stijle, leuke competitie hebben jullie!quote:Op vrijdag 25 maart 2005 19:38 schreef zijle het volgende:
Morgen thuis tegen Germanicus B1, ze staan derde maar met 2 wedstijden minder gespeeld. Ik verwacht wel dat we goed partij kunnen bieden gezien het resultaat van vorige week tegen de koploper:)
Ik heb er al vet veel zin in!
Ja Meppel won gewoon met 8-0 ofzoquote:Op vrijdag 25 maart 2005 19:49 schreef pekel het volgende:
[..]
stijle, leuke competitie hebben jullie!. FC Meppel B1 won zelfs van de koploper.
.
De helft van m'n klas voetbalt bij de nummer laatst, Sc Erica B1..
Speel je ook hoofdklasse, en heb je niet eens een fatsoenlijke keeper.quote:Op vrijdag 25 maart 2005 19:56 schreef zijle het volgende:
[..]
Ja Meppel won gewoon met 8-0 ofzoWij hadden veel hoger moeten staan omdat we veel punten hebben verspeeld door onze keeper die nogal eens wat blunders maakte
Vraag maar aan je klasgenoten
Hij is al ingeruild inmiddelsquote:Op vrijdag 25 maart 2005 19:58 schreef pekel het volgende:
[..]
Speel je ook hoofdklasse, en heb je niet eens een fatsoenlijke keeper..
Ohw ja, de transfermarkt is net weer afgelopen he.quote:
Ik vind het vreemd dat de slechtste jeugd-amateurploegen van Zuidoost-Drenthe in de Hoofdklasse zitten.quote:Op zaterdag 26 maart 2005 00:21 schreef -Vaduz- het volgende:
Als B2 tussen allemaal B1's. Ik vind het vreemd dat Genemuiden zo laag staat.
SC Erica en Zwartemeer. In bekerpotjes spelen ze gelijk tegen 2de klassers, en de nummer 1 t/m 8 in de 1ste klasse zijn beter dan die ploegen.quote:Op zaterdag 26 maart 2005 00:27 schreef -Vaduz- het volgende:
Welke ploegen doel je dan op?
't Zijn gewoon baggerteams die ballen vooruit trappen en soms ook nog eens winnen.quote:Op zaterdag 26 maart 2005 00:34 schreef -Vaduz- het volgende:
Maar ze handhaven zich dus wel op de een of andere manier.
Omdat die ploegen rivalen van ons zijn Vaduz.quote:Op zaterdag 26 maart 2005 00:37 schreef -Vaduz- het volgende:
Vanwaar jouw afkeer tegen die ploegen Pekel?
Stelletje asocialen zijn hetquote:Op zaterdag 26 maart 2005 00:40 schreef pekel het volgende:
Maar goed, ik kan met zekerheid zeggen dat de jeugdopleidingen van die 2 clubs helemaal niks is.
5 uur was dat dan voor een tijdquote:Op zaterdag 26 maart 2005 11:58 schreef 9christensen het volgende:
5 uur voetballen vanmiddag
Gelukkig hoef ik maandag niet :S
Jah ik vind het ook een rare tijd, 5 uur, Toch gewoon op het veld?quote:Op zaterdag 26 maart 2005 12:01 schreef Dos37 het volgende:
[..]
5 uur was dat dan voor een tijd
Maandag is juist mooi
ja wij spelen normaal zondags. half 3 zijn de velden bezet. en maandagmorgen mooier ja... na 't stappen van zondag?quote:Op zaterdag 26 maart 2005 12:01 schreef Dos37 het volgende:
[..]
5 uur was dat dan voor een tijd
Maandag is juist mooi
3-0 verlorenquote:Op zaterdag 26 maart 2005 17:19 schreef MasterMido het volgende:
Yo 0-1 gewonnenWat een scheids een echte hoyzer. We stonden volgens hem wel 10 keer buitenspel maar daar klopte niks van ook nog een doelpunt afgekeurd
Zo'n erge scheids heb ik nooit mee gemaakt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |