Bedankt! Maar ik laat het allemaal wel op me afkomen.quote:Op vrijdag 1 april 2005 22:51 schreef -Vaduz- het volgende:
![]()
Nee, je hoeft niet bang te zijn hoor. Ik wens je in ieder geval erg veel succes!
euh ik zit 1e jaar in seniorenquote:Op vrijdag 1 april 2005 22:12 schreef stame het volgende:
[..]
Das de juiste instemming
Morgen tegen Internos. Lekker thuis voor eigen publiek op ons lekkere gladde hoofdveld
Hebben jullie altijd veel publiek aan de zijlijn staan?
zoals het er nu na uit speel ik gewoon.., we hebben wel een hoop spelers uit het 3e aangezien die vrij zijnquote:Op vrijdag 1 april 2005 18:17 schreef -Vaduz- het volgende:
MasterMido hoopt dat DESZ met een half geblesseerde JPM01 punten verspeeld.
succes morgenquote:Op vrijdag 1 april 2005 23:26 schreef pekel het volgende:
Vaduz, ik zie je morgen wel.. Roep maar eens pekel voor of na de wedstrijd.
.
De rest ook veel succes morgen.. Ik ga slapen.
.
Oohw bij ons staat bij iedere wedstrijd toch wel aardig wat publiek, maar ik zit dan nog in de B's. Maar bij sommige wedstrijden van de senioren zie ik dat er toch nog aardig wat publiek staat hoor. Misschien zijn de meeste gewoon te vroeg voor de derde helft, maar publiek is publiekquote:Op vrijdag 1 april 2005 23:15 schreef MasterMido het volgende:
[..]
euh ik zit 1e jaar in seniorenhier zie je geen ouders meer langs de lijn. Meestal staan de gebleseerde spelers langs de lijn. Clubbestuurlui. Mensen die altijd op het voetbalveld rondlopen. En soms de spelersvrouwen
![]()
bij ons staan er vaak alleen spelersvrouwenquote:Op vrijdag 1 april 2005 23:53 schreef stame het volgende:
[..]
Oohw bij ons staat bij iedere wedstrijd toch wel aardig wat publiek, maar ik zit dan nog in de B's. Maar bij sommige wedstrijden van de senioren zie ik dat er toch nog aardig wat publiek staat hoor. Misschien zijn de meeste gewoon te vroeg voor de derde helft, maar publiek is publiek
Ik speel zelf in Excelsior'31 11, zie OP.quote:Op vrijdag 1 april 2005 23:26 schreef pekel het volgende:
Vaduz, ik zie je morgen wel.. Roep maar eens pekel voor of na de wedstrijd.
.
De rest ook veel succes morgen.. Ik ga slapen.
.
Dat doe ik die beste jongen niet aan.quote:Op vrijdag 1 april 2005 23:44 schreef JPM01 het volgende:
[..]
succes morgen![]()
Vaduz maak je wel ff fotos..., ik wil wel een blundere Pekel zien
Delfstrahuizen neem ik aanquote:Op zaterdag 2 april 2005 09:03 schreef MasterMido het volgende:
Jongens succes. Vanmiddag delfsterhuizen thuis. vorige keer 1-1 maar we moeten winnen om nog mee te doen voor het kampioensschap.
en bedankt he..., denkend aan die grote uitslag daar in emmeloordquote:Op zaterdag 2 april 2005 10:33 schreef zijle het volgende:
[..]
Delfstrahuizen neem ik aanIk ga straks weg en ben de hele middag wel zoet denk ik. Om 14.30 spelen in Noordscheschut, een krappe 1,5 uur rijden hier vandaan. Ik heb er zin in ieder geval
![]()
Succes allemaal (behalve JPM01 tegen m'n cluppie)
quote:Op zaterdag 2 april 2005 19:11 schreef gigant het volgende:
Oh ik mag verder.
Zijn jullie bekend met Turkse Kracht?
Die komen uit Deventer toch?quote:Op zaterdag 2 april 2005 19:11 schreef gigant het volgende:
Oh ik mag verder.
Zijn jullie bekend met Turkse Kracht?
Ja of Apeldoorn. Dat is echt schorem. Als je in TKD komt worden de hekken ook op slot gedaan, ook niet echt een veilig gevoel. Voor de rest als je iemand neerschopt heb je het hele publiek achter je aan, en de scheidsrechters zijn helemaal erg. Zo partijdig als maar kan. Dat deze clubs niet verboden worden. FC de Hare overigens wel, was het zelfde idee alleen dan met kampers.quote:
wij niet eensquote:Op zaterdag 2 april 2005 19:20 schreef TradeMarkie het volgende:
Gister getraind, en toevallig hing de lijst met wedstrijden en kleedkamerindeling er al, en wat blijkt?
Het legendarische 8e mag aantreden op het hoofdveld
p.s. En ook nog in kleedkamer 1![]()
Das bij ons ook gebruikelijk hoor, maar het 1e en de A1 moeten beide uitquote:Op zaterdag 2 april 2005 20:14 schreef JPM01 het volgende:
[..]
wij niet eens
kleedkamer 5 & 6 en veld 2net als anders hoor
Turkiyem?quote:Op zaterdag 2 april 2005 20:15 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik ben er ook geen voorstander van zulke clubs, ik vind het raar dat de club bestaansrecht heeft. Ik kijk net op hun site, die is bijna helemaal in het Turks.
Ja schitterend! Dat was in de tweede helft.quote:Op zaterdag 2 april 2005 22:20 schreef pekel het volgende:
Trouwens Vaduz, zag je nog dat ik een speler uitkapte?.
quote:Op zaterdag 2 april 2005 22:33 schreef -Vaduz- het volgende:
In de eerste helft kwam er nog wel een lullige opmerking van de Excelsior-leiding: staat er een speler in het doel ofzo? De tweede helft herzagen ze die mening.
Hoe kan je nou niet weten waar een club vandaan komtquote:
Jazeker, wij hebben ok weer gelijk gespeeld, 1-1, en hebben hiermee het kampioenschap niet meer in eigen hand, en eerlijk gezegd heb ik persoonlijk al geen titelaspiraties meer.quote:Op zondag 3 april 2005 18:30 schreef -Vaduz- het volgende:
Het zou wel in de lijn van de andere VBL-ende voetballers passen.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |