1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 | JPM01 DESZ4 Zwartsluis -Vaduz Excelsior'31 11 Rijssen zijle Flevo Boys B2 Emmeloord MasterMido Fc Wolvega3 Wolvega Dos37 Dos '37 6 Vriezenveen SJ Transvalia Rotterdam TLK OVCS Sittard Pekel Emmen C3 Emmen Stame W.S.C. B1 Waalwijk Jpzegthallo ASV Dronten Dronten Da_sandman GPC Vlissingen3 Vlissingen TradeMarkie SC Spirit '30 8 hoogkarspel Topmaat VV Clinge Clinge |
Klopt. Zet je de info er even in JPM?quote:Op dinsdag 22 maart 2005 23:24 schreef MasterMido het volgende:
Was dit nou in de opening post zou komen te staan waar iederen voetbalt.
doe ik morgen onder stage tijd wel ff, ga zo dadelijk mijn ogen sluitenquote:Op dinsdag 22 maart 2005 23:29 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Klopt. Zet je de info er even in JPM?
kan niet.., je zit aan die edit tijdsduurquote:Op dinsdag 22 maart 2005 23:56 schreef -Vaduz- het volgende:
Prima, welterusten!
donequote:Op woensdag 23 maart 2005 00:02 schreef -Vaduz- het volgende:
Modjes maar inschakelen dan.
jij bij Transvalia? Of doe je alleen zaal? paasmaandag uit op zuid tegen de tranvalersquote:Op dinsdag 22 maart 2005 21:48 schreef superjoden het volgende:
voor mij wel bijna ... nog 1 wedstrijd te gaan
Speel eigenlijk alleen zaal, het eerste veldelftal speelt in mei als het goed is tegen het Nederlands elftal van '88 i.v.m het 100 jarig bestaan, misschien maar eens kijken dan.lquote:Op woensdag 23 maart 2005 00:16 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
jij bij Transvalia? Of doe je alleen zaal? paasmaandag uit op zuid tegen de tranvalers
SLETquote:Op woensdag 23 maart 2005 19:16 schreef the_legend_killer het volgende:
Ik ga vandaag weer niet trainen
zeker, ik heb gelijk ff wat meer ruimte gemaaktquote:
Wij wel.quote:Op dinsdag 22 maart 2005 22:10 schreef -Vaduz- het volgende:
Wij hoeven tweede paasdag niet te voetballen. Jullie wel?
Dan kom ik zaterdag ook nietquote:Op woensdag 23 maart 2005 22:30 schreef MasterMido het volgende:
[..]
SLET
Ik bel je trainer op dat hij jouw niet mag opstellen zaterdag
Heb gelijk even opgezocht waar Clinge ergens ligt. Echt heel erg dicht bij de Belgische grens dus. Moet je wel eens tegen Belgische clubs spelen? (oefenwedstrijden ofzo)quote:Op donderdag 24 maart 2005 00:50 schreef Topmaat het volgende:
PS: ik speel trouwens bij VV ClingeIn het plaatsje Clinge dus.
Ja precies ik kon zelf nie reagerenquote:
Das geen voetbal instellingquote:Op donderdag 24 maart 2005 11:30 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Dan kom ik zaterdag ook niet
Clinge daar ken ik iemandquote:Op donderdag 24 maart 2005 11:40 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Heb gelijk even opgezocht waar Clinge ergens ligt. Echt heel erg dicht bij de Belgische grens dus. Moet je wel eens tegen Belgische clubs spelen? (oefenwedstrijden ofzo)
hahaquote:Op donderdag 24 maart 2005 11:40 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Heb gelijk even opgezocht waar Clinge ergens ligt. Echt heel erg dicht bij de Belgische grens dus. Moet je wel eens tegen Belgische clubs spelen? (oefenwedstrijden ofzo)
een audi freak Tom willaert heet die geloof ikquote:
Tom Willaertquote:Op donderdag 24 maart 2005 14:57 schreef JPM01 het volgende:
[..]
een audi freak Tom willaert heet die geloof ik![]()
ik ken hem via www.sigforum.nlquote:Op donderdag 24 maart 2005 17:49 schreef Topmaat het volgende:
[..]
Tom Willaert![]()
![]()
![]()
Ik ken hem. Hoe ken jij hem dan? Via een Audi-fansite of zo.
Hij staat hier beter bekent onder de naam: Wom Tillaert. Moet je hem maar eens zeggen als je hem spreekt of wat dan ook.
Ja hallo kan nu niet rusten. Winterstop is net voorbij :Squote:Harde kuiten
Tijdens en na een training harde stijve kuiten. Vaak in de spierpeesovergang tussen de kuitspieren en de achillespees. Na 5 dagen rust is het minder maar nog niet weg. Na 7 dagen is het bijna weg maar na een snelle of lange training komt het weer terug.
mogelijke oorzaken: snelheidtrainingen(interval) te snel opgevoerd. Te lange stukken in te hoge snelheid. Trainen met spierpijn in de kuiten.
Advies: alternatieve sporten zonder schokbelasting, lichte massage en na een paar dagen licht rekken. Minimaal 7 dagen niet hardlopen. Gedegen opbouw trainingssnelheid. Start met 5 keer 1 minuut in hogere snelheid ingebouwd in de duurloop.
quote:Stijve kuiten of pijnlijke hamstrings zijn niet langer een geldig excuus om de loopschoenen vandaag maar even in de kast te laten staan. Zweeds onderzoek duidt erop dat pijnlijke spieren niet beschadigd zijn, maar zich opmaken voor meer training.
stijle, leuke competitie hebben jullie!quote:Op vrijdag 25 maart 2005 19:38 schreef zijle het volgende:
Morgen thuis tegen Germanicus B1, ze staan derde maar met 2 wedstijden minder gespeeld. Ik verwacht wel dat we goed partij kunnen bieden gezien het resultaat van vorige week tegen de koploper:)
Ik heb er al vet veel zin in!
Ja Meppel won gewoon met 8-0 ofzoquote:Op vrijdag 25 maart 2005 19:49 schreef pekel het volgende:
[..]
stijle, leuke competitie hebben jullie!. FC Meppel B1 won zelfs van de koploper.
.
De helft van m'n klas voetbalt bij de nummer laatst, Sc Erica B1..
Speel je ook hoofdklasse, en heb je niet eens een fatsoenlijke keeper.quote:Op vrijdag 25 maart 2005 19:56 schreef zijle het volgende:
[..]
Ja Meppel won gewoon met 8-0 ofzoWij hadden veel hoger moeten staan omdat we veel punten hebben verspeeld door onze keeper die nogal eens wat blunders maakte
Vraag maar aan je klasgenoten
Hij is al ingeruild inmiddelsquote:Op vrijdag 25 maart 2005 19:58 schreef pekel het volgende:
[..]
Speel je ook hoofdklasse, en heb je niet eens een fatsoenlijke keeper..
Ohw ja, de transfermarkt is net weer afgelopen he.quote:
Ik vind het vreemd dat de slechtste jeugd-amateurploegen van Zuidoost-Drenthe in de Hoofdklasse zitten.quote:Op zaterdag 26 maart 2005 00:21 schreef -Vaduz- het volgende:
Als B2 tussen allemaal B1's. Ik vind het vreemd dat Genemuiden zo laag staat.
SC Erica en Zwartemeer. In bekerpotjes spelen ze gelijk tegen 2de klassers, en de nummer 1 t/m 8 in de 1ste klasse zijn beter dan die ploegen.quote:Op zaterdag 26 maart 2005 00:27 schreef -Vaduz- het volgende:
Welke ploegen doel je dan op?
't Zijn gewoon baggerteams die ballen vooruit trappen en soms ook nog eens winnen.quote:Op zaterdag 26 maart 2005 00:34 schreef -Vaduz- het volgende:
Maar ze handhaven zich dus wel op de een of andere manier.
Omdat die ploegen rivalen van ons zijn Vaduz.quote:Op zaterdag 26 maart 2005 00:37 schreef -Vaduz- het volgende:
Vanwaar jouw afkeer tegen die ploegen Pekel?
Stelletje asocialen zijn hetquote:Op zaterdag 26 maart 2005 00:40 schreef pekel het volgende:
Maar goed, ik kan met zekerheid zeggen dat de jeugdopleidingen van die 2 clubs helemaal niks is.
5 uur was dat dan voor een tijdquote:Op zaterdag 26 maart 2005 11:58 schreef 9christensen het volgende:
5 uur voetballen vanmiddag
Gelukkig hoef ik maandag niet :S
Jah ik vind het ook een rare tijd, 5 uur, Toch gewoon op het veld?quote:Op zaterdag 26 maart 2005 12:01 schreef Dos37 het volgende:
[..]
5 uur was dat dan voor een tijd
Maandag is juist mooi
ja wij spelen normaal zondags. half 3 zijn de velden bezet. en maandagmorgen mooier ja... na 't stappen van zondag?quote:Op zaterdag 26 maart 2005 12:01 schreef Dos37 het volgende:
[..]
5 uur was dat dan voor een tijd
Maandag is juist mooi
3-0 verlorenquote:Op zaterdag 26 maart 2005 17:19 schreef MasterMido het volgende:
Yo 0-1 gewonnenWat een scheids een echte hoyzer. We stonden volgens hem wel 10 keer buitenspel maar daar klopte niks van ook nog een doelpunt afgekeurd
Zo'n erge scheids heb ik nooit mee gemaakt.
ik heb na de wedstrijd gewoon ff staan roken in m'n blote buikquote:Op zondag 27 maart 2005 00:23 schreef MasterMido het volgende:
Maandag werkener was toch geen trainen.
Donderdag kan ik mijn kunsten weer laten zien.
Trouwens wij hebben met een mooi zonnetje gespeeldDe heen weg naar Hommerts spoelde het. Maar toen we er waren
het veld lag er mooi bij. Lekker warm. Heerlijk. Alleen jammer van de wedstrijd(ook al hebben we de 3 punten).
haha hak nog nie eens seenquote:Op zondag 27 maart 2005 16:49 schreef Dos37 het volgende:
9christensen voetbalt bij stevo 5 in geesteren voor de OP
stefan
Jah dan ga ik ff rekenenquote:Op maandag 28 maart 2005 10:50 schreef JPM01 het volgende:
over 32 uur en 10 minuten als het goed is sta ik aan de aftrap![]()
das correctquote:Op maandag 28 maart 2005 11:16 schreef stame het volgende:
[..]
Jah dan ga ik ff rekenen
Dinsdagavond 19:00?
Nilis ging toen eerst keeper voorbij en dan net naast het doel deed hij met de hak in het doel? dat doelpuntquote:Op maandag 28 maart 2005 12:57 schreef VoreG het volgende:
Gister op een geweldige manier gescoort, zoals Nilis ooit een keer scoorde met de hak maar dan door de benen van de keeper.
Dat is wel weer wat info waardquote:Op maandag 28 maart 2005 12:10 schreef TradeMarkie het volgende:
Dan woensdag maar mn nieuwe schoenen testen op de training, adidas predator dingen voor maar 12 euro
Yup maar ik moest naar de zijkant en toen deed ik het na, ik wist niet eens dat ik het deed puur op gevoel ik dacht er niet bij naquote:Op maandag 28 maart 2005 13:12 schreef MasterMido het volgende:
[..]
Nilis ging toen eerst keeper voorbij en dan net naast het doel deed hij met de hak in het doel? dat doelpunt
Aha.. nooit van gehoord.quote:Op maandag 28 maart 2005 18:55 schreef -Vaduz- het volgende:
BZSV de Blauwwitters 3.
Ja. Heb wel eens tegen NEO gespeeld.quote:Op maandag 28 maart 2005 18:57 schreef -Vaduz- het volgende:
Borne ligt net iets te ver van Geesteren af dus.
Lijkt me een goed plan!quote:Op dinsdag 29 maart 2005 21:16 schreef JPM01 het volgende:
mischien een idee om na het seizoen ergens een keer iets af te spreken
om een potje te voetballen ofzo![]()
Een partijtje voetballen lijkt me toch wel leukerquote:Op dinsdag 29 maart 2005 22:05 schreef -Vaduz- het volgende:
Dan kom je ergens uit in Utrecht denk ik. En naar een wedstrijd gaan kan natuurlijk ook.
