak tussen en altijd heeft een ander het gedaan!
volgende reacties graag optopic en klagen mag in het desbetreffende topic......
offtopic -----> delete
Youpvrijdag 25 maart 2005 @ 20:38
quote:
Op vrijdag 25 maart 2005 19:25 schreef Fugie het volgende:
voglens mij is er helemala niet zvoeel mis met die viper Nieuw bumpertje en alles is weer goed. Dus gewoon iemand ff die bumper laten namaken en spuiten en je kan weer rijde
die onderkant is aardig over die rand heen geschuurd... 10 tegen 1 dat ie totall los is (technisch)

toevallig vandaag nog een discussie over gehad op t werk met een kerel die circuitauto's bouwt
Fugievrijdag 25 maart 2005 @ 20:41
quote:
Op vrijdag 25 maart 2005 20:38 schreef Youp het volgende:

[..]

die onderkant is aardig over die rand heen geschuurd... 10 tegen 1 dat ie totall los is (technisch)

toevallig vandaag nog een discussie over gehad op t werk met een kerel die circuitauto's bouwt
hoe weetj e nou dat ie eroverheen geschuurt is ? vind ik beetje makkelijke aanname hoor. Maar miss dat onze vriend stefanp ons op de hoogte kan houden
Youpvrijdag 25 maart 2005 @ 20:55
quote:
Op vrijdag 25 maart 2005 20:41 schreef Fugie het volgende:

[..]

hoe weetj e nou dat ie eroverheen geschuurt is ? vind ik beetje makkelijke aanname hoor. Maar miss dat onze vriend stefanp ons op de hoogte kan houden
heel simpel... zie de dikke witte strepen hier



zo te zien dat dat metaal op steen is en ook waar hij geland is zie je strepen, hij is zo ver door de vering heen geramd dat de onderkant aan de grond kwam... dat kunnen de schokbrekers ook nooit overleefd hebben...
masuyovrijdag 25 maart 2005 @ 21:38
http://www.extreme-machin(...).php?p=234551#234551

hier kunnen jullie lezen wat de eigenaar te vertellen heeft
Vitalogyvrijdag 25 maart 2005 @ 22:39
Het valt dus wel mee.
Youpvrijdag 25 maart 2005 @ 22:45
vreemd ja... dat chassis zal dan wel zo enorm sterk zijn gebouwd voor die motor dat dat de krachten van de klap op heeft kunnen vangen

viper rulage...
Vitalogyvrijdag 25 maart 2005 @ 23:00
Misschien als het een wat kortere wagen geweest was had hij nauwelijks schade gehad.
BMW_Mastervrijdag 25 maart 2005 @ 23:18
Hoezo? Dan zou hij heus wel nog steeds soortgelijk schade hebben in datzelfde ongeval.
Youpvrijdag 25 maart 2005 @ 23:21
idd.. dat is ook weer onzin in het kwadraat
Vitalogyvrijdag 25 maart 2005 @ 23:51
Weer onzin in het kwadraat.

Hij heeft nu voornamelijk lakschade en de beschermkap van de uitlaat is kapot. Dat komt dus omdat de voorkant de wagen weer horizontaal zette terwijl de achter kant nog bezig was de bult af te gaan. Was de wagen korter geweest dan had die beschermkap zeker niet de grond geraakt.

Of wil men soms beweren dat het ding zo ver is doorgeveerd dat daardoor de uitlaat op de grond is gekomen. Want dat komt op mij nogal als onzin over.
yupzaterdag 26 maart 2005 @ 00:10
Wat een stelletje fucking bekrompen kneuzen reacties ongelukzitineenkleinhoekje.nl

99.99999% hier kan niet eens DROMEN over zoveel pk's laat staan ermee rijden. Ik hoor d'r ook bij. En dan nog zulke kneuzenreactie's plaatsen.

Fucking triest.

Voorbeeld van een trieste reactie:
quote:
Op vrijdag 25 maart 2005 14:25 schreef BMW_Master het volgende:
Denken dat je ff 700 pk's kunt bedwingen en dan in de greppel belanden. Dat is inderdaad een grote fout.
Alsof jij weet wat de reden is dat die wagen daarheen is gevlogen
Repeatzaterdag 26 maart 2005 @ 00:24
quote:
ik geef een beetje gas en het kontje ging dwars
Dus das de reden, en dat heeft ie dus gewoon zelf gedaan
cozzaterdag 26 maart 2005 @ 01:37


gezeik alom hier
we zijn in dit geval allemaal de beste stuurlui
look down , en zie WAL
Kierewiet1985zaterdag 26 maart 2005 @ 07:59
quote:
Op vrijdag 25 maart 2005 18:30 schreef BMW_Master het volgende:

[..]

Je vergelijking slaat kant noch wal, laten wij jouw bekrompen gedachtegang even doortrekken, zo weet je dat een scheepsvaartmotor meer cylinders heeft dan die 850, dus die zal dan ook snel zijn.
Luister es, dat-ie meer cylinders heeft, hoeft nog niet betekenen dat-ie sneller/een sportwagen is.

Schnappi?
Nee, jouw vergelijking van een scheepsvaartmotor ( ) met een motorblok van een 850 dat raakt kant nog wal (En dat noemt zich BMW master )
Een 850 is gewoon een sportwagen dat kun je niet ontkennen. Hij zal heus wel minder pk's hebben en wat minder snel zijn, maar daardoor is het nog geen zakenwagen

En schnappi? die stop je maar in je ...
Youpzaterdag 26 maart 2005 @ 09:10
quote:
Op zaterdag 26 maart 2005 07:59 schreef Kierewiet1985 het volgende:

[..]

Nee, jouw vergelijking van een scheepsvaartmotor ( ) met een motorblok van een 850 dat raakt kant nog wal (En dat noemt zich BMW master )
Een 850 is gewoon een sportwagen dat kun je niet ontkennen. Hij zal heus wel minder pk's hebben en wat minder snel zijn, maar daardoor is het nog geen zakenwagen

En schnappi? die stop je maar in je ...
een 850CSi heeft zelfs meer pk's zelfs dan een viper uit de beginjaren (1992 ofzo) en bij het zelfde gewicht.....

dus.....
Rietvaerderzaterdag 26 maart 2005 @ 09:13
quote:
Op zaterdag 26 maart 2005 09:10 schreef Youp het volgende:

[..]

een 850CSi heeft zelfs meer pk's zelfs dan een viper uit de beginjaren (1992 ofzo) en bij het zelfde gewicht.....

dus.....
Tjabbozaterdag 26 maart 2005 @ 10:08
MrSkylinezaterdag 26 maart 2005 @ 11:17
dat krijg je met amerikanse autos kutwegligging
Youpzaterdag 26 maart 2005 @ 12:06
quote:
Op zaterdag 26 maart 2005 11:17 schreef MrSkyline het volgende:
dat krijg je met amerikanse autos kutwegligging
droom jij maar lekker een eind verder
heb jij al eens in een 700pk sterke RWD bak gereden zonder electronische hulpmiddelen?
RemcoDelftzaterdag 26 maart 2005 @ 12:43
quote:
Het is winter geweest, dan kwam dat ding al helemaal niet buiten.
HAHAHA zoveel geld voor een ouwe auto, en dan zit er niet eens een KACHEL in
Rietvaerderzaterdag 26 maart 2005 @ 12:44
quote:
Op zaterdag 26 maart 2005 12:06 schreef Youp het volgende:
heb jij al eens in een 700pk sterke RWD bak gereden zonder electronische hulpmiddelen?
En jij dan?
setozaterdag 26 maart 2005 @ 13:15
quote:
Op zaterdag 26 maart 2005 11:17 schreef MrSkyline het volgende:
dat krijg je met amerikanse autos kutwegligging
Nieuwste model Viper heeft een hogere skidpad en slalom speed dan een Skyline R34
setozaterdag 26 maart 2005 @ 13:17
quote:
Op zaterdag 26 maart 2005 12:43 schreef RemcoDelft het volgende:

[..]

HAHAHA zoveel geld voor een ouwe auto, en dan zit er niet eens een KACHEL in
Ik denk dat dat komt omdat hij niet met al dat vermogen en RWD op gladde wegen wou rondrijden
Annezaterdag 26 maart 2005 @ 13:23
quote:
Op zaterdag 26 maart 2005 00:10 schreef yup het volgende:
Wat een stelletje fucking bekrompen kneuzen reacties ongelukzitineenkleinhoekje.nl

99.99999% hier kan niet eens DROMEN over zoveel pk's laat staan ermee rijden. Ik hoor d'r ook bij. En dan nog zulke kneuzenreactie's plaatsen.

Fucking triest.

Voorbeeld van een trieste reactie:
[..]

Alsof jij weet wat de reden is dat die wagen daarheen is gevlogen
De eigenaar heeft zelf toegegeven dat ie de auto niet kon houden hoor .

En de auto had volgens de eigenaar alleen wat lakbeschadegingen en 1 kap/zijscherm was beschadigd.
Dit ging ie snel laten maken. Dus binnenkort zul je hem vast weer op de weg spotten .
Annezaterdag 26 maart 2005 @ 13:24
quote:
Op zaterdag 26 maart 2005 12:43 schreef RemcoDelft het volgende:

[..]

HAHAHA zoveel geld voor een ouwe auto, en dan zit er niet eens een KACHEL in
HAHAHAHAHAHAHAHAHA.

Wat dacht je van pekel op de weg? Meageaul.
#ANONIEMzaterdag 26 maart 2005 @ 13:25
JA!!!!
Youpzaterdag 26 maart 2005 @ 13:28
quote:
Op zaterdag 26 maart 2005 12:44 schreef Rietvaerder het volgende:

[..]

En jij dan?
nee

maar iedere auto met dat vermogen en rwd (zonder electronica onzin) slaat keihard om als je te veel gas geeft ook een jap
flyguyzaterdag 26 maart 2005 @ 13:31
ach beter lekker met zo'n wagen rijden en 'af en toe' een keertje crashen dan ermee op de boulevard pimpen....
Fugiezaterdag 26 maart 2005 @ 13:33
quote:
Op zaterdag 26 maart 2005 13:31 schreef flyguy het volgende:
ach beter lekker met zo'n wagen rijden en 'af en toe' een keertje crashen dan ermee op de boulevard pimpen....
ik zou alleen maar rondjes rijde op de boulevard met zon auto En dan voor terrasjes beetje rubber neerlegen
cyberterroristzaterdag 26 maart 2005 @ 13:38
zonde, echt zonde...
Annezaterdag 26 maart 2005 @ 13:39
quote:
Op zaterdag 26 maart 2005 13:38 schreef cyberterrorist het volgende:
zonde, echt zonde...
Wat is er nu zo zonde dan?
Over een week rijdt ie weer. Voila.
Youpzaterdag 26 maart 2005 @ 13:53
quote:
Op zaterdag 26 maart 2005 13:33 schreef Fugie het volgende:

[..]

ik zou alleen maar rondjes rijde op de boulevard met zon auto En dan voor terrasjes beetje rubber neerlegen
mietje