Ik raad jullie aan eens hier te kijkenquote:Op dinsdag 29 maart 2005 21:16 schreef JPM01 het volgende:
mischien een idee om na het seizoen ergens een keer iets af te spreken
om een potje te voetballen ofzo![]()
Ja mij ook.quote:Op dinsdag 29 maart 2005 22:08 schreef stame het volgende:
[..]
Een partijtje voetballen lijkt me toch wel leuker
straatvoetbal :S ik ben grasvoetballer.quote:Op dinsdag 29 maart 2005 22:08 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Ik raad jullie aan eens hier te kijken.
't Is altijd wel leuk als er profvoetballers uit de regio de jeugd wat dingetjes bijspijkeren. Maar toevallig heeft Paul Weerman bij vv Emmen gevoetbald in 't eerste, en is zijn broer weer een speler van de 1ste selectie.quote:Op dinsdag 29 maart 2005 22:26 schreef -Vaduz- het volgende:
Leuke gozer lijkt me. Een goede kopper bovendien. Onze jeugd wordt technisch bijgespijkerd door Jan Michels.
Wat is er aan de hand met jullie velden? een miezerbuitje en de wedstrijd wordt afgelastquote:Op dinsdag 29 maart 2005 22:32 schreef superjoden het volgende:
Volgende week maandag pas onze laatste wedstrijd in de zaal , 2 weken dus niet gevoetbald dan
Mmm das minder, moet ook toegeven dat ik nog nooit op de vereniging ben geweest. Over anderhalve maand hebben we op vrijdagavond een toernooi bij de Transvalers en daarna dus even een biertje happenquote:Op woensdag 30 maart 2005 00:45 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Wat is er aan de hand met jullie velden? een miezerbuitje en de wedstrijd wordt afgelast
Noordscheschut.quote:Op vrijdag 1 april 2005 15:28 schreef zijle het volgende:
Morgen naar Noordscheschut, tering eind rijdenWe moeten de drie punten pakken
tis vrij pijnlijkquote:Op vrijdag 1 april 2005 17:47 schreef MasterMido het volgende:
gewoon spelen word je hard van.
Ik ben het hele kleine keepertje bij Emmen.quote:Op vrijdag 1 april 2005 22:04 schreef -Vaduz- het volgende:
Ja klopt! Excelsior'31 A1 is de aankomend kampioen, dat zou een zware kluif zijn als je mee gaat doen. Ik hoef morgen niet te voetballen, dus ik kan best even komen kijken.
12.45.quote:Op vrijdag 1 april 2005 22:07 schreef -Vaduz- het volgende:Hoe laat moeten jullie? Ik kom dan wel even kijken.
Das de juiste instemmingquote:Op vrijdag 1 april 2005 17:47 schreef MasterMido het volgende:
gewoon spelen word je hard van.
quote:Op vrijdag 1 april 2005 22:10 schreef -Vaduz- het volgende:
Nee tuurlijk niet joh, je moet ook niet schrikken van het lengteverschil dan.
Ik ben bang dat het een kansloze missie wordt morgen.quote:Op vrijdag 1 april 2005 22:15 schreef pekel het volgende:
Bloed en zweet morge dus....Nu gaan m'n eigen C3-team, en de B3 (waar ik ook mee zou spelen), verliezen.
Klinkt goedquote:Op vrijdag 1 april 2005 22:15 schreef Da_Sandman het volgende:
Overigens staat nog steeds een VBL meet in de planning aan de Zeeuwse kust...
Bedoeling is dan eerst met zn allen een toernooitje te voetballen op het strand en daarna een derde helft te spelen...
Maar ja, planning he
quote:Op vrijdag 1 april 2005 22:16 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ik ben bang dat het een kansloze missie wordt morgen.
Bedankt! Maar ik laat het allemaal wel op me afkomen.quote:Op vrijdag 1 april 2005 22:51 schreef -Vaduz- het volgende:
![]()
Nee, je hoeft niet bang te zijn hoor. Ik wens je in ieder geval erg veel succes!
euh ik zit 1e jaar in seniorenquote:Op vrijdag 1 april 2005 22:12 schreef stame het volgende:
[..]