dan hoef je m ook niet op te voeren
Fugiezaterdag 26 maart 2005 @ 13:54
zonde is het wel, want opzich best dom dat zoiets gebeurt met die auto. Voor hetzelfde geld istie wel total loss en ben je wel ff goed de lul
Hopelijk leert hij ervan en gaat hij nu zorgvuldig met zijn autotje om.
Annezaterdag 26 maart 2005 @ 13:56
quote:
Op zaterdag 26 maart 2005 13:54 schreef Fugie het volgende:
zonde is het wel, want opzich best dom dat zoiets gebeurt met die auto. Voor hetzelfde geld istie wel total loss en ben je wel ff goed de lul
Hopelijk leert hij ervan en gaat hij nu zorgvuldig met zijn autotje om.
Maar hij is dus niet total loss, dus zó zonde is het niet.
Niet meer in ieder geval.
Youpzaterdag 26 maart 2005 @ 14:02
jaja ijsmeis t is WEL zonde... want hij rijdt nu een x aantal dagen niet op de weg rond waar hij gespot kan worden door viper liefhebbers
Fugiezaterdag 26 maart 2005 @ 14:27
sommige meisjes he
alsemzaterdag 26 maart 2005 @ 21:26
hehehe, ken het gevoel, heb het een keer gehad met een am db7..
Vitalogyzaterdag 26 maart 2005 @ 21:55
Die heeft toch de helft van de pks en wel allerlei electronische hulpmiddelen?
_VoiD_zaterdag 26 maart 2005 @ 22:07
en dan kun je niet de controle verliezen?
alsemzaterdag 26 maart 2005 @ 22:14
http://www.wreckedexotics.com/db7/db7_20040130_001.shtml
was regenachtig enzo, tja ongelukje zit in een klein hoekje..
gelukkig reed ik niet maar gewoon de eigenaar van de auto, ik zat ernaast..
volgende dag op kantoor de vanquish afgeleverd gekregen, 2 weken later ingeruild voor xkr convertible, in zijn ogen technisch gezien betere auto!
http://www.autogespot.com/viewimages.php?id=1704aa4b
hij heeft net in geneve de nieuwe amv8 vantage besteld..
ik sprak hem vanmiddag nog, stond hij daar met zo'n dikke patserbak!
Vitalogyzaterdag 26 maart 2005 @ 22:19
quote:
Op zaterdag 26 maart 2005 22:07 schreef _VoiD_ het volgende:
en dan kun je niet de controle verliezen?
Jawel. Waar de oorzaak dan gezocht moet worden is een tweede.
Repeatzaterdag 26 maart 2005 @ 22:55
quote:
Op zaterdag 26 maart 2005 22:14 schreef alsem het volgende:
http://www.wreckedexotics.com/db7/db7_20040130_001.shtml
was regenachtig enzo, tja ongelukje zit in een klein hoekje..
gelukkig reed ik niet maar gewoon de eigenaar van de auto, ik zat ernaast..
volgende dag op kantoor de vanquish afgeleverd gekregen, 2 weken later ingeruild voor xkr convertible, in zijn ogen technisch gezien betere auto!
http://www.autogespot.com/viewimages.php?id=1704aa4b
hij heeft net in geneve de nieuwe amv8 vantage besteld..
ik sprak hem vanmiddag nog, stond hij daar met zo'n dikke patserbak!
van een vanquish naar een xkr

en dan wel een am v8 kopen

De vanquish is duidelijk verheven boven die andere auto's
alsemzaterdag 26 maart 2005 @ 23:04
quote:
Op zaterdag 26 maart 2005 22:55 schreef Repeat het volgende:

[..]

van een vanquish naar een xkr

en dan wel een am v8 kopen

De vanquish is duidelijk verheven boven die andere auto's
blijkbaar kwa rijgedrag niet dus, die gozer heeft er wel verstand van denk ik..
die amv8 had hij besteld voordat hij hem gezien had
MrSkylinezondag 27 maart 2005 @ 01:16
quote:
Op zaterdag 26 maart 2005 12:06 schreef Youp het volgende:

[..]

droom jij maar lekker een eind verder
heb jij al eens in een 700pk sterke RWD bak gereden zonder electronische hulpmiddelen?
jij wel?

het verschil tussen 500 en 700 pk is niet echt veel als je geen asm of tcs geinstalleerd hebt, dan ben je zowieso de lul.
maar kijk naar de rest van een viper, das techniek uit de jaren 70, en dan verwachten dat dat lekker rijd met 700 pk?
een sl 65 amg blijft ook niet op de weg zonder traction controll, maar rijd wel beter dan een viper.
alsemzondag 27 maart 2005 @ 01:29
quote:
Op zondag 27 maart 2005 01:16 schreef MrSkyline het volgende:

[..]

jij wel?

het verschil tussen 500 en 700 pk is niet echt veel als je geen asm of tcs geinstalleerd hebt, dan ben je zowieso de lul.
maar kijk naar de rest van een viper, das techniek uit de jaren 70, en dan verwachten dat dat lekker rijd met 700 pk?
een sl 65 amg blijft ook niet op de weg zonder traction controll, maar rijd wel beter dan een viper.
een vriend van me had een testarossa met 550 pk, dat was d'r een zonder stuurbekrachtiging enzo, hij kon er wel gewoon in rijden.. zo erg de lul ben je dan ook weer niet als je in een testarossa rijdt
MrSkylinezondag 27 maart 2005 @ 01:31
quote:
Op zondag 27 maart 2005 01:29 schreef alsem het volgende:

[..]

een vriend van me had een testarossa met 550 pk, dat was d'r een zonder stuurbekrachtiging enzo, hij kon er wel gewoon in rijden.. zo erg de lul ben je dan ook weer niet als je in een testarossa rijdt
dat is geen amerikaanse prutsbak
Xtreemzondag 27 maart 2005 @ 12:41
quote:

Waar was dat? regio zutphen??
Five_Aceszondag 27 maart 2005 @ 13:46
quote:
Op zondag 27 maart 2005 01:16 schreef MrSkyline het volgende:

[..]

jij wel?

het verschil tussen 500 en 700 pk is niet echt veel als je geen asm of tcs geinstalleerd hebt, dan ben je zowieso de lul.
maar kijk naar de rest van een viper, das techniek uit de jaren 70, en dan verwachten dat dat lekker rijd met 700 pk?
een sl 65 amg blijft ook niet op de weg zonder traction controll, maar rijd wel beter dan een viper.
Vipers zetten qua laterale grip impressive cijfers neer hoor, vergis je daar niet in. Gaat niet om de leeftijd van de techniek, gaat erom dat het werkt, en dat doet het in hun geval.
alsemzondag 27 maart 2005 @ 14:33
quote:
Op zondag 27 maart 2005 12:41 schreef Xtreem het volgende:

[..]


Waar was dat? regio zutphen??
jep, staat eronder ofniet?
Xtreemzondag 27 maart 2005 @ 15:01
quote:
Op zondag 27 maart 2005 14:33 schreef alsem het volgende:

[..]

jep, staat eronder ofniet?
laat ik het anders vragen:
waar in/rond zutphen?
cozzondag 27 maart 2005 @ 15:17
quote:
! leuke site
grolsch ongelukje staat er ook op
Desdinovazondag 27 maart 2005 @ 16:31
echt een ongelooflijk lelijke achterkant..
Annezondag 27 maart 2005 @ 21:15
quote:
Op zaterdag 26 maart 2005 14:02 schreef Youp het volgende:
jaja ijsmeis t is WEL zonde... want hij rijdt nu een x aantal dagen niet op de weg rond waar hij gespot kan worden door viper liefhebbers
.

[egoistisch]hij komt hier vast niet in de buurt, dus mij maakt het niks uit, grinnik.[/egoistisch]
alsemmaandag 28 maart 2005 @ 00:28
quote:
Op zondag 27 maart 2005 15:01 schreef Xtreem het volgende:

[..]

laat ik het anders vragen:
waar in/rond zutphen?
achter de nieuwe ijselbrug op de weg naar de oude vlak na die rotonde:
quote:
Op zondag 27 maart 2005 15:17 schreef coz het volgende:

[..]

! leuke site
grolsch ongelukje staat er ook op
wie wat waar?

[ Bericht 31% gewijzigd door alsem op 28-03-2005 00:34:09 ]
Youpmaandag 28 maart 2005 @ 12:09
quote:
Op zondag 27 maart 2005 21:15 schreef ijsmeis het volgende:

[..]

.

[egoistisch]hij komt hier vast niet in de buurt, dus mij maakt het niks uit, grinnik.[/egoistisch]
bitch
Youpmaandag 28 maart 2005 @ 12:10
quote:
Op zondag 27 maart 2005 13:46 schreef Five_Aces het volgende:

[..]

Vipers zetten qua laterale grip impressive cijfers neer hoor, vergis je daar niet in. Gaat niet om de leeftijd van de techniek, gaat erom dat het werkt, en dat doet het in hun geval.
precies... en ondanks dat die dingen antiek zijn qua techniek domineerden ze wel het circuit meerdere jaren achter elkaar
Xtreemmaandag 28 maart 2005 @ 12:17
quote:
Op maandag 28 maart 2005 00:28 schreef alsem het volgende:

[..]

achter de nieuwe ijselbrug op de weg naar de oude vlak na die rotonde:
[[url=http://i137.exs.cx/img137/8803/probleem0010sw.th.jpg]afbeelding][/URL]
[..]


Damn. Dat is zo'n lekker volgas stukje...
alsemmaandag 28 maart 2005 @ 14:21
quote:
Op maandag 28 maart 2005 12:17 schreef Xtreem het volgende:

[..]



Damn. Dat is zo'n lekker volgas stukje...
275 met een carrera 994 4s, op die weg is mijn record, op de weg ervoor (ongeveer hetzelfde) met die db7 260, dus zeker relaxt weggetje
daar gebeuren volgensmij verder niet zo veel ongelukken.

Is echt zo'n weg voor een viper, zonder hobbels of bochten, want anders gaat het mis
PLAE@maandag 28 maart 2005 @ 14:33
Wat een raar topic dit
Vol van jaloezie en vreemde reacties.
alsemmaandag 28 maart 2005 @ 14:41
quote:
Op maandag 28 maart 2005 14:33 schreef PLAE@ het volgende:


Wat een raar topic dit
Vol van jaloezie en vreemde reacties.
Je weet wel, die ene Utrechtste gele ferrari 360 spider..
Enzo en Muciélago filmpje
moeje deze eens lezen, je ligt echt dubbel!
Blikmaandag 28 maart 2005 @ 15:37
mooie bak hoor, alhoewel de blauwe met witte strepen versie wel mooier is

maar ik neem aandat je deze bak niet voor 80000 euro kaninvoeren
MouseOvermaandag 28 maart 2005 @ 15:38
quote:
Op maandag 28 maart 2005 15:37 schreef Blik het volgende:
mooie bak hoor, alhoewel de blauwe met witte strepen versie wel mooier is

maar ik neem aandat je deze bak niet voor 80000 euro kaninvoeren
Er rijdt hier in de buurt een blauw-witgestreepte Neon rond
Repeatmaandag 28 maart 2005 @ 15:53
Ach een gloednieuwe:

Viper SRT10 Roadster
MSRP starting at $85,345**
** Excludes taxes.

Das 68.000 euro voor een nieuwe daarzo.....
Voor een 2e hands moet je die 80k dus makkelijk halen lijkt me
Five_Acesmaandag 28 maart 2005 @ 16:00
Hehe ja maar wat denk je wat die tuning kost die er op zit? Is ook niet echt goedkoop denk ik.
Blikmaandag 28 maart 2005 @ 16:06
en hoeveel PK zit erin? zonder tuning?
Repeatmaandag 28 maart 2005 @ 16:09
in die nieuwe, waarvan ik die prijs gaf, zit 500pk standaard.

dat oude model dat hij gekocht heeft had er uit mn hoofd 450
Youpmaandag 28 maart 2005 @ 17:13
quote:
Op maandag 28 maart 2005 16:00 schreef Five_Aces het volgende:
Hehe ja maar wat denk je wat die tuning kost die er op zit? Is ook niet echt goedkoop denk ik.
40k dollar heb je 2 turbo's en bijna 1200pk inclusief aagepast onderstel (vering enzo) aangepaste aandrijflijn compleet omgebouwd blok, kuipstoelen met 4 puntsgordels, veiligheids brandstofcel en eventueel rolkooi etc. etc. etc.

op www.dodge-vipers.com kun je vinden wat een tuningskit kost
Five_Acesmaandag 28 maart 2005 @ 17:46
Dat bedoel ik, niet goedkoop