Das de juiste instemming
Morgen tegen Internos. Lekker thuis voor eigen publiek op ons lekkere gladde hoofdveld
Hebben jullie altijd veel publiek aan de zijlijn staan?
zoals het er nu na uit speel ik gewoon.., we hebben wel een hoop spelers uit het 3e aangezien die vrij zijnquote:Op vrijdag 1 april 2005 18:17 schreef -Vaduz- het volgende:
MasterMido hoopt dat DESZ met een half geblesseerde JPM01 punten verspeeld.
succes morgenquote:Op vrijdag 1 april 2005 23:26 schreef pekel het volgende:
Vaduz, ik zie je morgen wel.. Roep maar eens pekel voor of na de wedstrijd.
.
De rest ook veel succes morgen.. Ik ga slapen.
.
Oohw bij ons staat bij iedere wedstrijd toch wel aardig wat publiek, maar ik zit dan nog in de B's. Maar bij sommige wedstrijden van de senioren zie ik dat er toch nog aardig wat publiek staat hoor. Misschien zijn de meeste gewoon te vroeg voor de derde helft, maar publiek is publiekquote:Op vrijdag 1 april 2005 23:15 schreef MasterMido het volgende:
[..]
euh ik zit 1e jaar in seniorenhier zie je geen ouders meer langs de lijn. Meestal staan de gebleseerde spelers langs de lijn. Clubbestuurlui. Mensen die altijd op het voetbalveld rondlopen. En soms de spelersvrouwen
![]()
bij ons staan er vaak alleen spelersvrouwenquote:Op vrijdag 1 april 2005 23:53 schreef stame het volgende:
[..]
Oohw bij ons staat bij iedere wedstrijd toch wel aardig wat publiek, maar ik zit dan nog in de B's. Maar bij sommige wedstrijden van de senioren zie ik dat er toch nog aardig wat publiek staat hoor. Misschien zijn de meeste gewoon te vroeg voor de derde helft, maar publiek is publiek
Ik speel zelf in Excelsior'31 11, zie OP.quote:Op vrijdag 1 april 2005 23:26 schreef pekel het volgende:
Vaduz, ik zie je morgen wel.. Roep maar eens pekel voor of na de wedstrijd.
.
De rest ook veel succes morgen.. Ik ga slapen.
.
Dat doe ik die beste jongen niet aan.quote:Op vrijdag 1 april 2005 23:44 schreef JPM01 het volgende:
[..]
succes morgen![]()
Vaduz maak je wel ff fotos..., ik wil wel een blundere Pekel zien
Delfstrahuizen neem ik aanquote:Op zaterdag 2 april 2005 09:03 schreef MasterMido het volgende:
Jongens succes. Vanmiddag delfsterhuizen thuis. vorige keer 1-1 maar we moeten winnen om nog mee te doen voor het kampioensschap.
en bedankt he..., denkend aan die grote uitslag daar in emmeloordquote:Op zaterdag 2 april 2005 10:33 schreef zijle het volgende:
[..]
Delfstrahuizen neem ik aanIk ga straks weg en ben de hele middag wel zoet denk ik. Om 14.30 spelen in Noordscheschut, een krappe 1,5 uur rijden hier vandaan. Ik heb er zin in ieder geval
![]()
Succes allemaal (behalve JPM01 tegen m'n cluppie)
quote:Op zaterdag 2 april 2005 19:11 schreef gigant het volgende:
Oh ik mag verder.
Zijn jullie bekend met Turkse Kracht?
Die komen uit Deventer toch?quote:Op zaterdag 2 april 2005 19:11 schreef gigant het volgende:
Oh ik mag verder.
Zijn jullie bekend met Turkse Kracht?
Ja of Apeldoorn. Dat is echt schorem. Als je in TKD komt worden de hekken ook op slot gedaan, ook niet echt een veilig gevoel. Voor de rest als je iemand neerschopt heb je het hele publiek achter je aan, en de scheidsrechters zijn helemaal erg. Zo partijdig als maar kan. Dat deze clubs niet verboden worden. FC de Hare overigens wel, was het zelfde idee alleen dan met kampers.quote:
wij niet eensquote:Op zaterdag 2 april 2005 19:20 schreef TradeMarkie het volgende:
Gister getraind, en toevallig hing de lijst met wedstrijden en kleedkamerindeling er al, en wat blijkt?
Het legendarische 8e mag aantreden op het hoofdveld
p.s. En ook nog in kleedkamer 1![]()
Das bij ons ook gebruikelijk hoor, maar het 1e en de A1 moeten beide uitquote:Op zaterdag 2 april 2005 20:14 schreef JPM01 het volgende:
[..]
wij niet eens
kleedkamer 5 & 6 en veld 2net als anders hoor
Turkiyem?quote:Op zaterdag 2 april 2005 20:15 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik ben er ook geen voorstander van zulke clubs, ik vind het raar dat de club bestaansrecht heeft. Ik kijk net op hun site, die is bijna helemaal in het Turks.
Ja schitterend! Dat was in de tweede helft.quote:Op zaterdag 2 april 2005 22:20 schreef pekel het volgende:
Trouwens Vaduz, zag je nog dat ik een speler uitkapte?.
quote:Op zaterdag 2 april 2005 22:33 schreef -Vaduz- het volgende:
In de eerste helft kwam er nog wel een lullige opmerking van de Excelsior-leiding: staat er een speler in het doel ofzo? De tweede helft herzagen ze die mening.
Hoe kan je nou niet weten waar een club vandaan komtquote:
Jazeker, wij hebben ok weer gelijk gespeeld, 1-1, en hebben hiermee het kampioenschap niet meer in eigen hand, en eerlijk gezegd heb ik persoonlijk al geen titelaspiraties meer.quote:Op zondag 3 april 2005 18:30 schreef -Vaduz- het volgende:
Het zou wel in de lijn van de andere VBL-ende voetballers passen.![]()
euh nee wat houd dat tournooi in?quote:Op zondag 3 april 2005 21:04 schreef JPM01 het volgende:
hebben jullie ook een familie dag op het eind van het seizoen??
wij spelen op 28 mei nog een tournooi
en m'n zwager speeld bij SVM4en wij moeten ook tegen die ploeg
![]()
uit het clubblad de "DESZ courier"quote:
Ah okee...quote:Op dinsdag 5 april 2005 12:13 schreef superjoden het volgende:
Yep Sandman wij hebben er 24 opzitten maar speel dan ook alleen maar in de zaal.
RKJVV, CHC, TGG, welke Bossche club is het....?quote:Op dinsdag 5 april 2005 21:28 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Donderdag moeten we tegen een of ander aso team. Van de 12 teams uit de competitie zijn er 3 teams daarheen geweest, de rest is thuisgebleven. Eens benieuwd of we 11 man bij elkaar krijgen. Bij de tegenstander spelen wat mensen die door de KNVB ooit levenslang geschorst zijn.
Zoiets is nog het fraaiste van allemaal... de goedwillende clubs worden altijd gestrafd. Zo ook wij nu; een elftal vol studenten (waarvan een groot deel dus niet kan) dat op een doordeweekse avond een wedstrijd moet uitspelen met slechts een 1-0 voorsprong tegen 10 dolle stratenmakersquote:Op dinsdag 5 april 2005 21:54 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Een elftal is uit de competitie gegooid omdat ze weigerden tegen CHC te spelen. Tja...
quote:Op woensdag 6 april 2005 15:25 schreef MasterMido het volgende:
o ik was de trots van Fc Wolvega vergeten.
[afbeelding]![]()
Tis 7 of 8-0 geworden. We hadden een buitenlandse pipo uit Eindhoven die ons kwam fluiten, en er echt niks van bakte. Gelukkig besloot de tegenstander zich in te houden, aangezien ze anders (bij weer een staking) uit de competitie geflikkerd zouden worden.quote:Op woensdag 6 april 2005 17:58 schreef -Vaduz- het volgende:
Met blessuretijd kom je nog wel in de buurt van de 90, succes!
14 maanden geschorstquote:Op woensdag 6 april 2005 23:38 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Tis 7 of 8-0 geworden. We hadden een buitenlandse pipo uit Eindhoven die ons kwam fluiten, en er echt niks van bakte. Gelukkig besloot de tegenstander zich in te houden, aangezien ze anders (bij weer een staking) uit de competitie geflikkerd zouden worden.
Degene die de vorige keer met rood van het veld gestuurd werd, heeft 14 maanden schorsing opgelegd gekregen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |